Календарно-тематичне планування НУШ інтегрованого курсу "Мистецтво" 2 клас за підручником Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л.Мед

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Мистецтво" для 2 класу І семестр
Перегляд файлу

Мистецтво

 

Типові освітні програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти. 1 клас. “Ранок”, 2018.

Підручник. Мистецтво: підруч. Інтегрованого курсу для 2 кл. закл. загальн. серед. освіти / Тетяна Рубля, Ірина Мед, Тетяна Щеглова. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 104 с.: іл.

Альбом. Мистецтво. 2 клас: альбом / Тетяна Рубля, Ірина Мед, Тетяна Щеглова. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 48 с.: іл.

Кількість годин за програмою: 70 годин

Кількість годин за навчальним планом:

І семестр - 32 годин (2 години на тиждень)

ІІ семестр – 38 г (2 години на тиждень)

Фактично заплановано:

І семестр – 32 години

 

№ з/п

Тема уроку

 

Дата

Забезпе

чення

За планом

Корек-

ція

1.

Дивовижний світ природи в мистецтві. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Диво-осінь”. Слухання та аналіз музичного твору В.Косенка “Пастораль”.

 

 

Ст.4-7

2.

Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри різних видів мистецтв: пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістичний (зображення тварин). Малювання “Літні враження”.

 

 

Ст.4-7

3.

Осінні перетворення. Програмна музика. Вивчення поспівки “Ми на луг ходили”. Слухання та аналіз музичного твору А.Вівальді “Осінь” із циклу “Пори року”.

 

 

Ст.8-11

  1. 44.

Осінні перетворення. Скульптури. Створення з природного матеріалу сюжетної скульптурної композиції “Цікаві зустрічі”.

 

 

Ст.8-11

5.

Кольоровий водограй. Музичний пейзаж. Слухання та аналіз музичного твору К.Дебюссі “Тумани”. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Осінні прапорці”.

 

 

Ст.12-15

6.

 

Кольоровий водограй. Палітра. Створення кольорової композиції з квітів.

 

 

Ст.12-15

7.

Калейдоскоп фантазій. Динамічні відтінки. Форте, піано. Імпровізація. Вивчення поспівки “Сім братів кольорів”, виконання пісні А.Олєйнікової “Осінні прапорці”. Слухання та аналіз уривку з музичної увертюри Е.Гріга “Восени”.

 

 

Ст.16-18

8.

Калейдоскоп фантазій. Створення із сухого листя оригінальної композиції  - панно “Пташиний танок”.

 

 

Ст.16-18

9.

Веселка-чарівниця. Музичний ритм. Виконання поспівки “Сім братів кольорів”. Вивчення пісні О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичного твору В.Косенка “Дощик”.

 

 

Ст.19-21

10.

Веселка-чарівниця. Малювання за уявою (або зразком) веселкової пташки.

 

 

Ст.19-21

11.

За народними мотивами. Обжинки. Календарно-обрядові пісні, жниварські пісні. Вивчення поспівки “Хай сопілки дзвінко грають”. Робота над піснею О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичних творів: “Женчичок-бренчичок” в обробці М.Леонтовича, українська народна пісня “Вийшли в поле косарі”, М.Мусоргський гопак з опери “Сорочинський ярмарок”.

 

 

Ст.22-25

12.

За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування. Ліплення із пластиліну іграшкових Тараса та Одарочки конструктивним методом.

 

 

Ст.22-25

13.

Дивосвіт народної фантазії. Ансамбль. Троїсті музики. Виконання пісні О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичного твору “Жартівливі українські мелодії” у виконанні троїстих музик, слухання звуків сопілки, скрипки, цимбал. Ритмічний оркестр.

 

 

Ст.26-28

14.

Дивосвіт народної фантазії. Колірний контраст. Малювання (за уявою) фантастичної тварини за мотивами творчості Марії Примаченко.

 

 

Ст.26-28

15.

Світ народного мистецтва. Музичні конкурси.

 

 

Ст.29-31

16.

Світ народного мистецтва. Гончарство. Виконання ескізу українського народного посуду в техниці аплікації, прикрашання його орнаментом.

 

 

Ст.29-31

17.

 

Малюємо музику. Коломийка. Слухання та аналіз музичних творів: козацький марш “Гей, там на горі січ іде”, Дмитро Шостакович “Вальс-жарт”, Гуцульська коломийка. Вивчення пісні А.Філіпенка “Ой заграйте, дударики”.

 

 

Ст.32-34

18.

Малюємо музику. Малювання фломастерами образу музики (за вибором).

 

 

Ст.32-34

19.

 

Творчі експерименти. Сопілка, флейта, оркестр, народний оркестр. Слухання та аналіз музичних творів: українська народна мелодія “Вітерець” (сопілка), Є.Дога вальс із кінофільму “Мій ласкавий та ніжний звір” (флейта). Вивчення поспівки “Коломийка”. Виконання пісні “Ой заграйте, дударики”.

 

 

Ст.35-36

20.

Творчі експерименти. Створення творчої роботи із насіння.

 

 

Ст.35-36

21.

Осінні краєвиди. Зображальність. Слухання та аналіз музичних творів: М.Глінка “Попутна пісня”, М.Римський-Корсаков “Політ джмеля”. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Листопад”.

 

 

Ст.37-39

22.

Осінні краєвиди. Малювання осіннього пейзажу аквареллю у техниці “по-вологому”.

 

 

Ст.37-39

23.

Урожайне свято. Натюрморт. Слухання та аналіз музичних уривків  з балету Карен Хачатурян “Цибулино”. Вивчення поспівки “Ходить гарбуз по городу”. Робота над піснею А.Олєйнікової “Листопад”.

 

 

Ст.40-42

24.

Урожайне свято. Композиція. Виконання аплікації в техниці рваної аплікації.

 

 

Ст.40-42

25.

Мистецькі настрої. Вальс, полька, полонез. Слухання та аналіз музичних творів: Й.Брамс вальс As-dur Й.Штраус, полька П.Чайковський, полонез з опери “Євгеній Онєгін”, виконання поспівки “Ходить гарбуз по городу”. Вивчення пісні Н.Май “Казкові сни”.

 

 

Ст.43-46

26.

Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметні зображення. Зображення радісного моменту особистого життя.

 

 

Ст.43-46

27.

Зимові пригоди. Колядка. Вивчення пісні І.Шевчука “Миколай, Миколай, ти до нас завітай”. Слухання та аналізування музичного твору А.Вівальді “Зима- ІІ частина”, з циклу “Пори року”.

 

 

Ст.47-49

28.

Зимові пригоди. Ліплення із солоного тіста сніговиків-друзів.

 

 

Ст.47-49

29.

Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні. Колядки, щедрівки. Вивчення поспівки “Коляд, коляд, колядниця”. Виконання пісні І.Шевчука “Миколай, Миколай, ти до нас завітай”. Слухання та аналізування колядки “Нова радість стала” та щедрівки “Щедрик” в обробці М.Леонтовича.

 

 

Ст.50-52

30.

Добро несе різдвяний янгол. Малювання акварельними фарбами свого різдвяного янгола.

 

 

Ст.50-52

31.

Незабаром Новий рік. Виконання музичних завдань.

 

 

Ст.53-55

32.

Незабаром Новий рік. Підсумковий урок. Інтер’єр. Виготовлення новорічної вітальної листівки для рідних (матеріали і техніка виконання за власним вибором).

 

 

Ст.53-55

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 2 клас, Планування
Додано
31 грудня 2020
Переглядів
1953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку