Я досліджую світ |
|||||
№ уроку |
(за підручником Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост) І семестр 3 години на тиждень |
ДАТА |
Примітка |
||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
Вступ до курсу «Я досліджую світ» |
|
|
|
МОЯ ШКОЛА |
|||||
У школі |
|||||
|
|
Права та обов’язки школярів. |
|
|
|
|
|
Безпека у школі. |
|
|
|
|
|
Шляхи виходу учнів зі школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій. |
|
|
|
Мій клас |
|||||
|
|
Спільнота класу. |
|
|
|
|
|
Культура спілкування. |
|
|
|
|
|
Шкільні традиції. |
|
|
|
Мікрорайон школи |
|||||
|
|
Дорога до школи. |
|
|
|
|
|
Безпека на дорозі. Дорожня розмітка. |
|
|
|
|
|
Перехід дороги на регульованому і нерегульованому перехресті. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Моя школа» |
|
|
|
МІЙ ДІМ – МОЯ ЗЕМЛЯ |
|||||
Планета Земля |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.Земля – планета, на якій я живу. |
|
|
|
|
|
Чому буває день і ніч? |
|
|
|
|
|
Чому бувають пори року? |
|
|
|
Я пізнаю природу |
|||||
|
|
Явища природи. |
|
|
|
|
|
Як відбувається коло обіг води в природі? |
|
|
|
|
|
Чому буває вітер? |
|
|
|
Я спостерігаю за погодою |
|||||
|
|
Погода та її складові. |
|
|
|
|
|
Як вимірювати температуру? |
|
|
|
|
|
Як передбачають погоду? |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Мій дім – моя Земля» |
|
|
|
ОСІНЬ |
|||||
Осінні явища в природі |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Осінні явища в неживій природі. |
|
|
|
|
|
Які зміни відбуваються в природі восени. Екскурсія. |
|
|
|
|
|
Осінні явища в житті рослин. |
|
|
|
|
|
Плоди і насіння рослин. |
|
|
|
Осінні турботи тварин та людей |
|||||
|
|
Як тварини готуються до зими? |
|
|
|
|
|
Осінь – грибна пора. |
|
|
|
|
|
Осінні турботи в містах і селах рідного краю. |
|
|
|
Мої герої |
|||||
|
|
День захисника України. |
|
|
|
|
|
Ми пам’ятаємо наших героїв. |
|
|
|
|
|
Зайдімо у музей. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Осінь» |
|
|
|
МОЄ ЗДОРОВЯ |
|||||
Здорове тіло |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Я росту і розвиваюсь. |
|
|
|
|
|
Моя гігієна. |
|
|
|
|
|
Фізичні вправи і здоров’я. |
|
|
|
Харчування та здоров’я |
|||||
|
|
Моє харчування. |
|
|
|
|
|
Як правильно доглядати за порожниною рота? |
|
|
|
|
|
Як поводитися за столом? |
|
|
|
Як уберегтися від хвороб |
|||||
|
|
Здоров’я та хвороби. |
|
|
|
|
|
Інфекційні захворювання. |
|
|
|
|
|
Загартовування. |
|
|
|
Мої звички |
|||||
|
|
Корисні та шкідливі звички. |
|
|
|
|
|
Розпорядок дня школяра. |
|
|
|
|
|
Порядок і дисципліна. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Моє здоров’я» |
|
|
|
ЗИМА |
|||||
Зимові явища в природі |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ознаки зими в неживій природі. |
|
|
|