№ уроку |
Клас |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
|
Вступ. Знайомство. |
|
1 |
|
|
Знайомство. Привітання. Формування лексичних навичок. |
|
2 |
|
|
Знайомство. Класні інструкції. Кольори: green, blue, red, yellow. Формування умінь сприймання на слух. |
|
3 |
|
|
Знайомство. Цифри. Формування умінь здійснення усної взаємодії. |
|
4 |
|
|
Знайомство. Кольори: orange, purple. Класні інструкції. Формування умінь зорового сприймання. |
|
5 |
|
|
Знайомство. Тварини: hippo, giraffe,zebra, flamingo, lion, parrot, elephant. Формування умінь здійснення усного продукування.
|
|
6 |
|
|
Знайомство. Вгадай тварину. Формування умінь зорового сприймання. |
|
7 |
|
|
Знайомство. Кольори: pink, black, brown, white. Формування умінь здійснення усної взаємодії.
|
|
8 |
|
|
Знайомство. Класні інструкції: hands up, hands down. Формування умінь сприймання на слух. |
|
9 |
|
|
Знайомство. Цифри: six, seven, eight, nine, ten. Number song. Формування лексичних навичок. |
|
10 |
|
|
Знайомство. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 1. Друзі. |
|
11 |
|
|
Друзі. What’s your name? I’m … Літера Aa. Формування умінь здійснення усної взаємодії. |
|
12 |
|
|
Друзі. Цифри. How old are you? I’m … Літера Bb. Повторення літер. Формування умінь сприймання на слух. |
|
13 |
|
|
Друзі. Повторення кольорів. Culture. Colours around Ukraine. Літера Cc. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
14 |
|
|
Друзі. Час історій: “Meet the super friends”. I can do. Літера Tt. Формування умінь сприймання на слух. |
|
15 |
|
|
Друзі. Систематизація та узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 2. Школа. |
|
16 |
|
|
Шкільне життя. Шкільне приладдя: pencil, rubber, book, desk, ruler. Формування лексичних навичок. |
|
17 |
|
|
Шкільне життя. What’s this? It’s a… Формування умінь сприймання на слух. |
|
18 |
|
|
Шкільне життя. Singing for pleasure. I can do. Літера Rr, Hh. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
19 |
|
|
Шкільне життя. Наказовий спосіб. Формування умінь сприймання на слух. |
|
20 |
|
|
Шкільне життя. Час історій: «Watch out, Flash!». Літери Ff, Mm. Формування умінь зорового сприймання. |
|
21 |
|
|
Шкільне життя. Мистецтво. Формування умінь зорового сприймання. |
|
22 |
|
|
Шкільне життя. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 3. Дозвілля. |
|
23 |
|
|
Дозвілля. Іграшки. Формування лексичних навичок. |
|
24 |
|
|
Дозвілля. Привітання. What’s your favourite toy? I can do. Формування умінь здійснення усної взаємодії. |
|
25 |
|
|
Дозвілля. Singing for pleasure. Літери Pp, Nn. Формування умінь сприймання на слух. |
|
26 |
|
|
Дозвілля. Описуємо іграшки. Формування умінь сприймання на слух. |
|
27 |
|
|
Дозвілля. Час історій: «The go-kart race». Літери Ss, Dd. Формування умінь зорового сприймання. |
|
28 |
|
|
Дозвілля. Повторення літер. Тренуємось читати. Формування умінь зорового сприймання. |
|
29 |
|
|
Дозвілля. Проектна робота “Кольори в школі”. Систематизація та узагальнення. |
|
30 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|