Календарно-тематичне планування по Шияну НУШ 1 кл

Про матеріал
До підручника Гілберг. Інтегроване календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ за навчальним планом 7 год. на тиждень.
Перегляд файлу

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич
(7 годин на тиждень)

І семестр

№ з\п

Тема уроку

 Дата

 

Примітка

 

Я і моя школа

 

 

  1. 1.

Я знайомлюся з однокласниками (Частина 1, с. 3-5).

01.09

 

  1. 2.

Буквар — перша навчальна книга.Державний Гімн України.

01. 09

 

  1. 3.

Технологічна ОГ (ТЕО). Матеріали, інструменти та присто­суванням, необхідні для роботи. Правила роботи з ножиця­ми. Правила наклеювання паперу.

01.09

 

  1.  

Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу.

02.09

 

  1. 2.

Ми — однокласники (с. 6-9).

03.09

 

  1. 3.

Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня (с. 10—12).

04.09

 

  1.  

Моя постава — моє здоров’я (с. 14-16).

07. 09

 

  1. 4.

 Координування рухів руки

07.09

 

  1. 5.

Створення лепбука «Роз­порядок дня» (с. 12-13).

07.09

 

  1.  

Ознайомлення зі словами — назвами дій. Що робить? Що роблять?. Дитячі хобі

08. 09

 

  1. 09.09

Лічба об’ єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта.

09.09

 

  1. 6.

Охайність та особиста гігієна. Правила особистої гігієни (с. 17-19).

10.09

 

  1. 7.

Охайність та особиста гігієна. Робоче місце

 (с. 19-20).

11.09

 

  1.  

Хто я? Який я? Яка я? (с. 21-23).

14. 09

 

  1. 8.

Орієнтування в напрямку письма.

14.09

 

  1. 9.

ТЕО.Досліджуємо.види паперу .Створення аплікації «Чарівна рибка»

14.09

 

  1.  

Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів)

15.09

 

  1.  

Лічба об’ єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації.

16.09

 

  1. 10.

Як я росту (с. 24-25).

17.09

 

  1. 11.

Як я пізнаю навколишній світ ?(с. 26-28).

18.09

 

  1. 12.

Органи чуття — наші помічники (с. 29-30).

21.09

 

  1. 13.

Допоміжні лінії рядка.

21.09

 

  1.  

 

ТЕО.Способи згинання паперу.Аплікація «Два сонечка»

21. 09

 

  1.  

Наголос у словах.

22. 09

 

  1.  

Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур.

23.09

 

  1. 14.

Очі — орган зору (с. 31-34).

24.09

 

  1. 15.

Чи можна все бачити за допомогою очей. Дослідження об’єктів за допомогою лупи

(с. 35-37).

25.09

 

  1. 16.

Правила збереження зору (с. 37-38).

28.09

 

  1. 17.

Письмо в повній графічній сітці.

28.09

 

  1.  

ТЕО. Різання паперу ножицями.Виготовлення закладки.

 28.09

 

  1.  

Складо-звуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки

29.09

 

  1.  

Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в жах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та ілічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на нові складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.

30.09

 

  1. 18.

Вуха — орган слуху (с. 39-41).

01.10

 

  1. 19.

Чи можна все чути за допомогою вух. Правила збереження слуху (с. 42-43).

02.10

 

  1. 20.

Шкіра — орган дотику (с. 44-45).

05.10

 

  1. 21.

Письмо малої букви а.

05.10

 

  1.  

 

ТЕО.Різання паперу ножицями. Робота з шаблонами.

 

05. 10

 

  1.  

Закріплення букви а, А, її звукового значення.

06. 10

 

  1.  

Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом.

07.10

 

  1. 22.

Правила догляду за шкірою (с. 46-47).

08.10

 

  1. 24.

Ніс — орган нюху (с. 49-50).

09.10

 

  1. 25.

Язик — орган смаку (с. 51).

12.10

 

  1.  

Письмо малої і великої букви і, І.

12. 10

 

  1.  

ТЕО.Гра-головоломка «Будиночок».Аплікація з геометричних фігур.

12.10

 

  1.  

Звук [и]. Буква и, И. Один предмет — багато предметів. Робота з дитячою книжкою.

13. 10

 

  1. 26.

Закріплення знань про органи чуття. Міні-проект «Органи чуття» (с. 52).

15.10

 

  1. 27.

Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки (c. 53-55).

16.10

 

  1. 28.

Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями (с. 56-57).

19.10

 

  1. 29.

Письмо малої букви у.

19.10

 

  1.  

ТЕО. Аплікація «Ракета з трикутників».

19.10

 

  1.  

Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень.

20.10

 

  1.  

Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів.

21.10

 

  1. 30.

Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір’ям. Правила поведінки на шкільному подвір’ї (с. 58-60).

22.10

 

  1. 31.

Урок-екскурсія. Дослідження об’єктів на шкільному под­вір’ї. Природні і рукотворні об’єкти (с. 59-60).

23.10

 

  1. 32.

Наш клас. Правила поведінки в класі (с. 61-62).

02.11

 

  1.  

Письмо великї букви Е.

02.11

 

  1. 33.

ТЕО.Конструювання паперової моделі літака.

02.11

 

  1.  

Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м.

03.11

 

  1.  

Оперування грошима, здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення об’єктів. Збір та використання даних.

04.11

 

  1. 34.

Кімнатні рослини (с. 65-66).

05.11

 

  1. 35.

Як доглядати за кімнатними рослинами (с. 67-68).

06.11

 

  1. 37.

Учимося взаємодіяти (с. 69-71).

09.11

 

  1.  

Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся визначати ознаки предметів»)

09. 11

 

  1.  

ТЕО. Природній матеріал. Предметна аплікація з листя.

09. 11

 

  1.  

Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (єн). Читання складів і слів з вивченими буквами.

10.11

 

  1.  

Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6.

11.11

 

  1. 38.

Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя школа».

12.11

 

Я і навколишній світ

  1. 39.

Для чого нам проводити спостереження (с. 72-74).

13.11

 

  1. 40.

Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець» (с. 73).

16.11

 

  1.  

 

Письмо великої букви С.

16. 11

 

  1.  

ТЕО.Аплікація з рослинних форм. Композиція «На ставку».

16. 11

 

  1.  

Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.

17.11

 

  1.  

Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням. Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом.

18.11

 

  1. 42.

Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що плаває» (с. 75-76).

19.11

 

  1. 43.

Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами (с. 77-78).

20.11

 

  1. 44.

Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимі­рювання (с. 80-82).

23.11

 

  1. 45.

Письмо великої букви В.

23.11

 

  1.  

ТЕО. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу. Проведення дослідження, чи буде паперова квітка.

23.11

 

  1.  

Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8 і 10. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій.

25.11

 

  1. 46.

За допомогою чого ми досліджуємо (с. 83-84).

26.11

 

  1.  

За допомогою чого ми досліджуємо (с. 85-86).

27.11

 

  1. 47.

Досліджуємо властивості повітря (с. 87-88).

30.11

 

  1.  

 

Письмо великої букви П.

30. 11

 

  1.  

ТЕО.Вітрильники з горіхових шкарлуп.

30.11

 

  1. 48.

Звуки [т], [т’], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою.

01.12

 

  1.  

Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і - за допомогою малюнків, схем. Встановлення просторових відношень.

02.12

 

  1. 49.

Значення повітря. Охорона повітря (с. 89-90).

03.12

 

  1. 50.

Досліджуємо властивості води (с. 92-93).

04.12

 

  1. 51.

Значення води (с. 94-95).

07.12

 

  1.  

ТЕО. Робота з папером. Виготовлення вітрячка з паперу (с. 91).

07.12

 

  1.  

Письмо малої букви д .Письмо великої букви Д. Малюнковий диктант.

07. 12

 

  1.  

Звуки [з], [з’], позначення їх буквою з, 3 (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, 3.

08. 12

 

  1.  

Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на.. .», «менше на...». Співвіднесення кількості елементів 3 числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур.

09.12

 

  1. 53.

Досліджуємо властивості ґрунту (с. 96-97).

10.12

 

  1. 54.

Значення ґрунту для живої природи (с. 98-99).

11.12

 

  1.  

Природа навколо нас. Нежива й жива природа (с. 100-102).

14.12

 

  1. 55.

Письмо великої букви Б.

14. 12

 

  1. 56.

ТЕО.Персоонажі з мультфільмів і казок з природніх матеріалів.

14.12

 

  1.  

Звук [й], позначення його буквою й, И (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й.

15. 12

 

  1.                    

Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10.

16.12

 

  1.                   57.

Взаємозв’язок неживої і живої природи (с. 103-104).

17.12

 

  1.                   58.

Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця (с. 105- 106).

 

 

 

18.12

 

  1.                    

Сонце — джерело світла й тепла. Правила захисту від со­нячного проміння (с. 107).

21.12

 

  1.                   59.

Закріплення написання  вивчених букв.

21. 12

 

  1.                   60.

ТЕО.Новорічна гірлянда.Симетричне вирізування.

21.12

 

  1.                    

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

22. 12

 

  1.                    

Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єктів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів та нестандартних мірок. Розпізнавання часу.

23.12

 

  1.                   61.

ТЕО.Проєктування вітальної листівки «З Новим роком».

24.12

 

  1.                   62.

Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110).

28.12

 

  1.                    

Закріплення ввміння писати слова , речення. Графічний диктант.

28.12

 

  1.                    

ТЕО.Аплікація «Сніговики»(з ватних дисків)

28.12

 

  1.                   63.

Підсумковий урок за І семестр. Робота з дитячою книжкою.

29.12

 

 


 

 

docx
Додав(-ла)
Kravtsova Olga Mukolaivna
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку