Календарно-тематичне планування скорочене (Quick Minds 1, 1 семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Quick Minds ( Herbert Puchta, Gunter Gerngross, Peter Lewis-Jones) на 1 семестр.
Перегляд файлу

№ уроку

Клас

Дата

Тема уроку

Примітки

 

 

 

Вступ. Знайомство.

 

1

 

 

Знайомство. Привітання. Формування лексичних навичок.

 

2

 

 

Знайомство. Класні інструкції. Кольори: green, blue, red, yellow. Формування умінь сприймання на слух.

 

3

 

 

Знайомство. Цифри. Формування умінь здійснення усної взаємодії.

 

4

 

 

Знайомство. Кольори: orange, purple. Класні інструкції. Формування умінь зорового сприймання.

 

5

 

 

Знайомство. Тварини: hippo, giraffe,zebra, flamingo, lion, parrot, elephant. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

 

6

 

 

Знайомство. Вгадай тварину. Формування умінь зорового сприймання.

 

7

 

 

Знайомство. Кольори: pink, black, brown, white. Формування умінь здійснення усної взаємодії.

 

 

8

 

 

Знайомство. Класні інструкції: hands up, hands down. Формування умінь сприймання на слух.

 

9

 

 

Знайомство. Цифри: six, seven, eight, nine, ten. Number song. Формування лексичних навичок.

 

10

 

 

Знайомство. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

 

 

 

Розділ 1. Друзі.

 

11

 

 

Друзі. What’s your name? I’m … Літера Aa. Формування умінь здійснення усної взаємодії.

 

12

 

 

Друзі. Цифри. How old are you? I’m … Літера Bb. Повторення літер. Формування умінь сприймання на слух.

 

13

 

 

Друзі. Повторення кольорів. Culture. Colours around Ukraine. Літера Cc. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

14

 

 

Друзі. Час історій: “Meet the super friends”. I can do. Літера Tt. Формування умінь сприймання на слух.

 

15

 

 

Друзі. Систематизація та узагальнення.

 

 

 

 

Розділ  2. Школа.

 

16

 

 

Шкільне життя. Шкільне приладдя: pencil, rubber, book, desk, ruler. Формування лексичних навичок.

 

17

 

 

Шкільне життя. What’s this? It’s a… Формування умінь сприймання на слух.

 

18

 

 

Шкільне життя. Singing for pleasure. I can do. Літера Rr, Hh. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

19

 

 

Шкільне життя. Наказовий спосіб. Формування умінь сприймання на слух.

 

20

 

 

Шкільне життя. Час історій: «Watch out, Flash!». Літери Ff, Mm. Формування умінь зорового сприймання.

 

21

 

 

Шкільне життя. Мистецтво. Формування умінь зорового сприймання.

 

22

 

 

Шкільне життя. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

 

 

 

Розділ  3. Дозвілля.

 

23

 

 

Дозвілля. Іграшки. Формування лексичних навичок.

 

24

 

 

Дозвілля. Привітання. What’s your favourite toy? I can do. Формування умінь здійснення усної взаємодії.

 

25

 

 

Дозвілля. Singing for pleasure. Літери Pp, Nn. Формування умінь сприймання на слух.

 

26

 

 

Дозвілля. Описуємо іграшки. Формування умінь сприймання на слух.

 

27

 

 

Дозвілля. Час історій: «The go-kart race». Літери Ss, Dd. Формування умінь зорового сприймання.

 

28

 

 

Дозвілля. Повторення літер. Тренуємось читати. Формування умінь зорового сприймання.

 

29

 

 

Дозвілля. Проектна робота “Кольори в школі”.  Систематизація та узагальнення.

 

30

 

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
1651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку