Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми. За основу взятий підручник. Можливе допрацювання (змістовні лінії)
8 клас І семестр
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|
Домашнє завдання |
Інтегрованізмістовілінії |
||||||
Лексика
|
Граматика |
Зорове сприйма ння (читан-ня)
|
Сприймання на слух(аудіювання)
|
Уснавзаємодія(діалог) Уснепродукування (монолог) |
Писемне Продуку вання(письмо) |
||||||||||
Екологічна безпека та ссталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
1 |
|
З поверненням до школи (8 год) Знову до школи.формквання умінь вживання нових лексичних одиниць.
|
Описувати, розповідати
Запитувати та надавати інформацію
|
School is the time when we learn to work and to understand ourselves. |
Greeting |
Present and Past Tenses |
Впр.2 ст.4 |
Впр.2 ст.4 |
Впр.1,4 ст.4-5 |
З. впр.1 ст.3 |
Впр.6 ст.6 |
|
|
|
|
2 |
|
Представляю нових друзів. Розвиток мовленнєвої компетенції |
School helps us make the right steps in our life. |
Introduction |
Present and Past Tenses |
Впр.6 ст.6 |
Текст “My friend” |
Впр.5 ст.6 |
З. впр.3,4 ст.4 |
Впр.7 ст.6 |
|
|
|
|
|
3 |
|
Епоха інформації. Активізація та введення лексичних одиниць |
Висловлювати свої враження, почуття, емоції
Обмінюватися думками Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації
Аргументувати власну думку Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
I use radio to listen to music and news. Do you use the Internet? What for? |
A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme |
Present Simple |
Впр.2 ст.9 |
Впр.3 ст.9 |
Впр.1 ст.8 |
З. впр.1 ст.6 |
З. впр.3 ст.7 |
|
|
|
|
4 |
|
Епоха інформації: преса. Розвиток читання |
Where does the news usually come from? What inventions help the news travel very fast? |
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
Present Simple |
Впр.4, 6 ст.10 Впр.7 ст.11 |
Magazines |
Впр.5 ст.10 |
З. впр.4 ст.7 |
Впр.9 ст.11 |
|
|
|
|
|
5 |
|
Ми знаходимося на Фліт Стріт. Розвиток аудіювання |
Fleet Street has been the home of British press for 300 years.
|
Press bureaus, a headquarter, a news agency, an attic office, a freelance journalist, etc |
Present Simple Past Simple |
Впр. 1, 2 ст.12 |
Впр.1 ст.12 |
Впр.1 ст.12 Впр.5 ст.13 |
З. впр.5 ст.8 |
Впр.7 ст.13 |
|
|
|
|
|
6 |
|
Ми живемо у вік інформації. Розвиток мовленнєвої компетенції |
I use radio to listen to music and news. |
Sources of information |
Present Simple Past Simple |
З.впр.6 ст.9 |
Magazines |
Впр.5 ст.13 |
З. впр.6 ст.9 |
Впр.3 ст.13 |
|
|
|
|
|
7 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? Розвиток тестологічних вмінь |
What newspapers does your family usually buy?
|
To have articles on, to cover a wide range of topics, etc |
Present Simple Passive Voice |
Впр.4 ст.15 |
Впр.1 ст.14 |
Впр.2 ст.14 |
Впр.6,7 ст.16 |
Впр.9 ст.17 |
|
|
|
|
|
8 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? Узагальнення і повторення вивченого |
How many newspapers are published worldwide? |
A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc |
Present Simple Passive Voice |
З.впр.7 ст.10 |
Magazines |
Впр.3 ст.15 |
З. Впр.8 ст.10 З. впр.11 ст.12 |
З. впр.9, 10 ст.11 |
|
|
|
|
|
9 |
|
Я люблю читати (8 год) Що ми читаємо. Активізація і введення нових лексичних одиниць |
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають
|
Newspapers always tell the truth. - I don’t think so. They present only the point of view on the subject. |
To start, to print, to control, a publication |
Past Simple Passive Voice |
Впр.3, 4 ст.18 |
Впр.2 ст.17 |
Впр.1 ст.17 |
Впр.5 ст.19 |
Впр.7 ст.19 |
|
|
|
|
10 |
|
Що ми читаємо. Розвиток читання |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
What kind of news do people expect to see or read up every day? |
To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc |
Past Simple Passive Voice |
З.впр.13,14 ст.13 |
Впр.2 ст.17 |
Впр.6 ст.19 |
З. впр.15 ст.14 |
З. впр.16 ст.14 |
|
|
|
|
11 |
|
Структура газети. Розвиток мовленнєвої компетенції |
Розповідати про структуру газети |
The front page of a newspaper gives a lot of information. |
The newspaper’slogo and title, index, current events, an editorial, etc |
Present Simple
|
Впр.3, 4 ст.21 |
Впр.2 ст.20 |
Впр.1 ст.20 |
З. впр.17 ст.15 |
Впр.8 ст.22 |
|
|
|
|
12 |
|
Навігатор по газеті. Розвиток монологічного мовлення
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Where can you look for results of last basketball games? |
Foreign exchange, currency exchange, etc |
Present Simple
|
З. впр.13 ст.15 |
Впр.5 ст.22 |
Впр.6, 7 ст.22 |
Тести |
З. впр.12 ст.12 |
|
|
|
|
13 |
|
Читаючи газету. Розвиток аудіювання |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
What kind of information done wаs papers offer? |
To draw smb’s attention to, to comment, key note, etc |
Present Simple Passive Voice |
Впр.4 ст.25-26 |
Впр.1 ст.23 |
Впр.2 ст.23 |
З.впр.18 ст.16 |
З. впр.19 ст.17 |
|
|
|
|
14 |
|
Пишемо про новини. Розвиток письма |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Why are the British a nation of newspaper readers? |
A quality newspaper, a tabloid, a local paper, etc |
Present / Past Simple Passive Voice |
Впр. 1,3 ст.26-27 |
Articles |
Впр.2 ст.21 |
З. впр.20 ст.17 |
З.впр. 20 ст.17 |
|
|
|
|
15 |
|
Плануємо шкільну газету. Розвиток тестологічних вмінь |
Аргументувати власну думку щодо шкільної газети |
|
The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer, etc. |
Present Simple Passive Voice Past Simple Passive Voice |
Впр.1,2 ст.29-30 |
The school newspaper |
Впр.2 ст.30 |
З.впр.21 ст.19 |
З. впр.22 ст.20 |
|
|
|
|
16 |
|
Преса. Узагальнення і повторення вивченого |
Аргументувати власну думку |
|
Лексика з теми |
ActiveVoic PassiveVoice |
З. впр.23 ст.21 Впр.1,2 ст.31 |
Впр.4 ст.32 |
Впр.3 ст.31 |
З. впр.24 ст.22 |
Впр.5 ст.32 |
|
|
|
|
17 |
|
Шкільне життя (8 год) Шкільне життя. Активізація вивченої лексики |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What school do you study at? Are there any rules that you have to follow? |
School subjects |
Present Simple Active Voice |
Впр.2,3 ст.34-35 |
Текст “My school” |
Впр.1 ст.34 |
Тести |
Впр.5 ст.36 |
|
|
|
|
18 |
|
Моє навчання у школі. Розвиток мовленнєвої компетенції |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
What school do you study at? Are there any rules that you have to follow? |
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb |
Present Simple Active Voice |
Впр.5 ст.36 |
Впр.4 ст.35 |
Розповідь про школу |
Тести |
Впр.9 ст.37 |
|
|
|
|
19 |
|
Моє навчання у школі. Розвиток письма |
Розповідати про шкільні правила |
The linking word “firstly” is used to list a point. |
As soon as, moreover, also, however, on the one hand, etc |
Linking Words and Phrases |
З.впр.1 ст.24-25 |
|
Впр.7,8 ст.37 |
З.впр.2 ст.25 |
З. впр.3 ст.25 |
|
|
|
|
20 |
|
Навчання в українській школі. Розвиток аудіювання |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
I study in a lyceum. There are good facilities in our school |
A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc |
Present Simple
|
Впр.3,4 ст.39 |
Текст “My school” |
Впр.1 ст.38 |
З. впр.4 ст.26 |
З. впр.5 ст.27 |
|
|
|
|
21 |
|
Навчання в українській школі. Розвиток читання |
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
All school sare different but there are some people who are always ready to help schoolchildren |
Лексика з теми |
Present Simple
|
Впр.6 ст.40 |
Впр.5 ст.40 |
Впр.7 ст.41 |
Тести |
Впр.8 ст.41 |
|
|
|
|
22 |
|
Початкова освіта в Україні. Удосконалення усного мовлення і читання |
Розповідати про початкову освіту в Україні |
Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge. |
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, etc |
Present Simple
|
Впр.2 ст. 41 |
|
Впр.1 ст.41 |
Тести |
Впр.3 ст.42 |
|
|
|
|
23 |
|
Середня освіта в Україні. Розвиток тестологічних вмінь |
Розповідати про середню освіту в Україні |
Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge. |
Лексика з теми |
Present Simple
|
Впр.4 ст.42 |
|
Впр.5 ст.43 |
З.впр.6 ст.28 |
Впр.6 ст.43 |
|
|
|
|
24 |
|
Шкільні предмети. Узагальнення і повторення вивченого |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Being able to read and write can help you communicate |
Home Economics, ICT, Religious Education, etc |
Present Simple
|
Впр.1 ст.44 |
Впр.6 ст.46 |
Впр.2 ст.44 |
З.впр.1,2 ст.29 |
З. впр.9 ст.31 |
|
|
|
|
25 |
|
У школі (8 год) У школі. Формування навичок вживання лексичних одиниць |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge. |
Лексика з теми |
Часові форми |
Впр.3,4 ст.45 |
|
Впр.5 ст.45 |
З. впр.8 ст.30 |
Впр.8 ст.46 |
|
|
|
|
26 |
|
Школи у Великій Британії. Удосконалення вмінь читання і письма |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
WhendoBritishchildren start going to school? |
A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc |
Часові форми |
Впр.1,2 ст.47-48 |
Впр.5 ст.49 |
Впр.3 ст.48 |
З.впр.11 ст.32 |
З.впр. 10 ст.31 |
|
|
|
|
27 |
|
Школи у Великій Британії. Вдосконалення мовленнєвої компетенції |
Розповідати про школи у Британіїта України |
Children start school at the age of 5 in Britain. |
Лексика з теми |
Часові форми |
Впр.6 ст.50 |
Впр.7 ст.50 |
Впр.4 ст.49 |
Тести |
Впр.8 ст.50 |
|
|
|
|
28 |
|
Після уроків. Розвиток монологічного мовлення |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What after classes activities can children take up? |
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive |
Часові форми |
Впр.3,4 ст.52 |
Впр.5 ст.53 |
Впр.1,2 ст.51 |
З. впр.12,13 ст.33 |
Впр.6 ст.53 З. впр.14 ст.34 |
|
|
|
|
29 |
|
Школа в новинах. Розвиток письма |
Аргументувати власну думку |
Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests |
A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, etc |
Часові форми if…not |
Впр.2,3 ст.54 |
|
Впр.1 ст.54 |
Впр.5,6 ст.55 |
Впр.7,8 ст.56 |
|
|
|
|
30 |
|
Школа в новинах. Розвиток тестологічних вмінь |
Аргументувати власну думку |
Mike probably has the best test results if he works hard at his homework. |
Лексика з теми |
Часові форми if…not |
З. впр.15 ст.34 З.впр.18 ст.37 |
|
Впр.4 ст.55 |
З. впр.16,17 ст.35 |
Тести |
|
|
|
|
31 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
Лексика з теми |
Часові форми if…not |
З. впр.19 ст.38 |
Текст №7 |
Впр.1 ст.57 |
З.впр.20 ст.39 |
Впр.2 ст.57 |
|
|
|
|
32 |
|
Навчання в школі. Узагальнення і повторення вивченого |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests |
Лексика з теми |
Часові форми if…not |
Впр.4 ст.58-59 |
Впр.1 ст.58 |
Впр.5 ст.59 |
Впр.3 ст.58 |
Впр.6 ст.59 |
|
|
|
|
33 |
|
Книги і письменники (12 год) Книги в нашому житті. Активізація та введення лексики |
Розповідати про улюблених авторів та літературних героїв |
Which book have you read? Which books would you like to read? |
An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit, etc |
Часові форми |
Впр.1,2 ст.62-63 |
Впр.3 ст.64 |
Впр.4 ст.64 |
З.впр.3,4 ст.42 |
З.впр.12 ст.41 |
|
|
|
|
34 |
|
Книги сьогодні. Розвиток видів мовленнєвої компетенції |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
What can we learn from ancient manuscripts? |
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc |
Future Simple Passive Voice |
Впр.3 ст.67 |
Впр.4 ст.67 |
Впр.1 ст.66 |
Впр.5 ст.68 |
Впр.8 ст.69 |
|
|
|
|
35 |
|
Чи читають підлітки? Розвиток письма |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
The bark will barк moved from theology. |
Лексика з теми |
Future Simple Passive Voice |
З. Впр. 7,8 ст.44-45 |
|
Впр.2 ст.66 Впр.7 ст.69 |
З. впр.5,6 ст.43 |
З. впр.9 ст.45 |
|
|
|
|
36 |
|
Екскурсія у бібліотеку. Розвиток читання |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
We are in the reading room. |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Future Simple Passive Voice |
Впр.3 ст.70-71 |
Впр.1,2 ст.70 |
Впр.4 ст.71 |
З. впр.10 ст.46 |
З.впр.11 ст.46 |
|
|
|
|
37 |
|
Екскурсія у бібліотеку. Удосконалення навичок читання, аудіювання і усного мовлення |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
Steve asks John to help him. |
Лексика з теми |
Past Simple
Past Continuous Tenses
|
З. Впр.12 47 |
Впр.5 ст.72 |
Впр.6 ст. |
З.впр.13 ст.47 |
Впр.8 ст.73 |
|
|
|
|
38 |
|
Тарас Шевченко. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
When and where was T. Shevchenko born? |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc |
Часові форми |
Впр.2 ст.74 |
Текст “My Shevchen-ko” |
Впр.1 ст.74 |
З.впр.15 ст.49 |
З.впр.16 ст.49 |
|
|
|
|
39 |
|
Тарас Шевченко. Розвиток читання |
Розповідати про Тараса Шевченка |
|
Лексика з теми |
Past Continuous Tenses |
Впр.5 ст.75 |
Впр.6 ст.77 |
Впр.7 ст.77 |
З.впр.17 ст.50 |
Впр.8 ст.77 |
|
|
|
|
40 |
|
Британські письменники. Розвиток монологічного мовлення |
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
Why is Robert Burns honored as a national poet of Scotland? |
A lyricist, schooling, to revise, to adopt, etc. |
Past Continuous Tenses |
Впр.2 ст.78 |
Впр.4 ст.80 |
Впр.1 ст.78 |
З.впр.18-20 ст.51-52 |
Впр.6 ст.80 |
|
|
|
|
41 |
|
Відгук на прочитану книгу. Розвиток мовленнєвої компетенції |
Розповідати про прочитану книгу |
The plot has a number of interesting twists and the ending is very exciting. |
Enchanting, to convince, exclusively, perfect, etc |
Часові форми |
Впр.2,3 ст.81 |
Впр.1 ст.81 |
Впр.4,5 ст.83 |
З. впр.23 ст.54 |
З. впр.22,23 ст.54 |
|
|
|
|
42 |
|
Про читачів у новинах Розвиток тестологічних вмінь |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What is the article about? What does the article say about the Harry Potter books? |
To survive, phenomenal, long-term a trend, to sponsor, a chairman, to substitute, etc |
(not) as …as |
Впр.2 ст.84 |
Впр.1 ст.84 |
Впр.4 ст.85 |
З. впр.26 ст.57 |
З. впр.25,27 ст.24-25 |
|
|
|
|
43 |
|
Моя улюблена книга. Проектна робота |
Представити улюблену книгу |
My favorite book is… |
Лексика з теми |
(not) as …as |
Впр.2 ст.86 |
|
Впр.1 ст.86 |
|
З.впр.28 ст.58 |
|
|
|
|
44 |
|
Мої улюблені книги. Узагальнення і повторення вивченого |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
Лексика з теми |
Future Simple Passive Reported Speech |
Впр.3 ст.87 |
|
Впр.4 ст.87 |
Впр.1,2 ст.87 |
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Контроль мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів(комунікативна компетентність)
|
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 3-4 хв http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/my-dad
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 200-250 слів http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/restaurant-menu
|
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/penpal-letter
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 6 реплік
|
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/food
|
8 – 9 речень
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/fast-food
|