Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Математика» 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики у 5 класі на 2024 -2025 н.р. (6 годин на тиждень, 210 годин на рік. Нова українська школа (НУШ) МАТЕМАТИКА підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (Математика: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти/ автор: Джон Ендрю Біос, рекомендований МОН України (наказ від 08.02.2022 № 140) та модельною навчальною програмою «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики для 5 класу

на 2024-2025 н/р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна програма з математики для учнів 5 класів, створена на основі Модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В.).

 

   Математика: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти/ автор: Джон Ендрю Біос, рекомендований МОН України (наказ від 08.02.2022 № 140)

 

* - додаткові теми, які є не обов’язковими за програмою (вчитель на власний розсуд визначає чи

опрацьовувати даний матеріал)

 

 

 

 

 

 

 

 

6 годин на тиждень / 210 год на рік

 

 

№ з/п

Тема, зміст навчального матеріалу

К-ть годин

Дата

Д/З

І семестр

І. ПОВТОРЕННЯ за початкову школу (5 год)

1-4

Розв’язування вправ за початкову школу

4

 

 

5

Діагностична контрольна робота

1

 

 

ІІ. Натуральні числа. Порівняння та округлення натуральних чисел (12 год)

Очікувані результати: Розпізнає та інтерпретує числову інформацію. Записує числа до 10 000 000 цифрами і буквами.  Визначає розряд, в якому знаходиться кожна цифра. Представляє числа у вигляді суми розрядних доданків.  Продовжує числові послідовності. Порівнює  числа в межах 10 000 000. Використовує знаки <,> для порівняння чисел. Знаходить координати точок на координатному промені. Зображує координатний промінь, позначивши на ньому початок відліку, напрямок і риски, позначає на ньому точки з даними координатами. Округлює числа до заданого розряду. Читає та розуміє тексти математичного змісту. Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

 

6

Аналіз контрольної роботи. Рахуємо до 10 000 000

1

 

 

7

Запис числа

1

 

 

8

Розрядні доданки

1

 

 

9-10

Рахуємо сотнями тисяч. Рахуємо мільйонами. Самостійна робота

2

 

 

11

Координатний промінь

1

 

 

12

Порівняння чисел

1

 

 

13

Впорядкування чисел

1

 

 

14

Округлення чисел

1

 

 

15

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

16

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

17

Контрольна робота № 1

1

 

 

ІІІ. Дії з натуральними числами. Рівняння (23 год)

Очікувані результати: Додає та віднімає натуральні числа до 10 000 000. Виконує множення та ділення натуральних чисел в стовпчик.  Підносить до квадрата та куба натуральні числа.  Вміє користуватись відповідною таблицею. Розв’язує завдання, які містять дужки і декілька дій, використовує правило «ПоДуМноДіДоВі». Обчислює значення числових і буквених виразів.  Обирає зручний спосіб обчислення виразу, використовуючи властивості математичних дій.  Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій.

18

Аналіз контрольної роботи. Додавання

1

 

 

19

Віднімання натуральних чисел

1

 

 

20

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

21

Множення і ділення на 10, 100, 1000

1

 

 

22

Множення натуральних чисел

1

 

 

23

Ділення натуральних чисел

1

 

 

24

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

25

Квадрат і куб натурального числа

1

 

 

26-27

Виконання кількох дій

2

 

 

28

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

29

Числові і буквені вирази

1

 

 

30-32

Рівняння

3

 

 

33-34

Розв’язування задач на рівняння

2

 

 

35

Властивості додавання

1

 

 

36

Властивості множення

1

 

 

37

Розв’язування задач

1

 

 

38

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

1

 

 

39

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

40

Контрольна робота № 2

1

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Найпростіші геометричні фігури на площині (12 год)

Очікувані результати: Доречно використовує математичні поняття.

Вимірює довжини відрізків, градусні міри кутів, користується креслярськими інструментами для розв’язування проблемної ситуації. Розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі

41

Аналіз контрольної роботи. Ламана

1

 

 

42

Кути. Вимірювання кутів

1

 

 

43-44

Побудова кутів

2

 

 

45

Розв’язування вправ

1

 

 

46

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

47

Розв’язування вправ
* Суміжні кути

1

 

 

48

Розв’язування вправ.
* Кути, що утворюють повний кут

1

 

 

49

Розв’язування вправ.
* Вертикальні кути

1

 

 

50-51

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

2

 

 

52

Контрольна робота № 3

1

 

 

 

 

 

 

 

V. Звичайні дроби (23 год)

Очікувані результати:   Відрізняє правильні, неправильні та мішані дроби. Перетворює звичайні дроби в мішані дроби і навпаки. Порівнює дроби з однаковими, різними знаменниками та мішані дроби. Додає та віднімає дроби з однаковими, використовує властивості додавання. Вміє знаходити дріб від числа. Розв’язує задачі на декілька дій. Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації. Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

53

Аналіз контрольної роботи.

Поняття звичайного дробу

1

 

 

54-55

Основна властивість дробу. Скорочення дробів

2

 

 

56

Порівняння дробів з однаковими знаменниками.
* Порівняння дробів з різними знаменниками

1

 

 

57

Впорядкування дробів з однаковими знаменниками.
* Впорядкування дробів з різними знаменниками

1

 

 

58

Розв’язування вправ

1

 

 

59

Мішані дроби. Правильні й неправильні дроби

1

 

 

60-61

Перетворення мішаного дробу в неправильний дріб
* Перетворення неправильного дробу в мішаний дріб

2

 

 

62

Розв’язування вправ
* Впорядкування неправильних дробів та мішаних дробів

1

 

 

63

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

64-65

Додавання дробів з однаковими знаменниками.
* Додавання дробів з різними знаменниками

2

 

 

66-67

Віднімання дробів з однаковими знаменниками.
* Віднімання дробів з різними знаменниками

2

 

 

68

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

69-70

Знаходження дробу від числа

2

 

 

71-72

Розв’язування задач

2

 

 

73

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

 

74

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

75

Контрольна робота № 4

1

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Десяткові дроби. Вимірювання величин (28 год)

Очікувані результати:   Розуміє сутність поняття десяткового дробу. Читає і записує десяткові дроби. Перетворює звичайні дроби в десяткові і навпаки. Записує мішані дроби у вигляді десяткових дробів. Впорядкує десяткові дроби.  Округлює десяткові дроби до зазначеного  розряду. Додає та віднімає десяткові дроби. Виконує множення і ділення десяткових дробів, в тому числі на 10, 100. Розпізнає та інтерпретує числову інформацію. Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій.

76

Аналіз контрольної роботи. Поняття десяткового дробу. Десяті. Соті. Розрядні доданки десяткових дробів

1

 

 

77-78

Перетворення звичайних дробів у десяткові

2

 

 

79

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

 

80

Порівняння десяткових дробів. Впорядкування десяткових дробів

2

 

 

81

Округлення десяткових дробів

1

 

 

82

Розв’язування вправ

1

 

 

83

Додавання і віднімання десяткових дробів

2

 

 

84

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

 

85

Розв’язування вправ

1

 

 

86

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

87

Підсумкова контрольна робота за 1 семестр

1

 

 

88

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

1

 

 

89

Проєкт "Мандруємо Україною"

 

 

 

90

Інтегрований модуль «Застосування

математичних знань у побуті»

 

 

 

ІІ семестр

 91

Множення десяткових дробів

2

 

 

92-93

Ділення десяткових дробів

2

 

 

94

Множення і ділення десяткових дробів на 10, 100

1

 

 

95

Додавання і віднімання одиниць довжини і маси. Перетворення одиниць довжини і маси

1

 

 

96-97

Додавання і віднімання грошей і часу. Перетворення грошових одиниць і одиниць часу

2

 

 

98-99

Розв’язування задач

2

 

 

100

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

101

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

102

Контрольна робота № 5

1

 

 

103

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

1

 

 

VІІ. Дані та ймовірність. Логічні та комбінаторні задачі (16 год)

Очікувані результати:   Записує, читає та представляє дані у табличній та графічній формах. Перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми, аналізує її, робить висновки. Вміє розв’язувати комбінаторні задачі, використовує для цього правила додавання та множення. Розв’язує логічні задачі. Визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації.

104

Дані. Способи отримання та представлення даних

1

 

 

105

Стовпчаста діаграма

1

 

 

106

Лінійна діаграма

1

 

 

107

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

108

Розв’язування вправ.
*Уявлення про ймовірність події

1

 

 

109-110

Комбінаторні задачі. Правила додавання і множення

2

 

 

111-112

Логічні задачі на закономірності та аналогії

2

 

 

113-114

Логічні задачі на послідовності дій та стратегій

2

 

 

115-116

Логічні задачі на правильність міркувань

2

 

 

117-118

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

2

 

 

119

Контрольна робота № 6

1

 

 

VІІІ. Відсотки (20 год)

Очікувані результати:   Розуміє сутність поняття відсотки.  Перетворює звичайні та десяткові дроби в відсотки та навпаки.  Вміє знаходити відсоток від числа і число за його відсотком. Виконує відсоткове порівняння. Розв’язує комбіновані сюжетні задачі. Вирізняє у проблемній ситуації математичні дані. Ухвалює рішення щодо вибору раціонального способу розв’язування проблеми. Представляє математичну інформацію в різних формах (числовій, табличній тощо), аналізує її, робить висновки.

120

Аналіз контрольної роботи. Поняття відсотка

1

 

 

121

Перетворення звичайних дробів у відсотки

1

 

 

122-123

Перетворення десяткових дробів у відсотки

2

 

 

124-125

Розв’язування вправ. Самостійна робота

2

 

 

126-127

Знаходження відсотка від числа

2

 

 

128-129

Знаходження числа за його відсотком

2

 

 

130-131

Відсоткове порівняння

2

 

 

132-135

Розв’язування комбінованих сюжетних задач

4

 

 

136-137

Розв’язування вправ. Самостійна робота

2

 

 

138

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

139

Контрольна робота № 7

1

 

 

 

 

 

 

 

ІX. Многокутники. Площі многокутників (26 год)

Очікувані результати: Доречно формулює, використовує математичні поняття і факти. Розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині.

Групує математичні об'єкти за спільними ознаками, описує їхні властивості.

Вміє будувати прямокутник, квадрат. Користується креслярськими інструментами. Вміє знаходити периметр і площу прямокутника, квадрата

Розрізняє початкові дані та шукані результати. Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для розв’язування проблемних ситуацій.

140

Многокутники

1

 

 

141

Види чотирикутників

1

 

 

142

Побудова квадрата

1

 

 

143

Побудова прямокутника

1

 

 

144-145

Периметр квадрата і прямокутника

2

 

 

146

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

147

Види трикутників

1

 

 

148

Розв’язування вправ.
* Сума кутів трикутника

1

 

 

149.

Розв’язування вправ.
* Побудова трикутника

1

 

 

150-151

Периметр трикутника

2

 

 

152

Розв’язування задач

1

 

 

153

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

154-155

Площа квадрата і прямокутника

2

 

 

156-157

Площа прямокутного трикутника

2

 

 

158

Розв’язування вправ.

*Площа довільного трикутника

1

 

 

159

Розв’язування задач

1

 

 

160-161

Площа складених фігур

2

 

 

162-163

Розв’язування задач. Самостійна робота

2

 

 

164

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

165

Контрольна робота № 8

1

 

 

Х. Уявлення про многогранники та їх об’єми  (11 год)

Очікувані результати: Розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі. Вміє знаходити об’єм куба, прямокутного паралелепіпеда. Визначає об’єм рідини, розв’язує задачі. Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами. Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблеми, виокремленої із проблемної ситуації. Виокремлює простіші проблеми у складі пропонованої проблемної ситуації.

166

Аналіз контрольної роботи. Просторові геометричні фігури

1

 

 

167-169

Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда

3

 

 

170

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

171-172

Об’єм рідини

2

 

 

173-174

Розв’язування задач

2

 

 

175

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

176

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

177

Контрольна робота № 9

1

 

 

ХІ. Множини. Відношення (14 год)

Очікувані результати:  Розуміє поняття множини.  Вміє задавати множин.

Будує діаграми Венна.  Вміє знаходити підможини. переріз, об’єднання, різницю множин. Розв’язує завдання з відношеннями. Читає та розуміє тексти математичного змісту. Доречно формулює, використовує математичні поняття і факти. Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій. Ухвалює рішення щодо вибору раціонального способу розв’язування проблеми. 

178

Аналіз контрольної роботи. Поняття множини. Способи задання множин

1

 

 

179

Діаграма Венна. Підможини

1

 

 

180-181

Переріз, об’єднання, різниця множин

2

 

 

182

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

183-184

Відношення

2

 

 

185

Рівні відношення

1

 

 

186-187

Розв’язування задач

2

 

 

188

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

189-190

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

2

 

 

191

Контрольна робота № 10

1

 

 

 

 

 

 

 

ХІІ. Повторення та систематизація знань (18 год)

Очікувані результати:  Оперує числовими даними, геометричними об’єктами на площині та в просторі; розв’язує задачі, в тому числі прикладного (практичного) змісту; будує та досліджує найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретує та оцінює результати; прогнозує в контексті навчальних та практичних задач; використовує математичні методи у життєвих ситуаціях.

192-193

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами (повторення)

2

 

 

194

Розв’язування задач геометричного змісту

1

 

 

195-196

Повторення і систематизація знань з теми «Звичайні дроби»

2

 

 

197-198

Повторення і систематизація знань з теми «Десяткові дроби»

2

 

 

199

Повторення і систематизація знань з теми «Вимірювання величин»

1

 

 

200

Повторення і систематизація знань з теми «Дані та ймовірність»

1

 

 

201-202

Повторення і систематизація знань з теми «Відсотки»

2

 

 

203-204

Повторення і систематизація знань з теми «Площі многокутників та об’єми многогранників»

2

 

 

205

Повторення і систематизація відомостей із теми «Множини. Логічні та комбінаторні задачі»

1

 

 

206

Повторення і систематизація відомостей із теми «Відношення»

1

 

 

207

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

208

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

209

Контрольна робота 11 (підсумкова)

1

 

 

210

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
4 серпня
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку