Календарно-тематичне планування на 2022-2023 навчальний рік
Основи здоров'я 6 клас
(35 год – 1год. на тиждень)
(до підручника І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко)
Календарне планування складене за Програмою ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 5 –9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
І семестр Розділ 1. Здоров’я людини (4 год) |
|||
1 |
|
Життя і здоров’я людини |
§1 |
2 |
|
Ризики і небезпеки |
§2 |
3 |
|
Навколишнє середовище і здоров’я |
§3-4 |
4 |
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек. |
§5 |
Розділ 2. Фізична складова здоров’я (6 год) |
|||
5 |
|
Харчування і здоров’я |
§6 |
6 |
|
Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. |
§7 |
7 |
|
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях |
§8 |
8 |
|
Особиста гігієна |
§9 |
9 |
|
Узагальнення з тем «Здоров’я людини» , «Фізична складова здоров’я» |
|
10 |
|
Профілактика йододефіциту і діабету. |
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я (7 год) |
|||
11 |
|
Звички і здоров’я |
§10-11 |
12 |
|
Самооцінка і здоров’я |
§12 |
13 |
|
Критичне мислення та уміння приймати рішення |
§13-14 |
14 |
|
Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям. |
§15-17 |
15 |
|
Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ |
§18 |
16 |
|
Особливості розвитку підлітка. Розвиток потреб. Ознаки гармонійного розвитку. |
|
17 |
|
Узагальнення за розділом «Психічна і духовна складові здоров’я». |
|
ІІ семестр Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
|||
Тема 1. Соціальний добробут. Спілкування і здоров’я (6 год) |
|||
18 |
|
Засоби комунікації. Стилі спілкування людей. Навички спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я. |
§19-20 |
19 |
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. |
§21-22 |
20 |
|
Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі) |
|
21 |
|
Конфлікти і здоров’я Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях. |
§23-24 |
22 |
|
Стосунки з однолітками Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі |
§25 |
23 |
|
Узагальнення знань з теми «Соціальний добробут» |
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (9 год) |
|||
24 |
|
Безпека в побуті |
§26 |
25 |
|
Пожежна безпека оселі |
§27 |
26 |
|
Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. |
§28 |
27 |
|
Проживання у промисловій зоні Види небезпечних промислових об’єктів. |
§29 |
28 |
|
Безпека руху велосипедиста |
§30 |
29 |
|
Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді. |
§31 |
30 |
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. |
§32 |
31 |
|
Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП |
§33 |
32 |
|
Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі». Контрольна робота |
|
Узагальнення (3 год) |
|||
33 |
|
Закріплення відпрацювання навичок Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними; безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при ураженні електричним струмом. |
|
34 |
|
Узагальнення знань за Розділом 4. Соціальна складова здоров’я |
|
35 |
|
Підсумковий урок |
|