Календарно-тематичне планування
Навчання грамоти: читання
За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
Сторінка в підручнику |
Примітки |
|
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||||
|
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці. |
|
|
ЧАСТИНА 1 С.5 |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це? |
|
|
С. 8 – 9 |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? |
|
С. 11 – 12 |
|
||
|
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор. |
|
С. 14 – 15 |
|
||
|
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. |
|
С. 17 – 18 |
|
||
|
Речення. Складання речень за малюнками. |
|
|
С. 20 – 21 |
|
|
|
Службові слова (слова-помічник). Природа навколо нас. |
|
С. 23 – 24 |
|
||
|
Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). |
|
С. 26 – 27 |
|
||
|
Поділ слова на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. |
|
|
С. 29 – 30 |
|
|
|
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою |
|
|
С. 32 – 33 |
|
|
|
Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти. |
|
|
С. 36 – 37 |
|
|
|
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. |
|
С. 39 – 40 |
|
||
|
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. |
|
С. 42 – 43 |
|
||
|
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. |
|
С. 45 – 46 |
|
||
|
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою |
|
С. 48 – 49 |
|
||
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
|
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками. |
|
|
С. 52 – 53 |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком. |
|
С. 55 – 56 |
|
||
|
Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів. |
|
С. 58 – 59 |
|
||
|
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
С. 60 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання розповіді за малюнками. |
|
С. 61 – 62 |
|
||
|
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
|
С. 64 – 65 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 67 – 68 |
|
||
|
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. |
|
С. 70 – 71 |
|
||
|
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками. |
|
С. 74 – 75 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками. |
|
|
С. 78 – 79 |
|
|
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
|
ЧАСТИНА 2 С.4 – 5 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками. |
|
С. 7 – 8 |
|
||
|
Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м`якими приголосними. Читання складів. |
|
С. 10 – 11 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень. |
|
С. 13 – 14 |
|
||
|
Звук [м], [м`], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
|
С. 16 – 17 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. Читання складів і слів. Читання тексту. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 21 – 22 |
|
||
|
Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. |
|
С. 24 – 25 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. читання слів і речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 27 – 28 |
|
||
|
Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень. |
|
С. 30 – 31 |
|
||
|
Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
С. 33 – 34 |
|
|
|
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами. |
|
С. 36 – 37 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками. |
|
С. 39 – 40 |
|
||
|
Звуки [в], [в`], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 43 – 44 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень. |
|
С. 46 - 47 |
|
||
|
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень. |
|
С. 49 – 50 |
|
||
|
Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 52 – 53 |
|
||
|
Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень. |
|
С. 55 – 56 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 58 – 59 |
|
||
|
Звуки [т], [т`], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів. |
|
С. 62 - 63 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 65 – 66 |
|
||
|
Звуки [д], [д`], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту. |
|
С. 68 – 69 |
|
||
|
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання текстів. |
|
|
С. 71 – 72 |
|
|
|
Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням |
|
С. 74 - 75 |
|
||
|
Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
|
С. 77 – 78 |
|
||
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
|
ЧАСТИНА 3 С.3 – 4 |
|
||
|
Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням |
|
С. 7 – 8 |
|
||
|
Велика буква Й. Читання слів, словосполучень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
|
С. 10 – 11 |
|
||
|
Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому |
|
С. 13 – 14 |
|
||
|
Велика буква Б. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
|
С. 16 – 17 |
|
||
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
Дата |
Сторінка в підручнику |
Примітки |
|
Повторення вивченого за І семестр |
|
|
|
|
|
Прочитай і зрозумій |
|
С. 19 – 20 |
|
|
|
Прочитай і зрозумій |
|
С. 22 – 23 |
|
|
|
Прочитай і зрозумій |
|
С. 26 – 27 |
|
|
|
Звук [г]. Мала і велика букви Г г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 29 – 30 |
|
|
|
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 35 – 36 |
|
|
|
Прочитай і зрозумій. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 38 – 39 |
|
|
|
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 43 – 44 |
|
|
|
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 46 – 47 |
|
|
|
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 49 – 50 |
|
|
|
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
|
С. 52 – 53 |
|
|
|
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 55 – 56 |
|
|
|
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 58 – 59 |
|
|
|
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 63 – 64 |
|
|
|
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 66 – 67 |
|
|
|
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 69 – 70 |
|
|
|
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова |
|
С. 72 – 73 |
|
|
|
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. |
|
С. 75 – 76 |
|
|
|
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
ЧАСТИНА 4 С.3 – 4 |
|
|
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 6 – 7 |
|
|
|
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів) |
|
С. 9 – 10 |
|
|
|
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами |
|
С. 12 – 13 |
|
|
|
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 15 – 16 |
|
|
|
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 18 – 19 |
|
|
|
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 21 – 22 |
|
|
|
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 26 -27 |
|
|
|
Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 29 – 31 |
|
|
|
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
С. 33 – 34 |
|
|
Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 36 – 38 |
|
|
|
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
С. 40 – 41 |
|
|
|
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 43 – 44 |
|
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 46 - 47 |
|
|
|
Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами |
|
С. 51 – 52 |
|
|
|
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
|
С. 54 – 55 |
|
|
|
Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
|
С. 57 – 59 |
|
|
|
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. |
|
С. 61 - 62 |
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) |
|
|
ЧАСТИНА 5 С.3 – 4 |
|
|
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
|
С. 6 |
|
|
|
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
|
С. 8 - 9 |
|
|
|
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 12 – 13 |
|
|
|
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта |
|
С. 16 – 17 |
|
|
|
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
|
С. 20 – 21 |
|
|
|
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
|
С. 24 – 25 |
|
|
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
|
С. 28 – 29 |
|
|
|
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
|
С. 32 – 33 |
|
|
|
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
|
С. 36 – 37 |
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
|
С. 40 – 41 |
|
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
|
С. 44 – 45 |
|
|
|
Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!» |
|
С. 48 – 49 |
|
|
|
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
|
С. 52 – 53 |
|
|
|
Виразне читання віршів про дні тижня |
|
С. 56 – 57 |
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чотири бажання» |
|
С. 60 – 61 |
|
|
|
Виразне читання віршів про місяці.
|
|
ЧАСТИНА 6 С.3 – 4 |
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
|
С. 7 – 8 |
|
|
|
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко Робота з дитячою книжкою |
|
С. 11 – 12 |
|
|
|
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
|
С. 15 – 16 |
|
|
|
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
|
С. 19 – 20 |
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
|
С. 23 – 25 |
|
|
|
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
|
С. 28 – 30 |
|
|
|
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. |
|
С. 33 – 34 |
|
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» |
|
С. 37 – 39 |
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Іди, іди, дощику!» за Зіркою Мензатюк |
|
С. 42 – 43 |
|
|
|
Читання тексту Олега Буценя «Зараз» |
|
С. 46 – 48 |
|
|
|
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової Робота з дитячою книжкою |
|
С. 51 – 53 |
|
|
|
Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок |
|
С. 56 – 59 |
|
|
|
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень Підсумковий урок |
|
С. 62 – 63 |
|