Музика відтворює події. Зображувальні можливості музики. Контраст.
Вітаю любі дітки! Музика супроводжує людину з самого малечку усе життя. Адже музика може нам підняти настрій, звеселити або навпаки занурити у роздуми та заспокоїти. Вона може відтворити різні події, намалювати картину природи звуками.
• Хто зображений у мультфільмі?
• Як змінювалась музика протягом звучання твору?
• Яким був темп у різних частинах цього твору?
Гучно Тихо
Завдання.
Віднайдіть пару які є протилежними за значенням словами.
Теплий, Низький, Сухий, Повільний, Веселий, Світлий, Холодний,
Солодкий,Короткий, Гучний, Білий, Сумний, Кислий, Високий, Чорний, Темний, Мокрий, Швидкий, Довгий, Тихий.
У музиці є поняття контрасту. То що ж таке контраст?
Контраст - це протилежність. Контраст у музиці : високі та низькі звуки, швидкий та повільний темп, гучна та тиха динаміка, сумний та веселий характер музики.
Роберт Шуман - видатний німецький композитор та музикант. Автор числених вокальних та інтсрументальних творів, зокрема збірки під назвою "Дитячі сценки" в яку увійшли п'єси "Гра у схованки" та "Дитина засинає".
• Який настрій створє цей музичний твір?
• Яку динаміку ви почули?
• У якому темпі звучав цей твір?
• Який інструмент виконував цю музику?
• Які враження ви отримали від прослуханого твору?
• Яка динаміка твору?
• У якому темпі звучала ця п'єса?
• Чи вдалось композитору відтворити настрій твору за допомогою звуків?
• Чи відповідає характер назві?
Прослухавши цих два музичних твори Роберта Шумана, оберіть зображення які найбільше імпонують цим творам.
• Чи вони контрастні між мобою?
Підсумок уроку
• Поясніть значення контрасту у музиці.
• Наведіть приклади контрасту у музиці.
• Які твори ви слухали? Хто їх написав?
Розробка створена за календарно-тематичним плануванням С.Федуна, О.Чорного "Мистецтво" 2 клас НУШ
Використані джерела:
https://youtu.be/UD3zyKdqk4U https://youtu.be/hTgo7PTGhsM https://youtu.be/9lasucuQg2g https://youtu.be/OQnVSQoxL10 https://youtu.be/-DydzoLqKGo https://youtu.be/O6PxZ5hvONc https://youtu.be/qBsDmY7mrDY https://youtu.be/nqqItZ6wQRM