Календарно-тематичне планування з снов здоров'я. 6 клас

Про матеріал
Навчальна програма для закладів закладів загальної середньої освіти. Основи здоров'я. 6-9 клас. Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

Основи здоров’я 6 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)

Дата

Скори-

гована

ТЕМА

  1.  

 

 

Безпека життєдіяльності. Ризики і небезпеки.

Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов.

Відпрацювання  алгоритму  дій    в екстремальній ситуації.

  1.  

 

 

Ризики і небезпеки воєнного часу. Види ризиків в зоні бойових дій. Правила спілкування з озброєними людьми. Захист

під час обстрілів. Як діяти під завалами.

Відпрацювання алгоритму дій під час обстрілів та хімічної атаки/ядерного удару.

  1.  

 

 

Повітряна тривога.

Сигнали оповіщення про повітряну тривогу. Шляхи і правила евакуації. Види укриттів.  «Правило двох стін». Підготовка

«тривожної валізи».

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи.

  1.  

 

 

Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі.

Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).

  1.  

 

 

Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля. Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.

Складання  пам’яток  запобігання кримінальних небезпек.

Складання  пам’яток   захисту  особистого майна  (квартири,  велосипеда,  мобільного телефону)*

  1.  

 

 

Невідкладна допомога.

Перша психологічна підтримка (самодопомога, практики подолання страху, тривоги). Перша домедична допомога при

різних надзвичайних станах.

Відпрацювання навичок самодопомоги при забиттях, зупинення незначної кровотечі, обробка подряпин, невеликих ран.

  1.  

 

 

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.

Ознаки вибухонебезпечних предметів  (ВНП) та території. Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» тощо). Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів, якщо опинились на замінованій

території або стали свідком інциденту на мінному полі. Небезпека самостійного маркування вибухонебезпечного предмета у безпосередньої близькості від нього.

Виклик рятувальних служб.

Відпрацювання алгоритмів виклику рятувальних служб.

Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки у разі виявлення незнайомого предмету/вибухонебезпечного предмету

  1.  

 

 

Узагальнення з теми «Здоров’я людини». Тематична

  1.  

 

 

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я. Поживні  речовини.

  1.  

 

 

Особливості харчування підлітків. Принципи   харчування  для

здоров’я.  Калорійність  харчування  та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

Визначення  збалансованості  харчового раціону

  1.  

 

 

Профілактика йододефіциту і діабету.

Перша допомога у разі харчових отруєннях.

Аналіз маркування харчових продуктів **

Відпрацювання  алгоритму  надання допомоги при харчових отруєннях.

  1.  

 

 

Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під  час занять фізичною культурою та спортом.

Складання  пам’ятки:  «Правила  особистої гігієни»*

  1.  

 

 

Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» 

Тематична

  1.  

 

 

Особливості розвитку підлітка. Ознаки гармонійного розвитку.

Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети).

  1.  

 

 

Потреби, навички і звички людини. Самооцінка і здоров’я.

Практичне  завдання:

Створення  плану  формування  корисної

звички  (чи  відмови  від  поганої  або

шкідливої звички).

  1.  

 

 

Критичне мислення та вміння приймати рішення.

Моделювання  ситуації  прийняття зважених рішень.

Аналіз  соціальної  і  комерційної реклами*

  1.  

 

 

Психоактивні речовини і здоров’я.

Практичні  завдання:

Аналіз  грошових  витрат,  пов’язаних  зі шкідливими звичками*

Моделювання  ситуації  відмови  від шкідливих пропозицій .

  1.  

 

 

Убережи себе від ВІЛ.

  1.  

 

 

Спілкування людей. Засоби і навички комунікації.

  1.  

 

 

Стилі спілкування. Практичне  завдання:

Відпрацювання  навичок  упевненої

поведінки у життєвих ситуаціях

  1.  

 

 

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне  спілкування  в  Інтернеті.

(соціальні мережі).

Складання  плану  покращення міжособистісних стосунків *.

  1.  

 

 

Що таке конфлікти. Види і способи їх розв’язання. Запобігання ескалації конфліктів.

  1.  

 

 

Запобігання ескалації конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.

  1.  

 

 

Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі.

  1.  

 

 

Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я. Соціальна складова здоров’я» Тематична

  1.  

 

 

Правила користування водогоном, тепловими мережами.

  1.  

 

 

Правила користування електричними приладами.

  1.  

 

 

Правила користування газовими приладами.

  1.  

 

 

Безпека під час користування засобами побутової хімії.

Відпрацювання  навичок  безпечного зберігання  ліків  і засобів  побутової хімії.  Вивчення  вмісту  домашньої аптечки.*

  1.  

 

 

Пожежна безпека оселі.

Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі **

  1.  

 

 

Проживання у промисловій зоні.

  1.  

 

 

Безпека руху велосипедиста.

  1.  

 

 

Поведінка в екстремальних ситуаціях.

Моделювання ситуації виклику рятувальних служб.

Відпрацювання  навичок  безпечної поведінки  при небезпеці  ураження електричним  струмом  та  допомоги  при ураженні електричним струмом.**

Моделювання  допомоги  при  попаданні  на тіло    речовин  побутової  хімії  та   при отруєнні ними.

  1.  

 

 

Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» Тематична

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

docx
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
3092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку