Математика
3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах)
(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
Номер |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння. Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5)
|
|
2. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами (с.6-7)
|
|
3. |
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної .(с.8-9)
|
|
4. |
Розв’язуємо складені задачі .(с.10-11)
|
|
5. |
Досліджуємо задачі. (с.12-13)
|
|
6. |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно (с.14-15)
|
|
7. |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с.16-17)
|
|
8. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми (с.18-19)
|
|
9. |
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення (с.20-21) |
|
10. |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка . (с.22-23) |
|
11. |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника. (с.24-25) |
|
12. |
Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с.26-27) |
|
13. |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.28-29). |
|
14. |
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння.(с.30-31)
|
|
15. |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць(непряма форма). (с.32-33) |
|
16. |
Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?» |
|
17. |
Діагностична робота № 1
|
|
18. |
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення.(с.34-35) |
|
19. |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с.36-37). |
|
20. |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с. 38-39). |
|
21. |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.40-41).
|
|
22. |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.42-43).
|
|
23. |
Знайомимось із послідовним множенням і діленням. (с.44-45). |
|
24. |
Досліджуємо таблицю Піфагора. (с.46-47).
|
|
25. |
Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49)
|
|
26. |
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с.50-51) |
|
27. |
Повторюємо геометричні фігури на площині. (с.52-53).
|
|
28. |
Повторюємо вивчене. (с.54).
|
|
29. |
Знайомимось із рівнянням. (с.55).
|
|
30. |
Розв’язуємо прості рівняння.(с.56-57).
|
|
31. |
Складаємо рівняння за вимогою. (с.58).
|
|
32. |
Складаємо рівняння за текстом простої задачі.(с.59-60).
|
|
33. |
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с.61).
|
|
34. |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63).
|
|
35. |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64).
|
|
36. |
Розв’язуємо задачі складанням рівняння. (с.65).
|
|
37. |
Знайомимось із властивістю рівності. (с.66-67).
|
|
38. |
Розв’язуємо рівняння. (с.68).
|
|
39. |
Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці. (с.69).
|
|
40. |
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70).
|
|
41. |
Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с.71).
|
|
42. |
Визначаємо час за годинником. (с. 72-73).
|
|
43. |
Навчальним проєктом «Секрети таблиці множення».
|
|
44. |
Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення». |
|
45. |
Діагностична робота №2.
|
|
46. |
Аналізуємо результати діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.) |
|
47. |
Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину. (с.76-77). |
|
48. |
Одержуємо частину від цілого. (с.78-79).
|
|
49. |
Одержуємо частини цілого. (с.80-81).
|
|
50. |
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм (с.82-83). |
|
51. |
Досліджуємо одиниці вимірювання величин. (с.84-85).
|
|
52. |
Порівнюємо частини цілого. (с.86-87).
|
|
53. |
Порівнюємо частини цілого. (с.88-89).
|
|
54. |
Знаходимо частину від цілого. (с. 90-91).
|
|
55. |
Знаходимо ціле за величиною його частини. (с.92-93).
|
|
56. |
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників. (с.94-95). |
|
57. |
Розв’язуємо складені задачі. (с.96-97).
|
|
58. |
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. (с. 98-99). |
|
59. |
Розв’язуємо складені задачі. (с.100-101).
|
|
60. |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.102-103).
|
|
61. |
Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?». |
|
62. |
Діагностична робота №3.
|
|
63. |
Знайомимось із групами величин. (с.104-105).
|
|
64. |
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. (с.106-107).
|
|
65. |
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. (с. 108). |
|
66. |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.109-110).
|
|
67. |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.111).
|
|
68. |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.112-113).
|
|
69. |
Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу. (с.114). |
|
70. |
Розв’язуємо задачі. (с.115).
|
|
71. |
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці. (с.116). |
|
72. |
Розв’язуємо задачі. (с.117).
|
|
73. |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.118).
|
|
74. |
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. (с.119-120). |
|
75. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.121-122). |
|
76. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.123-124). |
|
77. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.125). |
|
78. |
Діагностична робота №4.
|
|
79. |
Аналізуємо результати діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.) |
|
80. |
Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?» |
|
81. |
Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті». |
|
82. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. (с.4-5) |
|
83. |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків. (с.6-7). |
|
84. |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.8-9). |
|
85. |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.10). |
|
86. |
Досліджуємо задачі . (с.11-12).
|
|
87. |
Розв’язуємо задачі. (с.13) |
|
88. |
Перевіряємо свої досягнення (с.14). Діагностична робота №5. |
|
89. |
Навчальний проєкт « Яка користь від математики?»
|
|
90. |
Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу. (с.16-17). |
|
91. |
Знайомимось з лічильною одиницею — сотня. (с.16-17).
|
|
92. |
Одержуємо трицифрові числа. Читаємо і записуємо трицифрові числа. (с.18) |
|
93. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. (с.19-20).
|
|
94. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.21). |
|
95. |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток. (с.22). |
|
96. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.23-24). |
|
97. |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду. (с.25-26). |
|
98. |
Порівнюємо трицифрові числа. (с.27-28).
|
|
99. |
Досліджуємо задачі. (с. 29-30).
|
|
100. |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. (с.31-32). |
|
101. |
Множимо і ділимо круглі числа використовуючи пройом укрупненням розрядних одиниць. (с.33-34). |
|
102. |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного. (с.35-36). |
|
103. |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км. (с.37-38). |
|
104. |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна. (с.39-40). |
|
105. |
Використовуємо прийом послідовного множення та ділення. (с.41-42). |
|
106. |
Множимо і ділимо на кругле число послідовно. (с.43).
|
|
107. |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. (с.44).
|
|
108. |
Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?» |
|
109. |
Діагностична робота №6.
|
|
110. |
Аналізуємо результати діагностичної роботи.
|
|
111. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.45-46).
|
|
112. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.47-48). |
|
113. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.49-50).
|
|
114. |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами. (с.51).
|
|
115. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно. (с.52-53). |
|
116. |
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.(с.54).
|
|
117. |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.55-56). |
|
118. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. (с.57-58).
|
|
119. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 59).
|
|
120. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.60-61). |
|
121. |
Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням. (с.62). |
|
122. |
Досліджуємо задачі. (с.63).
|
|
123. |
Виконуємо письмове додавання і віднімання. (с.64).
|
|
124. |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. (с.65-66). |
|
125. |
Розв’язуємо задачі. (с.67).
|
|
126. |
Розв’язуємо задачі. (с.68).
|
|
127. |
Розв’язуємо задачі. (с.69).
|
|
128. |
Навчальний проєкт «Мій бюджет».
|
|
129. |
Діагностична робота №7.
|
|
130. |
Аналізуємо результати діаностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо). |
|
131. |
Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення. (с.72-73). |
|
132. |
Знайомимось із діленням з остачею. (с.74-75).
|
|
133. |
Вивчаємо ділення з остачею. (с.76-77).
|
|
134. |
Перевіряємо ділення з остачею. (с.78-79).
|
|
135. |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. (с.80-81).
|
|
136. |
Досліджуємо ділення з остачею. (с.82-83).
|
|
137. |
Вивчаємо правило множення суми на число. (с.84-85).
|
|
138. |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.86-87). |
|
139. |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. (с.88-89). |
|
140. |
Вивчаємо правило ділення суми на число. (с.90-91).
|
|
141. |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.92-93). |
|
142. |
Ділимо трицифроіе число на одноцифрове. (с.94-95).
|
|
143. |
Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число. (с.96). |
|
144. |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число. (с.97-98). |
|
145. |
Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.99).
|
|
146. |
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. (с.100-10.) |
|
147. |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами. (с. 102-103). |
|
148. |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.104). |
|
149. |
Навчальний проєкт «Задачі навколо нас».
|
|
150. |
Діагностична робота №8.
|
|
151. |
Аналізуємо результати діаностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо). |
|
152. |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.105).
|
|
153. |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.106.)
|
|
154. |
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. (с.107-108). |
|
155. |
Знайомимось із задачами на спільну роботу. (с.109-110). |
|
156. |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. (с.111).
|
|
157. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.112-113).
|
|
158. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.114).
|
|
159. |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число.(с.115-116).
|
|
160. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.117).
|
|
161. |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. (с.118). |
|
162. |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50. (с.119)
|
|
163. |
Знайомимось із нерівностями зі змінною. (с.120-121.).
|
|
164. |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. (с.122).
|
|
165. |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25. (с.123).
|
|
166. |
Розв’язуємо нерівності зі змінною. (с.124-125).
|
|
167. |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. (с.126).
|
|
168. |
Навчальний проєкт «Математична газета».
|
|
169. |
Діагностична робота №9.
|
|
170. |
Аналіз діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо). |
|
171. |
Розв’язуємо задачі на час. (с.127).
|
|
172. |
Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99. (с.128).
|
|
173. |
Множимо на 11, 99. (с.129).
|
|
174. |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130).
|
|
175. |
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. (с.131-132). |
|