Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником О.Д. Карп'юк “English” 3 год / тиждень на II семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником О.Д. Карп'юк “English” 3 год / тиждень на II семестр
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником О.Д. Карп'юк “English” 3 год / тиждень на  II семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєві функції

 

Примітки

Лексика

Граматика

Unit V “Communication Technologies” / Тема 5: «Комунікаційні технології»

 

 

Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.

an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, to delete, an attachment,

a directory,  to click,

 

 a blog, to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected,  a superhighway, a link

a website, a hypertext, a cyber café, a hacker,  a network

 

 

 

 

 

 

 

Phrasal Verbs

- описувати предмети та явища;

- запитувати та надавати інформацію;

- обговорювати перспективи та аргументувати свою точку зору;

- розповідати про свої захоплення й уподобання;

- розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

- давати поради та реагувати на поради інших;

- аргументувати свій вибір

 

 

 

 

З чого складається комп’ютер?

 

 

Засоби комунікації

 

 

 

Комп’ютерне обладнання

 

 

Основні комп’ютерні операції.

 

 

Комп’ютери та їх переваги

 

 

 Інтернет.

 

 

Електронний лист

 

 

Написання електронних листів

 

 

Плагіат в Інтернеті


Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєві функції

 

Примітки

Лексика

Граматика

Unit VI “Is the Earth in Danger?” / Тема 6: «Наша планета в небезпеці? »

 

 

Природні катастрофи

 

a hurricane, a landslide,

a frequency, a threat,

a cause, a reason,

resistant, to respond,

to occur, to damage

 

 

 

 

 

 

Conditionals (I, II)

 

- описувати явища, події та ситуації, аналізувати їхні причини і наслідки;

- описувати події в їхній логічній послідовності;

- запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти;

- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим;

- надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;

- порівнювати ситуації, факти, явища;

- аргументувати власну думку;

- давати поради і реагувати на поради інших;

- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

 

 

Види катаклізмів та можливість їх прогнозування

 

 

 

Причини природних катастроф

 

 

 

 

Правила поведінки під час стихійного лиха лих

 

 

 

 

Забруднення навколишнього середовища

a sandstorm,

a tidal wave, to affect,

to reduce, to destroy,

to occur, an accident,

to threaten, to provoke,

a catastrophe

 

 

 

 

 

 

Охорона довкілля

 

 

 

 

Написання твору

 

 

 

Надзвичайні ситуації у ЗМІ

 

 

 

Попередження лісових пожеж

 

 


 

 

 

 

Збережемо нашу планету! Систематизація та узагальнення

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєві функції

 

Примітки

Лексика

Граматика

Unit VII “The World of Painting” / Тема 7: «Мистецтво. Живопис.»

 

 

Розвиток живопису в Україні.

 

an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene,

a scenery, a tendency,

a theme, to depict,

to devote, to propagate, to represent, to inspire,

to influence, to refer, a master, a portrait, an icon, a fresco, distinguished, prominent, outstanding, brilliant, representative, pastoral, rural, landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray,

a trend, baroque,

to reflect, a sitter, folk, abstraction, avant-garde, classicism, futurism, impressionism,

realism

 

 

 

 

 

Past Perfect

Past Perfect Continuous

 

 

 

 

 

Revision of Tenses in Passive

Voice

 

- описувати події в їхній логічній послідовності;

- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;

- аналізувати явища культурного життя;

- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим;

- розповідати про свої уподобання, аргументуючи власний вибір;

- вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;

- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

 

 

 

Жанри живопису.

 

 

 

 

Англійський живопис

 

 

 

Куточок граматики Past Perfect, Past Perfect Continuous

 

 

 

Національна галерея Лондона

 

 

 

 

Відвідання музеїв та виставок

 

 

 

 

Структура есе

 

 

 

 

Написання есе. Роль мистецтва в житті людини.

 

 

 

Британські художники

 

 

 

Улюблений художник

Систематизація та узагальнення

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєві функції

 

Примітки

Лексика

Граматика

Unit VIII “Do You Like Sports?  / Тема 8: «Ви любите спорт?»

 

 

Яким видом спорту ти займаєшся?

be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach,

a contest, a participant,

a referee, to achieve,

to draw, to hit, to lose,

to score, to play draughts, ski slope, a coach, a referee

tobogganing,

a disgrace,

an opposition, a pitch,

a promotion, to oppose,

to promote, to tackle,

to get injured

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tense Revision

 

- розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;

- давати поради, реагувати на поради інших;- знаходити схожі риси та відмінності в спортивному житті різних країн;- аналізувати явища спортивного  життя різних країн;- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим і побаченим;

- запитувати і надавати інформацію;- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

 

 

Спорт у школі

 

 

 

Види спорту

 

 

 

 

Спортивне життя

 

 

 

Спортивні фанати

 

 

 

Мій улюблений вид спорту

 

 

 

Спорт у Великій Британії та США.

 

 

 

Спорт в Україні.

 Відомі спортсмени України.

 

 

 

Написання есе «Спорт у моєму житті».

 

 

 

Видатні українські спортсмени

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєві функції

 

Примітки

Лексика

Граматика

Unit IX “Across State Systems”  / Тема 9: «Адміністративний та політичний устрій держави»

 

 

Держава Україна

be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach,

a contest, a participant,

a referee, to achieve,

to draw, to hit, to lose,

to score, to play draughts, ski slope, a coach, a referee

tobogganing,

a disgrace,

an opposition, a pitch,

a promotion, to oppose,

to promote, to tackle,

to get injured

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tense Revision

 

- розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;

- давати поради, реагувати на поради інших;- знаходити схожі риси та відмінності в спортивному житті різних країн;- аналізувати явища спортивного  життя різних країн;- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим і побаченим;

- запитувати і надавати інформацію;- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

 

 

Адміністративний та політичний устрій Великої Британії та США

 

 

Конституція України

 

 

 

Куточок граматики

Past Tenses

 

 

 

Куточок граматики  Mixed Tenses

 

 

 

Держава Канада

 

 

 

Конспект. Резюме

 

 

Державна структура в Україні

 

 

Англомовні країни. Політичний устрій

 

 

 

 

Контроль умінь сприймання на слух

 

 

 

 

 

Контроль умінь зорового сприймання

 

 

 

 

 

Контроль умінь писемного продукування

 

 

 

 

 

Контроль умінь усного продукування

 

 

 

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

Резервні уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 січня 2022
Переглядів
5395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку