КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з математики
для 6-х класів
на І семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
6
|
145
(143) |
65
(64)
|
80
(79)
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Математика: підручник для 6-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М, С, Якір. – Х.: Гімназія, 2014. – 400 с. : іл.. |
Загальна кількість С/р |
8 |
Загальна кількість ТКР |
5 (4 ТКР+сем) |
Кількість семестрових робіт |
1 (21.12.21) |
Загальна кількість ТО |
8 |
УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ
Ключові компетентності
|
Наскрізні змістові лінії |
||
КК1 |
Спілкування державною мовою* |
НЛ1 |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
КК2 |
Спілкування іноземними мовами |
НЛ2 |
Громадянська відповідальність
|
КК3 |
Математична компетентність* |
НЛ3 |
Здоров’я і безпека
|
КК4 |
Компетентності в природничих науках і технологіях |
НЛ4 |
Підприємливість і фінансова грамотність
|
КК5 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
КК6 |
Уміння вчитися впродовж життя |
||
КК7 |
Соціальні та громадянські компетентності |
||
КК8 |
Ініціативність та підприємливість |
||
КК9 |
Загальнокультурна грамотність |
||
КК10 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
*Ключові компетентності :
«Спілкування державною мовою» та «Математична компетентність» формуються під час кожної теми на кожному уроці.
РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, як здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії.
Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної математичної компетентності через вирішення загальних освітніх завдань:
• формування ставлення до математики як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення з ідеями і методами математики як універсальної мови науки і техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишнього світу;
• забезпечення оволодіння математичною мовою, розуміння ними математичної символіки, математичних формул і моделей як таких, що дають змогу описувати загальні властивості об’єктів, процесів та явищ;
• формування здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і практичних задач, використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;
• розвиток умінь працювати з підручником, опрацьовувати математичні тексти, шукати і використовувати додаткову навчальну інформацію, критично оцінювати здобуту інформацію та її джерела, виокремлювати головне, аналізувати, робити висновки, використовувати отриману інформацію в особистому житті;
• формування здатності оцінювати правильність і раціональність розв’язування математичних задач, обґрунтовувати твердження, приймати рішення в умовах неповної, надлишкової, точної та ймовірнісної інформації.
Крім того, навчання математики має зробити певний внесок у формування ключових компетентностей, розвиток і формування яких є головним завданням навчального заняття. Розвиток ключових компетентностей має відбуватись на кожному занятті.
Тому визначають наступні ключові компетентності, розвиток яких був помітний під час проведення навчальних занять:
• Спілкування державною мовою
Уміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів. Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.
• Спілкування іноземними мовами
Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди через слухання, говоріння, читання і письмо у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів.
• Математична компетентність
Культура логічного і алгоритмічного мислення. Уміння застосовувати математичні числові та геометричні методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.
• Компетентності в природничих науках і технологіях
Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.
• Інформаційно-цифрова компетентність
Впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіаграмотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеки. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо.
• Уміння вчитися впродовж життя
Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації освітнього процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
• Соціальні та громадянські компетентності
Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, в сім’ї, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Повага до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного різноманіття.
• Ініціативність та підприємливість
Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально поводити себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо.
• Загальнокультурна грамотність
Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
• Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ ТА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ
Наскрізні змістові лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях:
• Екологічна безпека і сталий розвиток
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
• Громадянська відповідальність
Формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
• Здоров’я і безпека
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
• Підприємливість і фінансова грамотність
Забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
КТП 6 клас: 4 год на тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Пр. |
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год) Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста. Вивчення Теми 1 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
||||
1. |
|
Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі.
Діагностична тестова робота (С/р №1) |
Учні повинні знати матеріал 5 класу та продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, вивчені у минулому навчальному році до розв’язування задач, вправ. |
|
2. |
|
Дільники та кратні натурального числа |
Учні повинні знати означення дільника і кратного натурального числа, вміти називати дільники та кратні натуральних чисел. |
|
3. |
|
Розв’язування задач на застосування понять дільника та кратного натурального числа |
Учні повинні вміти застосовувати поняття дільника натурального числа і кратного натуральному числу до розв’язування задач. |
|
4. |
|
Ознаки подільності на 2, 10 і 5 |
Учні повинні знати ознаки подільності чисел на 2, на 5 і на 10, вміти застосовувати ці ознаки до розв’язування задач. |
|
5. |
|
Ознаки подільності на 9 і 3
Самостійна робота №2 |
Учні повинні знати ознаки подільності чисел на 9 і на 3, вміти застосовувати ці ознаки до розв’язування задач. |
|
6. |
|
Прості та складені числа |
Учні повинні знати означення простих та складених чисел, обгрунтувати прості твердження з використанням означень простого і складеного чисел. |
|
7. |
|
Розкладання чисел на прості множники |
Учні повинні вміти розкладати числа на прості множники. |
|
8. |
|
Найбільший спільний дільник |
Учні повинні знати, що називають НСД чисел, які числа називають взаємно простими, вміти знаходити НСД чисел. |
|
9. |
|
Найменше спільне кратне |
Учні повинні знати, що називають НСК чисел, вміти знаходити НСК чисел. |
|
10. |
|
Подільність натуральних чисел
Підготовка до ТКР |
Учні повинні знати означення дільника, кратного, простого числа, складеного числа, взаємно простих чисел, ознаки подільності на 2, 3, 5, 9 і 10; уміти розв’язувати задачі на застосування цих означень і ознак, знаходити НСД і НСК чисел. |
|
11. |
ТО1 |
Тематична контрольна робота №1 з теми: «Подільність натуральних чисел» |
Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Подільність натуральних чисел» до розв’язування задач. |
|
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ ( 30 год) Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом. Вивчення Теми 2 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
||||
12. |
|
Аналіз ТКР
Основна властивість дробу |
Учні повинні знати основну властивість дробу, вміти її застосовувати до перетворення дробів. |
|
13. |
|
Розв’язування задач на застосування основної властивості дробу |
Учні повинні вміти свідомо застосовувати основну властивість дробу до розв’язування вправ. |
|
14. |
|
Скорочення дробу |
Учні повинні вміти формулювати означення скорочення дробу, розуміти, який дріб є нескороним, виконувати скорочення дробів. |
|
15. |
|
Розв’язування задач, які передбачають скорочення дробу.
|
Учні повинні вміти застосовувати правило скорочення дробів до розв’язування комплексних вправ. |
|
16. |
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника |
Учні повинні вміти пояснювати, що таке НСЗ дробів, зводити дроби до спільного знаменника. |
|
17. |
|
Порівняння дробів |
Учні повинні знати правило порівняння дробів із різними знаменниками, вміти порівнювати дроби з різними знаменниками. |
|
18. |
ТО2 |
Розв’язування задач, які передбачають порівняння дробів
Самостійна робота №3
|
Учні повинні свідомо застосовувати правило порівняння дробів із різними знаменниками до розв’язування задач |
|
19. |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
Учні повинні знати правила додавання і віднімання дробів із різними знаменниками; вміти виконувати додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
20. |
|
Застосування властивостей додавання і віднімання до дробів з різними знаменниками |
Учні повинні свідомо застосовувати правила і властивості додавання і віднімання дробів з різними знаменниками до розв’язування задач. |
|
21. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
Учні повинні засвоїти різні випадки додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
22. |
|
Розв’язування задач, які передбачають додавання та віднімання мішаних чисел |
Учні повинні вміти виконувати завдання на додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
23. |
|
Застосування властивостей додавання і віднімання до мішаних чисел
Самостійна робота №4 |
Учні повинні вміти обчислювати значення виразів найбільш зручним способом, розв’язувати текстові задачі на додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
24. |
|
Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів
Підготовка до ТКР |
Учні повинні вміти скорочувати дроби, зводити дроби до найменшого спільного знаменника, порівнювати, додавати та віднімати дроби з різними знаменниками та мішані числа, дробові частини яких мають різні знаменники. |
|
25. |
ТО3 |
Тематична контрольна робота №2 З теми: «Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів»
|
Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Порівняння, Додавання і віднімання звичайних дробів». |
|
26. |
|
Аналіз ТКР Множення звичайних дробів |
Учні повинні знати правило множення звичайних дробів, вміти виконувати множення звичайних дробів. |
|
27. |
|
Множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел |
Учні повинні вміти виконувати множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел. |
|
28. |
|
Застосування властивостей множення до звичайних дробів |
Учні повинні вміти застосовувати властивості множення до спрощення обчислення значень виразів. |
|
29. |
|
Знаходження дробу від числа |
Учні повинні вміти знаходити дріб від числа. |
|
30. |
|
Розв’язування текстових задач, які передбачають множення дробів |
Учні повинні вміти розв’язувати задачі на множення звичайних дробів. |
|
31. |
|
Взаємно обернені числа |
Учні повинні знати означення взаємно обернених чисел, вміти застосовувати його до розв’язування задач. |
|
32. |
|
Ділення звичайних дробів |
Учні повинні знати правило ділення звичайних дробів, вміти виконувати ділення звичайних дробів. |
|
33. |
|
Ділення мішаних чисел |
Учні повинні вміти виконувати ділення мішаних чисел, натурального числа на звичайний дріб і звичайного дробу на натуральне число. |
|
34. |
ТО4 |
Розв’язування задач, які передбачають ділення звичайних дробів |
Учні повинні вміти розв’язувати вправи і текстові задачі на ділення звичайних дробів. |
|
35. |
|
Знаходження числа за його дробом |
Учні повинні знати, як знайти число за його дробом, вміти знаходити число за його дробом. |
|
36. |
|
Знаходження дробу від числа та числа за його дробом
Самостійна робота №5 |
Учні повинні вміти розрізняти і розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа та числа за його дробом. |
|
37. |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби |
Учні повинні вміти перетворювати звичайний дріб на десятковий; розуміти, які дроби називають нескінченними періодичними, що таке період дробу. |
|
38. |
|
Десяткові наближення звичайного дробу |
Учні повинні вміти знаходити десяткове наближення звичайного дробу і використовувати його для розв’язування задач. |
|
39. |
|
Розв’язування задач на всі дії з дробами |
Учні повинні вміти розв’язувати задачі на всі дії зі звичайними дробами. |
|
40. |
|
Множення і ділення звичайних дробів
Підготовка до ТКР |
Учні повинні вміти виконувати множення і ділення звичайних дробів, знаходити дріб від числа та число за його дробом, розв’язувати задачі на множення і ділення звичайних дробів. |
|
41. |
ТО5 |
Тематична контрольна робота №3 з теми: «Множення і ділення звичайних дробів»
|
Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (23 год) Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.
Вивчення Теми 2 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
||||
42. |
|
Аналіз ТКР Відношення. Основна властивість відношення |
Учні повинні знати означення й основну властивість відношення; вміти розв’язувати задачі на застосування поняття й основної властивості відношення. |
|
43. |
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
Учні повинні знати означення й основну властивість пропорції, вміти їх застосовувати до розв’язування задач. |
|
44. |
|
Застосування основної властивості пропорції до розв’язування рівнянь Самостійна робота №6 |
Учні повинні вміти розв’язувати рівняння з використанням основної властивості пропорції. |
|
45. |
|
Пряма пропорційна залежність |
Учні повинні розуміти, яка пропорційна залежність є прямою, вміти розв’язувати задачі на пряму пропорційну залежність. |
|
46. |
|
Масштаб |
Учні повинні розуміти, що таке масштаб, вміти розв’язувати задачі із застосуванням поняття масштабу. |
|
47. |
|
Поділ числа у даному відношенні |
Учні повинні вміти розв’язувати задачі на поділ числа у заданому відношенні. |
|
48. |
ТО6 |
Розв’язування задач на поділ числа у даному відношенні
Самостійна робота №7 |
Учні повинні вміти розв’язувати задачі на поділ числа у заданому відношенні. |
|
49. |
|
Відсоткове відношення двох чисел |
Учні повинні вміти знаходити відсоткове відношення двох чисел. |
|
50. |
|
Зміна величини у відсотках |
Учні повинні вміти розв’язувати задачі, які передбачають знаходження зміни величини у відсотках. |
|
51. |
|
Відсоткові розрахунки |
Учні повинні вміти розпізнавати типи задач на відсотки. |
|
52. |
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки
Підготовка до ТКР |
Учні повинні знати, що таке відношення, пряма пропорційна залежність, формулювати означення пропорції, основну властивість пропорції, розв’язувати вправи, що передбачають знаходження відношення чисел і величин, знаходження невідомого члена пропорції, розв’язувати задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ, задачі на відсотки. |
|
53. |
ТО7 |
Тематична контрольна робота №4 з теми «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки»
|
Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки» до розв’язування задач. |
|
54. |
|
Аналіз ТКР Коло. Довжина кола. Розв’язування задач на обчислення довжини кола |
Учні повинні розпізнавати коло та його елементи, знати залежність між радіусом і діаметром кола, формулу для обчислення довжини кола; вміти обчислювати довжину колі. |
|
55. |
|
Круг. Площа круга. Розв’язування задач на обчислення площі круга
Самостійна робота №8 |
Учні повинні розпізнавати круг та його елементи, застосовувати формулу до обчислення площі круга. |
|
56. |
|
Круговий сектор. Кругові та стовпчасті діаграми та їх побудова |
Учні повинні пояснювати, що таке круговий сектор, кругові, стовпчасті діаграми; використовувати поняття кругового сектора для побудови кругових та стовпчастих діаграм. |
|
57. |
|
Циліндр. Конус. Куля. Коло, круг. |
Учні повинні вміти відрізняти і зображувати циліндр, конус, кулю, коло, круг. застосовувати формулу до обчислення площі круга. |
|
58. |
|
Узагальнення та систематизація знань і вмінь за І півріччя.
Підготовка до семестрової к/р |
Учні повинні знати всі означення, властивості, формули тем за І семестр, застосовувати вміння до розв’язування задач. |
|
59. |
|
СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
Учні повинні продемонструвати рівень засвоєння знань за І півріччя. |
|
60. |
|
Аналіз семестрової контрольної роботи |
Учні повинні ровести аналіз контрольної роботи, розібрати типові помилки; розвивати математичну грамотність, логічне мислення, творчі здібності, кмітливість; виховувати інтерес до математики, відповідальність. |
|
61. |
|
Розв’язування нестандартних задач |
Учні повинні вміти розпізнавати типи нестандартних задач; |
|
62. |
|
Розв’язування математичних головоломок |
Учні повинні вміти розв’язувати математичні головоломки; розвивати вміння проводити аналогії. |
|
63. |
|
Математична вікторина «Подорож країною дробів» |
Учні повинні узагальнити знання з математики за І семестр в ігровій формі; розвивати логічне мислення, творчі здібності, кмітливість; виховувати інтерес до математики, відповідальність. |
|
64. |
ТО8 |
Підсумковий урок |
Учні повинні проаналізувати роботу за І семестр. |
|