Календарно-тематичне планування "Соціально-побутове орієнтування" 5 клас, для дітей із розумовою відсталістю.

Про матеріал

Календарне планування "Соціально-побутове орієнтування" складене на основі програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей із розумовою відсталістю. Автори: Остапенко Л.І., Тарновська Л.І.

2 год. на тиждень.

Перегляд файлу

 

п/п

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ

І СЕМЕСТР

Год.

Дата

Прим.

 

Вступне заняття

 

 

 

1-2

Приміщення для соціально побутового орієнтування, правила поведінки в ньому. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог під час навчання.

 

  2

 

 

 

Особиста гігієна

 

 

 

    3

Правила особистої гігієни (розширення знань).

 

   1

 

 

  4-5

Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету.

Практична робота:

 Виконання ранкового і вечірнього туалету.

 

   2

 

 

  6-7

Догляд за волоссям (миття, зачіска). Миття голови (переодичність). Добір мила, шампуню залежно від стану волосся. Засоби боротьби з лупою.

Практична робота:

Читання рекомендацій на упаковках засобів догляду за волоссям.

 

   2

 

 

8-9

Причісування волосся. Добір зачіски.

Практична робота:

Причісування волосся.

 

   2

 

 

10

Гігієна зору. Освітлення приміщення. Гігієна читання. Гігієна зору під час користування телевізором, комп´ютером.

   1

 

 

 

Догляд за одягом і взуттям

 

 

 

11-14

Види одягу за призначенням. Види головних уборів. Повсякденний догляд за одягом та головними уборами.

Практична робота:

Чищення шкільної форми.

 

  4

 

 

15-18

Сезонний одяг. Готування сезонного одягу до зберігання.

Практична робота:

Чищення верхнього одягу.

 

  4

 

 

19-22

Види взуття, їх призначення. Догляд за взуттям в залежності від матеріалів, з яких його виготовлено (сушіння, чищення, готування сезонного взуття до зберігання). Засоби догляду за взуттям.

Практична робота:

Чищення взуття.

 

  4

 

 

 

                           Культура харчування

 

 

 

23-24

Продукти харчування (хліб, м’ясо, овочі, фрукти). Різноманітність продуктів харчування, їх значення для здоров’я людини.

 

  2

 

 

25-26

Біологічна цінність основних продуктів харчування. Вітаміни в основних продуктах харчування.

 

  2

 

 

27-30

Кухонне обладнання. Правила користування і догляду за ними. Миючі засоби догляду за посудом.

Практична робота:

Чищення і миття кухонних речей і посуду.

 

  4

 

 

31-32

Приготування їжі. Санітарно-гігієнічні вимоги до обробки продуктів.

 

  2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п/п

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ

                              ІІ СЕМЕСТР

Год.

Дата

Прим.

 

Культура харчування

 

 

 

33-39

 Сніданок. Приготування простих і комбінованих бутербродів, страв із яєць, салатів, вінегрету, заварювання чаю.

Практичні роботи:

Приготування простих і комбінованих бутербродів, відварювання яєць, приготування яєчні, салату овочевого, вінегрету, заварювання чаю.

 

  7

 

 

40-46

Сніданок. Сервірування столу до сніданку з урахуванням різного меню. Правила поведінки за столом.

Практична робота:

Сервірування стола до сніданку.

 

   7

 

 

 

Родина. Сім´я

 

 

 

47-48

Сім´я. Склад сім´ї учнів (імена, побатькові, вік, місце роботи членів сім’ї ).

Родина. Родинні стосунки.

 

  2

 

 

 

Культура поведінки

  

 

 

49-50

 Правильна постава як складова зовнішньої культури людини. Постава при ходьбі, у положенні сидячи і стоячи. Значення правильнї постави для здоров´я людини.

  2

 

 

51-52

Форми звертання до старших і однолітків при зуcтрічі та прощанні. Форми звертання з проханням, запитанням до старших і однолітків. Розмова із старшими і ровесниками.

  2

 

 

53-54

Поведінка в школі, класі, бібліотеці, їдальні.

  2

 

 

 

Догляд за житлом

 

 

 

55-56

Види житлових приміщень у місті й селі. Призначення кімнат. Індивідуальний житловий будинок і підсобні приміщення. Ліцей та його приміщення.

Практична робота:

Заповнення поштової адреси на листівках.

 

  2

 

 

57-58

Види опалення житлових приміщень. Забезпечення електроенергією, водою. Поштова адреса домівки, ліцею.

Екскурсія:

Екскурсія по мікрорайону.

 

  2

 

 

 

Транспорт

 

 

 

59-61

Види транспорту. Поїзд, електричка, автобус, тролейбус, метро, літак, велосипед та ін. Проїзд до школи (маршрут). Транспорт у місті, селі, селищі.

Практична робота:

Складання маршрутного листа руху від дому до школи.

 

  3

 

 

62

Поведінка у транспорті. Правила дорожнього руху. Оплата проїзду.

 

  1

 

 

 

Торгівля

 

 

 

63

Види магазинів, їх призначення. Відділи магазинів, асортимент товарів.

 

  1

 

 

64-65

Кіоски. Ринок (відкритий, закритий), розташування продукції.

Екскурсія:

Екскурсія на ринок.

 

  2

 

 

66-67

Спеціалізовані магазини. Універмаги. Супермаркети. Місце розташування.

Екскурсія:

Екскурсія до супермаркету «Сільпо».

 

  2

 

 

68

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти та ін.)

 

  1

 

 

69

Порядок купівлі товарів у різних магазинах (на місцевому матеріалі).

 

  1

 

 

 

Календарне планування з соціально-побутового орієнтування складене на основі програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей із розумовою відсталістю. Автори: Остапенко Л.І., Тарновська Л.І.

https://drive.google.com/file/d/0B0kHwvQLtSb5VWxWMEs2UkpRajQ/view

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
13 серпня 2020
Переглядів
19883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку