Календарно тематичне планування " НУШ-1 Українська мова 2 клас 1 семестр за підручником І.Большакової ( 7 год + 1 год)"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування у 2 класі з української мови за підручником І.Большакової та М. Пристінської розроблено згідно вимог Програми НУШ-1, яке включає основних 7 год і 1 год додаткову на вивчення предмета.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником І. Большакової, М. Пристінської

(7+1 годин на тиждень)

І семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

МОВА І МОВЛЕННЯ

1

Я вивчаю українську мову.

Читання слів, словосполучень, речень. (с.6)

04.09

 

2

Українська мова -  державна мова України. (с.1зош.)

04.09

 

3

Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) (с.7)

05.09

 

4

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (с.8)

05.09

 

5

Книга — мій друг.” Канікули — весела пора”Тема. Головна думка.Передбачення. (с.9)

06.09

 

6

Мовні вправи .Звуковий аналіз слів.

06.09

 

7

Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав / прочитала влітку (с.9)

07.09

 

8

Складання і запис речень.

07.09

 

 

 

 

 

9

Усне мовлення. Усна народна творчість.

Загадка (напам'ять) (с.10)

11.09

 

10

Усна народна творчість .

Розвиток мовлення. Загадка (с.11)

11.09

 

11

Скоромовка. (напам'ять) Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення (с.12)

12.09

 

12

Мовні вправи.

12.09

 

13

Лічилка.(напам'ять) Пісня-потішка.

 Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки (с.13)

13.09

 

14

Мовні вправи. Звуковий аналіз слів.

13.09

 

15

Письмо як засіб спілкування (с.14)

14.09

 

16

Мовні вправи. Звуковий аналіз слів.

14.09

 

 

 

 

 

17

Письмо як засіб спілкування.

 (с.15-16)

18.09

 

18

Письмо як засіб спілкування.

 Розвиток мовлення. Лист (с.16)

18.09

 

19

Монолог і діалог.

Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески (с.17-18)

19.09

 

20

Запис реплік  діалогу  ( с . 9 зош . )

19.09

 

21

Діалог.

Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»(с.18-19)

20.09

 

22

Робота над репліками до діалогу.

20.09

 

23

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (с.20)

21.09

 

24

Повторюємо. Слово (с.21)

21.09

 

 

 

 

 

25

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23)

25.09

 

26

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23)

25.09

 

27

Повторюємо. Текст. «Два метеликі» (Василь Сухомлинський),

 «В ліс метелики летіли» (Олеся Мамчич) (с.23-24)

26.09

 

28

Діагностувальна робота .Аудіювання.

 

26.09

 

29

Оксана Лущевська .Вірші.( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

27.09

 

30

Самооцінювання з теми «Мова і мовлення».

Діагностувальна робота Списування.

27.09

 

31

Зоряна Живка “ Добре вдома”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

28.09

 

32

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок з розділу «Мова і мовлення»

28.09

 

 

ЗВУКИ І БУКВИ

 

 

33

Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки).  (с.25-26)

02.10

 

34

Звуки і букви

02.10

 

35

Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) (с.27-28)

03.10

 

36

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники (с.28-29)

03.10

 

37

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і журавель» (за Іваном Франком) (с.30-31)

04.10

 

38

Розвиток мовлення .Описуємо тварин.( зош с.19)

04.10

 

39

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) (с.32-33)

05.10

 

40.

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами (с.34-35)

05.10

 

 

 

 

 

41

Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) (с.35-36)

09.10

 

42

Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади (с.36-38)

09.10

 

43

Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) (с.38-39)

10.10

 

44

Поділ слів на склади.

10.10

 

45

Перенос слів з рядка в рядок.Оповідання .Заголовок. “Добре, що сонечко сяє”(В.Сухомлинський)(с.40-41)

11.10

 

46

Перенос слів з рядка в рядок.

11.10

 

47

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) (с.42-43)

12.10

 

48

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки.

12.10

 

 

 

 

 

49

Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) (с.44-45)

16.10

 

50

Казки. Абзац. План тексту.

16.10

 

51

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) (с.45-47)

17.10

 

52

Пом’якшені приголосні звуки. ( зош. с.27)

17.10

 

53

Перенос слів з ь і ьо. Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)

18.10

 

54

Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)Поділ слів для переносу.

18.10

 

55

Вірш. Рима.(продовження)

 «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)

19.10

 

56

Поділ слів для переносу.( зош.с.29-30)

19.10

 

 

 

 

 

57

Текст .Послідовність подій.Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52)

23.10

 

58.

Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52)

23.10

 

59

Буквосполучення йо та ьо. Дискусія (с.53)

24.10

 

60.

Діагностувальна робота Усний переказ

24.10

 

61

М’який подовжений приголосний звук..Факти і думки.Текст -опис “Латаття біле”  (с.54)

25.10

 

62

М’який подовжений приголосний звук.

(зош с.32)

25.10

 

63

Перенос слів з м’яким подовженим приголосним (с.55)

26.10

 

64

Розвиток мовлення. Оголошення (с.56)

26.10

 

 

 

 

 

65

Тетяна Стус “Смугастик”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

06.11

 

66

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом (с.57)

06.11

 

67

Юрко Бедрик Вірші( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

07.11

 

68

Апостроф. Перенос слів (с.58-59)

07.11

 

69

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61)

08.11

 

70

Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка (с.59-60)

08.11

 

71

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61)

09.11

 

72

Апостроф.Мовні вправи.Перенос слів з апострофом.

09.11

 

 

 

 

 

73

Іван Андрусяк “ Третій сніг”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

13.11

 

74

Дзвінки та глухі приголосні звуки (с.62-63)

13.11

 

75

Зірка Мензатюк “Каша”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

14.11

 

76

Дзвінки та глухі приголосні звуки.  Розвиток мовлення.  Улюблена справа або гра (с.63-64)

14.11

 

77

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (Олеся Мамчич) (с.64-65)

15.11

 

78

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз (с.65-66)

15.11

 

79

Оповідання. Переказ.

 «Парасолька» (за Наталкою Малетич) (с.67-68)

16.11

 

80

Самооцінювання з теми «Звуки і букви». Тестова діагностувальна робота  з мовними одиницями «Звуки і  букви»)

16.11

 

 

 

 

 

81.

Аналіз діагностичної роботи.Удосконалення знань учнів .

20.11

 

82

Підсумковий урок з розділу «Звуки і  букви »

20.11

 

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

83

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський). Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70)

21.11

 

84

Слово. Лексичне значення слова (с.69)

21.11

 

85

Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70)

22.11

 

86

Слова з прямим і переносним значенням (с.71)

22.11

 

87

Зірка Мензатюк “Український прапор”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

23.11

 

88

Слова з прямим і переносним значенням (зош.с.45-46)

23.11

 

 

 

 

 

89

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) (с.72-73)

27.11

 

90

Слова однозначні й багатозначні (с.73-74)

27.11

 

91

Галина Ткачук “ Гойдалки під кленом”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

28.11

 

92

Омоніми. Переносне значення слів (с.75)

28.11

 

93

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка (с.76)

29.11

 

94

Багатозначні слова й омоніми.( зош.с.49-50)

29.11

 

95

 Оповідання. Казка. Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським). «Сонечко» (за Оксаною Іваненко) (с.77-78)

30.11

 

96.

Повторення вивченого.

30.11

 

 

 

 

 

97

Робота з дитячою книгою.Цікавий світ навколо тебе.

04.12

 

98

Слова, близькі за значенням (с.78-79)

04.12

 

99

 Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

05.12

 

100

Діагностувальна робота  Читання вголос.

05.12

 

101

Слова, протилежні за значенням  Розвиток мовлення. Діалог.(с.79-80)

06.12

 

102

Слова, протилежні за значенням. Мета читання.  Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82)

06.12

 

103

Слова, протилежні за значенням. Мета читання.  Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82)

07.12

 

104

Самооцінювання з теми «Слово. Значення слова».

 Діагностична робота . Робота з мовними одиницями.

07.12

 

 

 

 

 

БУДОВА СЛОВА

105

Любов Відута .Вірші.( Хрестоматія дитячої сучасної літератури)

11.12

 

106

Аналіз діагностичної роботи

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова 9 (с.83)

11.12

 

107

Будова слова. Закінчення. Основа.

 Зв’язок слів у реченні (с.84-85)

12.12

 

108

Будова слова. Закінчення. Основа.

 Зв’язок слів у реченні (с.84-85)

12.12

 

109

Будова слова. Закінчення. Основа.

Оповідання . Головна думка «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) (с.85-86)

13.12

 

110

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція (с.86-87)

13.12

 

111

Комікс. Тема і головна думка. Розвиток мовлення: комікси (с.88)

14.12

 

112

Самооцінювання з теми «Будова слова».

 Діагностична робота : диктант.

14.12

 

 

 

 

 

113

Корінь. Споріднені слова. Текст “ Родинна вечеря” (с.88)

18.12

 

114

Аналіз діагностичної роботи

Корінь. Споріднені слова (с.89)

18.12

 

115

Корінь. Споріднені слова. Лічилка*. «Лис зустрів у лісі лиса»* (Євген Гуцало) (с.90)

19.12

 

116

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей (с.91-92)

19.12

 

117

Діагностувальна робота Читання вголос.

20.12

 

118

Аналіз діагностувальної роботи. Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) (с.93)

20.12

 

119

Форма слова.Слова помічники.Їх роль у реченні. (с.94)

21.12

 

120

Зимові свята.Повторення і узагальнення вивченого. Підсумок за 1 семестр.

21.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 семестр

 

 

121

Робота з дитячою книгою.Зима- білосніжна

 

 

122

Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні.

 

 

123

Зимові свята. Колядки. Щедрівки ( Вірш напам'ять)  (с.94)

 

 

124

Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні.

 

 

125

Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) (с.95)

 

 

126

Повторення вивченого.

 

 

127

Підсумковий урок за І семестр

 

 

128.

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Замула Ніна
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
1229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку