Діагностична робота з теми "Слово. Будова слова" з бланком оцінювання

Про матеріал
У діагностичній роботі підібрані питання, які розкривають знання учнів з даної теми, а саме:правильний запис слів з префіксами - роз, -без; розбір слів за будовою; утворення нових слів за допомогою префіксів та суфіксів; відмінність між префіксом і прийменником в реченні; утворення спільнокореневих слів та форм слова; правопис слів з ненаголошеними -е, -и в корені слів, які перевіряються наголосом.Також розроблений бланк оцінювання даної роботи згідно вимог НУШ
Перегляд файлу

Діагностична робота № 4  з української мови з теми «Слово. Будова слова» за підручником К. Пономарьова, Л. Гайова

Дата проведення____________________

Прізвище, ім’ я учня_____________________________________                                             

  1. Утвори від слова друг слова до кожної колонки, запиши їх і визнач корінь

Спільнокореневі слова                                  Форми  слова

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Познач рядок слів, що є спільнокореневими, познач корінь

А  Ручка, коса, косар,

Б  весна, весняний, веснянка

В  квітка, квітник, клумба.

 

  1. Утворити нові слова за допомогою префікса і суфікса, позначити їх

Хмара -_________________________________________

Мова - ____________________________________________

Серце - ______________________________________

 

  1. Списати слова, виділити префікси, вставити пропущені букви в префіксах: …питав, ….робив, …кував, ….варити, бе..турботний, ро..різати, ро..фарбувати, бе..крилий,.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запиши, як ти розумієш подані вислови.

Тримати язик за зубами - _______________________________

Накивати п’ятами –  ____________________________________

Викинути з голови – ___________________________________

 

    6.   Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.

М…довий - ___________,    гл…бокий _________________,

р..балка - ___________,   в…сокий - _____________________.

 

     7.  Запиши слова і розбери їх за будовою.

          Земля,  зимовий, безмежний.          ____________________________________________________________________________________________________________________

  1. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Андрійко(за)біг (за)товаришем. Друзі швидко (по)бігли  (по) вулиці. (До)бігли (до)річки. Обидва (в)скочили (в) човен і (від)пливли (від) берега.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

Бланк оцінювання

 діагностичної роботи № 4  з української мови з теми «Слово. Будова слова» за підручником К. Пономарьова, Л. Гайова

 

№ з/п

Очікувані результати навчання

Індекс

Номер завдання

 

1.

Доречно використовує слова в прямому і  переносному значенні, синоніми, антоніми, багатозначні слова

[3 МОВ 4,1 ]

5

 

2.

Добирає споріднені слова; змінює форму слова. Визначає корінь слова, позначає  закінчення у словах

[3 МОВ 4,1 ]

1

 

3.

Знаходить рядок, у якому всі слова споріднені. Позначає корінь.

[3 МОВ 4,1]

2

 

4.

Правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з-,с-.

[3 МОВ 4,1]

4

 

5.

Розбирає слова за будовою

[3 МОВ 4]

7

 

6.

Утворює нові слова за допомогою префіксів і суфіксів

[3 МОВ 4]

3

 

7.

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и  в корені, які перевіряються наголосом

[3 МОВ 4,1]

6

 

8.

Визначає і пояснює роль префікса в словах

[3 МОВ 4,1]

8

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
11528
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку