Тема "Музика відтворює події. Зображувальні можливості музики. Контраст." 2 клас НУШ

Про матеріал
Мета: формування уявлень про зображальні можливості музики у відображенні картин природи; Формування поняття "контраст у музиці"; Розвивати уміння висловлювати свої враження від прослуханих музичних творів; Розвивати вокально-хорові навички, музичний слух, творчу фантазію; Виховувати ітерес до музичного мистецтва, художньо-естетичний смак. Розробка може використовувати для дистанційної форми навчання. Натиснувши на зображення, можна автоматично перейти на сторінку переглду.
Перегляд файлу

image 

Музика відтворює події. Зображувальні можливості музики. Контраст.

image

Вітаю любі дітки!  Музика супроводжує людину з самого малечку усе життя. Адже музика може нам підняти настрій, звеселити або навпаки занурити у роздуми та заспокоїти. Вона може відтворити різні події, намалювати картину природи звуками.  

image

         Хто зображений у мультфільмі?

         Як змінювалась музика протягом звучання твору?

         Яким був темп у різних частинах цього твору?

image

image

Гучно         Тихо                

image

Швидко     Повільно

image

Завдання.

image

Віднайдіть пару  які є протилежними за значенням словами.

image

Теплий, Низький, Сухий, Повільний, Веселий, Світлий, Холодний,

Солодкий,Короткий, Гучний, Білий, Сумний, Кислий, Високий, Чорний, Темний, Мокрий, Швидкий, Довгий, Тихий.

image

У музиці є поняття контрасту. То що ж таке контраст?

image

Контраст -  це протилежність. Контраст у музиці : високі та низькі звуки, швидкий та повільний темп, гучна та тиха динаміка, сумний та веселий характер музики.

image

Роберт Шуман - видатний німецький композитор та музикант. Автор числених вокальних та інтсрументальних творів, зокрема збірки під назвою "Дитячі сценки" в яку увійшли п'єси "Гра у схованки" та "Дитина засинає".

image

Слухання музики

image 

Р.Шуман "Гра у схованки"

image 

         Який настрій створє цей музичний твір?

         Яку динаміку ви почули?  

         У якому темпі звучав цей твір?

         Який інструмент виконував цю музику?

Р.Шуман "Дитина, що засинає"

image 

image

         Які враження ви отримали від прослуханого твору?

         Яка динаміка твору?

         У якому темпі звучала ця п'єса?

         Чи вдалось композитору відтворити настрій твору за допомогою звуків?

         Чи відповідає характер назві?

image

Прослухавши цих два музичних твори Роберта Шумана, оберіть зображення які найбільше імпонують цим творам.

image

image

         Чи вони контрастні між мобою?

image

Фізхвилинка

image 

Вокальна діяльність

image 

Розспівка

image 

image 

Музично- ритмічна вправа

image 

image 

Підсумок уроку

image

         Поясніть значення контрасту у музиці.

         Наведіть приклади контрасту у музиці.

         Які твори ви слухали? Хто їх написав?

image

image

Розробка створена за календарно-тематичним плануванням С.Федуна, О.Чорного "Мистецтво" 2 клас НУШ

image

Використані джерела:

https://youtu.be/UD3zyKdqk4U https://youtu.be/hTgo7PTGhsM https://youtu.be/9lasucuQg2g https://youtu.be/OQnVSQoxL10 https://youtu.be/-DydzoLqKGo https://youtu.be/O6PxZ5hvONc https://youtu.be/qBsDmY7mrDY https://youtu.be/nqqItZ6wQRM

Автор розробки Аліна Коновалова  

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку