Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-А класі
(за підручником О. Карпюк “English” — 3 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілку-вання. Тема |
Очікувані результати |
Інтегро-вані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтерак-ційні |
Продук-тивні |
|||||||
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
||||||||||
I семестр. Тема 1. Я, моя родина, мої друзі. Unit 1. People and Relationship (Люди та стосунки між ними) |
|||||||||||
|
01.09 |
Мова міжнарод-ного спілкування |
Розповідає про важливість вивчення англійської |
Екологіч-на безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя. Грома-дянська відповіда-льність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідом-лює права людини, важливість толерант-ного ставлення до поглядів і переко-нань з урахуван-ням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удоскона-лення характеру. Демонст-рує розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров'я і безпека: Толерант-но спілку-ється з однолітка-ми і доросли-ми, у разі необхідно-сті виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
ЛО с. 8-10 |
Present Tenses |
Впр. 3, с. 8-9 |
Впр. 4 a), с. 9
|
Врп. 1-2, с. 8 Впр. 4b, с. 9 |
Впр. 5, с. 10 |
Впр. 6, с. 10 |
|
03.09 |
Наші сильні та слабкі сторони у вивченні англійської
|
Описує методи вивчення мови, визначає власні труднощі |
ЛО с. 10-13 |
Present Tenses |
Текст впр. 7 а), с 10-11 |
Розповідь про вивчення англійської Впр. 8а), с. 12-13 |
Впр. 7b, c Що впливає на особистість. |
Впр. 8b, с. 13 |
Письмово впр. 9, с. 13 |
|
|
07.09
|
Як досягти успіху у вивченні англійської |
Знаходить шляхи покращення знань та аргументує власну думку |
ЛО с. 13-15 |
Present Tenses |
Твердження с. 14 |
Впр. 10, с. 14 |
Впр. 11а, c. 15-16 |
Виконання дод. вправ |
Впр. 11b, c. 16 |
|
|
08.09 |
Риси характеру |
Групує риси характеру за родинним зв’язком |
ЛО впр. 4, с. 19, с. 20 (табл.)
|
Present Tenses |
Текст, с. 18-19 |
Впр. 2, с. 18 |
Впр. 1,3, с. 18 |
Впр. 5а, с. 20 |
Впр. 5b, c. 20 (письмово) |
|
|
10.09 |
Що впливає на нашу особистість |
Визначає позитивні та негативні риси |
ЛО попередніх уроків та с. 21-22 |
Утворення слів за допомогою префіксів |
Впр. 1-2, table, , с. 21-22 |
с. 20-21 |
Впр. 6 а, b, с. 20
|
Впр. 6 c, с.20 |
Впр. 3, с. 22 (письмово)
|
|
|
14.09 |
Опис особистості |
Описує себе та оточуючих |
ЛО попередніх уроків |
Present Tenses |
HOs (слайди) |
Текс про найстаршу доньку |
Обговорення впр. 5, с. 22 |
Впр. 4, с. 22 |
Написати про себе |
|
|
15.09 |
Колись у дитинстві |
Застосовує нові мовні конструкції для опису минулого |
ЛО уроку, с. 22-24 |
Used to + infinitive |
Таблиці с. 22-23 |
Впр. 6, с. 25 |
Впр. 1-2, с. 23 |
Впр. 4-5, с. 24 |
Впр. 3, с. 24 |
|
|
17.09 |
Наші давні друзі |
Працює у парі, відповідає на питання про другів |
ЛО уроку, с. 26, 28 |
Used to + infinitive Would + Infinitive |
Впр. 2, с. 25 Додаткова картка |
Впр. 1, с. 25 Впр. 3, 4, с. 26 |
Впр. 5, с. 26 |
Впр. 2, с. 28 |
Впр. 3, с. 28 |
|
|
21.09 |
Які якості ми шукаємо в інших людей? |
Описує позитивні та негативні якості людини |
ЛО с. 27-28 |
Used to + infinitive Would + Infinitive |
Впр. 1а, с. 27 Додаткова картка |
Впр. 1b, c. 28 |
Впр. 6, с. 26 |
Доаткові завдання |
Впр. 6, с. 26 |
|
|
22.09 |
Друзі по листуванню |
Пише опис друга, лист |
ЛО с. 30-31 |
Матеріал попередніх уроків |
Впр. 2, с. 29 Впр. 3, с. 30 |
Впр. 1, с. 28 |
Впр. 5, с. 30-31 |
Заповнити опитування
|
Впр. 6, с. 31 |
|
|
24.09 |
Якщо ти хочеш мати друга… Чи згідні ми з думкою інших про нас? |
Аналізує інформацію, висловлює власне відношення до інших |
ЛО попередніх уроків |
Used to + infinitive Would + Infinitive |
Впр. 1, 2, с. 31-32 |
Впр. 4, с. 33-34 |
Впр. 5, с. 34
|
Впр. 6а), с. 35 Впр. 1, с. 36 |
Впр. 6b, с. 35 (письмово) |
|
|
28.09 |
Дискусій-ний клуб. Мій найкращій друг. |
Порівнює якості |
ЛО попередніх уроків |
Used to + infinitive Would + Infinitive |
Впр. 4, с. 37-38 |
Відповіді учнів Впр. 3, с. 37 |
Впр. 3, с. 33 Впр. 7, с. 35 с. 38 |
Впр. 2, с. 36 |
Оформити постер «Мій друг». |
|
Тема 2. Робота і професії. Unit 2. Choose the Career (Вибір професії) |
|||||||||||
|
29.09 |
Найважливі-ші професії |
Розповідає та аргумен-тує думки про найкра-щі роботи людини |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадян-ська вілповіда-льність: Оцінює свої здібності та можливості досягнення успіху у професії. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретни-ми, вимірюва-ними, досяжними, доречним і визначени-ми у часі. Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Здоров'я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. |
ЛО уроку, с. 40, 42-44 |
Present Simple, Present Continious |
c. 39-41 |
Впр. 2, с. 40 |
Впр. 4, с. 42 |
Впр. 3, с.42 |
Складає топ 5 улюб-лених робіт впр. 1, с. 40
|
|
01.10 |
Моя майбутня професія |
Розповідає про свою майбутню професію |
ЛО уроку, с. 44 |
Словотворення. Суфіксація Present Simple, Present Continuous, Present Perfect |
с. 44-45 |
Guessing Game впр. 6, с. 43 |
Впр. 1, с. 43 Впр. 3, с. 44 |
Впр. 2, с. 44 |
Впр. 4, с. 44 (письмово) |
|
|
05.10
|
Світ професій |
Обговорює вимоги та обов’язки |
ЛО попер. уроків |
Словотворення. Суфіксація Present Simple, Present Continuous, Present Perfect |
Текст про голубі та білі комірці |
Group Work впр. 5 , с. 43 |
Виконання вправ на картках (утворення назв професій) |
Опис оголошення за зразком |
Опис бажаної роботи (письмово) |
|
|
06.10 |
Пошук роботи |
Застосовує нову часову форму |
ЛО попередніх уроків |
Tense Revision: Present Perfect, Past Simple, Present Perfect Continuous, с. 46-47 |
Впр. 1-2, с. 45-46 |
Впр. 3, с. 46-47 |
Впр. 4, с. 47 |
Впр. 5, с. 48 |
Впр. 6, с. 48 |
|
|
08.10 |
Розмаїття професій |
Визначає найважливі-ші професії |
Profession words, с 49, 51 |
Present Perfect Continuous |
Впр. 2,3, с. 49 |
Впр. 1,4, с. 49 |
Впр. 5, с. 50 |
Впр. 1, с. 50 |
Впр. 2 а), с. 51 (п-во) |
|
|
12.10
|
Вимоги до особистіс-них якостей |
Визначає вимоги до шукача роботи |
ЛО попередніх уроків |
Present Perfect Continuous |
Порівняти та пояснити різницю 3 речень (додаткові) |
Гра «Коротка історія» Впр. 7, с. 48 |
Впр. 6, с. 50 |
Впр. 3, с. 51 |
Впр. 4, с. 51 |
|
|
13.10 |
Лист-заява на роботу |
Пише лист-заяву на роботу |
ЛО уроку, с. 52-56 |
Present Sim-ple, Present Continuous, Present Per-fect, Past Simple, Pre-sent Perfect Continuous |
Впр. 1, с. 52 |
Впр. 2 а, с. 52-53 |
Впр. 2 b, с. 53 |
Впр. 3, с. 54-55 |
Впр. 4, с. 55 |
|
|
19.10
|
Робота моєї мрії |
Описує роботу мрії |
ЛО попередніх уроків |
Revision: Present Tenses |
Впр. 1, с. 56 |
Впр. 2-3, с. 56-58 |
Впр. 5, с. 59 |
Впр. 1, 2, с. 60 (письмово) |
Впр. 6, с. 59
|
|
|
20.10 |
Бути професі-оналом – це… |
Описує майбутню кар’єру, наводить аргументи про риси, які потрібні для успіху |
ЛО попередніх уроків |
Узагальнен-ня вивчено-го матеріалу |
Впр. 4 а, с. 61-62 |
Впр 3, с. 61 |
Впр. 4 b, c, с. 61-62 |
Впр 4, с. 58 |
Заповнити аплікаційну форму |
|
Тема 3. Шкільне життя. Unit 3. Why go to school? (Для чого ходити в школу?) |
|||||||||||
|
22.10 |
Шляхи здобуття освіти |
Описує важливість освітнього процесу |
Громадян-ська відповіда-льність: Аналізує стосунки з однолітка-ми. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітково-му середо-вищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжна-родними освітніми програмами Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправ-ного спілкування Усвідомлює ризики перебуван-ня у деструктив-них неформальних групах. Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність: Обговорює та оцінює фінансові перспекти-ви на майбутнє навчання. |
ЛО уроку. с. 65
|
Умовні речення I типу. |
Текс, с. 64-65 |
Впр 2, с. 64-65
|
Впр 1, с. 64 Впр. 3, с. 65-66
|
Впр 4, 6, с. 66-67 |
Написати есе за впр. 2, с. 64-65
|
|
23.10 |
Заклади освіти |
Застосовує нові мовні конструкції |
ЛО уроку, с. 68-69
|
Study and learn. Умов-ні речення I типу. |
с. 68-69
|
Впр. 2, 3, с. 70
|
Впр. 1, 2 с. 68-69
|
Впр. 1, с. 70 |
Впр. 4, с. 71 |
|
|
02.11
|
Типова школа |
Описує своє шкільне життя |
ЛО уроку, попередніх уроків |
1stCondi-tionals |
Додаткова картка з текстом |
Впр. 5, с. 66 |
Впр. 6, с. 71 |
Додаткові картки |
Впр. 5, с. 71 |
|
|
03.11 |
Заклади освіти України та Британії |
Характери-зує спільні та відмінні риси двох освітніх систем |
ЛО с. 72-73 |
1stCondi-tionals |
Впр. 1, с. 72 Впр. 4, с. 72-73 |
Впр 3, с. 72 |
Впр. 2, с. 72 |
Впр. 5, с. 73 |
Усне повідомлен-ня за текстом, с.73 |
|
|
05.11 |
Якщо я добре вчи-тимусь… Умовні речення |
Вміє складати лист про навчання |
ЛО уроку, с. 74 |
1st Conditionals |
Впр. 1, с. 76 |
Впр 1, с. 74 Впр. 3, с.75 |
Впр. 2, с. 76
|
Впр. 4, с. 75 |
Впр. 3. с. 77 |
|
|
09.11
|
Лист-заява на навчання |
Вміє написати лист-заяву для вступу до закладу освіти |
ЛО попередніх уроків |
Умовні речення I типу
|
с. 78-79 |
Mind Map Впр. 6, с. 74 |
Впр. 2, с. 75 |
Впр. 4, с. 78 |
Написати 8 умовних речень |
|
|
10.11 |
Навіщо вивчати англійську мову |
Вміє писати лист та висловлює думку про необхідність знання іноземної мови |
ЛО попередніх уроків |
Умовні речення I типу
|
Matching activity, Ex. 1, p. 80 |
Chain Story about School |
Definitions of new words |
Написати листа, впр. 4. с. 78 |
Лист про необхідність вивчення англ. мови (10 речень) |
|
|
12.11 |
Розмаїття освітніх систем (школи в Америці) |
Висловлює думку стосовно освітнього середовища |
ЛО уроку с. 80-83 |
Умовні речення I типу
|
Впр. 2, с. 80. Впр. 5, с. 82 |
Впр. 3, с. 84 |
Впр. 3, с. 81 |
Впр. 1,2, с. 84 |
Усне повідомлен-ня про школи в Америці |
|
|
16.11
|
Розмаїття шкільних традицій |
Аналізує та розуміє використан-ня І типу умовних речень |
ЛО попередніх уроків |
Умовні речення I типу
|
Впр. 4, с. 85, |
Впр. 4, с. 82
|
Впр. 6, с. 83 |
Впр. 7, с. 83 |
Впр. 7, с. 83 (4 речення про кожен курс) |
|
Тема 4. Харчування. Unit 4. National Cuisine (Національна кухня) |
|||||||||||
|
17.11 |
Традиційні британські та україн- ські страви |
Розповідає про націо-нальну кух-ню виучува-ної мови |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетич-них затрат власного організму. Здоров'я і безпека: Висловлює власні суд-ження щодо значення якісних продуктів харчування для здо-ров’я людини. Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність: Обґрунто-вує корис-ність раці-онального харчуван-ня. |
ЛО с. 90 |
Умовні речення II типу |
Впр. 2-3, с. 88-90 |
Впр. 3, с. 88-90 Впр 1, с. 88
|
Впр. 4,5, с. 90 |
Впр. 6. с. 91 |
Впр. 7, с. 91-92 (повідом-лення за текстом) |
|
19.11 |
Улюблені страви |
Обговорює звички харчування |
ЛО уроку, с. 93-96 |
Умовні речення II типу |
Впр. 1-2, с. 93 с. 94 (табл.) |
Dialogues with teacher |
Впр. 1-2, с. 95 |
Впр. 4, с. 96 |
Впр. 6, с. 96 |
|
|
23.11
|
Наше харчування |
Описує страви та меню |
ЛО попередніх уроків |
Умовні речення II типу |
Впр. 3, с. 94 |
с. 87 Впр. 8, с. 92 |
Опис рецепту улюблених страв у групах |
Впр. 3,5 с. 96 |
Написати та розповісти про улюб-лену страву |
|
|
24.11 |
Типи продуктів |
Висловлює думки про здоровий спосіб харчування |
ЛО уроку с. 97-99 |
Умовні речення II типу
|
Впр. 3, 5, с. 97-99 |
Впр. 3b-4, с. 97-98 |
Впр. 1-2, с. 97 |
Впр. 5, с. 98 |
Написати власний рецепт |
|
|
26.11 |
Меню |
Розповідає про місця харчування, традиції (сімейні, національні) |
Впр. 1, с. 99 |
Умовні речення II типу |
Впр. 1, с. 101 Впр. 4, с. 102 |
Впр. 2, 5, с. 100 |
Впр. 2, с. 102 |
Впр. 3, с. 102 |
Впр. 5, с. 103 |
|
|
30.11
|
Якби я був поваром,… |
Розповідає про техно-логію при-готування їжі, звички харчування |
Useful phrases, p. 99 |
Умовні речення II типу |
Впр. 3, с. 100 |
Впр. 1, с. 99 |
Впр. 4, с. 100 |
Розібрати абзаци тексту за видами |
Описати приготуван-ня страви за власним рецептом |
|
|
01.12 |
Улюблені страви друзів |
Дискутує з партнером на вивчену тематику |
с. 105, 107
|
|
Впр. 5, с. 105 Впр. 6, с. 106 |
Dialogues Впр. 3, с. 104 |
Впр. 1-2, с. 104 |
Впр. 4, с. 104 |
Впр. 7, с. 107 |
|
|
03.12 |
Прийоми їжі, харчування поза домом |
Пише розповідь про улюб-лену їжу |
ЛО попередніх уроків |
Умовні речення II типу |
Впр. 1, с. 108 |
Презентація проектів
|
Впр. 2, с. 108 |
Впр. 3, с. 109 |
Написати есе на тему «Їжа» |
|
|
07.12
|
Смаки. Уподобання Українська гостинність
|
Висловлює згоду або заперечує думки опонентів |
ЛО попередніх уроків |
If you had been… |
Робота з текстами в групах |
Впр. 4, с. 110 |
Quotes about recipes |
Гра «Ask a question»
|
Написати усі можливі запитання до речення |
|
|
08.12 |
Приготування страв за рецептами |
Визначає види абзаців |
|
ЛО попередніх уроків |
Повторенняумовних реченнь I-ІI типу |
Розбір тексту |
Відповіді учнів |
Фаст-фуд: за та проти |
Виконання тестових завдань |
Скласти меню на день |
|
10.12 |
Контроль аудіювання |
|||||||||
|
14.12 |
Контроль читання |
|||||||||
|
15.12 |
Контроль письма |
|||||||||
|
17.12 |
Контроль говоріння |
|||||||||
|
21.12 |
Повторення та систематизація теми «Харчування». Проєкт «Моє харчування/Моє меню/Я повар» |
|||||||||
46. |
22. 12 |
Узагальнення вивченого матеріалу за I семестр. |
|||||||||
47. |
24.12 |
Проєкт «Я та мої оточуючі» |
|||||||||
За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 407. |