КТП 10 клас Л. Морська (5год на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема |
Очікуваний результат |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Дом зав.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Екологіч-на безпека та сталийрозвиток |
Громадя-нськавідповіда-льність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Рецептивні |
Продуктивні |
|
|||||||||||||||||||||||||
Зорове сприйня-ття |
Сприйняття на слух |
Усне продукува-ння |
Писемне проду- кування |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема №6 « Шкільне життя» |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
81 |
Шкільні предмети (Reading& Vocabulary) |
Розповідати про предмети в школі |
|
Демонструє правила поведінки |
|
Умовні речення І типу |
Ст. 143 School subjects? classroom |
Ст. 144 вп 2,3 |
|
|
|
Ст. 145 в 4 |
|||||||||||||||||||||
82 |
Ідемо до школи (Reading&Vocabulary) |
Розповідати про очікування від навчання |
Обговорює участь в шкільнихекологіч-них заходах
|
націлює на розуміннянеобхідностіжити разом умирі |
|
|
Ідіоми про навчання |
Читають текст на картках
|
|
Розпо-відь |
Ст. 146 вп 5 ,6 |
Вп 9 ст 158 |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
83
|
У школі. Навчатись ніколи не пізно Reading |
Спілкуватися, виконуючипростізвичнізавдання. Розповідати про Те ,що навчатись ніколи не пізно |
Умовні речення ІІ типу.
|
Ст 143 School Verbs |
Викон тест на знання ЛО Ст. 158 вп 9 |
|
Впр.10 ст. 159
|
Впр. 1, ст. 147 |
Впр. 2 ст.147
|
||||||||||||||||||||||||
84 |
Якби я мав більше часу, я б навчався краще. (grammar)
|
Розповідати про важливість навчання |
Умовні речення І, ІІ типів
|
Ідіоми про навчання |
|
Виконання тесту |
Розповідь про важливість навчання |
Впр. 3,4ст.148 - 149 |
Впр. 2-3 ст.8-9 Вивч лексику |
||||||||||||||||||||||||
85 |
Поки я не вивчу, я не отримаю гарну оцінку (grammar)
|
Розповідати про Умови за яких навчання буде кращим |
Прийменники в умовних реченнях ІІ типу |
Responsible,
ЛО ст. 143School dilemmas |
|
Виконання тесту на знання умовних речень |
Робота в парах |
Ст. 150 -151 впр 5,6, 7 |
Ст. 152 впр 8 усно |
||||||||||||||||||||||||
86 |
Активізація граматичних вмінь та навичок (grammar)
|
Розповідати про Умови за яких навчання буде кращим |
Прийменники в умовних реченнях ІІ типу
|
ЛО ст. 143School dilemmas |
|
|
Робота в парах |
картки |
Ст 152 впр 9 пис
|
||||||||||||||||||||||||
87 |
Навчання за допомогою новітніх технологій Reading |
Розповідати про новітні технології та їх користь для навчання |
|
|
|
Умовні речення І, ІІ типів
|
ЛО теми Ст. 155 впр 4 |
Ст. 154 вп 2 |
Ст. 155 впр 3 Ст. 156 вп 5, |
Розповідь про новітні технології в школі |
|
Ст. 156 вп 6 чит вп 7 пис |
|||||||||||||||||||||
88 |
Буллінг в школах.Кібербуллінг. Булінг вчителів та учнів (Listening)
|
Даватихарактеристику проблемам в школі описуватистосунки учні- учні, вчителі-учні, попередження та уникнення буллінгу |
|
|
|
Лексика для написання есе |
Впр 8 ст 157 |
Слухають аудіо про боулінг ст. 160 вп 2 |
Обговорюють стосунки між друзями |
Робота на картках |
Розповідь про проб проб булінгу |
||||||||||||||||||||||
89 |
Навчання вдома, як вид освіти. (Speaking) |
Спілкуватися, про переваги та недоліки навчання вдома
|
|
умінняефективновзаємодіяти разом в шкільній родині |
|
|
Usedto + Infinitive Would to do |
ЛО теми |
|
Ст. 162 -163 вп 5, 6 |
Розп про навчання вдома ст. 164 вп 1, ст. 165 вп 2 |
Впр. 3ст.165 |
В.4 ст.166 Нап есе |
||||||||||||||||||||
90 |
Система освіти в Україні. Що б я змінив
|
Читаюти текст та знаходять необхідну інформацію.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Умовні речення І, ІІ типів Прийменники в умовних реченнях ІІ типу
|
|
Впр 4, 5ст.166 |
Ст. 163 вп 6 |
Ст. 167 вп 6 |
|
розповідь |
|||||||||||||||||||||||||||
91 |
Ессе висловлення власної думки. Чи потрібна шкільна форма |
Вміюти критично оцінювати ситуацію
|
Лексика з тексту Ст. 171 вп 5 |
Ст. 168-169 впр 1,2 |
|
Ст. 169-170 вп 2 |
Впр. 3 , 4ст.170 |
Ст. 171 вп 6 (4) |
|||||||||||||||||||||||||
92 |
Удосконалення грам матеріалу |
Застосовувати знання на практиці
|
Умовні речення І, ІІ типів
|
|
Впр 1 ст.172 |
Вп 2 ст 173 |
|
Впр 4, ст.174 |
Ст. 5 ст 174 |
||||||||||||||||||||||||
93 |
Урок активізації набутих знань |
Застосовувати знання на практиці
|
Прийменники в умовних реченнях ІІ типу
|
|
Додаткові тексти ЗНО |
|
|
картки |
Повтор. ЛО та грам |
||||||||||||||||||||||||
94 |
Підсумковий урок по темі Тренування аудіативної навички. |
Вміюти розпізнавати інформацію на слух |
|
Вп,3 ,4 ст 161
|
|
|
|
Занотовують прослух інфор-ю |
Розп«Проблеми шкіл» |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема №7 «Живопис» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
95 |
Види мистецтва (Reading& Vocabulary |
Розповідати про види мистецтва в усній формі. |
|
Лексика ст.175 colours, types, tools |
Вп 4 ст 176 |
Вп 3 ст 176 |
Ст. 175 вп 1,2 |
|
ЛО вивч Вп 2 ст 176 |
||||||||||||||||||||||||
96 |
Мистецькі напрями (Reading& Vocabulary |
Розповідати про різні види мистецтва та напрями |
Фразові дієслова з «give», ідіоматичні вирази ст. 177 |
ЛО ст. 175 Movements , Forms |
Вп 5, 6 ст 177 |
Вп 2 ст 187( види мист) |
Впр 8 ст 178 |
Впр.5, ст.177 |
Впр.7 ст 178 |
||||||||||||||||||||||||
97 |
Концептуальне мистецтво Reading |
Описувати різні напрями мистецтва |
|
ЛО тексту ст. 179 |
Вп 1 ст 179 |
|
Вп 1б ст. 180 |
Вп 2,3 ст 181 |
ЛО з текст |
||||||||||||||||||||||||
98 |
Мій улюблений напрям в мистецтві (Speaking) |
Розуміти інформацію про характеристики мист.напрямів та застосування матеріалу на практиці |
Фразові дієслова з «give» |
Лексика ст.175 |
|
|
Ст 189 -190 вп 1, 2 |
Вп 3 ст 190 |
Розповідь про улюбл. напр |
||||||||||||||||||||||||
99 |
Митці епохи Відродження: да Вінчі та Мікеланжджело ((Listening) |
Розповідати про найпопулярніших митців та їх твори мистецтва |
. |
ЛО тексту ст. 183 |
Вп 5 ст 182- 183 |
Впр. 3 ст ст.187 |
|
Впр 6 ст 184
|
Впр 4 ст 181 |
||||||||||||||||||||||||
100 |
Митці епохи Відродження та їх твори мистецтва |
Розповідати про найпопулярніших митців та їх твори мистецтва |
|
Ло Теми |
|
Відео уривок з завданнями |
Обговорення відео |
|
Впр 4 ст 181 розповідь |
||||||||||||||||||||||||
101 |
Описуємо твори мистецтва Writing |
Писати відгук про твір мистецтва |
|
ЛО теми ст. 175 |
Ст 192 |
Ст 193 вп 1, ст 194 Вп 3 |
Ст 193 Вп 1Б |
Ст 194 Вп 2 |
Вп 4 ст 195 і розповідь |
||||||||||||||||||||||||
102 |
Що таке мистецьке виконання? Reading
|
Обговорювати прочитану інформацію |
TenseRevision
|
Ст 184-185 ЛО тексту |
Вп 7 ст 184-185 |
|
Впр 7Б ст 185 |
Вп 8 ст 186 |
Вп 7 ст 185 розповідь
|
||||||||||||||||||||||||
104 |
Пишемо відгук про твір мистецтва Writing |
Вміти писати відгук про твір мистецтва |
conditionals I, II |
ЛО теми ст. 175 |
Вп 3 ст 194 |
|
Впр 4 ст 195 |
Пран написання |
Усно відгук на твір |
||||||||||||||||||||||||
105 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосовувати прийменники |
Фразові дієслова з «give» |
ЛО теми ст. 175 |
|
GO FOR ZNO (Listening) |
Вп 2,3 ст 196 |
Cт 197 впр 4, |
Впр.1 ст 196
|
||||||||||||||||||||||||
106 |
Урок активізації набутих знань за темою |
Підготовка до представлення індивідуального проекту |
|
|
|
|
Фразові ждієслова та ідіоматичні вирази |
ЛО теми |
Вп 3 ст 194 |
|
Питання до опонентів |
Пран презентації |
Підготувати презентацію |
||||||||||||||||||||
107 |
Підсумковий урок по темі Індивідуальний проект |
Представлення улюбленого живопису |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
Опис твору мистецтва |
Запитання опонентам |
Розповідь про твір живопису |
||||||||||||||||||||
|
Тема №8 « Професійна діяльність» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
108 |
Світ професій Vocabulary |
Називати та розповідати про різні професії |
пояснюєвзаємозв’язок важливих професій і екології |
|
Ст 198 Oil, Marketing, Fashion, Marine |
Cт 198 Вп 1 |
Вп 3 ст 199-200 |
Впр.2ст.199 |
|
Вп,4, 5 ст.200 ЛО |
|||||||||||||||||||||||
109 |
Професії ХХІ століття (Reading& Vocabulary |
Розповідати про сучасні професії, зробити рейтинг найпопулярніших професій |
|
Ст 198 Мarketing? More Occupations |
Впр5, ст.200 Вп 2 ст 206 |
|
Впр2А ст.206 |
Вп 3 ст 206 |
Впр 4 ст 207 чит ЛОвивч |
||||||||||||||||||||||||
110 |
Дієприслівниковий зворот результату, наслідку та метиGrammar |
Обговорювати Вживання сполучників в реченнях |
Adverbial Clauses of result, consequences and purpose |
ЛО теми |
Ст.201 правила |
|
Вп 1 ст 201 |
Вп 2, 3 ст 202 |
Вп 3 ст 202 правила |
||||||||||||||||||||||||
111 |
Порівняння часових форм Past Perfect& Past Perfect Continuous |
Вміти визначати та вживати правильні часові форми |
Past Perfect& Past Perfect Continuous |
Non – Continuous Verbs |
Ст 202-203 правила |
|
Вп 4 ст 203-204 |
Вп 5 ст 204 |
Вивч правила |
||||||||||||||||||||||||
112 |
Активізація граматичного матеріалу |
Вміти визначати та вживати правильні часові форми |
Past Perfect& Past Perfect Continuous |
Non – Continuous Verbs |
Ст.201 правила Ст 202-203 прав |
|
|
Вправи на картках |
Картки Правила |
||||||||||||||||||||||||
113 |
Робота в країнах Євросоюзу Listening and Reading |
Вміти вибирати потрібно інформацію з прослуханого |
|
ЛО теми |
Ст 205 вп 1 |
Ст 209 вп 2 |
Вп 1Б ст 209 |
Вп 1 ст 209 |
Повт грам , ЛО Вп 2Б ст. 210 |
||||||||||||||||||||||||
114 |
Найкраща професія в світі Listening and Reading
|
Вміти бути активним учасником бесіди. |
Past Perfect& Past Perfect Continuous |
ЛО теми |
Ст 208 Вп 6 |
Ст 210 Вп 3 |
Вп 2 Ст 212 Role play |
|
Вп 1 ст 121 (?13) |
||||||||||||||||||||||||
115 |
Безробіття – проблема багатьох країн Speaking |
Порівнювати проблеми безробіття в різних країнах |
|
|
TEST |
Робота на картках |
Ст. 212 -213 Вп 1 (1 – 5, 15) |
картки |
Розп про проблему безробіття |
||||||||||||||||||||||||
116 |
Підробіток під час навчання. Тренування написання твору |
Вміти написати твір з вираженням власного погляду
|
Opinion Essey |
Set Expressions ст 215 |
Вп 1 ст 214 |
|
Впр1 Б ст. 215 Вп 2 ст 215 |
Впр.2 ст.215 |
Напис ессе Вп 2 Ст 215 |
||||||||||||||||||||||||
117 |
Робота над проектом “Власний бізнес проект ” |
Створити проект
|
|
ЛО теми |
Вп 2 ст 217 |
|
Робота в групах |
Створюють проект |
Представити проект |
||||||||||||||||||||||||
118 |
Активізація та узагальнення навчального матеріалу з теми |
Розуміти інформацію за темою та застосовує граматику на практиці |
Adverbial Clauses Past Perfect& Past Perfect Continuous |
ЛО теми |
Впр 1ст 216 |
|
Впр 3ст 218 - |
|
Впр 4 cт 219 |
||||||||||||||||||||||||
119 |
Урок активізації набутих знань за темою |
Вміти бути активним учасником бесіди. |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
TEST |
Робота на картках |
|
картки |
Повторити вивч ЛО |
||||||||||||||||||||
120 |
ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ з теми «ОCCUPATIONS» |
|
|
|
|
Reading and Listening |
|
Повт.слова |
|||||||||||||||||||||||||
Тема №9 Англомовний світ. США |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
121 |
Англомовні країни світу. Vocabulary
|
Обговорювати Та називати англомовні країни |
Ідіоматичні вирази
Фразові дієслова з “get»
Ідіоматичні вирази Фразові дієслова з “get |
Ст 220 Ідіоми |
Ст 220 Вп 1, 2 |
|
Вп 2 ст 220 |
|
Вивч ЛО Вп 3 ст 221 |
||||||||||||||||||||||||
122 |
Це США. Географічне положення країни Vocabulary
|
Розповідати про географічне положення та склад США.Називати штати |
Ст. 221 Фразові дієслова з “get»
|
Вп 4 ст 221 |
|
Впр7 ст222
|
Вп 5 ст 221 |
Впр 6 ст222пис Вп 7 розпов |
|||||||||||||||||||||||||
123 |
Політична система США |
Розповідати про політичну систему США |
ЛО з тексту |
Вп 1 ст 226 |
|
Впр1 А ст. 226
|
Впр2,ст.227 |
Переказ тексту |
|||||||||||||||||||||||||
124 |
США на політичній арені світу. Дональд Трамп REading |
Давати оцінку політичній діяльності США |
|
|
|
Ст. 227 Вп3 |
Go for ZNO Task 3 |
Впр. 3Б ст.228 |
Вп 4 ст 228 |
Вп 5 ст 228 розповідь |
|||||||||||||||||||||||
125 |
Граматичний практикум . Вживання Майбутніх часів Grammar |
Вміти вірно вживати граматичні структури Future |
Способи вираження майбутнього |
Ст 223 таблиця |
|
Впр 3 ст 224 |
|
Вп 1, 2 ст 223 |
Правила ст. 224 Вп 4 |
||||||||||||||||||||||||
126 |
Найбільші міста США Вираження майбутнього Grammar REading |
Доречно вживати різні форми Минулих часів для вираження майб. дії |
Способи вираження майбутнього |
ЛО тексту |
New York дод.текст |
Впр 5 ст.224-225 |
Вп 6 ст 225. |
Впр.7 ст 225 (1-9) |
Розпов про Нью Йорк
|
||||||||||||||||||||||||
127 |
Активізація граматичного матеріалу |
Вміти визначати та вживати правильні часові форми |
Майбутні часи дієслів |
Ст 223 таблиця |
Додаткові вправи |
|
|
Картки з вправами |
Правила, картки |
||||||||||||||||||||||||
128 |
Американські історичні постаті.Вебстер і його словник Speaking |
Знаходити, розуміти і передавати важливу інформацію |
|
Ло тексту |
Впр 1 ст.235 |
|
Вп 1А ст235 |
|
Вп 2 ст 235 розповідь |
||||||||||||||||||||||||
129 |
День Подяки – американські свята Удосконалення аудіативних навичок. |
Активно застосовувати прослухану інформацію. |
|
ЛО теми |
|
Вп 3 ст 233 |
Вп 3 ст 236 розповідь про свята |
Вп 4 ст 234 |
Ст 336 Вп 3 розпов |
||||||||||||||||||||||||
130 |
Визначні місця в США.Опис визначних місць Writing |
Знати та розповідати про визначні місця США |
Опис визначних місць ПЛАН |
ЛО теми ст. 241 Вп 4 |
Ст 238 Вп 1 |
картки |
|
|
Розпов про Бруклінський міст |
||||||||||||||||||||||||
131 |
Опис визначних місць Центральний парк Нью Йорка Writing |
Вміти описати одне з визначних місць США |
|
|
|
Способи вираження майбутнього |
|
Ст. 243 Вп 2 |
|
Вп 3 ст 243 |
Вп 3 ст 243 |
Написати твір- опис визн. місця |
|||||||||||||||||||||
132 |
Австралія.Країна, люди Природа |
Приймати активну участь в іншомовному спілкуванні |
|
|
|
|
Корисні фрази Ст.228-229 Вп 7 ст 231 |
Ст. 228-229 Вп 5 |
Відео про Австралію + завдання |
|
Впр.6ст.230 |
ЛО вивч переказ тексту |
|||||||||||||||||||||
133 |
ВеликобританіяОпис визначних місць Camden Market |
Описувати та називати визначні місця Великобританії |
|
|
|
|
ЛО теми |
Ст 239 Вп 2 |
|
Вп 2Б ст. 239 |
Вп 3 ст 241 |
Вп 6 ст 241 |
|||||||||||||||||||||
134 |
Британська монарша родина. Історія Діани та Чарльза |
Розповідати про членів монаршої родини |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Вп 9 ст 231 |
Video-lesson |
Робота з картками |
Вп 9 ст 231-232 |
Ст 232 Вп 10 |
||||||||||||||||||||
135 |
Канада – англомовна країна Listening |
Описувати країну та її жителів |
|
Лексика теми |
|
Ст. 233 Вп 1 |
Розпов про Канаду |
Ст 233 Вп 1 |
Ст. 233 Вп 2 розповідь |
||||||||||||||||||||||||
136 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми |
Розуміти інформацію за темою та застосовувати граматику на практиці |
Майбутні часи дієслів |
|
Тестові завдання |
|
|
Впр 1ст.242 Вп 3 ст 244 |
Повторити ЛО та граматику |
||||||||||||||||||||||||
137 |
Підсумковий урок . Груповий проект: «Англомовні кріїни» |
|
Презентація проектів |
Повт. слова |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема №10 Україна та українці |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
138 |
На вулицях українських міст Vocabulary
|
Розповідаюти та описувати вулиці великих міст та містечок |
розумієнеобхідністьжити разом у злагоді; висловлює власне ставлення до природнього різноманіття. Аналізувати події мину мину і теперішнього в історії нашої держави |
|
Ст.245 - 246 та ідіоми |
TEST |
картки |
Впр 3 ст.100 Розпов про погоду в регіоні |
Впр 2ст. 246
|
Впр 2 ст.246 ЛО вивч |
|||||||||||||||||||||||
139 |
Українські національні символи |
розповідати про українські національні символи |
. |
ЛО теми
|
Cт 252Вп 5 |
Вп 7 ст 260 «Ще не вмерла України..» |
Обговорює історію виникнення |
|
Розповідь про символи |
||||||||||||||||||||||||
140 |
Відомі Українці та їх досягнення |
Вміти назвати та описувати досягнення відомих людей |
|
Впр.4ст.246 |
Вп 4 ст 257 |
|
Cкл план тексту |
Впр.4ст.246 |
Напис про відом людину |
||||||||||||||||||||||||
141 |
Дієприслівниковий зворот часу |
Розповідати про стан речей до, після під час якихось дій |
Past Perfect with Adverbial Clauses of Time |
Cт 250- 251 |
|
Робота на картках |
|
Впр.1ст.251 |
Вп 2 ст 251 |
||||||||||||||||||||||||
142 |
Дієприслівниковий зворот часу Активізація у вправах |
Вміти вірно вживати граматичні структури в речення зі зворотом |
Past Perfect with Adverbial Clauses of Time, |
Cт 250- 251 |
TEST |
|
|
Вп 3 ст 252 |
Вп 6 ст 253 |
||||||||||||||||||||||||
143 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
. Вміти застосувати граматичний матеріал на практиці |
Past Perfect with Adverbial Clauses of Time, |
Ст.250 -251 |
Картки |
|
|
Додаткові вправи |
Додаткові вправи |
||||||||||||||||||||||||
144 |
Відомі українці Т.Г.Шевченко та його твори |
Розповідати про відомих українських діячів |
|
ЛО з тексту |
Впр 3 ст. 256 - 257 |
Впр 2 ст 261 |
Розповідати про відомих людей |
Впр 3ст.257
|
Впр 2 ст.261 вивч |
||||||||||||||||||||||||
145 |
Відомі люди України Listening and Writing |
Розповідати про відомих українських діячів |
|
|
|
Вп1 ст 261 |
Впр.1 ст.261 |
Стаття до журналу Вп 1 ст 267 |
Впр 2 ст. 267
|
||||||||||||||||||||||||
146 |
З історії України Reading |
Описувати історичні події минулого |
|
Минулі часи дієслів |
|
Впр.1 Ст 254
|
|
Впр 2 ст 255 |
Опис одягу в минулому |
Розповідь про одяг в минулому |
|||||||||||||||||||||||
147 |
Київ – столиця України Reading |
Брати активну участь в обговорені. |
розрізнятибезпечні та небезпечні ситуації |
Розумієнеобхідністьжити разом у мирі ,злагоді |
|
|
ст. 258 Вп 5 ЛО з тексту |
ст. 258 Вп 5 |
Відеомандрівка по Києву |
Визначні місця |
Впр.5 ст.258 |
Вп 6 Ст 259 |
|||||||||||||||||||||
148 |
Екскурсія Києвом Listening |
ПРоводити екскурсію містом |
|
Past Perfect with Adverbial Clauses of Time, |
|
|
Впр.4 ст 262 |
Впр.4ст 265 Вп 7 ст 266 |
|
Впр.4 ст.262 |
|||||||||||||||||||||||
149 |
Київ та його мешканці |
Розповідати про Київ |
|
|
|
Вп 3 ст 269 |
|
Вп 2 Ст 268 |
Впр 1 ст.267
|
Розпов. Про Київ |
|||||||||||||||||||||||
150 |
Україна та українці |
Опис українців, як нації. Риси притаманні українцям |
|
|
|
|
ЛО теми |
Додатковий текст |
|
Питання до тексту |
|
Розповідь про українців |
|||||||||||||||||||||
151 |
Презентуємо Україну іноземним туристам |
Розповідь про Україну : відомі місця, природа, звичаї |
|
|
|
|
ЛО теми |
Додатковий текст |
|
Ст 263 Вп 1 |
Впр 2 Ст 263 |
Написати лист другу |
|||||||||||||||||||||
152 |
Узагальнення теми. Підготовка групового проекту |
Розповідь про Україну : відомі місця, природа, звичаї |
|
|
|
|
ЛО теми |
Додатковий текст |
|
Ст 264 Вп 3 |
Ст 264 Вп 3 |
Підготуват проект |
|||||||||||||||||||||
153 |
Захист групового проекту « Мальовнича Україна» |
|
|
|
|
|
Презентація проектів груп |
Повтроити ЛО |
|||||||||||||||||||||||||
154 |
Підсумковий урок по темі « Україна та українці» |
|
|
|
|
|
|
Активізація сприймання на слух Go for ZNO |
Повтроити ЛО |
||||||||||||||||||||||||
Повторення |
|
|||||||||||||||||||||
155 |
Найважливіші відкриття |
Володіти інформацією про випадкові відкриття та скороченими назвами |
умієвисловлювативласнеставленнядо сучаснузасобівмас.інформації
|
|
Впр.4, 5 ст.127 |
|
Впр.1ст.126 Впр.5 ст.128
|
|
Впр.2,3 ст.126 |
Впр.7 ст. 128 Вивч слова |
|
|||||||||||
156 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосовувати правила на практиці |
Майбутні часи дієслів
|
|
|
|
|
Впр1,2 ст.129 |
Повтор грам Роб на картках |
|
||||||||||||
157 |
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Компютеризація |
Читати і розуміти інформацію про комп’ютери та їх використання в особистих, освітніх та комерційних цілях |
|
|
Test |
Картки |
Обговорює роль сучасних засобів комунікації |
|
Розповідати про суч засоб. комунікації |
|
||||||||||||
158 |
Важливість освіти. Що б я змінив в системі освіти |
Порівнювати позитивні та негативні сторони Освіти в Україні |
|
ЛО теми |
Додатковий текст |
|
Обговорення системи освіти |
|
Ессе Освіт в Україні |
|
||||||||||||
159 |
Активізація граматичних вмінь |
Вживати граматичні структури |
Умовні речення І, ІІ, ІІІ типів |
|
Вправи на картках |
|
|
Дод. вправи |
Повторправило |
|
||||||||||||
160 |
Екологічні проблеми світу |
Говорити про екологічні пробл та шляхи вирішення |
Умовні речення Пасивний стан |
|
Додаткові тексти |
Відеолекція |
Завдання до відео |
|
Есе Еколог пробл |
|
||||||||||||
161 |
Активізація граматичних вмінь |
Демонструвати вміння вживання активного та пасивного станів |
Пасивний і активний стани |
|
Вправи на картках |
|
|
Грам довідник |
Роб на картках |
|
||||||||||||
162 |
Структура Used to в реченнях |
Вміти вести активну бесіду за темою |
Вживання Used to |
|
|
Впр .1 ст.140 |
|
Грам довідник |
Вправа з довідн |
|
||||||||||||
163 |
Дієприслівникові звороти в реченнях |
Вміти вживати відповідні часові форми |
Past Perfect with Adverbial Clauses of Time |
|
Додаткові вправи |
|
|
Картки |
Роб на картках |
|
||||||||||||
165 |
Дієприслівникові звороти в реченнях |
|
Adverbial Clauses of result and purpose Past Perfect& Past Perfect Continuous |
|
Додаткові вправи |
|
|
Додаткові вправи |
Повтор лексики і грам |
|
||||||||||||
166 |
Контроль читання мовчки |
|
|
|
|
|
Past Perfect& Past Perfect Continuous |
|||||||||||||||
167 |
Контроль аудіювання ( сприймання на слух)
|
|
||||||||||||||||||||
168 |
Контроль писемного мовлення (ессе) |
|
||||||||||||||||||||
169 |
Контроль усного монологічного мовлення |
|
||||||||||||||||||||
170 |
Підсумковий урок |
Демонструвати вміння застос граматику на письмі |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
|||||||||||