Календарно-тематичне планування на І семестр з алгебри, 7 клас.
Включає в себе:
- зміст навчального матеріалу;
- очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти;
- формування ключових компетентностей;
- наскрізні лінії.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри
для 7-х класів
на І семестр 2022 - 2023 н. р.
Клас |
Всього годин |
І семестр
Середа: 2 год |
ІІ семестр
Середа: 2 год |
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
7 |
68
|
30
|
38
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Алгебра: підручник для 7-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М, С, Якір. – Х.: Гімназія, 2015. – 400 с. : іл.. |
Загальна кількість С/р |
3 |
Загальна кількість ТКР |
4 ( 3 ТКР + 1 сем.) |
Кількість семестрових робіт |
1 (14.12.22) |
Загальна кількість ТО |
4 |
№ у/п |
Дата прове-дення |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Формування ключових компетентностей |
Наскрізні лінії |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ (4 год) |
||||||
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами |
Розв'язує сюжетні задачі на: розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо); прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів; вміння розпоряджатись власними коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо |
Ініціативність і підприємливість
Уміння: розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань |
|
|
|
|
Відношення. Основна властивість відношення. Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними числами. Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. Рівняння |
ТО1 |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота №1 |
||||
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (26 год) |
||||||
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
Ініціативність і підприємливість Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогрозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Соціальна і громадянська компетентності Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет, користуючись математичними методами; Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: задачі соціального змісту |
|
|
|
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу Самостійна робота №1 |
||||
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|||
|
|
Властивості степеня з натуральним показником |
||||
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|||
|
|
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів |
||||
|
|
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів Самостійна робота №2 |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. Підготовка до ТКР |
||||
|
|
Тематична контрольна робота №2 |
ТО2 |
|||
|
|
Аналіз ТКР Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена. |
||||
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|||
|
|
Множення одночлена на многочлен |
||||
|
|
Розкладання многочленів на множники. Винесення спільного множника за дужки Самостійна робота №3 |
|
|||
|
|
Множення многочлена на многочлен |
||||
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|||
|
|
Розкладання многочленів на множники. Метод групування |
||||
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. Підготовка до ТКР |
ТО3 |
|||
|
|
Тематична контрольна робота №3 |
||||
|
|
Аналіз ТКР. Формули квадрата двочлена |
|
|||
|
|
Формули квадрата двочлена |
||||
|
|
Розв’язування вправ на застосування різних способів розкладання многочленна на множники. |
|
|||
|
|
Розв’язування вправ на застосування різних способів розкладання многочленна на множники. |
||||
|
|
Підготовка до семестрової к/р |
|
|||
|
|
СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА (різнорівнева) |
||||
|
|
Аналіз семестрової к/р. Корекція знань, умінь та навичок |
ТО4 |
|||
|
|
Підсумковий урок |
||||
|
|
|
||||
|
|