за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич
(7 годин на тиждень)
І семестр
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Я і моя школа |
|
|
|
Я знайомлюся з однокласниками (Частина 1, с. 3-5). |
01.09 |
|
|
Буквар — перша навчальна книга.Державний Гімн України. |
01. 09 |
|
|
Технологічна ОГ (ТЕО). Матеріали, інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Правила роботи з ножицями. Правила наклеювання паперу. |
01.09 |
|
|
Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу. |
02.09 |
|
|
Ми — однокласники (с. 6-9). |
03.09 |
|
|
Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня (с. 10—12). |
04.09 |
|
|
Моя постава — моє здоров’я (с. 14-16). |
07. 09 |
|
|
Координування рухів руки |
07.09 |
|
|
Створення лепбука «Розпорядок дня» (с. 12-13). |
07.09 |
|
|
Ознайомлення зі словами — назвами дій. Що робить? Що роблять?. Дитячі хобі |
08. 09 |
|
|
Лічба об’ єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта. |
09.09 |
|
|
Охайність та особиста гігієна. Правила особистої гігієни (с. 17-19). |
10.09 |
|
|
Охайність та особиста гігієна. Робоче місце (с. 19-20). |
11.09 |
|
|
Хто я? Який я? Яка я? (с. 21-23). |
14. 09 |
|
|
Орієнтування в напрямку письма. |
14.09 |
|
|
ТЕО.Досліджуємо.види паперу .Створення аплікації «Чарівна рибка» |
14.09 |
|
|
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів) |
15.09 |
|
|
Лічба об’ єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. |
16.09 |
|
|
Як я росту (с. 24-25). |
17.09 |
|
|
Як я пізнаю навколишній світ ?(с. 26-28). |
18.09 |
|
|
Органи чуття — наші помічники (с. 29-30). |
21.09 |
|
|
Допоміжні лінії рядка. |
21.09 |
|
|
ТЕО.Способи згинання паперу.Аплікація «Два сонечка» |
21. 09 |
|
|
Наголос у словах. |
22. 09 |
|
|
Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур. |
23.09 |
|
|
Очі — орган зору (с. 31-34). |
24.09 |
|
|
Чи можна все бачити за допомогою очей. Дослідження об’єктів за допомогою лупи (с. 35-37). |
25.09 |
|
|
Правила збереження зору (с. 37-38). |
28.09 |
|
|
Письмо в повній графічній сітці. |
28.09 |
|
|
ТЕО. Різання паперу ножицями.Виготовлення закладки. |
28.09 |
|
|
Складо-звуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки |
29.09 |
|
|
Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в жах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та ілічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на нові складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника. |
30.09 |
|
|
Вуха — орган слуху (с. 39-41). |
01.10 |
|
|
Чи можна все чути за допомогою вух. Правила збереження слуху (с. 42-43). |
02.10 |
|
|
Шкіра — орган дотику (с. 44-45). |
05.10 |
|
|
Письмо малої букви а. |
05.10 |
|
|
ТЕО.Різання паперу ножицями. Робота з шаблонами.
|
05. 10 |
|
|
Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
06. 10 |
|
|
Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом. |
07.10 |
|
|
Правила догляду за шкірою (с. 46-47). |
08.10 |
|
|
Ніс — орган нюху (с. 49-50). |
09.10 |
|
|
Язик — орган смаку (с. 51). |
12.10 |
|
|
Письмо малої і великої букви і, І. |
12. 10 |
|
|
ТЕО.Гра-головоломка «Будиночок».Аплікація з геометричних фігур. |
12.10 |
|
|
Звук [и]. Буква и, И. Один предмет — багато предметів. Робота з дитячою книжкою. |
13. 10 |
|
|
Закріплення знань про органи чуття. Міні-проект «Органи чуття» (с. 52). |
15.10 |
|
|
Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки (c. 53-55). |
16.10 |
|
|
Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями (с. 56-57). |
19.10 |
|
|
Письмо малої букви у. |
19.10 |
|
|
ТЕО. Аплікація «Ракета з трикутників». |
19.10 |
|
|
Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень. |
20.10 |
|
|
Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів. |
21.10 |
|
|
Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір’ям. Правила поведінки на шкільному подвір’ї (с. 58-60). |
22.10 |
|
|
Урок-екскурсія. Дослідження об’єктів на шкільному подвір’ї. Природні і рукотворні об’єкти (с. 59-60). |
23.10 |
|
|
Наш клас. Правила поведінки в класі (с. 61-62). |
02.11 |
|
|
Письмо великї букви Е. |
02.11 |
|
|
ТЕО.Конструювання паперової моделі літака. |
02.11 |
|
|
Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. |
03.11 |
|
|
Оперування грошима, здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення об’єктів. Збір та використання даних. |
04.11 |
|
|
Кімнатні рослини (с. 65-66). |
05.11 |
|
|
Як доглядати за кімнатними рослинами (с. 67-68). |
06.11 |
|
|
Учимося взаємодіяти (с. 69-71). |
09.11 |
|
|
Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся визначати ознаки предметів») |
09. 11 |
|
|
ТЕО. Природній матеріал. Предметна аплікація з листя. |
09. 11 |
|
|
Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (єн). Читання складів і слів з вивченими буквами. |
10.11 |
|
|
Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6. |
11.11 |
|
|
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя школа». |
12.11 |
|
Я і навколишній світ |
|||
|
Для чого нам проводити спостереження (с. 72-74). |
13.11 |
|
|
Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець» (с. 73). |
16.11 |
|
|
Письмо великої букви С. |
16. 11 |
|
|
ТЕО.Аплікація з рослинних форм. Композиція «На ставку». |
16. 11 |
|
|
Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к. |
17.11 |
|
|
Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням. Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом. |
18.11 |
|
|
Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що плаває» (с. 75-76). |
19.11 |
|
|
Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами (с. 77-78). |
20.11 |
|
|
Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання (с. 80-82). |
23.11 |
|
|
Письмо великої букви В. |
23.11 |
|
|
ТЕО. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу. Проведення дослідження, чи буде паперова квітка. |
23.11 |
|
|
Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8 і 10. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій. |
25.11 |
|
|
За допомогою чого ми досліджуємо (с. 83-84). |
26.11 |
|
|
За допомогою чого ми досліджуємо (с. 85-86). |
27.11 |
|
|
Досліджуємо властивості повітря (с. 87-88). |
30.11 |
|
|
Письмо великої букви П. |
30. 11 |
|
|
ТЕО.Вітрильники з горіхових шкарлуп. |
30.11 |
|
|
Звуки [т], [т’], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою. |
01.12 |
|
|
Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і - за допомогою малюнків, схем. Встановлення просторових відношень. |
02.12 |
|
|
Значення повітря. Охорона повітря (с. 89-90). |
03.12 |
|
|
Досліджуємо властивості води (с. 92-93). |
04.12 |
|
|
Значення води (с. 94-95). |
07.12 |
|
|
ТЕО. Робота з папером. Виготовлення вітрячка з паперу (с. 91). |
07.12 |
|
|
Письмо малої букви д .Письмо великої букви Д. Малюнковий диктант. |
07. 12 |
|
|
Звуки [з], [з’], позначення їх буквою з, 3 (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, 3. |
08. 12 |
|
|
Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на.. .», «менше на...». Співвіднесення кількості елементів 3 числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур. |
09.12 |
|
|
Досліджуємо властивості ґрунту (с. 96-97). |
10.12 |
|
|
Значення ґрунту для живої природи (с. 98-99). |
11.12 |
|
|
Природа навколо нас. Нежива й жива природа (с. 100-102). |
14.12 |
|
|
Письмо великої букви Б. |
14. 12 |
|
|
ТЕО.Персоонажі з мультфільмів і казок з природніх матеріалів. |
14.12 |
|
|
Звук [й], позначення його буквою й, И (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. |
15. 12 |
|
|
Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10. |
16.12 |
|
|
Взаємозв’язок неживої і живої природи (с. 103-104). |
17.12 |
|
|
Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця (с. 105- 106).
|
18.12 |
|
|
Сонце — джерело світла й тепла. Правила захисту від сонячного проміння (с. 107). |
21.12 |
|
|
Закріплення написання вивчених букв. |
21. 12 |
|
|
ТЕО.Новорічна гірлянда.Симетричне вирізування. |
21.12 |
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
22. 12 |
|
|
Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єктів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів та нестандартних мірок. Розпізнавання часу. |
23.12 |
|
|
ТЕО.Проєктування вітальної листівки «З Новим роком». |
24.12 |
|
|
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110). |
28.12 |
|
|
Закріплення ввміння писати слова , речення. Графічний диктант. |
28.12 |
|
|
ТЕО.Аплікація «Сніговики»(з ватних дисків) |
28.12 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр. Робота з дитячою книжкою. |
29.12 |
|