КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ СЕМЕСТР 6 КЛАС МАТЕМАТИКА

Про матеріал

Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з математики, 6 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.

Перегляд файлу

 

 

 

 

                               

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

                           з математики

                          для  6-х класів

                           на ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

ІІ семестр

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

6

 

 

 

 

145

 

(144)

 

 

 

65

 

(64)

 

 

 

 

 

80

 

(80)

 

 

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Математика: підручник для 6-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М, С, Якір.  – Х.: Гімназія, 2014. – 400 с. : іл..

 

Загальна кількість С/р

7

Загальна кількість ТКР

5 +1 сем.

Кількість семестрових робіт

1

Загальна кількість ТО

10

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас: 4 год на тиждень

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Пр.

Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ  ( 11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки;

будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь;

Розв'язує сюжетні задачі на: розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо); прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів; вміння розпоряджатись власними коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо.

 

Вивчення Теми 4 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК5; КК6; КК7; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ2; НЛ3; НЛ4

57.

 

Додатні та від’ємні числа. Число 0

Учні повинні формулювати поняття додатних і від’ємних чисел, числа 0, вміти розпізнавати, читати, записувати, наводити приклади додатних і від’ємних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають застосування поняття додатних і від’ємних чисел.

 

 

58.

 

Координатна пряма

Учні повинні формулювати поняття координатної прямої, вміння визначати координати точок на координатній прямій, позначати на координатній прямій точки із заданими координатами.

 

59.

 

Протилежні числа

Учні повинні формулювати поняття протилежних чисел, вміння розв’язувати задачі, які передбачають використання поняття протилежних чисел.

 

60.

 

Цілі числа. Раціональні числа

Учні повинні формулювати поняття цілих чисел, раціональних чисел, вміння розпізнавати цілі та раціональні числа.

 

61.

 

Модуль числа

Учні повинні знати поняття модуля числа, засвоїти властивостей модуля числа, вміти обчислювати значення виразів, що містять модуль числа.

 

62.

 

Розв’язування найпростіших рівнянь і нерівностей, які містять модуль

Самостійна робота №9

Учні використовують означення модуля числа до розв’язування найпростіших рівнянь і нерівностей.

 

63.

 

Порівняння раціональних чисел

Учні застосовують правила порівняння раціональних чисел; сформувати вміння порівнювати раціональні числа

 

64.

 

Розв’язування вправ, які передбачають порівняння раціональних чисел

Учні повинні застосовувати вміння порівнювати раціональні числа до розв’язування вправ, зокрема, впорядкування раціональних чисел, запису у вигляді нерівностей тверджень «a — додатне число», «a — від’ємне число»

 

 

65.

 

Підготовка до ТКР з теми «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел»

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел», підготувати учнів до написання контрольної роботи

 

66.

 

ТО8

 Тематична контрольна робота №5

 

Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел»;

 

67.

 

 

Аналіз ТКР

 

Додавання від’ємних чисел

 

Учні повинні мати уявлення про додавання раціональних чисел, домогтися засвоїти правила додавання від’ємних чисел; сформувати вміння виконувати додавання від’ємних чисел

 

68.

 

Додавання чисел з різними знаками

Учні знають правила додавання чисел із різними знаками; вміють виконувати додавання чисел із різними знаками

 

69.

 

Властивості додавання

Учні повинні вміти застосовувати властивості додавання до додавання раціональних чисел.

 

70.

 

Віднімання раціональних чисел

Учні повинні знати правила віднімання раціональних чисел, сформувати вміння виконувати віднімання раціональних чисел

 

71.

 

Віднімання раціональних чисел

Учні повинні вміти виконувати віднімання раціональних чисел;

 

72.

 

Розв’язування вправ, що передбачають додавання і віднімання раціональних чисел

 

Самостійна робота №10

 

Учні мають вміти застосовувати правила і властивості додавання і віднімання раціональних чисел до розв’язування вправ.

 

73.

 

Розкриття дужок

Учні повинні знати правила  розкриття дужок, перед якими стоїть знак «+» або знак «–», сформувати вміння виконувати розкриття дужок

 

74.

 

Розкриття дужок

Учні повинні виконувати розкриття дужок, розв’язувати задачі, які передбачають розкриття дужок і взяття в дужки кількох доданків

 

75.

 

Підготовка до ТКР з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел» 

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Додавання і віднімання раціональних чисел», підготувати учнів до написання контрольної роботи

 

76.

 

ТО9

 

Тематична контрольна робота №6

Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Додавання і віднімання раціональних чисел»,

 

77.

 

Аналіз ТКР

 

Множення раціональних чисел

Учні мають засвоїти правила множення раціональних чисел, формувати вміння виконувати множення раціональних чисел

 

78.

 

Розв’язування вправ, що передбачають множення раціональних чисел

Учні мають застосовувати правила множення раціональних чисел до розв’язування вправ

 

79.

 

Властивості множення раціональних чисел

Учні повинні вміти застосовувати властивості множення до множення раціональних чисел

 

80.

 

Застосування властивостей множення раціональних чисел

Учні повинні застосовувати властивості множення раціональних чисел до спрощення виразів, розв’язування рівнянь.

 

81.

 

Степінь від’ємного числа з натуральним показником

Учні мають застосовувати правила множення раціональних чисел до обчислення значень виразів, які містять степені від’ємних чисел

 

82.

 

Коефіцієнт

Учні мають засвоїти поняття коефіцієнту, вміти обчислювати числовий коефіцієнт буквених виразів

 

83.

 

Розподільна властивість множення. Застосування розподільної властивості до обчислення значень числових виразів

Учні мають застосовувати розподільну властивість до множення раціональних чисел, зокрема до обчислення значень числових виразів

 

84.

 

Застосування розподільної властивості множення до перетворення буквених виразів

Учні мають застосовувати розподільну властивість множення до перетворення буквених виразів

 

85.

 

Зведення подібних доданків

Учні мають знати поняття подібних доданків, вміти зводити подібні доданки

 

86.

 

ТО10

Розв’язування вправ, що передбачають зведення подібних доданків

 

Самостійна робота №11

Учні мають вміти розв’язувати вправи, що передбачають зведення подібних доданків

 

87.

 

Ділення раціональних чисел

Учні мають засвоїти правила ділення раціональних чисел; вміти виконувати ділення раціональних чисел

 

88.

 

Розв’язування вправ, що передбачають ділення раціональних чисел

Учні повинні виконувати ділення раціональних чисел, вміти застосовувати ділення раціональних чисел до розв’язування вправ

 

89.

 

Застосування властивостей ділення до раціональних чисел

Учні повинні вміти використовувати властивості ділення для спрощення обчислень значень виразів

 

 

 

 

90.

 

 

Розв’язування вправ на застосування правил і властивостей множення і ділення раціональних чисел

Учні повинні вміти розв’язувати  вправи, що передбачають застосування правил і властивостей множення та ділення раціональних чисел

 

91.

 

Підготовка до ТКР з теми «Множення і ділення раціональних чисел»

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Множення і ділення раціональних чисел», підготувати учнів до написання контрольної роботи

 

92.

 

ТО11

Тематична контрольна робота №7

Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Множення і ділення раціональних чисел»

 

93.

 

Аналіз ТКР

 

Рівняння. Основні властивості рівнянь (перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої)

 

Учні мають знати основні властивості рівнянь, уміти застосовувати основні властивості рівнянь, зокрема, засвоїти властивості рівнянь, згідно з якою доданки можна переносити з однієї частини рівняння до іншої

 

94.

 

Рівняння. Основні властивості рівнянь (множення обох частин рівняння на одне й те саме число)

Учні мають знати основні властивості рівнянь, уміти застосовувати основні властивості рівнянь, зокрема, засвоїти властивості рівнянь, згідно з якою обидві частини рівняння можна множити (або ділити) на одне й те саме число;

 

95.

 

Застосування основних властивостей рівнянь

Учні мають вміти застосовувати основні властивості рівнянь до перетворення рівнянь

 

96.

 

Схема розв’язування рівнянь

Учні мають засвоїти схеми розв’язування рівнянь, вміння розв’язувати рівняння;

 

97.

 

 

 

Застосування схеми розв’язування рівнянь

Учні мають удосконалити вміння застосовувати схему до розв’язування рівнянь

 

98.

 

Особливі випадки розв’язування рівнянь

Учні мають удосконалити вміння розв’язувати рівняння, ознайомити учнів із рівняннями, які не мають коренів або мають безліч коренів

 

99.

 

 

ТО12

Розв’язування рівнянь

 

Самостійна робота №12

Учні мають узагальнити знання основних властивостей рівнянь і вміння застосовувати їх до розв’язування рівнянь, удосконалити вміння розв’язувати рівняння

 

100.

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх сумою

Учні мають знати поняття про задачі, які зручно розв’язувати за допомогою рівнянь, засвоїти схеми розв’язування задач за допомогою рівнянь, вміти розв’язувати за допомогою рівнянь задачі на знаходження чисел за їх сумою

 

101.

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх різницею

Учні мають удосконалити вміння розв’язувати текстові задачі за допомогою рівнянь, вміти розв’язувати задачі на знаходження чисел за їх різницею

 

102.

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх відношенням

Учні мають удосконалити вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, вміти розв’язувати задачі на знаходження чисел за їх відношенням

 

103.

 

Розв’язування текстових задач на рух за допомогою рівнянь

Учні мають вміти розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, розв’язувати за допомогою рівнянь задачі на рух

 

 

 

 

104.

 

 

 

Розв’язування за допомогою рівнянь текстових задач, за умовою яких відбувається зміна величин

 

Самостійна робота №13

Учні мають вміти розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, розв’язувати за допомогою рівнянь задачі, за умовою яких відбувається зміна величин

 

105.

 

Підготовка до ТКР з теми «Рівняння»

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Рівняння»

 

106.

ТО13

Тематична контрольна робота №8

Учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми «Рівняння»

 

107.

 

Аналіз ТКР

 

Перпендикулярні прямі. Побудова перпендикулярних прямих

Учні повинні мати уявлення про перпендикулярні прямі, вміння розпізнавати та будувати перпендикулярні прямі

 

108.

 

Розв’язування задач, що передбачають застосування поняття перпендикулярних прямих

Учні мають досконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття перпендикулярних прямих

 

109.

 

 

 

Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих

Учні повинні мати уявлення про паралельні прямі, засвоїти властивості паралельних прямих, вміти розпізнавати та будувати паралельні прямі

 

110.

 

Розв’язування задач, що передбачають застосування поняття паралельних прямих

 

Самостійна робота №14

 

 

Учні мають вміти розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття паралельних прямих

 

111.

 

Координатна площина. Знаходження координат точки

Учні повинні мати уявлення про прямокутну систему координат, координатну площину, вміти знаходити координати точок

 

112.

 

Координатна площина. Побудова точки за її координатами

Учні мають вміти визначати координати точки, будувати точки за їх координатами

 

113.

 

Координатна площина. Координатні чверті

Учні мають вміти визначати координати точки та будувати точку за її координатами, знати поняття координатної чверті, вміти знаходити розташування точки на координатній площі залежно від знаків її координат

 

114.

 

ТО14

Розв’язування задач, що передбачають знаходження координат точки та побудову точки за її координатами

Учні мають знаходити координати точок на координатній площині та будувати точки за їх координатами

 

115.

 

Побудова графіків залежностей між величинами, поданими у вигляді таблиці

Учні повинні мати уявлення про графік залежностей між величинами, вміти виконувати побудову графіків залежностей між величинами, поданими у вигляді таблиці

 

116.

 

Побудова графіків залежностей між величинами, заданих формулами

Учні мають вміти будувати графіки залежностей між величинами, зокрема, графіки залежностей, заданих формулами

 

117.

 

Аналіз графіків залежностей між величинами

Учні мають вміти виконувати аналіз графіків залежностей між величинами

 

118.

 

Розв’язування задач, на побудову та аналіз графіків залежностей між величинами

Самостійна робота №15

 

Учні мають вміти виконувати побудову та аналіз графіків залежностей між величинами

 

119.

 

Підготовка до ТКР з теми «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»

 

120.

 

ТО15

Тематична контрольна робота №9

Перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»

 

121.

 

Аналіз ТКР

Повторення: Подільність натуральних чисел

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Подільність натуральних чисел»

 

122.

 

Повторення: Звичайні дроби та дії з ними

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Звичайні дроби та дії з ними»;

 

123.

 

Повторення: Відношення і пропорції

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Відношення і пропорції»

 

124.

 

Повторення: Задачі на пропорційні величини й пропорційний поділ

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Задачі на пропорційні величини й пропорційний поділ»

 

125.

 

Повторення: Основні види задач на відсотки

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Основні види задач на відсотки»

 

126.

 

Повторення: Раціональні числа та дії з ними

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Раціональні числа та дії з ними»

 

127.

 

Повторення: Перетворення виразів. Розв’язування рівнянь

Узагальнити та систематизувати знання учнів із тем «Перетворення виразів» і «Рівняння»

 

128.

 

Повторення: Розв’язування текстових задач та задач геометричного змісту

Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Розв’язування текстових задач» та «Задачі геометричного змісту»

 

 

129.

ТО16

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Перевірити рівень засвоєння знань учнів за курс математики 6 класу; розвивати , увагу; виховувати самостійність

 

130.

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи

Зробити аналіз роботи, виконати роботу над помилками

 

131.

 

Розв’язування логічних задач

Учні мають знаходити раціональне рішення логічних задач

 

132.

 

Розв’язування нестандартних задач

Учні повинні вміти  розпізнавати типи нестандартних задач

 

133.

 

Розв’язування математичних головоломок

Учні повинні вміти  розв’язувати математичні головоломки; розвивати вміння проводити аналогії.

 

134.

 

Розв’язування задач з сірниками

Учні повинні вміти  розв’язувати задачі та головоломки з сірниками

 

135.

 

Математична вікторина «Подорож країною раціональних чисел»

Учні повинні узагальнити  знання з математики за рік в ігровій формі; розвивати логічне мислення, творчі здібності, кмітливість; виховувати інтерес до математики, відповідальність.

 

136.

ТО17

Підсумковий урок

Учні повинні проаналізувати роботу за рік.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
2290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку