Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником О.Д. Карп'юк “English” 3 год / тиждень на II семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
Unit V “Communication Technologies” / Тема 5: «Комунікаційні технології» |
||||||
|
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. |
an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, to delete, an attachment, a directory, to click,
a blog, to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected, a superhighway, a link a website, a hypertext, a cyber café, a hacker, a network |
Phrasal Verbs |
- описувати предмети та явища; - запитувати та надавати інформацію; - обговорювати перспективи та аргументувати свою точку зору; - розповідати про свої захоплення й уподобання; - розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; - давати поради та реагувати на поради інших; - аргументувати свій вибір
|
|
|
|
З чого складається комп’ютер? |
||||
|
|
Засоби комунікації
|
||||
|
|
Комп’ютерне обладнання |
||||
|
|
Основні комп’ютерні операції. |
||||
|
|
Комп’ютери та їх переваги |
||||
|
|
Інтернет. |
||||
|
|
Електронний лист |
||||
|
|
Написання електронних листів |
||||
|
|
Плагіат в Інтернеті |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
||||||||
Unit VI “Is the Earth in Danger?” / Тема 6: «Наша планета в небезпеці? » |
|||||||||
|
|
Природні катастрофи
|
a hurricane, a landslide, a frequency, a threat, a cause, a reason, resistant, to respond, to occur, to damage |
Conditionals (I, II)
|
- описувати явища, події та ситуації, аналізувати їхні причини і наслідки; - описувати події в їхній логічній послідовності; - запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти; - висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим; - надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; - порівнювати ситуації, факти, явища; - аргументувати власну думку; - давати поради і реагувати на поради інших; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
|||
|
|
Види катаклізмів та можливість їх прогнозування |
|
||||||
|
|
Причини природних катастроф
|
|
||||||
|
|
Правила поведінки під час стихійного лиха лих |
|
||||||
|
|||||||||
|
|
Забруднення навколишнього середовища |
a sandstorm, a tidal wave, to affect, to reduce, to destroy, to occur, an accident, to threaten, to provoke, a catastrophe
|
|
|||||
|
|
Охорона довкілля
|
|
||||||
|
|
Написання твору |
|
||||||
|
|
Надзвичайні ситуації у ЗМІ |
|
||||||
|
|
Попередження лісових пожеж |
|
||||||
|
|||||||||
|
|
Збережемо нашу планету! Систематизація та узагальнення |
|
||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
||||||||
Unit VII “The World of Painting” / Тема 7: «Мистецтво. Живопис.» |
|||||||||
|
|
Розвиток живопису в Україні.
|
an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery, a tendency, a theme, to depict, to devote, to propagate, to represent, to inspire, to influence, to refer, a master, a portrait, an icon, a fresco, distinguished, prominent, outstanding, brilliant, representative, pastoral, rural, landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray, a trend, baroque, to reflect, a sitter, folk, abstraction, avant-garde, classicism, futurism, impressionism, realism |
Past Perfect Past Perfect Continuous
Revision of Tenses in Passive Voice
|
- описувати події в їхній логічній послідовності; - описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур; - аналізувати явища культурного життя; - висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим; - розповідати про свої уподобання, аргументуючи власний вибір; - вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію
|
|
|||
|
|
Жанри живопису.
|
|
||||||
|
|
Англійський живопис |
|
||||||
|
|
Куточок граматики Past Perfect, Past Perfect Continuous |
|
||||||
|
|
Національна галерея Лондона |
|
||||||
|
|||||||||
|
|
Відвідання музеїв та виставок
|
|
||||||
|
|
Структура есе
|
|
||||||
|
|
Написання есе. Роль мистецтва в житті людини. |
|
||||||
|
|
Британські художники |
|
||||||
|
|
Улюблений художник Систематизація та узагальнення
|
|
||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
||||||||
Unit VIII “Do You Like Sports? / Тема 8: «Ви любите спорт?» |
|||||||||
|
|
Яким видом спорту ти займаєшся? |
be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski slope, a coach, a referee tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured |
Tense Revision
|
- розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір; - давати поради, реагувати на поради інших;- знаходити схожі риси та відмінності в спортивному житті різних країн;- аналізувати явища спортивного життя різних країн;- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим і побаченим; - запитувати і надавати інформацію;- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
|||
|
|
Спорт у школі
|
|||||||
|
|
Види спорту
|
|
||||||
|
|
Спортивне життя |
|
||||||
|
|
Спортивні фанати |
|
||||||
|
|
Мій улюблений вид спорту |
|
||||||
|
|
Спорт у Великій Британії та США. |
|
||||||
|
|
Спорт в Україні. Відомі спортсмени України. |
|
||||||
|
|
Написання есе «Спорт у моєму житті». |
|
||||||
|
|
Видатні українські спортсмени |
|
||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
|||
Лексика |
Граматика |
|||||||
Unit IX “Across State Systems” / Тема 9: «Адміністративний та політичний устрій держави» |
||||||||
|
|
Держава Україна |
be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski slope, a coach, a referee tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured |
Tense Revision
|
- розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір; - давати поради, реагувати на поради інших;- знаходити схожі риси та відмінності в спортивному житті різних країн;- аналізувати явища спортивного життя різних країн;- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим і побаченим; - запитувати і надавати інформацію;- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
||
|
|
Адміністративний та політичний устрій Великої Британії та США |
||||||
|
|
Конституція України |
|
|||||
|
|
Куточок граматики Past Tenses |
|
|||||
|
|
Куточок граматики Mixed Tenses |
|
|||||
|
|
Держава Канада |
|
|||||
|
|
Конспект. Резюме |
||||||
|
|
Державна структура в Україні |
||||||
|
|
Англомовні країни. Політичний устрій |
|
|
||||
|
|
Контроль умінь сприймання на слух |
|
|
|
|||
|
|
Контроль умінь зорового сприймання |
|
|
|
|||
|
|
Контроль умінь писемного продукування |
|
|
|
|||
|
|
Контроль умінь усного продукування |
|
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|||
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|||
|
|
Резервні уроки |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||