№ |
Скор. № |
Дати |
Скор. дати |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
1. |
|
05.09 |
|
Вступний інструктаж. |
|
2. |
|
05.09 |
|
Правила поведінки та безпечної праці при роботі на уроках трудового навчання. |
|
3. |
|
06.09 |
|
Робоче місце учня на уроках трудового навчання. |
|
4. |
|
06.09 |
|
Обладнання майстерні.Матеріали та інструменти для роботи на уроках трудового навчання. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності: Знаннєва складова:має уявлення про завдання предмету трудового навчання в 7 класі,називають об’єкти навчальних робіт, Діяльнісна складова::організовує робоче місце,підбирає необхідний матеріал та інструменти для уроків праці. Ціннісна складова:ставиться до сировини,матеріалів,обладнання майстерні бережно.одержує естетичну насолоду від пізнання культури. Ключові компетентності. Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології. Екологічна грамотність і здорове життя. Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси. |
|
5. |
|
07.09 |
|
Розділ.Технологія ручної обробки матеріалів.Тема.Робота з папером і картоном. |
|
6. |
|
07.09 |
|
Історія виникнення паперу. |
|
7. |
|
07.09 |
|
Відвідування віртуального музею паперу. |
|
8. |
|
12.09 |
|
Різновиди паперу.Вироби з паперу. |
|
9. |
|
12.09 |
|
Технологія обробки паперу. |
|
10. |
|
13.09 |
|
Робота з папером та картоном.Інструменти та матеріали для роботи. |
|
11. |
|
13.09 |
|
Практична робота.Виготовлення прапорців з долоньок. |
|
12. |
|
14.09 |
|
Технологія різання паперу. |
|
13. |
|
14.09 |
|
Перегляд відеопрезентацій.Лазерне різання паперу. |
|
14. |
|
14.09 |
|
Цікавинки з інтернету.Альтернативні види виготовленя паперу(з опалого листя тощо). |
|
15. |
|
19.09 |
|
Ознайомленння з поліграфічним обладнанням. |
|
16. |
|
19.09 |
|
Застосування паперу у житті людини.Професії людей,пов’язані з обробкою паперу. |
|
17. |
|
20.09 |
|
Види декоративно-прикладного (ужиткового)мистецтва. |
|
18. |
|
20.09 |
|
Чарівна палітра:декоративно-ужиткове мистецтво.Артефакти. |
|
19. |
|
21.09 |
|
Архітектурне мистецтво |
|
20. |
|
21.09 |
|
Архітектурний ансамбль. |
|
21. |
|
21.09 |
|
Перегляд відеороликів.Застосування різних видів мистецтв в архітектурі. |
|
22. |
|
26.09 |
|
Технологія різання паперу.Витинанка. |
|
23. |
|
26.09 |
|
Конструкторські особливості витинанок. |
|
24. |
|
27.09 |
|
Одинарні витинанки.Традиційні забарвлення,форми,профілі країв витинанок. |
|
25. |
|
27.09 |
|
Одинарні витинанки.Традиційні мотиви. |
|
26. |
|
28.09 |
|
Інструменти,матеріали і пристосування для виготовлення витинанок. |
|
27. |
|
28.09 |
|
Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. |
|
28. |
|
28.09 |
|
Перегляд відеопрезентації:виготовлення одинарної витинанки. |
|
29. |
|
03.10 |
|
Конструктивні особливості одинарної витинанки. |
|
30. |
|
03.10 |
|
Послідовність виконання витинанки.Раціональні прийоми роботи при вирізуванні узорів. |
|
31. |
|
04.10 |
|
Практична робота.Виготовлення одинарних витинанок. |
|
32. |
|
04.10 |
|
Підбір зразків для виготовлення витинанок. |
|
33. |
|
05.10 |
|
Підбір матеріалів та інструментів для виготовлення витинанок. |
|
34. |
|
05.10 |
|
Виготовлення витинанки.Згинання паперу.Промальовування контуру малюнка. |
|
35. |
|
05.10 |
|
Вирізання композиції по контуру малюнка(безперервне вирізання). |
|
36. |
|
10.10 |
|
Продовження виготовлення витинанки. |
|
37. |
|
10.10 |
|
Розгортання витинанки.Приклеювання на картон,за кольором контрастним до композиційного. |
|
38. |
|
11.10 |
|
Оздоблення та остаточне оформлення виробу. |
|
39. |
|
11.10 |
|
Оздоблення та остаточне оформлення виробу. |
|
40. |
|
12.10 |
|
Створення коллажу з виготовлених витинанок. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності: Знаннєва складова:має уявлення про види мистецтв,про одинарні витинанки та їх конструктивні особливості.Знає послідовність виконання витинанки. Діяльнісна складова:добирає інструменти,матеріали,пристосування для виготовлення витинанки,виготовляє одинарні витинанки-традиційних для українського декоративно-ужиткового мистецтва мотивів,форм,кольорів,з традиційними профілями країв,організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці. Ціннісна складова:усвідомлює роль навколишнього середовища для життя й здоров’я людини,цінує гармонійну єдність людини з природою. Ключові компетентності. Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології. Екологічна грамотність і здорове життя. Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси. |
|
41. |
|
12.10 |
|
Тема.Робота з природними матеріалами. Теоретична основа. |
|
42. |
|
12.10 |
|
Об’ємні вироби з природного матеріалу. |
|
43. |
|
17.10 |
|
Правила заготівлі та зберігання природного матеріалу. |
|
44. |
|
17.10 |
|
Перегляд відеопрезентації.Поробки з природного матеріалу. |
|
45. |
|
18.10 |
|
Відеоекскурсія до ботанічного саду,парку,розарію для огляду експозиції троянд. |
|
46. |
|
18.10 |
|
Відеоекскурсія до ботанічного саду,парку,розарію для огляду експозиції троянд. |
|
|
|
|
|
|
|
47. |
|
19.10 |
|
Технологія виготовлення об’ємних виробів з природного матеріалу. |
|
48. |
|
19.10 |
|
Перегляд відео-майстер класу з виготовлення троянди з кленового листя. |
|
49. |
|
19.10 |
|
Правила підготовки листя до виробу.Матеріали та інструменти. |
|
50. |
|
24.10 |
|
Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. |
|
51. |
|
24.10 |
|
Практична робота.Вибір кленового листя для виробу. |
|
52. |
|
25.10 |
|
Виготовлення букету з квітів троянд з кленового листя. |
|
53. |
|
25.10 |
|
Виготовлення букету з квітів троянд з кленового листя.Оформлення букету. |
|
54. |
|
26.10 |
|
Віртуальна виставка поробки з природного матеріалу. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності: Учень:визначає об’ємні вироби з природного матеріалу, Знаєправила заготівлі та зберігання природного матеріалу,правила підготовки листя для виробу,технологію виготовлення троянд з кленового листя,заготовляє природний матеріал,добирає матеріали та інструменти,виготовляє букет квітів троянд з кленового листя,визначає необхідність лакування виробу. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології. Екологічна грамотність і здорове життя. Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси. |
|
55. |
|
26.10 |
|
Технологія виготовлення декоративних аплікацій із круп,тирси,макаронів. |
|
56. |
|
26.10 |
|
Перегляд відеопрезентації.Крупа та її види. |
|
57. |
|
07.11 |
|
Технологія виготовлення «круп’яних» баночок. |
|
58. |
|
07.11 |
|
Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. |
|
59. |
|
08.11 |
|
Практична робота.Виготовлення «круп’яних» баночок. |
|
60. |
|
08.11 |
|
Підготовка матеріалів до роботи.Оздоблення баночки(насінням,квасолею тощо) викладання орнаменту. |
|
70. |
|
09.11 |
|
Лакування та остаточне оздоблення виробу. |
|
71. |
|
09.11 |
|
Підсумкове заняття.Самостійна робота. |
|
72. |
|
09.11 |
|
Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з папером або природними матеріалами за вибором і смаком учня. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності:знаєкрупи та їх види,технологію виготовлення «круп’яних» баночок,добирає матеріали та інструменти,виготовляє «круп’яні» баночки,організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології. Екологічна грамотність і здорове життя. Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси. Інформаційно-комунікаційна компетентність шукає додаткову інформацію в мережі інтернет та інших джерелах. |
|
73. |
|
14.11 |
|
Розділ.Технологія благоустрію і озеленення приміщень і території. Тема.Технологія вирощування рослин.Осінні роботи на пришкільній ділянці. |
|
74. |
|
14.11 |
|
Терміни проведення осінніх робіт,та їх необхідність. |
|
75. |
|
15.11 |
|
Способи прибирання всохлих стебел і листя. |
|
76. |
|
15.11 |
|
Правила збору насіння квітів та способи його збереження. |
|
77. |
|
16.11 |
|
Осіння обробка грунту.Правила безпечної роботи з інструментами. |
|
78. |
|
16.11 |
|
Практична робота.Робота на шкільній ділянці. |
|
79. |
|
16.11 |
|
Практична робота.Робота на шкільній ділянці. |
|
80. |
|
21.11 |
|
Збирання насіння квітів.Підготовка його до зберігання. |
|
81. |
|
21.11 |
|
Виготовлення паперових пакетів для зберігання насіння. |
|
82. |
|
22.11 |
|
Виготовлення паперових пакетів для зберігання насіння. |
|
83. |
|
22.11 |
|
Сортування насіння та фасовка по пакетах.Підпис пакетів. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності:знаєкрупи та їх види,технологію виготовлення «круп’яних» баночок,добирає матеріали та інструменти,виготовляє «круп’яні» баночки,організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології. Екологічна грамотність і здорове життя. Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси. Інформаційно-комунікаційна компетентність шукає додаткову інформацію в мережі інтернет та інших джерелах. |
|
84. |
|
23.11 |
|
Розділ.Технологія ручної обробки матеріалів. Тема.Робота з папером і картоном.Технологія виготовлення пап’є-маше. |
|
85. |
|
23.11 |
|
Пап’є-маше:історія виникнення та розвитку. |
|
86. |
|
23.11 |
|
Перегляд відеопрезентації: «Виготовлення пап’є-маше». |
|
87. |
|
28.11 |
|
Ознайомлення з матеріалами,які використовуються для виготовлення пап’є-маше. |
|
88. |
|
28.11 |
|
Санітарно-гігієнічні вимоги до організації робочого місця. |
|
89. |
|
29.11 |
|
Практична робота.Виготовлення тарілки з пап’є-маше. |
|
90. |
|
29.11 |
|
Вибір форми для роботи(тарілка,миска).Підготовка паперу до роботи. |
|
91. |
|
30.11 |
|
Виготовлення пап’є-маше.Оклеювання форми газетними шматочками. |
|
92. |
|
30.11 |
|
Виготовлення пап’є-маше.Оклеювання форми газетними шматочками. |
|
93. |
|
30.11 |
|
Виготовлення пап’є-маше.Просушування виробу. |
|
94. |
|
05.12 |
|
Продовження оформлення виробу з пап’є-маше.Грунтовка шпаклівкою.Просушування. |
|
95. |
|
05.12 |
|
Продовження оформлення виробу з пап’є-маше.Грунтовка шпаклівкою.Просушування |
|
96. |
|
06.12 |
|
Оздоблення виробу з пап’є-маше.Фарбування та нанесення орнаменту. |
|
97. |
|
06.12 |
|
Оздоблення виробу з пап’є-маше.Фарбування та нанесення орнаменту. |
|
98. |
|
07.12 |
|
Презентація виробів з пап’є-маше. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності:має уявлення про пап’є-маше,історію виникнення та розвитку,орієнтується у видах технік виготовлення з пап’є-маше,добирає матеріали,що використовуються,виготовляє тарілки(миски) з пап’є-маше,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Інформаційно-цифрова компетентність.Ставлення:прагнення додержувати правил роботи з інформацією.Компетентності у галузі природничих наук,техніки і технологій:збагачує уявлення про використання паперу,ознайомлюється з різновидами виготовлення паперу та виробів з нього.розвиває почуття ритму,гармонії,через застосування попередньої переробки реальних форм на декоративні.
|
|
99. |
|
07.12 |
|
Тема.Робота з фарбами.Хатній український розпис. |
|
100. |
|
07.12 |
|
Перегляд відеопрезентацій на тему: «Український художній розпис в побуті». |
|
101. |
|
12.12 |
|
Українські майстри художнього розпису. |
|
102. |
|
12.12 |
|
Українські майстри художнього розпису. |
|
103. |
|
13.12 |
|
Основи декоративного петриківського розпису. |
|
104. |
|
13.12 |
|
Образи квітково-рослинних мотивів петриківського розпису. |
|
105. |
|
14.12 |
|
Практична робота.Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. |
|
106. |
|
14.12 |
|
Малювання елементів петриківського розпису.Типи мазків: «гребінець,зернятко,горішок,перехідний». |
|
107. |
|
14.12 |
|
Малювання елементів петриківського розпису.Типи мазків: «гребінець,зернятко,горішок,перехідний». |
|
108. |
|
19.12 |
|
Вправи на поєднання вивчених технік(колосок,пірчате листя,елементи стрічкового орнаменту,бігунець). |
|
109. |
|
19.12 |
|
Вправи на поєднання вивчених технік(колосок,пірчате листя,елементи стрічкового орнаменту,бігунець). |
|
110. |
|
20.12 |
|
Розпис посуду з пап’є-маше петриківським розписом. |
|
111. |
|
20.12 |
|
Розпис посуду з пап’є-маше петриківським розписом. |
|
112. |
|
21.12 |
|
Віртуальна екскурсія у музей українського народного декоративного мистецтва.Огляд експозиції «Петриківський розпис». |
|
113. |
|
21.12 |
|
Віртуальна екскурсія у музей українського народного декоративного мистецтва.Огляд експозиції «Петриківський розпис». |
|
114. |
|
21.12 |
|
Віртуальна виставка робіт. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності:має уявлення про хатній український розпис,знайомий з основами декоративного петриківського розпису,образами квітково-рослинних мотивів петриківського орнаменту.володіє чотирма типами мазка,розписує посуд з пап’є-маше. Петриківським орнаментом.організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог. Ключові компетентності.Вільне володіння державною мовою,здатність спілкуватися рідною мовою,культурна компетентність.естетичне ставлення до праці і творів українських народних майстрів,проявлення інтересу до українського народного мистецтва,повага до культурної спадщини України,її традицій. Підприємливість розуміє роль ініціативності,підприємливості в суспільстві та специфіку українського народного мистецтва. Інформаційно-комунікаційна компетентність:створює ескізи для петриківського розпису,ставлення:бережливе ставлення до інструментів та матеріалів для виробів,задоволення пізнавального інтересу. |
|
115. |
|
25.12 |
|
Підсумкове заняття.Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами та пластичними матеріалами за вибором. |
|
116. |
|
25.12 |
|
Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами та пластичними матеріалами за вибором. |
|
117. |
|
27.12 |
|
Самостійна робота.Оформлення виробу-сувеніру. |
|
118. |
|
27.12 |
|
Самостійна робота.Оформлення виробу-сувеніру. |
|
119. |
|
28.12 |
|
Перегляд відеопрезентації «Новорічні прикраси своїми руками». |
|
120. |
|
28.12 |
|
Перегляд відеопрезентації «Новорічні прикраси своїми руками». |
|
121. |
|
28.12 |
|
Резерв часу. |
|
|
|
|
|
Предметні компетентності: Знаннєва складова:має уявлення про завдання предмету трудового навчання в 7 класі,називають об’єкти навчальних робіт, Діяльнісна складова::організовує робоче місце,підбирає необхідний матеріал та інструменти для уроків праці. Ціннісна складова:ставиться до сировини,матеріалів,обладнання майстерні бережно.одержує естетичну насолоду від пізнання культури. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення: Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови. Інформаційно-цифрова компетентність.Ставлення:прагнення додержувати правил роботи з інформацією.Компетентності у галузі природничих наук,техніки і технологій:збагачує уявлення про використання паперу,ознайомлюється з різновидами виготовлення паперу та виробів з нього.розвиває почуття ритму,гармонії,через застосування попередньої переробки реальних форм на декоративні.
|
|
|
|
|
|
|
|