Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з варіативого модуля "Чирлідинг" для учні 5 класу НУШ

Про матеріал
Календарно тематичне планування навчального матеріалу з варіативного модуля "Чирлідинг" для учнів 5 класу НУШ на 18 годин.
Перегляд файлу

Фізична культура

5 клас

 

Модуль «ЧИРЛІДИНГ»

(18 годин, 3 години на тиждень)

 

 

Номер уроку

Дата проведення

уроку

Cкорегований номер уроку

Cкорегована дата проведення уроку

Зміст(тема) уроку

Види навчальної діяльності учнів

 

Примітка

Теоретичні відомості

 

Загальнофізична підготовка

Спеціальна фізична підготовка

 

 

 

Техніко-тактична підготовка

 

 

 

 

1

 

 

 

 Базові позиції рук. Розвиток фізичних здібностей . Танцювальні рухи різних стилів. 

Інструктаж з БЖД під час  занять з чирлідінгу

1.Шикування та різновиди перешикувань на місці.

2.Різновиди ходьби,    біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.

3.Загальнорозвивальні вправи у русі із елементами  суглобової 

гімнастики.

4.Гра на розвиток уваги та координації рухів.

 

 Вправи  спрямовані на розвиток фізичних здібностей:

-швидкості( біг на місці з максимальною швидкістю 8-10сек, повторний біг з прискоренням);

- гнучкості (нахили вперед біля гімнастичної стінки);

- акробатичні елементи ( перекиди, стійка на лопатках ).

1. Базові елементи техніки чирлідингу:

 - основні позиції рук: High V (Хай ві), Low V (Лоу ві).

2.Танцювальні рухи різних стилів  у відповідності до зміни музичного супроводу.

 

Вправи на гнучкість виконувати серіями: 3-5 ритмічних повторень, поступово збільшуючи амплітуду рухів.

2

 

 

 

 Базові елементи техніки чирлідингу.   Танцювальні рухи  різних стилів. 

Причини вдалих та невдалих спроб

виконання рухів та вправ чирлідингу.

1.Шикування та різновиди перешикувань на місці.

2.Різновиди ходьби,    бігу, дріботливий біг з переходом на швидкий.

3.Загальнорозвивальні вправи у русі із елементами  суглобової 

гімнастики.

3.Рухливі ігри на розвиток швидкості.

Вправи  спрямовані на розвиток фізичних здібностей:

-спритності(  стрибки за скакалкою  на одній та обох ногах, з подвійним  обертанням;

- гнучкості (нахили вперед-в сторону біля гімнастичної стінки);

- акробатичні елементи ( перекати, перекиди, стійка на лопатках )

1. Базові елементи техніки чирлідингу:

а) основні стійки та позиції ніг:

- Beginning stance-(вузька стійка  );

-Сheer stance (широка стійка ноги нарізно ).

б)основні позиції рук:

- High V (Хай ві);

- Low V (Лоу ві).

2. Танцювальні рухи різних стилів  у відповідності до зміни музичного супроводу.

 

 

3

 

 

 

 Базові позиції рук та ніг. Розвиток фізичних здібностей . Чир та чант заклички. Танцювальні рухи  із елементами різних стилів з використанням закличок.

Розвиток фізичних якостей – основа твого

успіху. 

1.Шикування та різновиди перешикувань на місці.

2. Різновиди ходьби та бігу, повторний біг з прискоренням з інтервалом відпочинку .

3.Загальнорозвивальні вправи у русі із елементами  суглобової 

гімнастики;

 4.Естафети з елементами бігу та стибків.

 

 Вправи  спрямовані на розвиток:

- швидкісно- силових якостей(різновиди присідань та випадів);

- гнучкості (нахили тулуба з різних в.п. , махи ногами урізних площинах біля гімнастичної стінки)

- акробатичні елементи (перекати, перекиди , стійка на лопатках )

1. Базові елементи техніки чирлідингу:

 а) основні стійки та позиції ніг:

- Beginning stance-(вузька стійка  );

-Сheer stance (широка стійка ноги нарізно );

- Squat (широка стійка ноги нарізно у напівприсіді);

б) основні позиції рук High V (Хай ві), Low V (Лоу ві), T motion (Ті моушен).

2. Чир та чант заклички, їх відмінності.

3.Танцювальні рухи із елементами різних стилів з використанням закличок:

-складання закличок (ключове слово «здоров’я»):

- поєднання танцювальних рухів із закличками.

 

 

4

 

 

 

Базові позиції рук(положення кисті). Заклички з   комбінацією базових позицій рук на 8 рахунків.   

Самоконтроль за

об’єктивними показниками (ЧСС) під час

занять фізичними вправами

1. Стройові вправи: перешикування з колони по

одному в колону по чотири дробленням і

зведенням.

2.Різновиди ходьби,    бігу, біг з прискоренням, напівприсіди і присідання на обох ногах у

максимальному темпі.

3.Загальнорозвивальні вправи у русі із елементами  суглобової  гімнастики, силові вправи  (згинання і розгинання рук) в упорі лежачи)

 

1.Вправи на розвиток координаційних здібностей (статична та динамічна рівновага)

2. Акробатичні елементи ( перекиди   , стійка на лопатках, стійка «міст»)

3.Рухливі ігри на відчуття ритму розвитку та швидкості.

1.Базові позиції рук(положення кисті):  Bucket (Бакет), Сandlestick (Кендлстік), Blade (Блейд). 

2.Виконання закличок   у поєднанні з базовими позиціями рук, без з

використанням різноманітних реквізитів (High V, Low V, T motion) на 8 рахунків (рухи виконуються

підгрупами).

 

5-6

 

 

 

 Базові позиції рук(положення кисті).  Прямий стрибок.  Стрибки у

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук.

Вплив різних фізичних навантажень на

організм людини. Дотримання правильного

положення тіла

1.Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням.

2. Різновиди ходьби,    бігу, біг з подоланням перешкод,  стрибки через

набивні м’ячі, встановлені на різній відстані.

3.Вправи для формування

постави та запобігання плоскостопості, силові вправи з проявом гнучкості (підняття ніг з положення лежачи на спині).

1.Вправи на розвиток координаційних здібностей (статична та динамічна рівновага)

2.Стрибки вгору, утримуючі голову   і тулуб в прямому положенні, положення рук «Т», настрибування на горку матів.

3. Акробатичні елементи( «міст» з положення лежачи, перекиди боком )

 

1.Базові позиції рук(положення кисті):  Bucket (Бакет), Сandlestick (Кендлстік), Blade (Блейд).  T motion (Ті моушен), Half  T (Хаф ті).

2. Прямий стрибок:

-виконання стрибків один за одним без пауз.

3. Виконання стрибків у

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук.

Спеціальні вправи підбирати з урахуванням принципу доступності та індивідуалізації.

7

 

 

 

 Стрибки у

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук на 16 рахунків. Базовий прямий стрибок. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах».

Хто така вольова людина?

1.Стройові вправи : перешикування із колони по два в колону по чотири дробленням і зведенням.

2. Різновиди ходьби та бігу, біг зі зміною положення та швидкості, ривки після бігу підтюпцем.  

3.Загальнорозвиваючі вправи зі скакалкою, вправи на розвиток рухливості хребта,  верхніх кінцівок, тазостегнового та гомілковостопних  суглобів.

1.Основні позиції рук і ніг.

2.Елементи народних танців.

3.Стрибкові вправи: - стрибки вгору, утримуючі голову   і тулуб в прямому положенні;

 -стрибки вгору, положення рук «Т», приземлення ноги разом;

- стрибки в групуванні. 

4.Вправи активного розтягування.

1.Виконання стрибків у поєднанні з комбінаціями базових позицій рук ( на 16 рахунків , рухи виконуються

підгрупами).

2.Стрибки:базовий прямий ,  Tuck (Так) 

3. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах» на правій-лівій нозі.

Вправи активного розтягування виконувати  2-3 серії по 4-6 повторень

8-9

 

 

 

 Стрибки у

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук на 16 рахунків. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах».

Значення взаємодопомоги і співпраці між

учасниками рухової (спортивно-ігрової)

діяльності

1.Стройові вправи : перешикування із колони по два в колону по чотири дробленням і зведенням.

2. Різновиди ходьби та бігу, біг на місці з максимальною швидкістю. Стрибки через гімнастичну  лаву з просуванням вперед(обл.

3.Загальнорозвиваючі вправи зі скакалкою, вправи на розвиток рухливості хребта,  верхніх кінцівок, тазостегнового та гомілковостопних  суглобів.

1.Основні позиції рук і ніг.

2.Елементи народних танців.

3.Колове тренування на розвиток швидкісно – силових якостей

4.Рухливі ігри на розвиток координації рухів.

1.Виконання стрибків у поєднанні з комбінаціями базових позицій рук ( на 16 рахунків , рухи виконуються

підгрупами).

2. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійках.

Проєктна діяльність на  уроках № 4-8   «Флешмоб» (підбір  базових позицій, музичного супроводу, формування вміння працювати в команді)    

10

 

 

 

Чир та чант заклички з  комбінацією базових позицій рук. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійках.

Цікаві факти та інформаційні повідомлення 

 присвячені спорту.

1.Стройові вправи:

рух уперед з

кроку на місці, ходьба «змійкою».

2. Різновиди ходьби та бігу, біг на місці з максимальною швидкістю. Стрибки через гімнастичну  лаву з просуванням вперед.

3.Загальнорозвиваючі вправи зі скакалкою, вправи на розвиток рухливості хребета,  верхніх кінцівок, тазостегнового та гомілковостопних  суглобів.

1.Вправи на формування голосу, дихальна гімнастика.

2.Елементи сучасних танців.

3.Колове тренування на розвиток швидкісно – силових якостей і відпрацювання техніки стрибків.

4.Рухливі ігри з м’ячем .

1.Складання чир та чант заклички з  комбінацією базових позицій рук.

2. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійках.

Дотримуватись принципу    чергування фізичних навантажень з інтервалом  відпочинку

11

 

 

 

Стрибки у поєднанні з комбінаціями базових позицій рук  на 16 рахунків. Побудови та перебудови (вертикальні,

горизонтальні, діагональні, Т-подібні). Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійка

Оцінка техніки та динамічно-просторових

параметрів виконання фізичних вправ.

1.Стройові вправи: перешикування з колони по

одному в колону по чотири дробленням і

зведенням.

2.Різновиди ходьби,    бігу, біг  з   варіативною частотою та з різних вихідних положень.

3.Загальнорозвиваючі вправи із малим м’ячем, вправи для  профілактики (корекції) статичної

плоскостопості.

4. Вправи на розвиток спритності.

 

1.Вправи на відчуття ритму:

- кружляти парами, змінюючи партнера;

 -взаємодії за допомогою помпонів: передачі,

перекиди;

- основні позиції рук, положення кисті.

2. Махи ногами швидкі та повільні, тримаючись за руки в коло.

 3.Побудови та перебудови (вертикальні,

горизонтальні) зі зміною положення рук та ніг за сигналом.

1.Виконання стрибків у поєднанні з комбінаціями базових позицій рук ( на 16 рахунків , синхронне вико конання рухів).

2. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійка .

Змінювати темп і вид рухів відповідно до  характеру музики

12-13

 

 

 

 Базові позиції рук з виконанням закличок. Станти з положення бази «сидячи на п’ятах».  Квест «Вгадай, назви, виконай».

Вчимося відчувати власне тіло, емоції,

відчуття здоров’я та задоволення після

фізичної активності.

1.Стройові вправи: перешикування з колони по

одному в колону по чотири дробленням і

зведенням.

2.Різновиди ходьби,    бігу, біг  з   варіативною частотою та з різних вихідних положень.

3.Загальнорозвиваючі вправи із малим м’ячем, вправи для  профілактики (корекції) статичної плоскостопості.

4. Рухливі ігри з м’ячем  на розвиток спритності.

 

 

 

1.Вправи на відчуття ритму:

- кружляти парами, змінюючи партнера та темп рухів у відповідності до зміни музики; 

 - взаємодія між партнерами  за допомогою помпонів( передачі,

Перекиди);

- основні позиції рук, положення кисті.

2.Акробатичні елементи( «міст» з положення лежачи, перекиди боком )

3. Вправи на розтягування в парах.

1.Базові позиції рук з виконанням закличок.

2.Станти з положення бази «сидячи на п’ятах», силова підтримка в двійках та трійка

3. Виконання стрибків у

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук

Квест «Вгадай, назви, виконай»

 

14

 

 

 

Асинхронне виконання базових рухів. Заклички та хороводи на тематику українського етносу. 

Українці на олімпійських і параолімпійських

іграх, спортивній світовій арені.

1.Стройові вправи: перешикування з колони по

одному в колону по чотири дробленням і

зведенням.

2.Різновиди ходьби,    бігу, біг «по

швидкісній драбині», стрибки з ноги на

ногу, скоки на одній нозі.

3. Загальнорозвиваючі вправи із малим м’ячем, вправи для  профілактики (корекції) статичної плоскостопості.

 4.Рухлива гра «Виштовхни з кола»

1.Основні позиції рук і ніг.

2.Елементи народних танців.

3.Колове тренування на розвиток м’язів тулуба та спритності.

4. Рухливі ігри на розвиток координації рухів.

1.Асинхронне виконання базових рухів:

-потокове виконання;

-«ріплами».

2.Заклички на тематику українського етносу.

3. Пантомімо-ідюстровані хороводи

Інтегроване завдання з предметами мистецького циклу.

15

 

 

 

Побудова та перебудови (діагональні, Т-подібні),  позиції. Станти на одну та дві бази з одним флаєром(дії  бази  та флаєра).

Правила безпеки під час

рухової діяльності.

 

1.Стройові вправи:

рух уперед з

кроку на місці, ходьба «змійкою».

2. Різновиди ходьби та бігу, біг та стрибки  по «швидкісній драбині».

 розвиток гнучкості (утримання кінцівок в положенні, яке вимагає

граничного прояву гнучкості).

3. Фан-ап зарядка     на місці у колі.

4. Естафети в парах на розвиток сили.

 

1. Комбінація  акробатичних елементів з базовими позиціями рук і ніг.

2.Колове тренування на розвиток м’язів тулуба та спритності.

3. Елементи джаз-фанку:

- повільні танцювальні рухи;

-хіп-хоп;

-спокійний стретчинг.

 

1.Побудови та перебудови,  позиції в поєднанні з базовими позиціями рук та хлопків.

2.Вправи у взаємодії в залежності від кількості

учасників: в парах, трійках, четвірках.

3. Станти на одну та дві бази з одним флаєром(дії  бази  та флаєра)

Інтегровані завдання: поєднання рухів та вправ

чирлідингу, специфічної рухової діяльності із

окремими аспектами вивчення інших

предметів

 

16

 

 

 

Перешикування і перебудови із різноманітних

побудов(пірамід).Станти  Станти на одну та дві бази з одним флаєром.

Оцінка техніки та динамічно-просторових

параметрів виконання фізичних вправ.

1.Стройові вправи : перешикування із колони по два в колону по чотири дробленням і зведенням.

2.Різновиди ходьби,    бігу, біг  з   варіативною частотою та з різних вихідних положень.

3. Фан-ап зарядка     на місці у колі.

4. Рухливі ігри на розвиток витривалості.

1. Елементи джаз-фанку:

- повільні танцювальні рухи;

-хіп-хоп;

-спокійний стретчинг. 2.Стрибки  у  

поєднанні з комбінаціями базових позицій рук та чир закличками

під музичний супровід.

3.Подолання полоси перешкод з акробатичними елементами.

 

1. Перешикування і перебудови із різноманітних

побудов, з використанням комбінації базових

позицій рук та закличок під час перебудов .

2.Вправи у взаємодії у залежності від кількості

учасників: в парах, трійках, четвірках.

3. Станти на одну та дві бази з одним флаєром (виконувати групами).

Принцип гармонійності   та синхронно сси під час  переходу  від піраміди до піраміди  , перешикування та перебудов.

  17-18

 

 

 

Синхронне виконання  комбінації базових позицій рук, стрибків  та закличок під час перебудов.  Побудова пірамід на одну дві бази.

Цікаві факти та інформаційні повідомлення 

 присвячені чирліденгу

1.Стройові вправи :  перешикування з колони по

одному в колону по чотири дробленням і

зведенням;

- перешикування  із колони по два;

-рух уперед з

кроку на місці.

2. Різновиди ходьби,    бігу, біг  з   варіативною частотою та з різних вихідних положень. Стрибки через гімнастичну  лаву з просуванням вперед.

3. Загальнорозвиваючі вправи зі скакалкою, вправи на розвиток рухливості хребта,  верхніх кінцівок, тазостегнового та гомілковостопних  суглобів.

1. Вправи на відчуття ритму.

2. Елементи джаз-фанку:

- повільні танцювальні рухи;

-хіп-хоп;

-спокійний стретчинг.

3.  Вправи в парах на розвиток сили  та гнучкості.

1.Синхронне виконання рухів комбінації базових

позицій рук, стрибків  та закличок під час перебудов

( виконувати групами)

2.  Побудова пірамід на одну дві бази з підтримкою флаєра.

Участь в шкільній програмі  Game Day. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку