Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 7 класі

Про матеріал

Календарно тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 7 класі відповідає оновленій програмі з предмету, містить пронумеровані теми уроків, практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту, домашні завдання, графи для запису дати уроку і примітки.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування                                                                 навчального матеріалу з основ здоров’я                                                                            у 7 класі

 

 

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

Лиман Перший

2018

 

Основи здоров’я

7 клас

(35 годин, із них 3 години - резервні)

Тема

Практичні вправи

Дата

Примітка

Домашнє завдання

Здоров’я  людини (9 год)

  1.  

Здоров’я і спосіб життя

Цілісність здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§1

  1.  

Навички, сприятливі для здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§2

  1.  

Переваги  здорового способу життя.  Значення життєвих принципів для здоров’я.

Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя*

 

 

 

Опрацювати§3

  1.  

Профілактика захворювань

Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики інфекційних  та неінфекційних захворювань.

 

 

 

Опрацювати§4

  1.  

Принципи безпечної життєдіяльності

Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.

Оцінювання ризиків щоденного життя**

 

 

 

Опрацювати§5

  1.  

Безпека на дорозі

Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі.

 

 

 

Опрацювати§ 6

  1.  

Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП

Моделювання поведінки пасажира при ДТП.

 

 

 

 

Опрацювати§7

  1.  

Побутова безпека

Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням

 

 

 

Опрацювати§8

  1.  

Пожежна безпека у громадських приміщеннях

Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні

Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні.

 

 

Опрацювати§9

  1.  

Підсумковий урок з теми «Здоров’я  людини» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

 

Тема 2. Фізична складова здоров’я (4 год)

 

  1.  

Індивідуальний розвиток підлітків

Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання.

 

 

 

Опрацювати§10

  1.  

Показники фізичного розвитку  підлітків. Способи покращення фізичної форми.

Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я.

 

 

Опрацювати§11

  1.  

Косметичні проблеми підлітків

Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції.

 

 

 

Опрацювати§12

  1.  

Особливості збереження здоров’я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри. Догляд за шкірою і волоссям.

Визначення типу шкіри і волосся.

 

 

 

Опрацювати§13

  1.  

Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри (проект)*

 

 

 

Узагальнити почуту на уроці інформацію

  1.  

Перевірка сформованих практичних умінь та навичок за тематичним блоком «Фізична складова здоров’я»

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Розділ 3.Психічна і духовна складові здоров’я (9 год)

  1.  

Психічний і духовний розвиток

Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я

Відпрацювання навичок планування часу

 

 

 

Опрацювати§14

  1.  

Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

 

 

 

Опрацювати§15

  1.  

 

Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.**

 

 

Опрацювати§16

  1.  

Емоційне благополуччя. Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю.

Відпрацювання навичок самоконтролю.

 

 

 

Опрацювати§17

  1.  

Ознаки психологічної рівноваги.

Формування позитивної адекватної самооцінки.

 

 

Опрацювати§18

  1.  

Стрес і здоров’я.

 

 

 

 

Опрацювати§19

  1.  

Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуація.

Самодопомога та допомога при стресі.

 

 

 

Опрацювати§20-21

  1.  

Конфлікти і здоров’я. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів.

Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів.

 

 

 

Опрацювати§22

  1.  

Підсумковий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

 

Тема 3. Соціальна складова здоров’я (9 год)

 

  1.  

Соціальні чинники здоров’я

Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль   молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді.                Клініки, дружні для молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров’я.

Складання  списку телефонів медичних закладів психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри*

Створення реклами здорового способу життя)

 

 

 

Опрацювати§23

  1.  

Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.

Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями

Способи протидії негативному соціальному впливу

 

 

Опрацювати§24

  1.  

Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання)

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. Вплив комерційної реклами на здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§25

  1.  

Комп’ютерна, ігрова та Інтернетзалежність

 

 

 

 

  1.  

Профілактика захворювань, що набули соціального значення

Наслідки вживання наркотиків.

 

 

 

Опрацювати§26-27

  1.  

Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків.

 

 

 

Опрацювати§28-29

  1.  

Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо). Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції Причини і наслідки стигматизації і дискримінації

 

 

 

Опрацювати§30-31

  1.  

Підсумковий урок з теми «Соціальна складова здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

  1.  

Підсумково-узагальнюючий урок. Самооцінка здоров’я.

 

 

 

Відповідально ставитися до власного здоров’я

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дідус Євгенія Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
24 червня 2018
Переглядів
3862
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку