Зведений перелік перевірних робіт
з української мови, які проводяться у
4 класі
Види перевірки |
І сем. |
ІІ сем. |
Діалог |
1 |
- |
Письмовий переказ |
1 |
- |
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
2 |
Диктант |
1 |
2 |
Списування |
1 |
1 |
Державна підсумкова атестація |
- |
1 |
Загальна кількість перевірок за сем. |
5 |
6 |
№з/п |
Тема уроку |
Впр. |
Дата |
1 |
Тема 1. Мова і мовлення. Текст Мова – безсмертний скарб народу. Державний гімн України. |
1-4 |
|
2 |
Збагачення мови новими словами. Сучасна українська мова. |
5-7 |
|
3 |
Усне і писемне мовлення. Складання розповіді за малюнками. |
8-11 |
|
4 |
Яким повинне бути мовлення? Культура мовлення. |
11-17 |
|
5 |
Текст Закріплення поняття про будову тексту. Тема і мета висловлювання. Заголовок. |
18-20 |
|
6 |
Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті. Засоби зв'язку речень в тексті. |
21-24 |
|
7 |
Засоби зв’язку речень у тексті. Редагування тексту |
25-28 |
|
8 |
Урок розвитку зв'язного мовлення № 1. Твір-розповідь за темою «Яскраві враження від літніх канікул» |
|
Тема |
9 |
Поділ тексту на частини. Складання плану. Спостереження за роллю абзаців у тексті. |
29-32 |
|
10 |
Особливості змісту та побудови тексту-міркування. Складання тексту-міркування. |
33-36 |
|
11 |
Особливості текстів-описів. Мета цих текстів. Складання тексту-опису людини. |
37-41 |
|
12 |
Порівняння художнього і наукового текстів. Складання тексту-міркування на тему «Чи можуть тварини спілкуватися?» |
42-45 |
|
13 |
Замітка до газети. Колективне написання замітки на основі вражень від екскурсії. Узагальнення знань і вмінь учнів з розділу «Текст». |
46-49 |
|
14 |
Перевірна робота. Диктант
|
|
|
15 |
Особливості змісту та побудови есе. Аналіз перевірної роботи. Узагальнення знань і умінь учнів
|
|
|
Тема 2. Речення |
|||
16 |
Урок розвитку зв'язного мовлення № 2. Переказ тексту «Ромашка» |
|
|
17 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. |
50-53 |
|
18 |
Основа речення. Зв'язок слів у реченні. |
54-57 |
|
19 |
Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання речень за поданими схемами. |
58-62 |
|
20 |
Однорідні члени речення. Залежні слова при однорідних членах речення. |
63-65 |
|
21 |
Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників. |
66-69 |
|
22 |
Перевірна робота. Знання і уміння учнів з мови за темою «Мова і мовлення. Текст. Речення». |
|
|
23 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
|
24 |
Закріплення знань про однорідні члени речення. Узагальнення знань і вмінь учнів з розділу «Речення» |
|
Тема
|
Тема 3.Слово. Значення слова. Частини мови
|
|||
25 |
Урок розвитку зв'язного мовлення № 3. Складання твору на основі вражень від екскурсії «Краса осіннього парку» |
|
|
26 |
Слово. Значення слова. Складання речень |
74-79 |
|
27 |
Будова слова. Добір споріднених слів. Розбір слів за будовою. |
79-83 |
|
28 |
Повторення вивченого про частини мови. Складання речень. |
84-86 |
|
29 |
Іменник Повторення вивченого про іменник. Ознаки іменника як частини мови. |
87-91 |
|
30 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Однозначні та багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників. Перевірна робота Діалог |
92-96 |
|
31 |
Рід і число іменників. Перевірна робота. Діалог |
97-99 |
|
32 |
Відмінювання іменників. Початкова форма іменників. Складання тексту-розповіді. |
100-106 |
|
33 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №4. Складання письмового твору-опису за картиною К.Білокур «Соняшник» |
|
Тема |
34 |
Початкова форма іменників Письмо з пам'яті |
100-106 |
|
35 |
Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями. Редагування тексту. |
107-110 |
|
36 |
Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини. |
111-115 |
|
37 |
Чергування голосних у коренях іменників жіночого та чоловічого роду в однині. |
116-118 |
|
38 |
Чергування голосних у коренях іменників жіночого та чоловічого роду в однині. |
118-120 |
|
39 |
Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а(-я) в родовому відмінку однини. Поділ тексту на абзаци. |
121-122 |
|
40 |
Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а(-я) в родовому відмінку однини |
122-124 |
|
41 |
Урок розвитку зв'язного мовлення № 5. Переказ тексту «Осінь за вікном чарівну казку пише» |
|
Тема |
42 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. Складання словосполучень. |
125-128 |
|
43 |
Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
129-133 |
|
44 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на –р в орудному відмінку однини. Складання речень про професії |
134-136 |
|
45 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Порівняння словосполучень іменників. |
137-138 |
|
46 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Порівняння словосполучень іменників |
139-140 |
|
47 |
Аналіз перевірної роботи. Правопис закінчень іменників у множині. Таблиця відмінювання іменників у множині. |
141-146 |
|
48 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №6. Твір-роздум «Пташка красна пір´ям , а людина словами» |
|
|
|
Уживання іменників із прийменниками в різних відмінках. Узагальнення знань і вмінь учнів з розділу «Іменник». |
147-150 |
|
49 |
Узагальнення знань і вмінь учнів |
|
Тема |
50 |
Тема 4. Прикметник Повторення вивченого про прикметник частину мови. Роль прикметників у мовленні. |
151-154 |
|
51 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників. |
155-159 |
|
52 |
Вживання прикметників у художніх і науково-популярних текстах. Порівняння текстів. |
160-162 |
|
53 |
Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників-антонімів у народних прислів'ях. |
163-167 |
|
54 |
Порівняння прикметників та іменників. Зв'язок прикметників з іменниками в реченні. Складання усної розповіді про прикметник за поданим планом. |
168-170 |
|
55 |
Урок розвитку зв'язного мовлення № 7 Перевірна робота. Письмовий переказ |
|
|
56 |
Аналіз перевірної роботи |
|
|
57 |
Визначення роду і числа прикметників за іменниками. |
171-173 |
|
58 |
Відмінювання прикметників. Правопис відмінкових закінчень прикметників в однині. |
174-178 |
|
59 |
Визначення відмінків прикметників у реченні. |
179-181 |
|
60 |
Вправи на визначення відмінка прикметників (у реченнях) за закінченнями та відмінком іменника. |
182-186 |
|
62 |
Перевірна робота. Контрольне списування
|
|
|
63 |
Аналіз перевірної роботи.
|
|
|
64 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №8. Порівняльний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами «Горобина і ялина в зимовому лісі» |
|
Тема |
65 |
Вимова і правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-. |
187-191 |
|
66 |
Уживання знака м'якшення (ь) перед закінченням прикметників. |
192-195 |
|
67 |
Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. Написання тексту за поданим зачином і опорними словами. |
196-198 |
|
68 |
Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. Усний опис картини природи. |
199-201 |
|
69 |
Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду. |
202-205 |
|
70 |
Відмінювання прикметників у множині. |
206-209 |
|
71 |
Вживання різних відмінкових форм прикметників у множині. |
210-212 |
|
72 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №9.Письмовий переказ тексту «Вічнозелена гостя» |
|
|
73 |
Перевірна робота. Диктант
|
|
|
74 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
|
75 |
Узагальнення знань і вмінь учнів з розділу «Прикметник». |
213-215 |
Тема
|
Тема 5. Числівник.Займенник |
|||
76 |
Числівник як частина мови. Навчальне аудіювання. |
216-219 |
|
77 |
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Написання оголошення. |
220-223 |
|
78 |
Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80. Складання речень із числівниками. |
224-226 |
|
79 |
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Числівник». Навчальний діалог. Складання усної розповіді про ластівку за фотоілюстраціями та запитаннями. |
227-230 |
|
80 |
Займенник як частина мови. Складання тексту-розповіді про займенник. |
231-234 |
|
81 |
Особові займенники. Складання речень за малюнками. |
235-239 |
|
82 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №10. Детальний переказ тексту з творчим завданням |
|
|
83 |
Вживання особових займенників у текстах. Складання продовження твору. |
240-243 |
|
84 |
Відмінювання особових займенників. Складання речень зі словами ввічливості. |
244-250 |
|
85 |
Написання займенників з прийменниками. |
251-255 |
|
86 |
Форми займенників у 3-ій особі однини і множини в орудному відмінку. |
|
|
87 |
Роль займенників у текстах. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Займенник». |
256-260 |
|
88 |
Перевірна робота. Знання і уміння з мови за темою «Числівник. Займенник». |
|
|
89 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
|
90 |
Повторення і закріплення вивченого |
|
|
91 |
Урок розвитку зв'язного мовлення№11. Написання твору «Зима» |
|
Тема
|
Тема 6. Дієслово |
|||
92 |
Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у Реченні |
261-264 |
|
93 |
Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Пряме і переносне значення дієслів. |
265-269 |
|
94 |
Побудова речень з однорідними присудками. Доповнення казки дієсловами. |
270-274 |
|
95 |
Вживання дієслів у текстах-розповідях і текстах-описах. |
275-278 |
|
96 |
Неозначена форма дієслова. Робота з прислів'ями і приказками. |
279-281 |
|
97 |
Змінювання дієслів за часами. Складання речень із різними часовими формами дієслів. Навчальне аудіювання. |
282-285 |
|
98 |
Змінювання дієслів за числами. |
286-289 |
|
99 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №12. Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір´їнка» |
|
Тема |
100 |
Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. |
290-294 |
|
101 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. |
|
|
102 |
Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. |
295-298 |
|
103 |
Правопис особових закінчень дієслів |
|
|
104 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №13. Стислий переказ тексту |
|
|
105 |
Перевірна робота. Контрольне списування
|
|
|
106 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
|
107 |
Повторення і закріплення вивченого. |
|
|
108 |
Дієслова минулого часу. |
310-314 |
|
109 |
Змінювання дієслів минулого часу за числами та родами в однині. |
|
|
110 |
Дієслова на –ся (-сь). Вимова і правопис дієслів на –ся (-сь). |
315-318 |
|
111 |
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Дієслово». |
319-321 |
|
112 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №14. Письмовий переказ На пасіці» |
|
|
113 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого
|
|
Тема |
Тема 7. Прислівник |
|||
114 |
Прислівник як частина мови. Складання усної розповіді про свої справи. |
323-325 |
|
115 |
Роль прислівників - синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку. |
326-331 |
|
116 |
Роль прислівників - антонімів у мовленні. |
|
|
117 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком. |
332-335 |
|
118 |
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. Усне продовження казки. |
336-338 |
|
119 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини. |
339-341 |
|
120 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах |
|
|
121 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №15. Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка» |
|
|
122 |
ДПА |
|
|
123 |
Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами та народними прикметами. |
342-345 |
|
124 |
Порівняльна характеристика прислівника з іншими частинами мови. . |
345-350 |
|
125 |
Перевірна робота. Знання і вміння з мови за темою «Дієслово. Прислівник» |
|
|
126 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
|
127 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь учнів. |
|
Тема |
Тема 8.Повторення вивченого в 1-4 класах |
|||
128 |
Повторення вивченого про текст , основну думку , заголовок. |
351-353 |
|
129 |
Повторення вивченого про звуки мовлення,позначення їх буквами. |
|
|
130 |
Звуко - буквений аналіз слів. Усний переказ тексту. |
354-358 |
|
131 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №16 Складання твору-міркування «Що таке доброта?» |
|
|
132 |
Повторення вивченого про спільнокореневі слова,будову слів. Складання розповіді за поданими словами |
359-362 |
|
133 |
Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови. |
363-366 |
|
134 |
Повторення вивченого про частини мови. |
|
|
135 |
Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення. |
367-373 |
|
136 |
Перевірна робота. Диктант |
|
|
137 |
Аналіз перевірної роботи Повторення вивченого про різні частини мови. |
374-378 |
|
138 |
Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови |
|
|
139 |
Урок розвитку зв'язного мовлення №17. Складання тексту-інструкції |
|
|
140 |
Повторення вивченого про зв'язок слів у реченні. Складання усної розповіді про літні канікули. Підсумковий урок за рік |
379-381 |
Тема |