Календарно-тематичне планування у 10 класі на І семестр за підручником О. Карпюк 3 години на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування у 10 класі на І семестр за підручником О. Карпюк 3 години на тиждень. Включає очікувані результати та інтегровані змістові лінії.
Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-А класі

(за підручником О. Карпюк “English” — 3 години на тиждень)

 

№ п/п

Дата

Сфера (тематика) спілку-вання.

Тема

 

 

Очікувані

результати

 

 

Інтегро-вані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтерак-ційні

Продук-тивні

Зорове сприйняття

Сприйняття на слух

I семестр.    Тема 1. Я, моя родина, мої друзі.  Unit 1. People and Relationship (Люди та стосунки між ними)  

  1.  

01.09

Мова міжнарод-ного спілкування

Розповідає про важливість вивчення англійської

Екологіч-на безпека та сталий розвиток:

Дискутує щодо якості та цінності життя.

Грома-дянська відповіда-льність: Обговорює систему цінностей сучасної родини.

Усвідом-лює права людини, важливість толерант-ного ставлення до поглядів і переко-нань з урахуван-ням інтересів і потреб інших.

Визначає життєві уміння, необхідні для удоскона-лення характеру.

Демонст-рує розуміння прав та обов’язків молоді.

Здоров'я і безпека:

Толерант-но спілку-ється з однолітка-ми і доросли-ми, у разі необхідно-сті виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

ЛО с. 8-10

Present Tenses

Впр. 3, с. 8-9

Впр. 4 a), с. 9

 

Врп. 1-2, с. 8

Впр. 4b, с. 9

Впр. 5, с. 10

Впр. 6, с. 10

  1.  

03.09

Наші сильні та слабкі сторони у вивченні англійської

 

Описує методи вивчення мови, визначає власні труднощі

ЛО с. 10-13

Present Tenses

Текст

впр. 7 а), с 10-11

Розповідь про вивчення англійської

Впр. 8а), с. 12-13

Впр. 7b, c

Що впливає на особистість.

Впр. 8b, с. 13

Письмово впр. 9, с. 13

  1.  

07.09

 

Як досягти успіху у вивченні англійської

Знаходить шляхи покращення знань та аргументує власну думку

ЛО с. 13-15

Present Tenses

Твердження с. 14

Впр. 10, с. 14

Впр. 11а,

c. 15-16

Виконання дод. вправ

Впр. 11b,

c. 16

  1.  

08.09

Риси характеру

Групує риси характеру за родинним зв’язком

ЛО впр. 4, с. 19, с. 20 (табл.)

 

Present Tenses

Текст, с. 18-19

Впр. 2, с. 18

Впр. 1,3, с. 18

Впр. 5а, с. 20

Впр. 5b, c. 20 (письмово)

  1.  

10.09

Що впливає на нашу особистість

Визначає позитивні та негативні риси

ЛО попередніх уроків та с. 21-22

Утворення слів за допомогою префіксів

Впр. 1-2, table, , с. 21-22

с. 20-21

Впр. 6 а, b, с. 20

 

Впр. 6 c, с.20

Впр. 3, с. 22 (письмово)

 

  1.  

14.09

Опис особистості                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Описує себе та оточуючих

ЛО попередніх уроків

Present Tenses

HOs (слайди)

Текс про найстаршу доньку

Обговорення впр. 5, с. 22

Впр. 4, с. 22

Написати про себе

  1.  

15.09

Колись у дитинстві

Застосовує нові мовні конструкції для опису минулого

ЛО уроку, с. 22-24

Used to + infinitive

Таблиці с. 22-23

Впр. 6, с. 25

Впр. 1-2, с. 23

Впр. 4-5, с. 24

Впр. 3, с. 24

  1.  

17.09

Наші давні друзі

Працює у парі, відповідає на питання про другів

ЛО уроку, с. 26, 28

Used to + infinitive Would + Infinitive

Впр. 2, с. 25

Додаткова картка

Впр. 1, с. 25

Впр. 3, 4, с. 26

Впр. 5, с. 26

Впр. 2, с. 28

Впр. 3, с. 28

  1.  

21.09

Які якості ми шукаємо в інших людей?

Описує позитивні та негативні якості людини

ЛО с. 27-28

Used to + infinitive Would + Infinitive

Впр. 1а, с. 27

Додаткова картка

Впр. 1b, c. 28

Впр. 6, с. 26

Доаткові завдання

Впр. 6, с. 26

  1.  

22.09

Друзі по листуванню

Пише опис друга, лист

ЛО с. 30-31

Матеріал попередніх уроків

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 30

Впр. 1,  с. 28

Впр. 5, с. 30-31

Заповнити опитування

 

Впр. 6, с. 31

  1.  

24.09

Якщо ти хочеш мати друга…

Чи згідні ми з думкою інших про нас?

Аналізує інформацію, висловлює власне відношення до інших

ЛО попередніх уроків

Used to + infinitive Would + Infinitive

Впр. 1, 2, с. 31-32

Впр. 4, с. 33-34

Впр. 5, с. 34

 

Впр. 6а), с. 35

Впр. 1, с. 36

Впр. 6b, с. 35 (письмово)

  1.  

28.09

Дискусій-ний клуб.

Мій найкращій друг.

Порівнює якості

ЛО попередніх уроків

Used to + infinitive Would + Infinitive

Впр. 4, с. 37-38

Відповіді учнів

Впр. 3, с. 37

Впр. 3,

с. 33

Впр. 7, с. 35

с. 38

Впр. 2, с. 36

Оформити постер

«Мій  друг».

Тема 2. Робота і професії. Unit 2. Choose the Career (Вибір професії)

  1.  

29.09

Найважливі-ші професії

Розповідає та аргумен-тує думки про найкра-щі роботи людини

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

Громадян-ська вілповіда-льність:

Оцінює свої здібності та

можливості досягнення успіху у професії.

Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретни-ми, вимірюва-ними, досяжними, доречним і визначени-ми у часі.

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо

можливості досягнення успіху у професії.

Здоров'я і безпека:

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність:

Обговорює матеріальні критерії та мотиви

для вибору професії.

ЛО уроку,

с. 40, 42-44

Present Simple,

Present Continious

c. 39-41

Впр. 2, с. 40

Впр. 4, с. 42

Впр. 3, с.42

Складає топ 5 улюб-лених робіт впр. 1, с. 40

 

  1.  

01.10

Моя майбутня професія

Розповідає про свою майбутню професію

ЛО уроку, с. 44

Словотворення.

Суфіксація

Present Simple, Present Continuous,

Present Perfect

с. 44-45

Guessing Game впр. 6, с. 43

Впр. 1,

с. 43

Впр. 3, с. 44

Впр. 2, с. 44

Впр. 4,

с. 44 (письмово)

  1.  

05.10

 

Світ професій

Обговорює вимоги та обов’язки

ЛО попер. уроків

Словотворення.

Суфіксація

Present Simple, Present Continuous,

Present Perfect

Текст про голубі та білі комірці

Group Work впр. 5 , с. 43

Виконання вправ на картках (утворення назв професій)

Опис оголошення за зразком

Опис бажаної роботи (письмово)

  1.  

06.10

Пошук роботи

Застосовує нову часову форму

ЛО попередніх уроків

Tense Revision:

Present Perfect, Past Simple,

Present Perfect

Continuous, с. 46-47

Впр. 1-2,

с. 45-46

Впр. 3, с. 46-47

Впр. 4,

с. 47

Впр. 5, с. 48

Впр. 6, с. 48

  1.  

08.10

Розмаїття професій

Визначає найважливі-ші професії

Profession words, с 49, 51

Present Perfect

Continuous

Впр. 2,3,

с. 49

Впр. 1,4,

с. 49

Впр. 5, с. 50

Впр. 1, с. 50

Впр. 2 а), с. 51 (п-во)

  1.  

12.10

 

Вимоги до особистіс-них якостей

Визначає вимоги до шукача роботи

ЛО попередніх уроків

Present Perfect

Continuous

Порівняти та пояснити різницю 3 речень (додаткові)

Гра «Коротка історія»

Впр. 7, с. 48

Впр. 6, с. 50

Впр. 3, с. 51

Впр. 4, с. 51

  1.  

13.10

Лист-заява на роботу

Пише лист-заяву на роботу

ЛО уроку, с. 52-56

 Present Sim-ple, Present Continuous,

Present Per-fect, Past Simple, Pre-sent Perfect

Continuous

Впр. 1, с. 52

Впр. 2 а,

с. 52-53

Впр. 2 b, с. 53

Впр. 3, с. 54-55

Впр. 4, с. 55

  1.  

19.10

 

Робота моєї мрії

Описує роботу мрії

ЛО попередніх уроків

Revision: Present Tenses

Впр. 1, с. 56

Впр. 2-3, с. 56-58

Впр. 5, с. 59

Впр. 1, 2, с. 60 (письмово)

Впр. 6, с. 59

 

  1.  

20.10

Бути професі-оналом – це…

Описує майбутню кар’єру, наводить аргументи про риси, які потрібні для успіху

ЛО попередніх уроків

Узагальнен-ня вивчено-го матеріалу

Впр. 4 а, с. 61-62

Впр 3, с. 61

Впр. 4 b, c,

с. 61-62

Впр 4, с. 58

Заповнити аплікаційну форму

Тема 3. Шкільне життя. Unit 3. Why go to school? (Для чого ходити в школу?)

  1.  

22.10

Шляхи здобуття освіти

Описує важливість освітнього процесу

Громадян-ська відповіда-льність: Аналізує стосунки з однолітка-ми.

Обговорює та порівнює способи

протидії агресії та насиллю у підлітково-му середо-вищі в Україні та в країнах виучуваної мови.

Демонструє обізнаність з міжна-родними освітніми програмами

Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів

рівноправ-ного спілкування Усвідомлює ризики перебуван-ня у деструктив-них неформальних групах.

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність:

Обговорює та оцінює фінансові перспекти-ви на майбутнє навчання.

ЛО уроку.

с. 65

 

Умовні речення

I типу.

Текс, с. 64-65

Впр 2, с. 64-65

 

Впр 1, с. 64

Впр. 3, с. 65-66

 

Впр 4, 6, с. 66-67

Написати есе за впр. 2, с. 64-65

 

  1.  

23.10

Заклади освіти

Застосовує нові мовні конструкції

ЛО уроку, с. 68-69

 

Study and learn. Умов-ні речення

I типу.

с. 68-69

 

Впр. 2, 3, с. 70

 

Впр. 1, 2 с. 68-69

 

Впр. 1, с. 70

Впр. 4, с. 71

  1.  

02.11

 

Типова школа

Описує своє шкільне життя

ЛО уроку, попередніх уроків

1stCondi-tionals

Додаткова картка з текстом

Впр. 5, с. 66

Впр. 6, с. 71

Додаткові картки

Впр. 5, с. 71

  1.  

03.11

Заклади освіти України та Британії

Характери-зує спільні та відмінні риси двох освітніх систем

ЛО с. 72-73

 1stCondi-tionals

Впр. 1, с. 72

Впр. 4, с. 72-73

Впр 3, с. 72

Впр. 2, с. 72

Впр. 5, с. 73

Усне повідомлен-ня за текстом, с.73

  1.  

05.11

Якщо я добре вчи-тимусь… Умовні речення

Вміє  складати лист про навчання

ЛО уроку,

с. 74

1st Conditionals

Впр. 1, с. 76

Впр 1, с. 74 Впр. 3, с.75

Впр. 2, с. 76

 

 

Впр. 4, с. 75

Впр. 3. с. 77

  1.  

09.11

 

Лист-заява на навчання

Вміє написати лист-заяву для вступу до закладу освіти

ЛО попередніх уроків

Умовні речення

I типу

 

с. 78-79

Mind Map Впр. 6, с. 74

Впр. 2, с. 75

Впр. 4, с. 78

Написати 8 умовних речень

  1.  

10.11

Навіщо вивчати англійську мову

Вміє писати лист та висловлює думку про необхідність знання іноземної мови

ЛО попередніх уроків

Умовні речення

I типу

 

Matching activity,

Ex. 1, p. 80

Chain Story about School

Definitions of new words

Написати листа,

впр. 4. с. 78

Лист про необхідність вивчення англ. мови (10 речень)

  1.  

12.11

Розмаїття освітніх систем (школи в Америці)

Висловлює думку стосовно освітнього середовища

ЛО уроку с. 80-83

Умовні речення

I типу

 

Впр. 2, с. 80.

Впр. 5, с. 82

Впр. 3, с. 84

Впр. 3, с. 81

Впр. 1,2, с. 84

Усне повідомлен-ня про школи в Америці

  1.  

16.11

 

Розмаїття шкільних традицій

Аналізує та розуміє використан-ня І типу умовних речень

ЛО попередніх уроків

Умовні речення

I типу

 

Впр. 4, с. 85,

Впр. 4, с. 82

 

Впр. 6, с. 83

Впр. 7, с. 83

Впр. 7, с. 83

(4 речення про кожен курс)

Тема 4. Харчування. Unit 4. National Cuisine (Національна кухня)

  1.  

17.11

Традиційні британські та україн-

ські страви

Розповідає про націо-нальну кух-ню виучува-ної мови

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Оцінює переваги органічних продуктів.

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетич-них затрат власного організму.

Здоров'я і безпека:

Висловлює власні суд-ження щодо значення якісних продуктів харчування для здо-ров’я людини.

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність:

Обґрунто-вує корис-ність раці-онального харчуван-ня.

ЛО с. 90

Умовні речення

II типу

Впр. 2-3, с. 88-90

Впр. 3, с. 88-90

Впр 1, с. 88

 

Впр. 4,5, с. 90

Впр. 6. с. 91

Впр. 7, с. 91-92 (повідом-лення за текстом)

  1.  

19.11

Улюблені страви

Обговорює звички харчування

ЛО уроку,

с. 93-96

Умовні речення

II типу

Впр. 1-2, с. 93

с. 94 (табл.)

Dialogues with teacher

Впр. 1-2, с. 95

Впр. 4, с. 96

Впр. 6, с. 96

  1.  

23.11

 

Наше харчування

Описує страви та меню

ЛО попередніх уроків

Умовні речення

II типу

Впр. 3, с. 94

с. 87

Впр. 8, с. 92

Опис рецепту улюблених страв у групах

Впр. 3,5 с. 96

Написати та розповісти про улюб-лену страву

  1.  

24.11

Типи продуктів

Висловлює думки про здоровий спосіб харчування

ЛО уроку

с. 97-99

Умовні речення

II типу

 

Впр. 3, 5, с. 97-99

Впр. 3b-4, с. 97-98

Впр. 1-2, с. 97

Впр. 5, с. 98

Написати власний рецепт

  1.  

26.11

Меню

Розповідає про місця харчування, традиції (сімейні, національні)

Впр. 1, с. 99

Умовні речення

II типу

Впр. 1, с. 101

Впр. 4, с. 102

Впр. 2, 5, с. 100

Впр. 2, с. 102

Впр. 3,

с. 102

Впр. 5, с. 103

  1.  

30.11

 

Якби я був поваром,…

Розповідає про техно-логію при-готування їжі, звички харчування

Useful phrases, p. 99

Умовні речення

II типу

Впр. 3, с. 100

Впр. 1, с. 99

Впр. 4, с. 100

Розібрати абзаци тексту за видами

Описати приготуван-ня страви за власним рецептом

  1.  

01.12

Улюблені страви друзів

Дискутує з партнером на вивчену тематику

с. 105, 107

 

 

Впр. 5, с. 105

Впр. 6, с. 106

Dialogues

Впр. 3, с. 104

Впр. 1-2, с. 104

Впр. 4, с. 104

Впр. 7, с. 107

  1.  

03.12

Прийоми їжі, харчування поза домом

Пише розповідь про улюб-лену їжу

ЛО попередніх уроків

Умовні речення

II типу

Впр. 1, с. 108

Презентація

проектів

 

Впр. 2,

с. 108

Впр. 3,

с. 109

Написати есе на тему «Їжа»

  1.  

07.12

 

Смаки. Уподобання Українська

гостинність

 

Висловлює згоду або заперечує думки опонентів

ЛО попередніх уроків

If you had been…

Робота з текстами в групах

Впр. 4, с. 110

Quotes about recipes

Гра «Ask a question»

 

Написати усі можливі запитання до речення

  1.  

08.12

Приготування страв за рецептами

Визначає види абзаців

 

ЛО попередніх уроків

Повторенняумовних реченнь

I-ІI типу

Розбір тексту

Відповіді учнів

Фаст-фуд: за та проти

Виконання тестових завдань

Скласти меню на день

  1.  

10.12

Контроль аудіювання

  1.  

14.12

Контроль читання

  1.  

15.12

Контроль письма

  1.  

17.12

Контроль говоріння

  1.  

21.12

Повторення та систематизація теми «Харчування». Проєкт «Моє харчування/Моє меню/Я повар»

46.

22. 12

Узагальнення вивченого матеріалу за I семестр.

47.

24.12

Проєкт «Я та мої оточуючі»

За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 407.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Конатар Тетяна
    Дякую. Дуже повний та корисний план.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Bokhenska Elina
Додано
10 січня 2022
Переглядів
369
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку