7 клас
Німецька мова
Календарно-тематичне планування
2024-2025 н.р.
1. Складено за програмою:
Модельна навчальна програма. «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р.,
Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)
2. Підручник
С.Сотникова, Г.Гоголєва. Німецька мова (2 рік навчання) підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) «Deutsch», Видавництво «Ранок». м. Харків, 2024р. 191 ст.
Електронний інтерактивний додаток
Календарно-тематичне планування з німецької мови
для учнів 7 класу Нової Української Школи
(2024-2025н.р.)
(2 год. на тиждень, 16 навчальних тижнів)
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 100-150 слів
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 5 реплік |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 5 реплік |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 50 – 60 слів
|
6-7 речень
|
|||
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||
Лексика |
Граматика |
І семестр
Lektion 1. Wieder in der Schule. Знов у школі
1. |
|
|
називає членів родини та види дозвілля влітку, сприймає на слух нові слова та знаходить відповідні малюнки, читає текст з повним розуміння прочитаного, вживає в реченні неозначено-особовий займенник man та виконує граматичні вправи., розповідає про свої літні канікули з родиною, складає речення за поданими малюнками, вживаючи займенник man |
Die Ferien mit der Familie. Канікули з родиною https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch/374148#google_vignette https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch/374155
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми. |
unternehmen, erkunden, vorschlagen, mitmachen, die Familienmitglieder, der Ausflug https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970367.html#:~:text=refresh-,pkc%2Dmemory.correct,-arrow_back
|
Pronomen man. Неозначено-особовий займенник man https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970367.html#:~:text=refresh-,pkc%2Dmemory.correct,-arrow_back |
|||||||
2. |
|
|
сприймає на слух вірш, називає дозвілля влітку, будує речення у Perfekt з опорою на грам. таблицю, читає зашифрований текст, сприймає зміст дописів однолітків про минулі канікули, розуміє і виділяє інформацію про минулий відпочинок в прослуханому тексті, письмово відповідає на допис однолітків. |
Wie waren die Sommerferien? якими були літні канікули? https://ar.pinterest.com/pin/1055599906035045/
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила
|
reisen, auf dem Land das Ergebnis, in der Sonne liegen
https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970406.html
|
Perfekt Минулий час https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/1140924
|
|||||||
3. |
|
|
сприймає пісню на слух, називає шкільні предмети та дії на уроках, розігрує інтерв’ю в парах. відповідає на запитання, пише розклад уроків, розповідає, що є для нього школа, пише смс-повідомлення |
Hurra, die Schule beginnt! Ура, починається школа! https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970403.html
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
Aufgaben lösen, wirklich, der Lernstoff, üben, die Fehler, korrigieren, prüfen, der Regel, das Schulfach, der Unterricht, die Tatsache, die Zukunft, |
|
|||||||
4. |
|
|
називає види транспорту, розповідає чим добирається до школи, читає дописи однолітків та знаходить відповідний малюнок, коментує значення чисед у тексті, розігрує інтерв’ю, описує свій шлях до школи з опорою на схему, розуміє в прочитаному тексті подробиці про шлях до школи. |
Mein Weg zur Schule. Мій шлях до школи https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970400.html
|
2. Громадянська відповідальність Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
das Auto, der Bus, das Fahrrad, die Straßenbahn, die U-Bahn, der Fuß, der Verkehrsmittel, das Stadion, biegen, normalweise, ungefähr, der Weg, anstrengend, die Fahrt, unterwegs, gucken, beguem, echt, sparen, verlassen, einbisschen, aufpassen, der Ampel, überqueren, die Haltestelle, umsteigen |
|
|||||||
5. |
|
|
називає частини тіла людини, предмети одягу, на слух розуміє елементи опису зовнішності, розуміє зміст запитання та письмовий опис про зовнішність людини, усно описує зовнішність та одяг людини, відмінює прикметники та вживає їх у мовленні, описує зовнішність новенького у школі |
Neue in der Klasse. Новенькі у класі https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970397.html
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
blond, dunkel, groß, klein, glatt, voll, kraus, kang, kurz, oval, rund, schmall, das Haar, das Gesicht. die Nase, der Lippe, das Auge, das Ohr, die Frisur, der Pullover, das T-Shirt, die Jeans, fragen, stimmt, Du hast Recht! |
Відмінювання прикметників (Nom. Akk) |
|||||||
6. |
|
|
називає характеристики людини та риси характеру, утворює складні іменники, розігрує інтерв’ю, на слух розуміє елементи опису зовнішності та характеристики людини, ставить запитання та відповідає на них про зовнішність та характер людини |
Meine Schulfreunde. Мої шкільні друзі https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970397.html
|
2. Громадянська відповідальність Пояснює вибір особистих символів |
agressiv, böse, dumm, egoistisch, ehrlich, freundlich, fleißig, gut/gutherzig, hilfsbereit, klug, lustig, treu, unfreundlich, zuverlässig, die Geheimnisse, anvertrauen, gut verstehen, der Streit, der Tipp geben, verbringen, Humor lassen, lügen, Spaß haben, miteinander |
Відмінювання прикметників (Nom. Akk) Складні іменники |
|||||||
7. |
|
|
називає позашкільні заходи у школі, розуміє поставлені запитання про позашкільний захід та відповідає на них, розуміє зміст оголошень, читає їх та пише своє оголошення за зразком про шкільний захід, розігрує діалоги |
Schulveranstaltungen. Позакласні заходи у школі https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970391.html
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
das Fest, das Quiz, der Wettbewerb, der Naturfreund, in der Zukunft, benachbarten, die Stimmung, mitmachen, die Veranstaltungen, stattfinden, die Austellung, die Runde, der Forscher |
|
|||||||
8. |
|
|
Знає лексичний та граматичний матеріал тем, коментує різну інформацію, описує зовнішність людини та її одяг, створює візитку про себе або свого однокласника. |
Wiederholung “Wieder in der Schule” Узагальнення знань з вивченого розділу «Знову у школі» |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970430.html
https://ua.izzi.digital/DOS/954304/970427.html
|
|
|||||||
9. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить короткі повідомлення про школу своєї мрії, готує презентації, сприймає на слух знайомі запитання про школу та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektatbeit “Die beste Schule” Проєктна робота «Найкраща школа» |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|||||||
Lektion 2. Freizeit und Sport. Дозвілля та спорт |
||||||||||||||
10. |
|
|
називає види гуртків у школі, на слух сприймає та розуміє назви та спрямування шкільних гуртків, розуміє поставлені запитання про відвідування гуртків, читає та розуміє короткі повідомлення про шкільні заходи, виконує тестові завдання, складає програму гуртка у своїй школі |
Nach der Schule. Після школи |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
die AC (Arbeitsgemeinschaft) die Freizeit |
|
|||||||
11. |
|
|
називає види спорту, сприймає зміст коротких повідомлень про спорт, у прослуханому тексті виділяє відомості про заняття спортом, ставить запитання та відповідає на них, вміє відмінювати питальний займенник welcher? та вживає його в мовленні, виконує граматичні вправи |
Wir treiben Sport. Ми займаємося спортом https://www.suchsel.net/suchsel_303093.html#google_vignette
|
2. Громадянська відповідальність Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
boxen, fahren, laufen, spielen, meinen, trainieren, ausprobieren, welcher, früh, regelmäβig, oft, jeden Tag
|
Питальний займенник welcher та його відмінювання |
|||||||
12. |
|
|
розповідає про улюблені види спорту інших людей та називає свої, коментує різну інформацію, вживає відмінювання прислівника gern у своєму мовлення, описує малюнки, читає та коментує статистику, пише за допомогою інтернету інформацію про улюблені види спорту і складає статистику |
Lieblingssportarten Улюблені види спорту
|
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
fechten, klettern, reiten, segeln, surfen, skaten, das Surfing, Judo machen, gern |
Ступені порівняння прислівника gern |
|||||||
13. |
|
|
називає види спорту та спорядження, відмінює прикметники та виконує граматичні вправи, ставить запитання та відповідає на них, сприймає текст на слух про спорт та розігрує діалог, складає письмові загадки про спорт, веде бесіду з продавцем при покупці спортивних товарів. |
Im Sportgeschäft. У крамниці спорттоварів.
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
der Badeanzug, die Badehose, die Boxhandschuhe, das Fahrrad, der Schlitten, die Schlittschuhe, die Skier, das Surfbrett, die Taucherbrille, der Schläger, das Eishockey, kaufen, verkaufen, rodeln, das Geschäft, wünschen |
Відмінювання прикметників |
|||||||
14. |
|
|
на слух розуміє назви видів спорту та спрямування шкільних гуртків, розуміє поставлені запитання про відвідування гуртків, розуміє та читає смс-повідомлення про шкільні гуртки, ставить запитання та відповідає на них, складає та розігрує діалоги, читає текст та відповідає на запитання |
Sport – AGS und Wettkämpfe. Спортивні гуртки й змагання.
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює участь у шкільних заходах |
teilnehmen. der Wettkampf,
|
Вживання дієслів із відокремлюваними префіксами, відмінювання дієслова teilnehmen
|
|||||||
15. |
|
|
розповідає про спорт та його користь для здоровя, називає види спорту, читає текст та виконує завдання, сприймає на слух текст та знаходить відповідні ілюстрації, коментує різну інформацію, розповідає про своє ставлення до спорту, доповнює речення інформацією з тексту, пише коментар на свій вибір |
Sport ist gesund. Спорт корисний для здоров’я
|
3. Здоров’я і безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
gesund, ungesund, gefährlich, spannend, langweilig, die Meinung
|
|
|||||||
16. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання, розігрує інтерв’ю про улюблений вид спорту з опорою на малюнки, робить опитування у класі про улюблені види спорту та складає таблицю ТОП-3, читає та відгадує загадки, пише про улюблені види спорту із поданих малюнків |
Wiederholung “Freizeit und Sport” Узагальнення знань з вивченої теми «Дозвілля та спорт» |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|||||||
17. |
|
|
|
Діагностична робота №1 |
|
|
|
|||||||
18. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, обговорює спортивне змагання в якому брав участь, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Sportwettbewerb” Проєктна робота «Спортивні змагання» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|||||||
Lektion 3 “Wir gehen einkaufen” Ми йдемо за покупками |
||||||||||||||
19. |
|
|
називає види крамниць, сприймає інформацію на слух та утворює складні іменники, коментує у групах, які товари можна купити в різних крамницях, впорядковує ілюстрації до нових л/о та розігрує діалог, розповідає про потреби людей та де вони можуть купити різні товари, утворює підрядне речення причини, пише допис у форумі про відвідини своєї сім’ї магазину |
Verschiedene Geschäfte. Різні магазини
https://wordwall.net/de/resource/3693166/einkaufen-gesch%C3%A4fte
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
das Geschäft, das Kaufhaus, der Supermarkt, das Lebensmittelgeschäft, das Schreibwarengeschäft, die Bäckerei, der Markt, das Brettspiel, die Blumentöpfe, kaufen, verkaufen, weil, einkaufen, die Waren |
Kausalsätze mit weil |
|||||||
20. |
|
|
називає види крамницб та товари, які в них можна купити, розуміє поставлені запитання про здійснення покупок та вибір товарів, розуміє назви на схемі торгівельного центру, розігрує діалоги з опорою на ілюстрації та схему, доповнює текст інформацією з схеми, розуміє вживання поверхів та використовує їх в своєму мовленні |
Wo kann man das kaufen? Де це можна купити?
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
die Aktentasche,die Buntstift, die Filzstift, der Kopfhrer, das Tablet, kaput, das Ehepaar, die Spielzeuge, der Stock, das Erdgeschoss, Nichts zu danken! Das stimmt nicht! Du hast Recht! die Rolltreppe, steigen, zuerst https://wordwall.net/de/resource/32749212/%d1%80%d0%ba%d0%b8/in-welchem-gesch%c3%a4ft-kauft-man- |
Kausalsätze mit weil. Perfekt |
|||||||
21 |
|
|
розуміє зміст прослуханої інформації, розуміє названі вголос ціни та інформацію на цінниках, називає та запитує ціну товару, веде бесіду в крамниці, описує та порівнює ціни на товари, розігрує діалоги та коментує різну інформацію |
Was kostet das? Скільки це коштує? https://www.pinterest.de/pin/561120434838621437/
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
das Euro, der Dollar, das Pfund, die Hrywnja, das Cent, der Schein, kosten, auβerdem, brauchen, das Kilo, gnstig, teuer, billig, viel, der Preis |
Ступені порівняння прикметників |
|||||||
22. |
|
|
називає предмети одягу, розуміє та коментує різну інформацію, називає іменники в множині, розповідає, який одяг можна купити в універмазі, відмінює прикметники, відмінює та вживає в мовлення питальний займенник was fur ein? розігрує діалог, сприймає на слух розмову у крамниці та веде бесіду з продавцем, коментує інформацію |
Wir kaufen Kleidung. Ми купуємо одяг https://nl.pinterest.com/pin/5699937021584807/ https://wordwall.net/de/resource/53947814/kleidung-einkaufen
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
die Kleidung, das Hemd, der Handschuh, die Hose, das Kleid, der Mantel, die Mütze, der Pullover, der Pock, der Schal, der Schuh, der Stiefel, das T-Shirt, rosafarben, lang, leicht, dunkel, einfarbig, der Pompon, was für ein? bequem, der Verkäufer, die Kunde, die Gröβe, modisch, die Tasche, die Auswahl, der Anzug, der Socken, hübsch, Es past sehr gut. |
|
|||||||
23. |
|
|
називає кольори та предмети одягу, називає та запитує ціну товару, веде бесіду в крамниці, письмово описує одяг та комбінує кольори, дає поради, читає текст та відповідає на запитання, розігрує діалоги за зразком, запитує та відповідає на запитання, відмінює прикметники, виконує граматичні вправи |
Gib mir einen Tipp! Дай мені пораду!
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
zahlen, die Jacke, die Bluse, die Shorts, spitze, schlecht, toll, hässlich, furchtbar, probieren, der Tipp, wirklich, kombinieren, Es steht dir gut!
https://es.pinterest.com/pin/750341987919140548/
|
Відмінювання прикметників (повтор) |
|||||||
24. |
|
|
називає назви товарів, види крамниць, впорядковує діалог, називає онлайн покупки, які зробили люди, розігрує інтерв’ю за зразком, читає оголошення, виконує тестове завдання, коментує своє ставлення щодо прочитаних оголошень, пише оголошення про продаж якогось товару, пише про здійснення онлайн покупки родиною |
Online kaufen. Покупки онлайн
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет |
komisch, bestellen, ganz, der Warenkorb, die Lieferungsbedingung, günstig, niedrig, die Einkäufe |
|
|||||||
25. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. розповідає, де і які покупки роблять особи, проводить опитування про користь покупок в універмазі чи онлайн, бере участь в іграх |
Wiederholung “Wir gehen einkaufen” Узагальнення знань з вивченої теми «Ми йдемо за покупками»
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
https://wordwall.net/uk/resource/32528536/deutsch/einkaufen
|
|
|||||||
26. |
|
|
|
Діагностична робота №2 |
|
|
|
|||||||
27. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, робить коротке відео про вибір товарів, вказуючи ціни, робить коротке повідомлення щодо здійсненої покупки, сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Unsere Einkäufe” Проєктна робота «Наші покупки» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|||||||
28. |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||||
29. |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|||||||
30. |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||||
31. |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|||||||
32. |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|||||||
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||
Лексика |
Граматика |
ІІ семестр
Lektion 4 “Der Appetit kommt beim Essen” Апетит з їдою прибуває |
||||||||||||
33. |
|
|
називає назви продуктів харчування, у прослуханому тексті виділяє інформацію про їжу, впорядковує почуті л/о за ілюстраціями, розігрує діалоги та коментує інформацію, порівнюючи відповіді один одного, читає допис, розігрує інтерв’ю, пише відповідь на лист, називає основні етапи трапези |
Mahlzeiten. Трапези https://www.pinterest.de/pin/5699937022920655/ https://www.pinterest.de/pin/5418462041446908/
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює особливості харчування та харчові звички |
das Frühstck, das Mittagessen, das Abendessen, der Brei, das Brot, das Brätchen, das Ei, der Fisch, das Fleisch, das Gemüse, der Joghurt, die Milch, der Käse, das Müsli, die Nudeln, das Obst, der Salat, die Suppe, die Wurst, der Hamburger, die Marmelade, die Crème, der Kuchen, das Keks, die Bratkartoffeln, das Butter, der Reis, der Saft, das Wurstbrot, der Tee, die Zitrone, essen, das Trockenobst, das Pausenbrot |
Вживання артикля з назвами речовин та продуктів харчування |
|||||
34. |
|
|
сприймає на слух зміст бесід про смак їжі, кулінарні уподобання, розуміє запитання про смакові якості страв, уподобання в їжі, у прочитаних текстах виділяє відомості про традиції харчування, розказує, яко. є їжа на смак, і чи смакує вона, робить колаж з фото українських страв та коментує їх, вживає прикметники з назвами речовин та продуктів харчування, відгадує загадки |
Wie schmeckt das alles? Як це все смакує? |
3. Здоров’я і безпека Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
salzig, scharf, süβ, bitter, frisch, saftig, kalt, warm, sauer, schmecken, der Kohl, die Zwiebel, der Bonbon, die Salzgurke, das Eis, das Brathänhchen, der Apfel, das Essen, stark, belegte Brot, das Pfeffer, die Spezialität, der Knoblauch, das Geschmack, einzigartig |
Вживання артикля з назвами речовин та продуктів харчування |
|||||
35. |
|
|
розуміє на слух назви продуктів харчування й страв, розповідає про свої улюблені страви/напої, коментує різну інформацію, бере участь в опитуванні, складає діаграму, ставить запитання та відповідає на них, пише відповідь на лист, відмінює прикметники та вживає їх у своєму мовленні, виконує граматичні вправи |
Mein Lieblingsessen. Моя улюблена їжі
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів та різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
ungesund, mögen, beliebt, die Süβigkeiten, das Getränk, täglich, der Vegetarier, tierisch, das Tier |
Відмінювання прикметників |
|||||
36. |
|
|
називає упаковки до продуктів харчування, розповідає, які продукти можна купити в супермаркеті та в яких відділах, розігрує діалог, веде розмову в універмазі, читає смс-повідомлення та складає свої за поданими ситуаціями, за допомогою інтернету називає ціни в супермаркеті на продукти харчування, запитує ціни на продукти та відповідає на запитання, дає поради, в якому відділі, що купляти |
Im Supermarkt. У супермаркеті https://www.liveworksheets.com/w/de/german/6268637 https://www.liveworksheets.com/node/4931233#google_vignette
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Складає перелік покупок та розподіляє кошти на продукти харчування |
die Packung, die Dose, die Flasche, die Tüte, das Mehl, das Öl, sonst, der Laib, die Praline, brauchen, der Erbsen, der Kohlkopf, der Riegel, https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/1654857
|
Вживання артикля з |
|||||
37. |
|
|
називає столові прибори, посуд, утворює множину іменників, вживає прийменники в Dat I Akk., веде бесіду за столом під час їжі, усно описує сервірування столу, описує приготування до вечерю. |
Wir haben Besuch, У нас гості |
4. Підприємливість та фінансова грамотність Складає перелік покупок та розподіляє кошти на продукти харчування |
Besuch haben, der Brotkorb, der Eierbecher, die Kaffeekanne, die Marmeladendose, das Milchkannchen, der Salzstreuer, die Teekanne, die Untertasse, die Gabel, der Lffel, das Messer, die Serviette, die Zuckerdose, stehen, liegen, neben, auf, in |
Прийменники в Dat.i Akk. |
|||||
|
|
|
називає продукти харчування, ставить запитання та відповідає на них, розігрує діалоги, веде бесіду за столом, складає меню, пише список покупок на вечірку або пікнік, розповідає про свої улюблені страви і напої. коментує різну інформацію |
Guten Appetit! Смачного! |
4. Підприємливість та фінансова грамотність Складає перелік покупок та розподіляє кошти на продукти харчування |
essen, trinken, der Stck, die Portion, das Glas, der Hunger, der Durstm Lust haben, hart, trocken, fett, scharf, satt, am Tisch, greifen, der Kotelett, lecker, zer Zettel, Guten Appetit! |
|
|||||
38. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. відмінює прикметники, скдадає діалоги, ставить запитання та відповідає на них, бере участь в іграх |
Wiederholung “Der Appetit kоmmt beim Essen” Узагальнення знань з вивченої теми «Апетит з їдою прибуває » Діагностична робота №3 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|||||
39. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, робить коротке відео про вибір товарів, вказуючи ціни, робить коротке повідомлення щодо здійсненої покупки, сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Unser Lieblingsessen” Проєктна робота «Наша улюблена їжа» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|||||
Lektion 5 “Geburtstagsfeier” Святкування дня народження |
||||||||||||
40. |
|
|
на слух сприймає місяці, дати, числівники, у прочитаному тексті виділяє деталі про дату й місце святкування, називає дати, запитує про дату дня народження, відповідає на запитання, розігрує діалоги, пише коментар до діаграми, сприймає на слух короткі тексти |
Wann hast du Geburtstag? Коли в тебе день народження? https://www.pinterest.de/pin/733875701779494399/
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Monat, der Geburtstag, der Party, morgen, heute, gestern, ubermorgen, Du irrst dich! |
Порядкові числівники https://dk.pinterest.com/pin/409757266094119442/
|
|||||
41. |
|
|
називає подарунки, які дарують на день народження, в почутому тексті виділяє відомості про подарунки, коментує різну інформацію, робить допис про подарунки, розгадує загадки, читає зашифровані слова, дає пораду щодо вибору подарунків |
Was schenken wir? Що ми подаруємо? https://eduki.com/de/material/147392/suchsel-buchstabengitter-zum-geburtstag
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
daas Geschenk, schenken, bekommen, die Malkasten, trumen, von, sondern, das Tablett, die Uhr, das Brettspiel, der Roller |
Сурядне речення з сполучником sondern |
|||||
42. |
|
|
ставить запитання та відповідає на них, розуміє усне запрошення на святкову вечірку, розуміє зміст запрошень на свято, домовляється з іншими про умови святкування, розігрує інтервю в ролях, розігрує діалоги за зразком, пише запрошення на вечірку в честь дня народження, у прочитаному тексті виділяє деталі про дату та місце святкування |
Einladung. Запрошення https://www.scribd.com/document/634566146/6B-geburtstag-arbeitsblatter-17524
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
feiern, einladen, doe Einladung, nächsten, selbstverständlich, Na klar, die Vorbereitung, wünschen, der Treffpunkt, viel Glück, stattfinden |
|
|||||
43. |
|
|
розуміє зміст прослуханих пісень про день народження, усвідомлено читає тексти й дописи про святкування дня народження, розуміє зміст вітальної листівки, запрошує на святкову вечірку та реагує на таке запрошення, описує святкування дня народження, пише допис у відповідь на лист, відмінює зворотні займенники. |
Geburtstagsparty. Вечірка в честь дня народження
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
die Karte, der Luftballon, die Gäste (der Gast), das Klappen, amsieren sich, versammeln sich, freuen sich, verkleiden sich, der Märchenfigur, treffen sich, der Feier, das Fest, der Kreis, zusammen, der Glückwunsch, das Lied |
Зворотні дієслова |
|||||
|
|
|
розуміє зміст прослуханої пісні про день народження, коментує різну інформацію, читає тексти та відповідає на запитання про святкування дня народження, вітає інших з днем народження в письмовій та усній формах, описує свято своєї мрії, пише вітальну листівку з нагоди дня народження |
Traumgeburtstag. День народження мрії https://www.pinterest.com.au/pin/geburtstag-wochentage-worksheet--637540890996832524/
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Traum, der Erfolg, in Erfllung gehen, die Gesundheit, die Kerze, beglckwunschen sich, unvergsslich, hoffentlich, das Motto, |
|
|||||
44. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. розповідає про святкування дня народження, називає дати, відмінює зворотний займенник у правильній формі, пише вітальну листівку та запрошення на день народження, скдадає діалоги, ставить запитання та відповідає на них, бере участь в іграх |
Wiederholung “Geburtstgafeier” Узагальнення знань з вивченої теми «Святкування дня народження » Діагностична робота №4 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|||||
45. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, складає список гостей, виготовляє прикраси, капелюшки та маленькі подарунки до дня народження, пише запрошення, приносить напої та солодощі, вітає іменинника, граються, розважають один одного та святкують, сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Bunte Geburtstagsparty” Проєктна робота «Кольорова вечірка в честь дня народження» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|||||
Lektion 6 “Mein Wohnort” Моє місце проживання |
||||||||||||
46. |
|
|
називає назви будинків, розповідає, хто де живе, описує будинок, розпитує інших про їхній будинок, читає електронний лист та пише відповідь на нього, відповідає на запитання, розігрує діалоги за зразком, коментує різну інформацію |
Mein Haus. Мій дім https://www.pinterest.de/pin/356347389282973726/ https://ar.pinterest.com/pin/5699937021731816/
|
2. Громадянська відповідальність Описує власний стиль життя |
das Haus, das Hochhaus, das Reihenhaus, das Bauernhaus, das Gartenhaus, das Einfamilienhaus, gro, klein, neu, modern, alt, das Stockwerk, der Stock, der Beton, das Holz, der Stein, der Kunststoff, das Metall, das Glas, der Ziegel, der Mensch, das Schloss, bauen, der Wohnwagen, wohnen, liegen |
|
|||||
47. |
|
|
називає назви кімнат, сприймає їх на слух, читає електронний лист однолітка про його будинок, називає різні приміщення в квартирі та розповідає, що в них можна робити, коментує різну інформацію, розігрує діалоги |
In der Wohnung. У квартирі https://www.pinterest.ca/pin/808255464363986986/
|
2. Громадянська відповідальність Описує власний стиль життя |
die Wohnung, das Zimmer, das Bad, das Schlafzimmer, das Esszimmer, das Wohnzimmer, das Kinderzimmer, das Arbeitszimmer, die Küche, der Flur, die Toilette, der Balkon, arbeiten, baden, das Geschirr spülen, den Tisch decken, ablegen |
Словотвір іменників |
|||||
48. |
|
|
на слух сприймає назви кімнат, меблів, сприймає текстову інформацію про розташування меблів у кімнаті, називає меблі та описує умеблювання кімнати, називає місцеперебування предметів, розпитує інших про їх кімнату та їх умеблювання, відповідає на запитання |
Möbel und Einrichtung. Меблі та умеблювання https://www.pinterest.de/pin/819092250998291099/ https://www.pinterest.de/pin/14636767533446671/
|
2. Громадянська відповідальність Описує власний стиль життя. 4. Підприємливість та фінансова грамотність Аргументує раціональність покупки
|
das Bett, das Sofa, der Sessel, der Bcherschrank, der Fernseher, die Kommode, die Lampe, das Regal, der Teppich, der Stuhl, der Tisch, net, gemütlich, bequem, links, rechts, in der Mitte, in der Ecke, hübsch, toll |
|
|||||
49. |
|
|
називає кімнати, меблі та місце перебування предметів у кімнаті, вживає прийменники в Dat., описує свою кімнату, сприймає текстову інформацію про розташування меблів у кімнаті, коментує різну інформацію, розігрує діалоги |
Mein Zimmer. Моя кімната https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/1820549
|
2. Громадянська відповідальність Описує власний стиль життя.
|
fernsehen, träumen, der Kühlschrank, der Spiegel, der Teppich, das Fenster, der Käfig, zwischen, auf, in, hinter, neben, über, unter, vor, hängen, stehen, gibt es, stecken, die Gardine, das Kissen, die Wand, die Tür |
Прийменники в Dat |
|||||
50. |
|
|
на слух сприймає назви кімнат, меблів, розуміє прослуханий опис кімнати, в тексті виділяє деталі стосовно прибирання в кімнаті, сприймає текстову інформацію про розташування меблів у кімнаті, називає місце перебування предметів, коментує різну інформацію, робить короткий допис про прибирання кімнати |
Ich räume gern auf. Я охоче наводжу лад https://www.pinterest.de/pin/5699937021390587/ https://nl.pinterest.com/pin/1089378597334175476/
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
aufräumen, legen, stellen, der Kasten, das Regal, der Kater |
Прийменники в Akk. |
|||||
51. |
|
|
зі слуху розуміє інформацію про рідне місто/село, розуміє зміст запитань про рідне місто/село, усвідомлено читає електронні листи про місце проживання, в усній формі описує місто/село, розпитує інших про їхній населений пункт та відповідає на ці запитання, пише лист про місце проживання |
In meinem Heimatort. У моєму рідному місті/селі https://ar.pinterest.com/pin/1112811389153625826/
|
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
die Stadt, das Dorf, die Apotheke, die Bäckerei, das Denkmal, das Kino, die Kirche, der Laden, das Museum, der Park, die Post, die Schule, das Theater, der Zoo, der Betrieb, das Kaufhaus, das Krankenhaus, das Café, die Fabrik, die Straße, beobachten, schicken, der Brief, sich erholen, die Postkarte, dier Ansicht |
Множина іменників |
|||||
52. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. описує кімнату, називає місце знаходження предметів, ставить запитання та відповідає на них, бере участь в іграх |
Wiederholung “Mein Wohnort” Узагальнення знань з вивченої теми «Моє місце проживання » Діагностична робота №5 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|||||
53. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, описує місто своєї мрії та малює малюнок, сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Unser Traumstadt” Проєктна робота «Наше місто мрії» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|||||
Lektion 7. “Hauptstadtbesuch” Візит до столиці |
||||||||||||
54. |
|
|
на слух розуміє назви деяких туристичних об’єктів Києва, читає усвідомлено лист про подорож до столиці, сприймає зміст текстів про принади деяких столиць, в усній формі порівнює деякі столиці, коментує різну інформацію, пише відповідь на лист про свою столицю. |
In der Hauptstadt. У столиці
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
die Hauptstadt, die Bürcke, der Brunnen, der Dom, der Platz, das Rathaus, das Schloss, das Tor, der Wolkenkratzen, stimmen, meinen /denken/glauben, uberzeugen, weien, das Gebäude, die Baute, bewundern, die Sehenswürdigkeiten, das Wahrzeichen, entdecken, die Prachtstraße, die Weltzeituhe, die Eindrücke, zufrieden |
|
|||||
55. |
|
|
розуміє усні поради щодо орієнтування в чужому місті, розуміє текстовий опис маршруту, інформацію на плані міста, запитує про шлях в незнайомому місті й відповідає на такі запитання, розповідає, якими видами транспорту користується, письмово описує маршрут |
Wie komme ich zum Museum? Як мені дістатися до музею? |
2. Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури європейських країн |
die Straße, geradeaus, aussteigen, umbiegen, die Haltestelle, die Ecke, fremd, entlang, neben, der LKW, das Motorrad, der O-Bus, das Schiff, das Auto, der Bus, das Flugzeuge, das Fahrrad, die Straßenbahn, die U-Bahn, der Zug, das Verkehrsmittel, die Großstadt, der Bahnhof, direct, die Fahrkarte, der Flughafen, die Stadtmitte, die Hauptstraße |
|
|||||
56. |
|
|
на слух розуміє назви визначних місць Києва, в прочитаному тексті виділяє туристичну інформацію про Київ, називає обєкти великого міста, дає усні поради щодо відвідування Києва, доходить згоди з іншими щодо візиту до столиці, утворює дієприкметник ІІ, вживає його у мовленні, описує маршрут подорожі по Києву |
Die Sehenswrdigkeiten Kyjiws. Визначні місця Києва
|
2. Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
das Denkmal, das Jahrhundert, der Eingang, das Verkehr, die Fußgangzone, herrlich |
Partizip II |
|||||
|
|
|
називає види транспорту, читає усвідомлено тексти про Київ, ставить запитання та відповідає на них, усно описує столицю України –Київ, дає поради щодо відвідування Києва |
Touristentipps. Поради для туристів |
2. Громадянська відповідальністьРобить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. 3. Здоров’я та безпека Запитує та пояснює правила безпеки пересування по Києву |
die Wissenschaft, die Gastronomie, die Ausstellung, die Forschungsinstitute, zahlreich, weil, Ich bin ganz anderer Meinung, weil…, Ich teile eure Meinung. weil … |
Підрядне речення з сполучником weil |
|||||
57. |
|
|
сприймає на слух назви туристичних обєктів Відня, розуміє назви визначних місць Відня, сприймає зміст текстів про принади Відня, читає числівники, ставить запитання та відповідає на них, проводить опитування та складає таблицю ТОП -3, за допомогою інтернету робить презентацію про відомі місця Відня та вказує ціну вхідного квитка. |
Wunderschönes Wien. Чудовий Відень https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/sehenswurdigkeiten-in-wien/6645
|
2. Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури європейських країн |
die Vergnügung, ehemalig, der Kaiser, das Hundertwasserhaus, prächtig, locken, das Mittelalter, der Turm, das Riesenrad, das Lokal, günstig |
|
|||||
58. |
|
|
називає визначні місця та туристичні об’єкти столиць німецькомовних країн, Києва та Берліна, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, розігрує діалоги, шукає в інтернеті інформацію про туристичні місця різних столиць, в усній формі порівнює столиці, письмово ділиться інформацією, яке б місто хотілося б відвідати, пише допис про визначні місця та пам’ятки столиць у відповідь, коментує різну інформацію |
Wohin fahren wir? Куди ми поїдемо? |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
|||||
59. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. називає визначні пам’ятки столиць, описує маршрут, пише відповідь на лист про відвідування Києва, ставить запитання та відповідає на них, бере участь в іграх |
Wiederholung “Hauptstadtbesuch” Узагальнення знань з вивченої теми «Візит до столиці » Діагностична робота №6 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|||||
60. |
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, виготовляє колаж про визначні місця столиць презентує свою роботу та порівнює столиці. сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Schöne Hauptstädte” Проєктна робота «Гарні столиці» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|||||
Lektion 8. “Wir mögen die Natur” Ми любимо природу |
||||||||||||
61. |
|
|
називає об’єкти природи і ландшафти, на слух сприймає назви деяких ландшафтів та природніх об’єктів, порівнює географічні об’єкти країн, ставить запитання про ландшафти та відповідає на них. |
Malerische Landschaften. Мальовничі ландшафти https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/suchen/landschaft?seite=2
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Bach, der Fluss, das Gebirge, der Hgel, die Insel, der See, das Meer, die Steppe, das Tal, die Wste, der Norden, der Osten, der Sden, der Westen, der Teil, der Wald, unterschiedlich, |
|
|||||
62. |
|
|
називає ландшафти та природні обєкти, розуміє усний опис природніх багатств Німеччини, розуміє запитання стосовно природних обєктів, усвідомлено читає листування про ландшафти та природні обєкти, розповідає про природу Німеччини. |
Wanderlust. Жага до мандрів |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Felsen, der Naturpark, steil, hoch, faszinierend, erleben |
|
вив. л/о, впр.8,с.157 напис коментар про подорожі німців |
||||
|
|
|
усвідомлено слухає розповідь про подорож Україною, читає з повним розумінням листування в чаті про екоподорожі, описує екоподорож, разом з іншими планує екомандрівку, коментує різну інформацію, розуміє зміст письмових оголошень про відвідування заповідників. |
Ökoreisen. Екоподорожі |
3. Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
der Naturschutzpark, Transkarpatien, das Gebiet, die Anzeige |
|
|||||
63. |
|
|
називає назви тварин, читає текст з пошуком незнайомої лексики та перекладає з словником, виконує завдання до тексту, пише допис про тваринний світ |
Die Tierwelt. Тваринний світ https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/allgemeines-thema/tiere/die-tiere/18164 |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Teppichlöwe, die Schlange, der Affe, das Tier, fliegen, der Angst |
|
|||||
64. |
|
|
в тексті виділяє інфрмацію про природу й захист довкілля, розуміє текстові рекомендації щодо охорони довкілля, називає загрози для довкілля, ставить запитання про захист довкілля та відповідає на них, дає поради щодо захисту довкілля |
Gefahren für die Umwelt. Загрози довкіллю https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/allgemeines-thema/umweltschutz/umwelt/36513
|
3. Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
die Umwelt, jagen, das Abgas, der Jäger, der Müll, die Schlinge, verschmutzen, das Wasser, der Luft, verboten, schimpfen, die Schere, das Lebenswesen, zornig, die Hecke, guäken, zenschnitten, sterben, töten, zerstören, verschwinden, drohend. |
|
вив. л/о впр.8,с.164 напис. пораду про захист довкілля |
||||
65. |
|
|
називає тварин ,які є під загрозою вимирання і занесені до Червоної книги, описує тваринний світ, дописує візитку про тварину, яка є під загрозою вимирання, ставить запитання та відповідає на них, читає усвідомлено текст про тваринний світ, вживаючи підрядне речення з weil |
Bedrohte Tierarten. Види тварин під загрозою вимирання |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему. |
bedrohen, der Storch, der Wal, die Nährung, schützen, die Pflanze,der Bambus, WWF, selten |
Підрядне речення з сполучником weil |
|||||
66. |
|
|
знає лексичний та граматичний матеріал тем, виконує різні завдання. називає ландшафти, будує граматично правильно рідрядні речення, ставить запитання та відповідає на них, бере участь в іграх |
Wiederholung “Wir mögen die Natur” Узагальнення знань з вивченої теми «Ми любимо природу »
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|||||
|
|
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працює в команді, описує маршрут екоподорожі за складеним планом, сприймає на слух запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Unsere Ökoreise” Проєктна робота «Наша екоподорож» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|||||
67 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||
68 |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|||||
69 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||
70 |
|
|
|
Контроль говоріння Підсумковий урок |
|
|
|