Мистецтво
Типові освітні програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти. 1 клас. “Ранок”, 2018.
Підручник. Мистецтво: підруч. Інтегрованого курсу для 2 кл. закл. загальн. серед. освіти / Тетяна Рубля, Ірина Мед, Тетяна Щеглова. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 104 с.: іл.
Альбом. Мистецтво. 2 клас: альбом / Тетяна Рубля, Ірина Мед, Тетяна Щеглова. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 48 с.: іл.
Кількість годин за програмою: 70 годин
Кількість годин за навчальним планом:
І семестр - 32 годин (2 години на тиждень)
ІІ семестр – 38 г (2 години на тиждень)
Фактично заплановано:
І семестр – 32 години
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата |
Забезпе чення |
|
За планом |
Корек- ція |
|||
1. |
Дивовижний світ природи в мистецтві. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Диво-осінь”. Слухання та аналіз музичного твору В.Косенка “Пастораль”. |
|
|
Ст.4-7 |
2. |
Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри різних видів мистецтв: пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістичний (зображення тварин). Малювання “Літні враження”. |
|
|
Ст.4-7 |
3. |
Осінні перетворення. Програмна музика. Вивчення поспівки “Ми на луг ходили”. Слухання та аналіз музичного твору А.Вівальді “Осінь” із циклу “Пори року”. |
|
|
Ст.8-11 |
|
Осінні перетворення. Скульптури. Створення з природного матеріалу сюжетної скульптурної композиції “Цікаві зустрічі”. |
|
|
Ст.8-11 |
5. |
Кольоровий водограй. Музичний пейзаж. Слухання та аналіз музичного твору К.Дебюссі “Тумани”. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Осінні прапорці”. |
|
|
Ст.12-15 |
6.
|
Кольоровий водограй. Палітра. Створення кольорової композиції з квітів. |
|
|
Ст.12-15 |
7. |
Калейдоскоп фантазій. Динамічні відтінки. Форте, піано. Імпровізація. Вивчення поспівки “Сім братів кольорів”, виконання пісні А.Олєйнікової “Осінні прапорці”. Слухання та аналіз уривку з музичної увертюри Е.Гріга “Восени”. |
|
|
Ст.16-18 |
8. |
Калейдоскоп фантазій. Створення із сухого листя оригінальної композиції - панно “Пташиний танок”. |
|
|
Ст.16-18 |
9. |
Веселка-чарівниця. Музичний ритм. Виконання поспівки “Сім братів кольорів”. Вивчення пісні О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичного твору В.Косенка “Дощик”. |
|
|
Ст.19-21 |
10. |
Веселка-чарівниця. Малювання за уявою (або зразком) веселкової пташки. |
|
|
Ст.19-21 |
11. |
За народними мотивами. Обжинки. Календарно-обрядові пісні, жниварські пісні. Вивчення поспівки “Хай сопілки дзвінко грають”. Робота над піснею О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичних творів: “Женчичок-бренчичок” в обробці М.Леонтовича, українська народна пісня “Вийшли в поле косарі”, М.Мусоргський гопак з опери “Сорочинський ярмарок”. |
|
|
Ст.22-25 |
12. |
За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування. Ліплення із пластиліну іграшкових Тараса та Одарочки конструктивним методом. |
|
|
Ст.22-25 |
13. |
Дивосвіт народної фантазії. Ансамбль. Троїсті музики. Виконання пісні О.Янушкевич “Осіннє сонечко”. Слухання та аналіз музичного твору “Жартівливі українські мелодії” у виконанні троїстих музик, слухання звуків сопілки, скрипки, цимбал. Ритмічний оркестр. |
|
|
Ст.26-28 |
14. |
Дивосвіт народної фантазії. Колірний контраст. Малювання (за уявою) фантастичної тварини за мотивами творчості Марії Примаченко. |
|
|
Ст.26-28 |
15. |
Світ народного мистецтва. Музичні конкурси. |
|
|
Ст.29-31 |
16. |
Світ народного мистецтва. Гончарство. Виконання ескізу українського народного посуду в техниці аплікації, прикрашання його орнаментом. |
|
|
Ст.29-31 |
17.
|
Малюємо музику. Коломийка. Слухання та аналіз музичних творів: козацький марш “Гей, там на горі січ іде”, Дмитро Шостакович “Вальс-жарт”, Гуцульська коломийка. Вивчення пісні А.Філіпенка “Ой заграйте, дударики”. |
|
|
Ст.32-34 |
18. |
Малюємо музику. Малювання фломастерами образу музики (за вибором). |
|
|
Ст.32-34 |
19.
|
Творчі експерименти. Сопілка, флейта, оркестр, народний оркестр. Слухання та аналіз музичних творів: українська народна мелодія “Вітерець” (сопілка), Є.Дога вальс із кінофільму “Мій ласкавий та ніжний звір” (флейта). Вивчення поспівки “Коломийка”. Виконання пісні “Ой заграйте, дударики”. |
|
|
Ст.35-36 |
20. |
Творчі експерименти. Створення творчої роботи із насіння. |
|
|
Ст.35-36 |
21. |
Осінні краєвиди. Зображальність. Слухання та аналіз музичних творів: М.Глінка “Попутна пісня”, М.Римський-Корсаков “Політ джмеля”. Вивчення пісні А.Олєйнікової “Листопад”. |
|
|
Ст.37-39 |
22. |
Осінні краєвиди. Малювання осіннього пейзажу аквареллю у техниці “по-вологому”. |
|
|
Ст.37-39 |
23. |
Урожайне свято. Натюрморт. Слухання та аналіз музичних уривків з балету Карен Хачатурян “Цибулино”. Вивчення поспівки “Ходить гарбуз по городу”. Робота над піснею А.Олєйнікової “Листопад”. |
|
|
Ст.40-42 |
24. |
Урожайне свято. Композиція. Виконання аплікації в техниці рваної аплікації. |
|
|
Ст.40-42 |
25. |
Мистецькі настрої. Вальс, полька, полонез. Слухання та аналіз музичних творів: Й.Брамс вальс As-dur Й.Штраус, полька П.Чайковський, полонез з опери “Євгеній Онєгін”, виконання поспівки “Ходить гарбуз по городу”. Вивчення пісні Н.Май “Казкові сни”. |
|
|
Ст.43-46 |
26. |
Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметні зображення. Зображення радісного моменту особистого життя. |
|
|
Ст.43-46 |
27. |
Зимові пригоди. Колядка. Вивчення пісні І.Шевчука “Миколай, Миколай, ти до нас завітай”. Слухання та аналізування музичного твору А.Вівальді “Зима- ІІ частина”, з циклу “Пори року”. |
|
|
Ст.47-49 |
28. |
Зимові пригоди. Ліплення із солоного тіста сніговиків-друзів. |
|
|
Ст.47-49 |
29. |
Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні. Колядки, щедрівки. Вивчення поспівки “Коляд, коляд, колядниця”. Виконання пісні І.Шевчука “Миколай, Миколай, ти до нас завітай”. Слухання та аналізування колядки “Нова радість стала” та щедрівки “Щедрик” в обробці М.Леонтовича. |
|
|
Ст.50-52 |
30. |
Добро несе різдвяний янгол. Малювання акварельними фарбами свого різдвяного янгола. |
|
|
Ст.50-52 |
31. |
Незабаром Новий рік. Виконання музичних завдань. |
|
|
Ст.53-55 |
32. |
Незабаром Новий рік. Підсумковий урок. Інтер’єр. Виготовлення новорічної вітальної листівки для рідних (матеріали і техніка виконання за власним вибором). |
|
|
Ст.53-55 |