Каледарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Л.Морська ( поглибленевивчення)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування для 10 класу профільний рівень вивчення за підручником Л. Морської
Перегляд файлу

КТП 10 клас Л. Морська (5год на тиждень)

ІІ семестр

 

Тема

Очікуваний результат

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Дом зав.

 

 

Екологіч-на безпека та сталийрозвиток

Громадя-нськавідповіда-льність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамот-ність

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Рецептивні

Продуктивні

 

Зорове

сприйня-ття

Сприйняття

на слух

Усне

продукува-ння

Писемне

проду-

кування

 

 

 

 

Тема №6 « Шкільне життя»

 

 

 

 

81

Шкільні предмети

(Reading& Vocabulary)

Розповідати про предмети в школі

 

Демонструє правила поведінки

Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку.

 

Умовні речення І типу

Ст. 143

School subjects? classroom

Ст. 144 вп 2,3

 

 

 

Ст. 145 в 4

82

Ідемо  до школи

(Reading&Vocabulary)

Розповідати про очікування від

навчання

Обговорює участь в шкільнихекологіч-них заходах

 

націлює на розуміннянеобхідностіжити разом умирі

 

 

Ідіоми про навчання

Читають текст на картках

 

 

Розпо-відь

Ст. 146 вп 5 ,6

Вп 9 ст 158

 

83

 

У школі.

Навчатись ніколи не пізно

Reading

Спілкуватися, виконуючипростізвичнізавдання.

Розповідати про

Те ,що навчатись ніколи не пізно

 

Наводить

прикладивнескуссталийрозвиток. Шкільної родини

Наводить прикладисвоговнеску в життягромади.

Обговорює систему цінностей у школі, у класі

 

Демонструєрозуміння основ ефективногоспілкування

Усвідомлюєрізністилірозв’язанняконфліктів, адекватно поводить себе у конфліктнихситуаціях

Аналізуєвпливконфліктноїповедінкиназдоров’я

Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення  навчання

Умовні речення ІІ типу.

 

Ст 143

School Verbs

Викон тест на знання ЛО

Ст. 158 вп 9

 

Впр.10  ст. 159

 

Впр. 1,

 ст. 147

 

Впр. 2 ст.147

 

 

84

Якби я мав більше часу, я б навчався краще.

(grammar)

 

Розповідати про важливість навчання

 

Умовні речення І, ІІ типів

 

 

 

 

 

 

Ідіоми про навчання

 

Виконання тесту

Розповідь про важливість  навчання

Впр. 3,4ст.148 - 149

Впр. 2-3 ст.8-9

Вивч лексику

85

Поки я не вивчу, я не отримаю гарну оцінку

(grammar)

 

Розповідати про

Умови за яких навчання буде кращим

дискутуєдовколапитаньорганіорганобовязківеколог-госпрямування

 

 

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети.

 

 

 

 

 

обговорюєвибір

обов`язків, якіприносятькористь для навчання

 

 

 

 

Складає розподіл  шкільних доручень

 

 

 

 

 

Прийменники в умовних реченнях ІІ типу

Responsible,

 

ЛО  ст. 143School dilemmas

 

Виконання тесту на знання  умовних речень

Робота в парах

 Ст. 150 -151 впр 5,6, 7

Ст. 152 впр 8 усно

86

Активізація граматичних вмінь та навичок

(grammar)

 

Розповідати про

Умови за яких навчання буде кращим

Прийменники в умовних реченнях ІІ типу

 

ЛО  ст. 143School dilemmas

 

 

Робота в парах

картки

Ст 152

впр 9 пис

 

87

Навчання за допомогою новітніх технологій

Reading

Розповідати про новітні технології та їх користь для навчання

 

 

націлює на уміннярозрізнятибезпечні та небезпечніситуаціїдля  себе  ушколі. Допомога ти іншим, хто потребує підтримки

 

 

 

Умовні речення І, ІІ типів

 

ЛО теми

Ст. 155 впр 4

Ст. 154 вп 2

Ст. 155 впр 3

Ст. 156 вп 5,

Розповідь про новітні технології в школі

 

Ст. 156 вп 6 чит вп 7 пис

88

Буллінг в школах.Кібербуллінг. Булінг вчителів та учнів (Listening)

 

 

 

Даватихарактеристику  проблемам в школі описуватистосунки учні- учні, вчителі-учні, попередження та уникнення буллінгу

 

усвідомлення себе як учасникаспільноти, вирішує проблеми

 

 

 

 

 

Лексика для написання есе

Впр 8 ст 157

Слухають аудіо про боулінг ст. 160 вп 2

Обговорюють стосунки між друзями

Робота на картках

Розповідь про проб проб булінгу

89

Навчання вдома, як вид освіти. (Speaking)

Спілкуватися, про переваги та недоліки навчання вдома

 

 

 

 

умінняефективновзаємодіяти разом  в шкільній родині

 

 

Usedto +

Infinitive

Would to do

ЛО теми

 

Ст. 162 -163 вп 5, 6

Розп про  навчання вдома ст. 164 вп 1, ст. 165 вп 2

Впр. 3ст.165

В.4 ст.166

Нап есе

 

90

Система освіти в Україні. Що б я змінив

 

Читаюти текст та знаходять необхідну інформацію.

 

Дискутує щодо якості та цінності життя, умінняпроектувативласнідії на захистсередовища

Обговорює особливості взаємодії особистості

Усвідомлює  важливість навчання толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру

Демонструє розуміння основ ефективного спілкування

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я

 

Презентує план  пошуку  вірних рішень

 

Умовні речення І, ІІ типів

Прийменники в умовних реченнях ІІ типу

 

 

 

Впр 4, 5ст.166

Ст. 163  вп 6

Ст. 167 вп 6

 

розповідь

91

Ессе висловлення власної думки.

Чи потрібна шкільна форма

 

Вміюти критично оцінювати ситуацію

 

Лексика з тексту

Ст. 171 вп 5

Ст. 168-169 впр 1,2

 

Ст. 169-170 вп 2

Впр. 3 , 4ст.170

Ст. 171 вп 6 (4)

92

Удосконалення грам матеріалу

Застосовувати

знання на практиці

 

Умовні речення І, ІІ типів

 

 

Впр 1 ст.172

Вп 2 ст 173

 

Впр 4, ст.174

Ст. 5 ст 174 

93

Урок активізації набутих знань

Застосовувати

знання на практиці

 

Прийменники в умовних реченнях ІІ типу

 

 

Додаткові тексти ЗНО

 

 

картки

Повтор. ЛО та грам

94

Підсумковий урок по темі

Тренування аудіативної навички.

Вміюти розпізнавати інформацію на слух

 

Вп,3 ,4 ст 161

 

 

 

 

 

Занотовують прослух інфор-ю

Розп«Проблеми шкіл»

 

 

 

Тема №7 «Живопис»

 

 

95

Види мистецтва

(Reading& Vocabulary

Розповідати  про види мистецтва в усній формі.

 

Лексика ст.175 colours, types, tools

Вп 4 ст 176

Вп 3 ст 176

Ст. 175 вп 1,2

 

ЛО вивч Вп 2 ст 176

96

Мистецькі напрями

(Reading& Vocabulary

 Розповідати про різні види мистецтва та напрями

Фразові дієслова з «give», ідіоматичні вирази ст. 177

ЛО ст. 175  Movements , Forms

Вп 5, 6  ст 177

Вп 2 ст 187( види мист)

Впр 8 ст 178

Впр.5, ст.177

Впр.7 ст 178

97

Концептуальне мистецтво

Reading

Описувати різні напрями мистецтва

 

ЛО тексту ст. 179

Вп 1 ст 179

 

Вп 1б ст. 180

Вп 2,3 ст 181

ЛО з текст

98

Мій улюблений напрям в мистецтві

(Speaking)

Розуміти інформацію про характеристики мист.напрямів та застосування матеріалу на практиці

Фразові дієслова з «give»

Лексика ст.175

 

 

Ст 189 -190 вп 1, 2

Вп 3  ст 190

Розповідь про улюбл. напр

99 

Митці епохи Відродження: да Вінчі  та Мікеланжджело ((Listening)

Розповідати про найпопулярніших митців та їх твори мистецтва

умінняпрезентувати та обговорюватипроектищодозбереження  творів мистецтва тазабезпеченнясталогорозвитку через спортивні заходи

Повідомляє про перспективи  розвитку мистецьких напрямів

Оцінює свої здібності і можливості на шляху до мети

Дискутує навколо  видів  та напрямів в мистецтві

Обговорює  критерії і мотиви для вибору  мистецького твору

.

ЛО тексту ст. 183

Вп 5 ст 182- 183

Впр. 3 ст ст.187

 

Впр 6 ст 184

 

Впр 4 ст 181

100

Митці епохи Відродження та їх твори мистецтва

Розповідати про найпопулярніших митців та їх твори мистецтва

 

Ло Теми

 

Відео уривок з завданнями

Обговорення відео

 

Впр 4 ст 181 розповідь

101

Описуємо твори мистецтва

Writing

Писати відгук про твір мистецтва

 

ЛО теми ст. 175

Ст 192

Ст 193 вп 1, ст 194 Вп 3

Ст 193  Вп 1Б

Ст 194 Вп 2

Вп 4 ст 195 і розповідь

102

Що таке мистецьке виконання?

Reading

 

Обговорювати прочитану інформацію

Повідомляє про перспективи свого вибору

Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними,

доречними і визначеними у часі

 

Дискутує навколо емоційного комфорту , що створюють твори мистецтва

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових

Цінностей творів мистецтва

 

TenseRevision

 

Ст 184-185  ЛО тексту

Вп 7 ст 184-185

 

 

Впр

7Б ст 185

Вп 8 ст 186

Вп 7 ст 185 розповідь

 

104   

Пишемо відгук про твір мистецтва

Writing

Вміти писати відгук про твір мистецтва

conditionals I, II

ЛО теми ст. 175

Вп 3 ст 194

 

Впр 4 ст 195

Пран написання

Усно відгук на твір

105  

Удосконалення граматичного матеріалу

Вміти застосовувати прийменники

Фразові дієслова з «give»

ЛО теми ст. 175

 

GO FOR ZNO (Listening)

Вп 2,3 ст 196

Cт 197 впр 4,

Впр.1 ст 196

 

106

Урок активізації набутих знань за темою

Підготовка до представлення індивідуального проекту

 

 

 

 

Фразові ждієслова та ідіоматичні вирази

ЛО теми

Вп 3 ст 194

 

Питання до опонентів

Пран презентації

Підготувати презентацію

107

Підсумковий урок по темі

Індивідуальний проект

Представлення улюбленого живопису

 

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

Опис твору мистецтва

Запитання опонентам

Розповідь про твір живопису

 

Тема №8 « Професійна діяльність»

108

Світ професій

Vocabulary

Називати та розповідати про різні професії

 

пояснюєвзаємозв’язок важливих професій і екології

 

демонструвати себе як активногоучасникакоманди

 

Аналізує  різні професії їх  важливість

 

Розробляє схему успішного вибору   професії

 

Ст 198  Oil, Marketing, Fashion, Marine

Cт 198 Вп  1

Вп 3 ст 199-200

Впр.2ст.199

 

Вп,4, 5 ст.200  ЛО

109   

Професії ХХІ століття

(Reading& Vocabulary

Розповідати  про сучасні професії, зробити рейтинг найпопулярніших професій

 

Ст 198 Мarketing? More Occupations

Впр5, ст.200

Вп 2 ст 206

 

 

Впр2А ст.206

Вп 3 ст 206

Впр 4 ст 207 чит ЛОвивч

110

Дієприслівниковий зворот результату, наслідку та метиGrammar

Обговорювати Вживання сполучників в реченнях

умінняпрезентувати та обговорювати   потрвбні професії щодозбереженнядовкілля та забезпеченнясталогорозвитку

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностейі потреб суспільства.

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

вибору

Обговорює позитивні  та негативні сторони різниї професій

 

Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою

оє

 

Adverbial Clauses of result, consequences and purpose

ЛО теми

Ст.201 правила

 

Вп 1 ст 201

Вп 2, 3 ст 202

 Вп 3 ст 202 правила

111

Порівняння часових форм Past Perfect& Past Perfect Continuous

Вміти  визначати та вживати правильні часові форми

Past Perfect& Past Perfect Continuous

Non – Continuous Verbs

Ст 202-203 правила

 

Вп 4 ст 203-204

Вп 5 ст 204

Вивч правила

112

Активізація граматичного матеріалу

Вміти  визначати та вживати правильні часові форми

Past Perfect& Past Perfect Continuous

Non – Continuous Verbs

Ст.201 правила

Ст 202-203 прав

 

 

Вправи на картках

Картки Правила

113

Робота в країнах Євросоюзу

Listening and Reading

Вміти вибирати потрібно інформацію з прослуханого

 

ЛО теми

Ст 205 вп 1

Ст 209 вп 2

Вп 1Б ст 209

Вп 1 ст 209

Повт грам , ЛО

Вп 2Б ст. 210

114

Найкраща професія в світі Listening and Reading

 

Вміти бути активним учасником бесіди.

Past Perfect& Past Perfect Continuous

ЛО теми

Ст 208 Вп 6

Ст 210 Вп 3

Вп 2 Ст 212 Role play

 

Вп 1 ст 121 (?13)

115

Безробіття – проблема багатьох країн

Speaking

Порівнювати проблеми безробіття в різних країнах

 

 

TEST

Робота на картках

 Ст. 212 -213 Вп 1 (1 – 5, 15)

картки

Розп про  проблему безробіття

116

 Підробіток під час навчання. Тренування написання твору

Вміти написати твір

з вираженням власного погляду

 

Opinion Essey

Set Expressions ст 215

Вп 1 ст 214

 

Впр1 Б ст. 215

Вп 2 ст 215

Впр.2 ст.215

Напис ессе Вп 2 Ст 215

117

Робота над проектом “Власний бізнес проект ”

Створити проект

 

 

ЛО теми

Вп 2 ст 217

 

Робота в групах

Створюють проект

Представити проект

118

Активізація та узагальнення навчального матеріалу з теми

Розуміти інформацію за темою та застосовує граматику на практиці

Adverbial Clauses

Past Perfect& Past Perfect Continuous

ЛО теми

Впр 1ст 216

 

Впр 3ст 218 -

 

Впр 4 cт 219

119

Урок активізації набутих знань за темою

Вміти бути активним учасником бесіди.

 

 

 

 

 

ЛО теми

TEST

Робота на картках

 

картки

Повторити вивч ЛО

120

ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ з теми «ОCCUPATIONS»

 

 

 

 

Reading and Listening

 

Повт.слова

Тема №9 Англомовний світ. США

121

Англомовні країни світу. 

Vocabulary

 

Обговорювати

Та називати англомовні країни

Цікавиться англомовними країнами та дбайливо ставиться до її природи, довкілля

 

Усвідомлює себе як учасникаспільноти чия думка є важливою

 

Обговорює вибір  різних країн та цікавих місць для подорожування

Розподіляє кошти  на подорожування

Складає перелік  цікавих місць для відвідування

 

Ідіоматичні вирази

 

 

Фразові дієслова з “get»

 

 

 

 

Ідіоматичні вирази

Фразові дієслова з “get

Ст 220 Ідіоми

Ст 220 Вп 1, 2

 

Вп 2 ст 220

 

Вивч ЛО Вп 3 ст 221

122

Це США. Географічне положення країни Vocabulary

 

Розповідати про географічне положення та склад США.Називати штати

Ст. 221

Фразові дієслова з “get»

 

 

Вп 4 ст 221

 

Впр7 ст222

 

Вп 5 ст 221

Впр 6 ст222пис Вп 7 розпов

123

Політична система США

Розповідати про політичну систему США

ЛО з тексту

Вп 1 ст 226

 

Впр1 А ст. 226

 

Впр2,ст.227

Переказ тексту

124

США на політичній арені світу. Дональд Трамп

REading

Давати оцінку політичній  діяльності США

 

Уміє вести себе  пунктуальну в групі людей

Аналізує вплив політичних дій США

Складає

  Схаму політичних опонентів та союзників США

 

 

 

 

Ст. 227 Вп3

Go for ZNO Task 3

Впр. 3Б ст.228

Вп 4 ст 228

Вп 5 ст 228 розповідь

125

Граматичний практикум . Вживання Майбутніх часів

Grammar

Вміти вірно вживати граматичні структури Future

Умінняефективно взаємодіяти разом ,цінувати культурні надбання свого народу та інших

Способи вираження майбутнього

 

Ст 223  таблиця

 

Впр 3  ст 224

 

 Вп 1, 2 ст 223

Правила ст. 224 Вп 4

126

Найбільші міста США Вираження майбутнього

Grammar REading

Доречно вживати різні форми Минулих часів для вираження майб. дії

умінняпояснюватизалежністьлюдинивідприродніхресурсів;демонструє знання екологічно чистих продуктів та володіє методами підтримки еколог ситуації

Уміння  оцінити позитивні та негативні сторони  при виборі визначних місць для відвідування в Англомовних країнах

Складати перелік  визначних місць для відвідування в Англомовних країнах.  Орієнтуватися в святах та їх традиціях різних країн

Способи вираження майбутнього

ЛО тексту

New York дод.текст

Впр 5

ст.224-225

Вп 6 ст 225.

Впр.7

ст 225 (1-9)

Розпов про Нью Йорк

 

127

Активізація граматичного матеріалу

Вміти  визначати та вживати правильні часові форми

Майбутні часи дієслів

Ст 223  таблиця

Додаткові вправи

 

 

Картки з вправами

Правила, картки

128

Американські історичні постаті.Вебстер і його словник

Speaking

Знаходити, розуміти і передавати важливу інформацію

 

Ло тексту

Впр 1  ст.235

 

Вп 1А ст235

 

Вп 2 ст 235 розповідь

129

День Подяки – американські свята

Удосконалення аудіативних навичок.

Активно застосовувати прослухану інформацію.

 

ЛО теми

 

Вп 3 ст 233

Вп 3 ст 236  розповідь про свята

Вп 4 ст 234

Ст 336 Вп 3 розпов

130

Визначні місця в США.Опис визначних місць

Writing

Знати та розповідати про  визначні місця США

Опис визначних місць ПЛАН

ЛО теми ст. 241 Вп 4

Ст 238 Вп 1

картки

 

 

Розпов про Бруклінський міст

131

Опис визначних місць

Центральний парк Нью Йорка

Writing

Вміти  описати  одне з визначних місць США

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Способи вираження майбутнього

 

Ст. 243 Вп 2

 

Вп 3 ст 243

Вп 3 ст 243

Написати твір- опис визн. місця

132

Австралія.Країна, люди Природа

Приймати активну участь в іншомовному  спілкуванні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корисні фрази

Ст.228-229

Вп 7 ст 231

Ст. 228-229 Вп 5

Відео про Австралію + завдання

 

Впр.6ст.230

ЛО вивч переказ тексту

133

ВеликобританіяОпис визначних місць

Camden Market

Описувати та називати визначні місця Великобританії

 

 

 

 

 

ЛО теми

Ст 239 Вп 2

 

Вп 2Б ст. 239

Вп 3 ст  241

Вп 6 ст 241

134

Британська монарша родина.

Історія Діани та Чарльза

Розповідати про членів монаршої родини

 

 

 

 

 

ЛО теми

 Вп 9 ст 231

Video-lesson

Робота з картками

Вп 9 ст 231-232

Ст 232 Вп 10

135

Канада – англомовна країна

Listening

Описувати країну та її жителів

умінняоцінювативпливнавколишньогосередовища на здоров’я людей  через вживання продуктів харчування

 

 націлює на усвідомлення себе як учасникаспільнотисвоїхдрузів

Обговорюєрізніспособиприготуванняїжі для збереженняздоров’я та дотриманнябезпеки.

Демонструє  план приготування їжі

 

Лексика  теми

 

Ст. 233 Вп 1

Розпов про Канаду

Ст 233 Вп 1

Ст. 233 Вп 2  розповідь

136

Узагальнення навчального матеріалу з теми

Розуміти інформацію за темою та застосовувати граматику на практиці

Майбутні часи дієслів

 

Тестові завдання

 

 

Впр 1ст.242

Вп 3 ст 244

Повторити ЛО та граматику

137

Підсумковий урок . Груповий проект: «Англомовні кріїни»

 

Презентація проектів

Повт. слова

 

Тема №10  Україна та українці

 

 

 

 

138

На вулицях українських міст

Vocabulary

 

Розповідаюти  та описувати вулиці великих міст та містечок

Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи

 

 

 

розумієнеобхідністьжити разом у злагоді; висловлює власне ставлення до природнього різноманіття.

Аналізувати події мину мину і теперішнього  в історії нашої держави

 

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини

 

 

 

 

 

 

Ст.245 - 246 та ідіоми

TEST

картки

Впр 3 ст.100

Розпов про погоду в регіоні

Впр 2ст.

246

 

Впр 2 ст.246 ЛО вивч

139

 Українські національні символи

розповідати про українські  національні символи

 

 

.

ЛО теми

 

 Cт 252Вп  5

Вп 7 ст 260 «Ще не вмерла України..»

Обговорює  історію виникнення

 

Розповідь про символи

140

Відомі Українці та їх досягнення

Вміти назвати та описувати досягнення відомих людей

Уміє  проектувати власні дії на захист довкілля;пояснює   взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини

Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій,створення заповідниквв для збереження  твариного та рослиного світу.

 

Впр.4ст.246

Вп 4 ст 257

 

Cкл план  тексту

 

Впр.4ст.246

Напис про відом людину

141

Дієприслівниковий зворот часу

Розповідати про стан  речей до, після  під час  якихось дій

Past Perfect  with Adverbial Clauses of Time

Cт 250- 251

 

Робота на картках

 

Впр.1ст.251

Вп 2 ст 251

142

Дієприслівниковий зворот часу Активізація у вправах

Вміти вірно вживати граматичні структури в речення зі зворотом

Past Perfect  with Adverbial Clauses of Time,

Cт 250- 251

TEST

 

 

Вп 3 ст 252

Вп 6 ст 253

143

Удосконалення граматичного матеріалу

. Вміти застосувати граматичний матеріал на практиці

Past Perfect  with Adverbial Clauses of Time,

Ст.250 -251

Картки

 

 

Додаткові вправи

Додаткові вправи

144

Відомі українці

Т.Г.Шевченко та його твори

Розповідати про відомих українських діячів

Розподіляє кошти

На подорожування країною

 

ЛО  з тексту

Впр 3

ст. 256 - 257

Впр 2 ст 261

Розповідати про відомих людей

Впр 3ст.257

 

Впр 2  ст.261 вивч

145

Відомі люди України

Listening and Writing

Розповідати про відомих українських діячів

 

 

 

 

 

 

Вп1 ст 261

Впр.1  ст.261

 Стаття до журналу Вп 1 ст 267

Впр 2

ст. 267

 

 

146

 З історії України

Reading

Описувати історичні події минулого

 

 

Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій

Минулі часи дієслів

 

Впр.1 Ст 254

 

 

Впр 2 ст 255

Опис одягу в минулому

 Розповідь  про одяг в минулому

147

Київ – столиця України

Reading

Брати активну участь в обговорені.

розрізнятибезпечні та небезпечні  ситуації

Розумієнеобхідністьжити разом у мирі ,злагоді

 

 

ст.   258 Вп 5  ЛО з тексту

ст.   258 Вп 5

Відеомандрівка по Києву

Визначні місця

Впр.5 ст.258

Вп 6 Ст 259

148

Екскурсія Києвом

Listening

ПРоводити екскурсію містом

Дбає про здоровий спосіб життя та екологію

 

 

Past Perfect  with Adverbial Clauses of Time,

 

 

Впр.4 ст 262

Впр.4ст 265

Вп 7 ст 266

 

Впр.4 ст.262

149

Київ  та його мешканці

Розповідати про Київ

 

 

 

Вп 3 ст 269

 

Вп 2 Ст 268

Впр 1 ст.267

 

Розпов. Про Київ

150

Україна та українці

Опис українців, як нації. Риси притаманні українцям

 

 

 

 

ЛО теми

Додатковий текст

 

Питання до тексту

 

Розповідь про українців

151

Презентуємо Україну іноземним туристам

Розповідь про Україну : відомі місця, природа, звичаї

 

 

 

 

ЛО теми

Додатковий текст

 

Ст 263 Вп 1

Впр 2 Ст 263

Написати лист другу

152

Узагальнення теми. Підготовка групового проекту

Розповідь про Україну : відомі місця, природа, звичаї

 

 

 

 

ЛО теми

Додатковий текст

 

Ст 264 Вп 3

Ст 264 Вп 3

Підготуват проект

153

Захист групового проекту « Мальовнича Україна»

 

 

 

 

 

Презентація проектів груп

Повтроити ЛО

154

Підсумковий урок по темі  « Україна та українці»

 

 

 

 

 

 

Активізація  сприймання на слух

Go for ZNO

Повтроити ЛО

 

 

Повторення

 

155

Найважливіші відкриття

Володіти інформацією про випадкові відкриття та скороченими назвами

Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій для вирішення екологічних проблем

умієвисловлювативласнеставленнядо

сучаснузасобівмас.інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин

 

Впр.4, 5

ст.127

 

Впр.1ст.126

Впр.5 ст.128

 

 

Впр.2,3

ст.126

Впр.7 ст. 128

Вивч слова

 

156

Удосконалення граматичного матеріалу

Вміти застосовувати правила на практиці

Майбутні часи дієслів

 

 

 

 

 

Впр1,2  ст.129

Повтор грам

Роб на картках

 

157

Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.

Компютеризація

Читати і розуміти інформацію про комп’ютери та їх використання в особистих, освітніх та комерційних цілях

 

 

Test

Картки

Обговорює роль сучасних засобів комунікації

 

Розповідати про суч засоб. комунікації

 

158

Важливість освіти. Що б я змінив в системі освіти

Порівнювати позитивні та негативні сторони  Освіти в Україні

Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій дл вирішення екологічних проблем

уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети в світі технологій; демонструє себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

 

 

 

 

уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети

 

 

 

 

 

уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети

 

 

 

 

 

 

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин

 

ЛО теми

Додатковий текст

 

Обговорення системи освіти

 

Ессе  Освіт в Україні

 

159

Активізація граматичних вмінь

Вживати граматичні структури

Умовні речення І, ІІ, ІІІ типів

 

Вправи на картках

 

 

Дод. вправи

Повторправило

 

160

Екологічні проблеми світу

Говорити про екологічні пробл та шляхи вирішення

Умовні речення Пасивний стан

 

Додаткові тексти

 Відеолекція

Завдання до відео

 

Есе

Еколог пробл

 

161

Активізація граматичних вмінь

Демонструвати вміння вживання активного та пасивного станів

Пасивний і активний стани

 

Вправи на картках

 

 

Грам довідник

Роб на картках

 

162

Структура Used to в реченнях

Вміти вести активну бесіду за темою

 

Вживання Used to

 

 

Впр .1 ст.140

 

Грам довідник

Вправа з довідн

 

163

Дієприслівникові звороти в реченнях

Вміти вживати відповідні часові форми

Past Perfect  with Adverbial Clauses of Time

 

Додаткові вправи

 

 

Картки

Роб на картках

 

165

Дієприслівникові звороти в реченнях

 

Adverbial Clauses of result

and purpose

Past Perfect& Past Perfect Continuous

 

Додаткові вправи

 

 

Додаткові вправи

Повтор лексики і грам

 

166

Контроль читання мовчки

 

 

 

 

 

Past Perfect& Past Perfect Continuous

167

Контроль аудіювання ( сприймання на слух)

 

 

168

Контроль  писемного мовлення (ессе)

 

169

Контроль усного монологічного мовлення

 

170

Підсумковий урок

Демонструвати вміння застос граматику на письмі

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку