|
|||||
«Українська мова та читання, частина 2» 2 клас за підручником Н. Богданець - Білоскаленко) І семестр 3 години на тиждень
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
|
Моя Україна (3 години) |
|||||
|
|
Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення. |
|
|
|
|
|
Моя Україна. Як калина дівчину від полону врятувала(легенда) Вірш. Рима. А. Камінчук «Батьківщина» (напам’ять) |
|
|
|
|
|
З. Мензатюк «Український прапор». Вибіркове читання |
|
|
|
Золота осінь (43 години) |
|||||
|
|
Осінь – чарівниця. Л. Новикова. Ю. Збанацький. Щедра осінь Осінь. Навчальне аудіювання. |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №1 |
|
|
|
|
|
Школа. Л. Левицька. Осінь чарівна. В. Гринько. День у день. Ребуси |
|
|
|
|
|
З. Мензатюк. Пригода із знаком м’якшення. Абзац |
|
|
|
|
|
День учителя. В. Дворецька. Хто дає наук основу. Н. Сиротич. Музикант |
|
|
|
|
|
А. Костецький. Головна професія. Розповідь про улюблену професію. Навчальне аудіювання |
|
|
|
|
|
Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. Словники, енциклопедії, електронні книжки. Будова книжки |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №2 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. Якими були перші книжки |
|
|
|
|
|
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|
|
Усна народна творчість. Прислів’я та приказки |
|
|
|
|
|
Загадки. Виразність читання. Скоромовки |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №3 |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лічилки |
|
|
|
|
|
Мирилки. |
|
|
|
|
|
Казки. Будова казки. Колосок (українська народна казка) |
|
|
|
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Закопане золото (казка). Де починається хліб |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №4 |
|
|
|
|
|
Покрова. В. Коломієць. Покрова. Легенда. Легенда про Богдана Хмельницького. Ребуси, прислів’я про козаків |
|
|
|
|
|
Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена |
|
|
|
|
|
Міста України. Е. Каганов. Давній Київ |
|
|
|
|
|
Н. Поклад. Гарно жити у селі |
|
|
|
|
|
Н. Поклад. Гарно жити у селі (продовження) |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №5 |
|
|
|
|
|
Музеї України. Опис улюбленого місця відпочинку |
|
|
|
|
|
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|
|
Родина. М. Морозенко. Україночка. До любого тата |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором . |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. М. Морозенко. Подбати про маму |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №6 |
|
|
|
|
|
Працюємо в сім’ї. Оповідання. А. М’ястківський. Мудра голка |
|
|
|
|
|
В. Сенцовський. Як лопату вчили працювати. Прислів’я про родину |
|
|
|
|
|
Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко. Білочка (напам’ять). Н. Забіла. Листопад |
|
|
|
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Бабуся Ввічливість (за матеріалами Інтернету). Слова ввічливості |
|
|
|
|
|
Осінь у малярстві. Опис картин. Прислів’я про осінь |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №7 |
|
|
|
|
|
Вирій у небі. О. Олесь. Ой навіщо мені листя. |
|
|
|
|
|
Як пташки знають, куди летіти? Хто їм показує дорогу? |
|
|
|
|
|
О. Копиленко «Осінній клопіт» Сипле вітер дощиком. А. Качан. Дощова осінь |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок. В. Табур. Вероніка й рожева парасолька |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №8 |
|
|
|