УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником І. Большакової, М. Пристінської
(7+1 годин на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
МОВА І МОВЛЕННЯ |
|||
1 |
Я вивчаю українську мову. Читання слів, словосполучень, речень. (с.6) |
04.09 |
|
2 |
Українська мова - державна мова України. (с.1зош.) |
04.09 |
|
3 |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) (с.7) |
05.09 |
|
4 |
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (с.8) |
05.09 |
|
5 |
Книга — мій друг.” Канікули — весела пора”Тема. Головна думка.Передбачення. (с.9) |
06.09 |
|
6 |
Мовні вправи .Звуковий аналіз слів. |
06.09 |
|
7 |
Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав / прочитала влітку (с.9) |
07.09 |
|
8 |
Складання і запис речень. |
07.09 |
|
|
|
|
|
9 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка (напам'ять) (с.10) |
11.09 |
|
10 |
Усна народна творчість . Розвиток мовлення. Загадка (с.11) |
11.09 |
|
11 |
Скоромовка. (напам'ять) Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення (с.12) |
12.09 |
|
12 |
Мовні вправи. |
12.09 |
|
13 |
Лічилка.(напам'ять) Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки (с.13) |
13.09 |
|
14 |
Мовні вправи. Звуковий аналіз слів. |
13.09 |
|
15 |
Письмо як засіб спілкування (с.14) |
14.09 |
|
16 |
Мовні вправи. Звуковий аналіз слів. |
14.09 |
|
|
|
|
|
17 |
Письмо як засіб спілкування. (с.15-16) |
18.09 |
|
18 |
Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист (с.16) |
18.09 |
|
19 |
Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески (с.17-18) |
19.09 |
|
20 |
Запис реплік діалогу ( с . 9 зош . ) |
19.09 |
|
21 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»(с.18-19) |
20.09 |
|
22 |
Робота над репліками до діалогу. |
20.09 |
|
23 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (с.20) |
21.09 |
|
24 |
Повторюємо. Слово (с.21) |
21.09 |
|
|
|
|
|
25 |
Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23) |
25.09 |
|
26 |
Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23) |
25.09 |
|
27 |
Повторюємо. Текст. «Два метеликі» (Василь Сухомлинський), «В ліс метелики летіли» (Олеся Мамчич) (с.23-24) |
26.09 |
|
28 |
Діагностувальна робота .Аудіювання.
|
26.09 |
|
29 |
Оксана Лущевська .Вірші.( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
27.09 |
|
30 |
Самооцінювання з теми «Мова і мовлення». Діагностувальна робота Списування. |
27.09 |
|
31 |
Зоряна Живка “ Добре вдома”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
28.09 |
|
32 |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок з розділу «Мова і мовлення» |
28.09 |
|
|
ЗВУКИ І БУКВИ |
|
|
33 |
Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). (с.25-26) |
02.10 |
|
34 |
Звуки і букви |
02.10 |
|
35 |
Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) (с.27-28) |
03.10 |
|
36 |
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники (с.28-29) |
03.10 |
|
37 |
Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і журавель» (за Іваном Франком) (с.30-31) |
04.10 |
|
38 |
Розвиток мовлення .Описуємо тварин.( зош с.19) |
04.10 |
|
39 |
Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) (с.32-33) |
05.10 |
|
40. |
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами (с.34-35) |
05.10 |
|
|
|
|
|
41 |
Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) (с.35-36) |
09.10 |
|
42 |
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади (с.36-38) |
09.10 |
|
43 |
Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) (с.38-39) |
10.10 |
|
44 |
Поділ слів на склади. |
10.10 |
|
45 |
Перенос слів з рядка в рядок.Оповідання .Заголовок. “Добре, що сонечко сяє”(В.Сухомлинський)(с.40-41) |
11.10 |
|
46 |
Перенос слів з рядка в рядок. |
11.10 |
|
47 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) (с.42-43) |
12.10 |
|
48 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. |
12.10 |
|
|
|
|
|
49 |
Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) (с.44-45) |
16.10 |
|
50 |
Казки. Абзац. План тексту. |
16.10 |
|
51 |
Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) (с.45-47) |
17.10 |
|
52 |
Пом’якшені приголосні звуки. ( зош. с.27) |
17.10 |
|
53 |
Перенос слів з ь і ьо. Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50) |
18.10 |
|
54 |
Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)Поділ слів для переносу. |
18.10 |
|
55 |
Вірш. Рима.(продовження) «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50) |
19.10 |
|
56 |
Поділ слів для переносу.( зош.с.29-30) |
19.10 |
|
|
|
|
|
57 |
Текст .Послідовність подій.Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52) |
23.10 |
|
58. |
Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52) |
23.10 |
|
59 |
Буквосполучення йо та ьо. Дискусія (с.53) |
24.10 |
|
60. |
Діагностувальна робота Усний переказ |
24.10 |
|
61 |
М’який подовжений приголосний звук..Факти і думки.Текст -опис “Латаття біле” (с.54) |
25.10 |
|
62 |
М’який подовжений приголосний звук. (зош с.32) |
25.10 |
|
63 |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним (с.55) |
26.10 |
|
64 |
Розвиток мовлення. Оголошення (с.56) |
26.10 |
|
|
|
|
|
65 |
Тетяна Стус “Смугастик”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
06.11 |
|
66 |
Апостроф. Розрізнення слів з апострофом (с.57) |
06.11 |
|
67 |
Юрко Бедрик Вірші( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
07.11 |
|
68 |
Апостроф. Перенос слів (с.58-59) |
07.11 |
|
69 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61) |
08.11 |
|
70 |
Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка (с.59-60) |
08.11 |
|
71 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61) |
09.11 |
|
72 |
Апостроф.Мовні вправи.Перенос слів з апострофом. |
09.11 |
|
|
|
|
|
73 |
Іван Андрусяк “ Третій сніг”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
13.11 |
|
74 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки (с.62-63) |
13.11 |
|
75 |
Зірка Мензатюк “Каша”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
14.11 |
|
76 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки. Розвиток мовлення. Улюблена справа або гра (с.63-64) |
14.11 |
|
77 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (Олеся Мамчич) (с.64-65) |
15.11 |
|
78 |
Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз (с.65-66) |
15.11 |
|
79 |
Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич) (с.67-68) |
16.11 |
|
80 |
Самооцінювання з теми «Звуки і букви». Тестова діагностувальна робота з мовними одиницями «Звуки і букви») |
16.11 |
|
|
|
|
|
81. |
Аналіз діагностичної роботи.Удосконалення знань учнів . |
20.11 |
|
82 |
Підсумковий урок з розділу «Звуки і букви » |
20.11 |
|
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
83 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський). Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70) |
21.11 |
|
84 |
Слово. Лексичне значення слова (с.69) |
21.11 |
|
85 |
Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70) |
22.11 |
|
86 |
Слова з прямим і переносним значенням (с.71) |
22.11 |
|
87 |
Зірка Мензатюк “Український прапор”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
23.11 |
|
88 |
Слова з прямим і переносним значенням (зош.с.45-46) |
23.11 |
|
|
|
|
|
89 |
Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) (с.72-73) |
27.11 |
|
90 |
Слова однозначні й багатозначні (с.73-74) |
27.11 |
|
91 |
Галина Ткачук “ Гойдалки під кленом”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
28.11 |
|
92 |
Омоніми. Переносне значення слів (с.75) |
28.11 |
|
93 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка (с.76) |
29.11 |
|
94 |
Багатозначні слова й омоніми.( зош.с.49-50) |
29.11 |
|
95 |
Оповідання. Казка. Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським). «Сонечко» (за Оксаною Іваненко) (с.77-78) |
30.11 |
|
96. |
Повторення вивченого. |
30.11 |
|
|
|
|
|
97 |
Робота з дитячою книгою.Цікавий світ навколо тебе. |
04.12 |
|
98 |
Слова, близькі за значенням (с.78-79) |
04.12 |
|
99 |
Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
05.12 |
|
100 |
Діагностувальна робота Читання вголос. |
05.12 |
|
101 |
Слова, протилежні за значенням Розвиток мовлення. Діалог.(с.79-80) |
06.12 |
|
102 |
Слова, протилежні за значенням. Мета читання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82) |
06.12 |
|
103 |
Слова, протилежні за значенням. Мета читання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82) |
07.12 |
|
104 |
Самооцінювання з теми «Слово. Значення слова». Діагностична робота . Робота з мовними одиницями. |
07.12 |
|
|
|
|
|
БУДОВА СЛОВА |
|||
105 |
Любов Відута .Вірші.( Хрестоматія дитячої сучасної літератури) |
11.12 |
|
106 |
Аналіз діагностичної роботи Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова 9 (с.83) |
11.12 |
|
107 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні (с.84-85) |
12.12 |
|
108 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні (с.84-85) |
12.12 |
|
109 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Оповідання . Головна думка «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) (с.85-86) |
13.12 |
|
110 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція (с.86-87) |
13.12 |
|
111 |
Комікс. Тема і головна думка. Розвиток мовлення: комікси (с.88) |
14.12 |
|
112 |
Самооцінювання з теми «Будова слова». Діагностична робота : диктант. |
14.12 |
|
|
|
|
|
113 |
Корінь. Споріднені слова. Текст “ Родинна вечеря” (с.88) |
18.12 |
|
114 |
Аналіз діагностичної роботи Корінь. Споріднені слова (с.89) |
18.12 |
|
115 |
Корінь. Споріднені слова. Лічилка*. «Лис зустрів у лісі лиса»* (Євген Гуцало) (с.90) |
19.12 |
|
116 |
Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей (с.91-92) |
19.12 |
|
117 |
Діагностувальна робота Читання вголос. |
20.12 |
|
118 |
Аналіз діагностувальної роботи. Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) (с.93) |
20.12 |
|
119 |
Форма слова.Слова помічники.Їх роль у реченні. (с.94) |
21.12 |
|
120 |
Зимові свята.Повторення і узагальнення вивченого. Підсумок за 1 семестр. |
21.12 |
|
|
2 семестр |
|
|
121 |
Робота з дитячою книгою.Зима- білосніжна |
|
|
122 |
Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні. |
|
|
123 |
Зимові свята. Колядки. Щедрівки ( Вірш напам'ять) (с.94) |
|
|
124 |
Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні. |
|
|
125 |
Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) (с.95) |
|
|
126 |
Повторення вивченого. |
|
|
127 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
128. |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|