Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Алли Несвіт 8 клас (3 години) на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми. За основу взятий підручник. Можливе допрацювання (змістовні лінії)

Перегляд файлу

8 клас І семестр

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

 

Домашнє завдання

Інтегрованізмістовілінії

Лексика

 

Граматика

Зорове сприйма

ння

(читан-ня)

 

 

Сприймання на слух(аудіювання)

 

 

Уснавзаємодія(діалог)

Уснепродукування (монолог)

Писемне

Продуку

вання(письмо)

Екологічна безпека та  ссталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

 

З поверненням до школи (8 год)

Знову до школи.формквання умінь вживання нових лексичних одиниць.

 

Описувати, розповідати

 

Запитувати та надавати інформацію

 

 

 

 

 School is the time when we learn to work and to understand ourselves.

Greeting

Present and Past Tenses

Впр.2 ст.4

Впр.2 ст.4

Впр.1,4 ст.4-5

З. впр.1 ст.3

Впр.6 ст.6

 

 

 

 

2

 

Представляю нових друзів. Розвиток мовленнєвої компетенції

School  helps us make the right steps in our life.

Introduction

Present and Past Tenses

Впр.6 ст.6

Текст “My friend”

Впр.5 ст.6

З. впр.3,4 ст.4

Впр.7 ст.6

 

 

 

 

3

 

Епоха інформації. Активізація та введення лексичних одиниць

Висловлювати свої враження, почуття, емоції

 

Обмінюватися думками

Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

Аргументувати власну думку

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

I use radio to listen to music and news.

Do you use the Internet? What for?

A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme

Present Simple

Впр.2 ст.9

Впр.3 ст.9

Впр.1 ст.8

З. впр.1 ст.6

З. впр.3 ст.7

 

 

 

 

4

 

Епоха інформації: преса. Розвиток читання

Where does the news usually come from?

What inventions help the news travel very fast?

Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed

Present Simple

Впр.4, 6 ст.10

Впр.7 ст.11

Magazines

Впр.5 ст.10

З. впр.4 ст.7

Впр.9 ст.11

 

 

 

 

5

 

Ми знаходимося на Фліт Стріт. Розвиток аудіювання

Fleet Street has been the home of British press for 300 years.

 

Press bureaus, a headquarter, a news agency, an attic office, a freelance journalist, etc

Present Simple

Past Simple

Впр. 1, 2 ст.12

Впр.1 ст.12

Впр.1 ст.12

Впр.5 ст.13

З. впр.5 ст.8

Впр.7 ст.13

 

 

 

 

6

 

Ми живемо у вік інформації. Розвиток мовленнєвої компетенції

I use radio to listen to music and news.

Sources  of information

Present Simple

Past Simple

З.впр.6 ст.9

Magazines

Впр.5 ст.13

З. впр.6 ст.9

Впр.3 ст.13

 

 

 

 

7

 

Звідки ти дізнаєшся про новини? Розвиток тестологічних вмінь

What newspapers does your family usually buy?

 

To have articles on, to cover a wide range of topics, etc

Present Simple Passive Voice

Впр.4 ст.15

Впр.1 ст.14

Впр.2 ст.14

Впр.6,7 ст.16

Впр.9 ст.17

 

 

 

 

8

 

Звідки ти дізнаєшся про новини? Узагальнення і повторення вивченого

How many newspapers are published worldwide?

A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc

Present Simple Passive Voice

З.впр.7 ст.10

Magazines

Впр.3 ст.15

З. Впр.8 ст.10

З. впр.11 ст.12

З. впр.9, 10 ст.11

 

 

 

 

9

 

Я люблю читати          (8 год)

Що ми читаємо. Активізація і введення нових лексичних одиниць

Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають

 

 

Newspapers always tell the truth.

- I don’t think so. They present only the point of view on the subject.

To start, to print, to control, a publication

Past Simple Passive Voice

Впр.3, 4 ст.18

Впр.2 ст.17

Впр.1 ст.17

Впр.5 ст.19

Впр.7 ст.19

 

 

 

 

10

 

Що ми читаємо. Розвиток читання

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

What kind of news do people expect to see or read up every day?

To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc

Past Simple Passive Voice

З.впр.13,14 ст.13

Впр.2 ст.17

Впр.6 ст.19

З. впр.15 ст.14

З. впр.16 ст.14

 

 

 

 

11

 

Структура газети.  Розвиток мовленнєвої компетенції

Розповідати про структуру газети

The front page of a newspaper gives a lot of information.

The newspaperslogo and title, index, current events, an editorial, etc

Present Simple

 

Впр.3, 4 ст.21

Впр.2 ст.20

Впр.1 ст.20

З. впр.17 ст.15

Впр.8 ст.22

 

 

 

 

12

 

Навігатор по газеті. Розвиток монологічного мовлення

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Where can you look for results of last basketball games?

Foreign exchange, currency exchange, etc

Present Simple

 

З. впр.13 ст.15

Впр.5 ст.22

Впр.6, 7 ст.22

Тести

З. впр.12 ст.12

 

 

 

 

13

 

Читаючи газету. Розвиток аудіювання

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із  газет

What kind of information done wаs papers offer?

To draw smb’s attention to, to comment, key note, etc

Present Simple Passive Voice

Впр.4 ст.25-26

Впр.1 ст.23

Впр.2 ст.23

З.впр.18 ст.16

З. впр.19 ст.17

 

 

 

 

14

 

Пишемо про новини. Розвиток письма

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Why are the British a nation of newspaper readers?

A quality newspaper, a tabloid, a local paper, etc

Present / Past

Simple

Passive Voice

Впр. 1,3 ст.26-27

Articles

Впр.2 ст.21

З. впр.20 ст.17

З.впр. 20 ст.17

 

 

 

 

15

 

Плануємо шкільну газету. Розвиток тестологічних вмінь

Аргументувати власну думку щодо шкільної газети

 

The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer, etc.

Present Simple

Passive Voice

Past Simple

Passive Voice

Впр.1,2 ст.29-30

The school newspaper

Впр.2 ст.30

З.впр.21 ст.19

З. впр.22 ст.20

 

 

 

 

16

 

Преса. Узагальнення і повторення вивченого

Аргументувати власну думку

 

Лексика з теми

ActiveVoic PassiveVoice

З. впр.23 ст.21

Впр.1,2 ст.31

Впр.4 ст.32

Впр.3 ст.31

З. впр.24 ст.22

Впр.5 ст.32

 

 

 

 

17

 

 

Шкільне життя (8 год)

Шкільне життя. Активізація вивченої лексики

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What school do you study at?

Are there any rules that you have to follow?

School subjects

Present Simple

Active Voice

Впр.2,3  ст.34-35

Текст “My school”

Впр.1 ст.34

Тести

Впр.5 ст.36

 

 

 

 

18

 

 

Моє навчання у школі. Розвиток мовленнєвої компетенції

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

What school do you study at?

Are there any rules that you have to follow?

To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb

Present Simple

Active Voice

Впр.5 ст.36

Впр.4 ст.35

Розповідь про школу

Тести

Впр.9 ст.37

 

 

 

 

19

 

 

Моє навчання у школі. Розвиток письма

Розповідати про шкільні правила

The linking word “firstly” is used to list a point.

As soon as, moreover, also, however, on the one hand, etc

Linking Words and Phrases

З.впр.1 ст.24-25

 

Впр.7,8 ст.37

З.впр.2 ст.25

З. впр.3 ст.25

 

 

 

 

20

 

 

Навчання в українській школі. Розвиток аудіювання

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

I study in a lyceum.

There are good facilities in our school

A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc

Present Simple

 

Впр.3,4 ст.39

Текст “My school”

Впр.1 ст.38

З. впр.4 ст.26

З. впр.5 ст.27

 

 

 

 

21

 

 

Навчання в українській школі. Розвиток читання

Аргументувати власну думку про навчання в українській школі

All school sare different but there are some people who are always ready to help schoolchildren

Лексика з теми

Present Simple

 

Впр.6 ст.40

Впр.5 ст.40

Впр.7 ст.41

Тести

Впр.8 ст.41

 

 

 

 

22

 

Початкова  освіта в Україні. Удосконалення усного мовлення і читання

Розповідати про початкову освіту в Україні

Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge.

Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, etc

Present Simple

 

Впр.2 ст. 41

 

Впр.1 ст.41

Тести

Впр.3 ст.42

 

 

 

 

23

 

 

Середня освіта в Україні.  Розвиток тестологічних вмінь

Розповідати про середню освіту в Україні

Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge.

Лексика з теми

Present Simple

 

Впр.4 ст.42

 

Впр.5 ст.43

З.впр.6 ст.28

Впр.6 ст.43

 

 

 

 

24

 

 

Шкільні предмети.  Узагальнення і повторення вивченого

Розповідати про школу та шкільні предмети

Being able to read and write can help you communicate

Home Economics, ICT, Religious Education, etc

Present Simple

 

Впр.1 ст.44

Впр.6 ст.46

Впр.2 ст.44

З.впр.1,2 ст.29

З. впр.9 ст.31

 

 

 

 

25

 

 

У школі

 (8 год)

У школі. Формування навичок вживання лексичних одиниць

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge.

Лексика з теми

Часові форми

Впр.3,4 ст.45

 

Впр.5 ст.45

З. впр.8 ст.30

Впр.8 ст.46

 

 

 

 

26

 

Школи у Великій Британії. Удосконалення вмінь читання і письма

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

WhendoBritishchildren start going to school?

A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc

Часові форми

Впр.1,2 ст.47-48

Впр.5 ст.49

Впр.3 ст.48

З.впр.11 ст.32

З.впр. 10 ст.31

 

 

 

 

27

 

Школи у Великій Британії. Вдосконалення мовленнєвої компетенції

Розповідати про школи у Британіїта України

Children start school at the age of 5 in Britain.

Лексика з теми

Часові форми

Впр.6 ст.50

Впр.7 ст.50

Впр.4 ст.49

Тести

Впр.8 ст.50

 

 

 

 

28

 

Після уроків. Розвиток монологічного мовлення

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What after classes activities can children take up?

A school bulletin board, a schedule, to require, competitive

Часові форми

Впр.3,4 ст.52

Впр.5 ст.53

Впр.1,2 ст.51

З. впр.12,13 ст.33

Впр.6 ст.53

З. впр.14 ст.34

 

 

 

 

29

 

 

Школа в  новинах. Розвиток письма

Аргументувати власну думку

Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests

A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, etc

Часові форми   ifnot

Впр.2,3 ст.54

 

Впр.1 ст.54

Впр.5,6 ст.55

Впр.7,8 ст.56

 

 

 

 

30

 

 

Школа в  новинах. Розвиток тестологічних вмінь

Аргументувати власну думку

Mike probably has the best test results if he works hard at his homework.

Лексика з теми

Часові форми   ifnot

З. впр.15 ст.34

З.впр.18 ст.37

 

Впр.4 ст.55

З. впр.16,17 ст.35

Тести

 

 

 

 

31

 

Плануємо шкільну газету.

Проектна робота

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Лексика з теми

Часові форми   ifnot

З. впр.19 ст.38

Текст №7

Впр.1 ст.57

З.впр.20 ст.39

Впр.2 ст.57

 

 

 

 

32

 

Навчання в школі. Узагальнення і повторення вивченого

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests

Лексика з теми

Часові форми   ifnot

Впр.4 ст.58-59

Впр.1 ст.58

Впр.5 ст.59

Впр.3 ст.58

Впр.6 ст.59

 

 

 

 

33

 

Книги і письменники (12 год)

Книги в нашому житті. Активізація та введення лексики

Розповідати про улюблених авторів та літературних героїв

Which book have you read?

Which books would you like to read?

An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit, etc

Часові форми

Впр.1,2 ст.62-63

Впр.3 ст.64

Впр.4 ст.64

З.впр.3,4 ст.42

З.впр.12 ст.41

 

 

 

 

34

 

Книги сьогодні. Розвиток видів мовленнєвої компетенції

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

What can we learn from ancient manuscripts?

A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc

Future Simple Passive

Voice

Впр.3 ст.67

Впр.4 ст.67

Впр.1 ст.66

Впр.5 ст.68

Впр.8 ст.69

 

 

 

 

35

 

Чи читають підлітки? Розвиток письма

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

The bark will barк moved from theology.

Лексика з теми

Future Simple Passive

Voice

З. Впр. 7,8 ст.44-45

 

Впр.2 ст.66

Впр.7 ст.69

З. впр.5,6 ст.43

З. впр.9 ст.45

 

 

 

 

36

 

Екскурсія  у  бібліотеку. Розвиток читання

Розповідати про сучасну бібліотеку

We are in the reading room.

To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange

Future Simple Passive

Voice

Впр.3 ст.70-71

Впр.1,2 ст.70

Впр.4 ст.71

З. впр.10 ст.46

З.впр.11 ст.46

 

 

 

 

37

 

Екскурсія  у  бібліотеку. Удосконалення навичок читання, аудіювання і усного мовлення

Розповідати про сучасну бібліотеку

Steve asks John to help him.

Лексика з теми

Past

Simple

 

Past Continuous Tenses

 

З. Впр.12 47

Впр.5 ст.72

Впр.6 ст.

З.впр.13 ст.47

Впр.8 ст.73

 

 

 

 

38

 

Тарас Шевченко. Удосконалення лексичних і граматичних навичок

Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка

When and where was T. Shevchenko born?

A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc

Часові форми

Впр.2 ст.74

Текст “My Shevchen-ko”

Впр.1 ст.74

З.впр.15 ст.49

З.впр.16 ст.49

 

 

 

 

39

 

Тарас Шевченко. Розвиток читання

Розповідати про Тараса Шевченка

 

Лексика з теми

Past Continuous Tenses

Впр.5 ст.75

Впр.6 ст.77

Впр.7 ст.77

З.впр.17 ст.50

Впр.8 ст.77

 

 

 

 

40

 

Британські письменники. Розвиток монологічного мовлення

Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса

Why is Robert Burns honored as a national poet of Scotland?

A lyricist, schooling, to revise, to adopt, etc.

Past Continuous Tenses

Впр.2 ст.78

Впр.4 ст.80

Впр.1 ст.78

З.впр.18-20 ст.51-52

Впр.6 ст.80

 

 

 

 

41

 

Відгук на  прочитану книгу. Розвиток мовленнєвої компетенції

Розповідати про прочитану книгу

The plot has a number of interesting twists and the ending is very exciting.

Enchanting, to convince, exclusively, perfect, etc

Часові форми

Впр.2,3 ст.81 

Впр.1 ст.81

Впр.4,5 ст.83

З. впр.23 ст.54

З. впр.22,23 ст.54

 

 

 

 

42

 

Про читачів у новинах

Розвиток тестологічних вмінь

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What is the article about?

What does the article say about the Harry Potter books?

To survive, phenomenal, long-term a trend, to sponsor, a chairman, to substitute, etc

(not) as …as

Впр.2 ст.84

Впр.1 ст.84

Впр.4 ст.85

З. впр.26 ст.57

З. впр.25,27 ст.24-25

 

 

 

 

43

 

Моя улюблена книга. Проектна робота

Представити улюблену книгу

My favorite book is…

Лексика з теми

(not) as …as

Впр.2 ст.86

 

Впр.1 ст.86

 

З.впр.28 ст.58

 

 

 

 

44

 

Мої улюблені книги. Узагальнення і повторення вивченого

Повторити лексичний та граматичний матеріал

 

Лексика з теми

Future Simple Passive

Reported Speech

Впр.3 ст.87

 

Впр.4 ст.87

Впр.1,2 ст.87

 

 

 

 

 

45

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Контроль мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати     навчально-пізнавальної  діяльності учнів(комунікативна компетентність)

 

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемне продукування

Усне продукування (монолог)

Обсяг прослуханого  у запису матеріалу (у межах) 3-4 хв

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/my-dad

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 200-250 слів

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/restaurant-menu

 

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/penpal-letter

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)    6 реплік

 

 

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/food

 

 

8 – 9 речень

 

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/fast-food

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Таранчук Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ЗОШ Адміністрація
    Добрий день. Можна і на 2 семестр такий календарно - тематичний план)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
3096
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку