Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з історії в 5 класі

Про матеріал

Метою вивчення історії є:

а) формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці;

б) виховання засобами історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей, а також на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві;

в) прищеплення толерантності й поваги до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей.

Перегляд файлу

Метою вивчення історії є:

а) формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці;

б) виховання засобами історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей, а також на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві;

в) прищеплення толерантності й поваги до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей.

Завданнями курс історії в 5 класі є:

а) формування уявлень і початкових знань учнів про історію як галузь людських знань, як науку, що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження;

б) розвиток у школярів/школярок інтересу до предмета та мотивації до його вивчення як передумови до формування низки загальних (уміння вчитися впродовж життя, обізнаність і самовираження у сфері культури тощо) і предметних (хронологічна, просторова, інформаційна тощо) компетентностей;

в) формування первинних уявлень про структуру і зміст історії України як передумови до реалізації засобами навчання наскрізних, міжпредметних і предметних змістових ліній (громадянська відповідальність, культурна свідомість тощо). Програма надає вчителеві широкі можливості для самостійного наповнення навчальної роботи змістом відповідно до національного та локального вимірів, залишає простір для самостійних дій щодо форм і методів навчальної роботи. За потреби вчитель /учителька може змінити порядок розділів програми, використовувати як пряму, так і зворотну хронологію, планувати вивчення інших (не тільки визначених у програмі) історичних осіб, подій, пам’яток з акцентом на історії України.

 

 

За програмою:

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-9 класи Пропедевтичний курс «Вступ до історії», 2018.

Підручник:

«Вступ до історії» підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.


                         Зміст програмового матеріалу

Дата

Прим

 

                                     5а,5б,5в,5г класи

 

 

1

Вступ. Що таке історія.

 

 

 

Тема 1. Відлік часу в історії

 

 

2

Календарний та історичний час.

 

 

3

Культурні епохи європейської історії та Україна.

 

 

4

Пр. з. Відлік часу в історії.

 

 

5

Тематичний контроль.

 

 

 

Тема 2. Де відбувається історія

 

 

6

Географічний та історичний простір.

 

 

7

Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах

 

 

8

Походження назв,народів і географічних обертів.

Історико-географічні регіони України.

 

 

9

Пр. з. Територіальне розташування та історичне походження м. Полтава.

 

 

10

Тематичний контроль.

 

 

 

Тема 3. Джерела до вивчення історії

 

 

11

Історичні джерела та їх різновиди.

 

 

12

Робота з історичними джерелами.

 

 

13

Де зберігаються історичні пам’ятки?

 

 

14

Пр. з. Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.

Тематичний контроль.

 

 

 

Тема 4. Історія України в пам’ятках

 

 

15

Пам’ятки і пам’ятники історії.

 

 

16

Джерела які зберігають пам'ять про історію княжої Русі-України.

 

 

17

Кримське ханство.

 

 

18

Козацька Україна.

 

 

19

Українські землі під владою двох імперій.

Українське національне відродження.

 

 

20

Українська революція і боротьба за збереження державності (1917-1921рр.)

 

 

21

Голодомор 1932-1933рр.

 

 

22

Україна в роки Другої світової війни.

 

 

23

Проголошення незалежності України.

 

 

24

Революція Гідності2013-2014рр.

Агресія Росії проти України.

 

 

25

Пр. з. Пам’ятники історії рідного краю.

 

 

26

Тематичний контроль.

 

 

27

Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.

 

 

28

Історія. Історики, письменники та поети.

 

 

29

Пр. з. про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.

 

 

30

Тематичний контроль.

 

 

31

Праця і господарство: колись і сьогодні.

 

 

32

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах та селах у минулому і тепер.

 

 

33

Наука та освіта.

 

 

34

Дозвілля, турбота про здоров’я колись і тепер.

 

 

35

Пр. з. Ігри і дозвілля моїх батьків.

Тематичний контроль.

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку