Календарно-тематичне планування Навчання грамоти: читання 1 клас За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Навчання грамоти: читання 1 клас За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень За програмо. О. Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Навчання грамоти: читання

За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень

І семестр

№ з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Сторінка в підручнику

Примітки

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.  

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці.

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

 

ЧАСТИНА 1

С.5

 

  1.  

Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це?

  • ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];
  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

 

 

С. 8 – 9

 

  1.  

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?

 

С. 11 – 12

 

  1.  

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.

 

С. 14 – 15

 

  1.  

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня.

 

С. 17 – 18

 

  1.  

Речення. Складання речень за малюнками.

  • має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];
  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква напочатку, розділовий знак у кінці) [1 МОВ 4.1];
  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

 

С. 20 – 21

 

  1.  

Службові слова (слова-помічник). Природа навколо нас.

 

С. 23 – 24

 

  1.  

Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів).

 

С. 26 – 27

 

  1.  

Поділ слова на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід.

  • має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1];

 

С. 29 – 30

 

  1.  

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою

  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;
  • розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові [1 МОВ4.1];

 

 

С. 32 – 33

 

  1.  

Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти.

  • має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];
  • відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції) [1 МОВ 4.1];
  • пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

 

 

 

С. 36 – 37

 

  1.  

Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо.

 

С. 39 – 40

 

  1.  

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи.

 

С. 42 – 43

 

  1.  

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку.

 

С. 45 – 46

 

  1.  

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою

 

С. 48 – 49

 

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.  

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками.

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) [1 МОВ 1.8];
  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];
  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];

 

С. 52 – 53

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.

 

С. 55 – 56

 

  1.  

Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів.

 

С. 58 – 59

 

  1.  

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

С. 60

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання розповіді за малюнками.

 

С. 61 – 62

 

  1.  

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

 

С. 64 – 65

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою

 

С. 67 – 68

 

  1.  

Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів.

 

С. 70 – 71

 

  1.  

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками.

 

С. 74 – 75

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками.

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) [1 МОВ 1.8];
  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];
  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];

 

С. 78 – 79

 

  1.  

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

 

ЧАСТИНА 2

С.4 – 5

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками.

 

С. 7 – 8

 

  1.  

Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м`якими приголосними. Читання складів.

 

С. 10 – 11

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень.

 

С. 13 – 14

 

  1.  

Звук [м], [м`], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

 

С. 16 – 17

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. Читання складів і слів. Читання тексту. Робота з дитячою книжкою

 

С. 21 – 22

 

  1.  

Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами.

 

С. 24 – 25

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. читання слів і речень. Опрацювання тексту.

 

С. 27 – 28

 

  1.  

Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень.

 

С. 30 – 31

 

  1.  

Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами.

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) [1 МОВ 1.8];
  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];
  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізодинайбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];

 

С. 33 – 34

 

  1.  

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

С. 36 – 37

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками.

 

С. 39 – 40

 

  1.  

Звуки [в], [в`], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою

 

С. 43 – 44

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень.

 

С. 46 - 47

 

  1.  

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень.

 

С. 49 – 50

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту.

 

С. 52 – 53

 

  1.  

Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень.

 

С. 55 – 56

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою

 

С. 58 – 59

 

  1.  

Звуки [т], [т`], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів.

 

С. 62 - 63

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 65 – 66

 

  1.  

Звуки [д], [д`], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту.

 

С. 68 – 69

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання текстів.

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей [1 МОВ 1. 3];
  • переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3];
  • самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]
  • має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет [1 МОВ 2.5];
  • розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті [1 МОВ 2.1];
  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

 

 

С. 71 – 72

 

  1.  

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

 

С. 74 - 75

 

  1.  

Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

 

С. 77 – 78

 

  1.  

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

 

ЧАСТИНА 3

С.3 – 4

 

  1.  

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням

 

С. 7 – 8

 

  1.  

Велика буква Й. Читання слів, словосполучень, діалогу і тексту з вивченими літерами

 

С. 10 – 11

 

  1.  

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому

 

С. 13 – 14

 

  1.  

Велика буква Б. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

 

С. 16 – 17

 


 

ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Очікувальні

результати

Дата

Сторінка в підручнику

Примітки

  1.  

Повторення вивченого за І семестр

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей [1 МОВ 1. 3];
  • переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3];
  • самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]
  • має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет [1 МОВ 2.5];
  • розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті [1 МОВ 2.1];
  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

 

 

 

 

  1.  

Прочитай і зрозумій

 

С. 19 – 20

 

  1.  

Прочитай і зрозумій

 

С. 22 – 23

 

  1.  

Прочитай і зрозумій

 

С. 26 – 27

 

  1.  

Звук [г]. Мала і велика  букви Г г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 29 – 30

 

  1.  

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 35 – 36

 

  1.  

Прочитай і зрозумій. Робота з дитячою книжкою

 

С. 38 – 39

 

  1.  

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 43 – 44

 

  1.  

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 46 – 47

 

  1.  

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 49 – 50

 

  1.  

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

 

С. 52 – 53

 

  1.  

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 55 – 56

 

  1.  

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

С. 58 – 59

 

  1.  

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 63 – 64

 

  1.  

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 66 – 67

 

  1.  

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 69 – 70

 

  1.  

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова

 

С. 72 – 73

 

  1.  

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

 

С. 75 – 76

 

  1.  

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

  • має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];
  • відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції) [1 МОВ 4.1];
  • пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]
  • ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];

 

 

ЧАСТИНА 4

С.3 – 4

 

  1.  

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 6 – 7

 

  1.  

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів)

 

С. 9 – 10

 

  1.  

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами

 

С. 12 – 13

 

  1.  

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 15 – 16

 

  1.  

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 18 – 19

 

  1.  

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

С. 21 – 22

 

  1.  

Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 26 -27

 

  1.  

Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 29 – 31

 

  1.  

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];
  • виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) [1 МОВ 1.8];
  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];
  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];

 

С. 33 – 34

 

  1.  

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 36 – 38

 

  1.  

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 40 – 41

 

  1.  

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 43 – 44

 

  1.  

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

 

С. 46 - 47

 

  1.  

Звуки Без имени-2,Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

 

С. 51 – 52

 

  1.  

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

 

С. 54 – 55

 

  1.  

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

 

С. 57 – 59

 

  1.  

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами.

 

С. 61 - 62

 

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.  

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

  • читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами) [1 МОВ 2.1];
  • виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1];
  • правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки (після попередньої підготовки) [1 МОВ 2.1];
  • читає і називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання) [1 МОВ 2.1];
  • виділяє в структурі тексту заголовок [1 МОВ 2.2];
  • пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках) [1 МОВ 2.2];
  • виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і не складних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного [1 МОВ 2.2];
  • пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя) [1 МОВ 2.3];
  • переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя [1 МОВ 2.2];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки) [1 МОВ 2.7];
  • має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет [1 МОВ 2.5];
  • розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті [1 МОВ 2.1];
  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];
  • розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];
  • дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу) [1МОВ 2.5];
  • відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати [1 МОВ 2.5];
  • називає своїх улюблених літературних героїв [1 МОВ 2.4]
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];
  • має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення) [1МОВ 4.1];
  • добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1];
  • визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами [1 МОВ 4.1]
  • сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1];
  • бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів [1МОВ 1.4], [1 МОВ 2.2];
  • розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів [1 МОВ 1.5], [1 МОВ 2.4]
  • має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];
  • відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції) [1 МОВ 4.1];
  • пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
  • має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];

 

 

ЧАСТИНА 5

С.3 – 4

 

  1.  

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства

 

С. 6

 

  1.  

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

 

С. 8 - 9

 

  1.  

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

Робота з дитячою книжкою

 

С. 12 – 13

 

  1.  

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

 

С. 16 – 17

 

  1.  

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

 

С. 20 – 21

 

  1.  

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

 

С. 24 – 25

 

  1.  

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

 

С. 28 – 29

 

  1.  

Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

 

С. 32 – 33

 

  1.                    

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

 

С. 36 – 37

 

  1.                    

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

Робота з дитячою книжкою

 

С. 40 – 41

 

  1.                    

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

 

С. 44 – 45

 

  1.                    

Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!»

 

С. 48 – 49

 

  1.                    

Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

 

С. 52 – 53

 

  1.                    

Виразне читання віршів про дні тижня

 

С. 56 – 57

 

  1.                    

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чотири бажання»

 

С. 60 – 61

 

  1.                    

Виразне читання віршів про місяці.

 

 

ЧАСТИНА 6

С.3 – 4

 

  1.                    

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

 

С. 7 – 8

 

  1.                    

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

Робота з дитячою книжкою

 

С. 11 – 12

 

  1.                    

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

 

С. 15 – 16

 

  1.                    

Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

 

С. 19 – 20

 

  1.                    

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

 

С. 23 – 25

 

  1.                    

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

 

С. 28 – 30

 

  1.                    

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського.

 

С. 33 – 34

 

  1.                    

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко»

 

С. 37 – 39

 

  1.                    

Робота над усвідомленим читанням тексту «Іди, іди, дощику!» за Зіркою Мензатюк

 

С. 42 – 43

 

  1.                    

Читання тексту Олега Буценя «Зараз»

 

С. 46 – 48

 

  1.                    

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

Робота з дитячою книжкою

 

С. 51 – 53

 

  1.                    

Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок

 

С. 56 – 59

 

  1.                    

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень Підсумковий урок

 

С. 62 – 63

 

 



 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку