КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ СЕМЕСТР 9 КЛАС АЛГЕБРА (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з алгебри, 9 клас індивідуальної форми навчання (1 год/тиждень). Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з алгебри

для  здобувача освіти 9 класу

індивідуальної форми навчання

на ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

ІІ семестр

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

9-Б

 

 

 

 

 

36

 

(32)

 

 

 

16

 

(15)

 

Випадає

27.12 (пн)

 

 

 

20

 

(17)

 

Випадає

 

25.04 (пн)

 

02.05

(пн)

 

09.05

(пн)

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Алгебра: підруч. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл./ В. Прокопенко, М. Підручна, Г. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2017. – 256 с.

 

Загальна кількість С/р

1

Загальна кількість ТКР

2 (23.05.22)

Загальна кількість ТО

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КТП 8 клас: 1 год на тиждень

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

Пр.

Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·   формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·   властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

 

Вивчення Теми 3 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК4; КК6; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ3; НЛ4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

Числові послідовності.

 

15.

 

Арифметична прогресія, її властивості.

 

  16.

 

Формула n-го члена арифметичної прогресії

 

17.

 

Сума перших n членів арифметичної прогресії.

 

18.

 

ТО3

Сума перших n членів арифметичної прогресії.

Самостійна робота №3

 

19.

 

Геометрична прогресія, її властивості

 

20.

 

Формула n-го члена геометричної прогресії

 

21.

 

Формула складних відсотків

 

22.

 

Сума перших n членів геометричної прогресії.

 

23.

 

Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту.

 

24.

ТО4

Тематична контрольна робота №2

 

Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ ( год)

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

 

Вивчення Теми 3 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК4; КК5; КК6; КК7; КК9
  • НЛ2; НЛ3; НЛ4

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

Комбінаторика. Основні правила комбінаторики

 

26.

 

Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події.

 

27.

 

Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки

 

28.

 

Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробки

 

29.

 

Тематична контрольна робота №3

 

30.

ТО5

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурлака Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1538
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку