Календарно-тематичне планування. Укр. мова. 2 клас. І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови (автор), для класів, які працюють з ЕОІР "Розумники". КТП містить - QR-коди з посиланням на програму та електронний підручник
Перегляд файлу

                 Календарне планування уроків української мови в 2-А класі .http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fpidruchnyk.com.ua%2F1301-ukrayinska-mova-ta-chitannya-ponomarova-savchenko-2-klas.html&4&0Головні слова в реченні | Тест з української мови – «На Урок»

Програма для 1-2 класів під редакцією О. Я. Савченко.

Підручник «Українська мова», автор К. І. Пономарьова,

зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом. 2 клас».

 І СЕМЕСТР

3,5 години х 16 тижнів = 56 годин

(48 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)

 

№ уроку, сторінка в посібнику / зошиті

Дата проведення

 

 

Тема

 

ЕОІР

 

Примітка

Час-тина

Мо-дуль

1

С. 4-5

01.09

 

Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями

 

 

 

2

С. 6-7

02.09

Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками

1

1

 

3

С. 2-4

(у зошиті)

03.09

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко»

 

 

 

4

С. 8-11

06.09

Розпізнавання голосних звуків Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)

1

2

 

5

С. 11-12

       08.09

Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами

2

7-8

 

6

С. 13-14

09.09

Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами

 

 

 

7

С. 14-15

13.09

Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття

2

9

 

       8

С. 16-17

15.09

Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками дж, дз. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.

2

3

 

      9

С. 17-18

16.09

Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту.             

2

4-5

 

10

С. 5-8

(у зошиті)

17.09

Розвиток зв’язного мовлення.  Складання діалогу. Тема для спілкування: «Птахи – наші пернаті друзі»

 

 

 

11

С. 19-20

20.09

 Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком

1

8

 

12

С. 21-22

22.09

Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями

2

10

 

13

С. 23-24

23.09

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами

2

6

 

14

С. 24-25

27.09

Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями.

1

9

 

15

С. 26-27

29.09

Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень

 

 

 

16

30.09

Діагностувальна робота: диктант

 

 

 

17

С. 9-11

(у зошиті)

01.10

Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить»

 

 

 

18

С. 28-29

04.10

Аналіз діагностувальної роботи. Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання

1

10

 

19

С. 30-31

06.10

Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами

1

5

 

20

С. 32-33

 

07.10

Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту

1

6

 

21

С. 34-35

11.10

Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. Створення розповіді за опорними словами

1

5-6

 

22

С. 36-37

13.10

Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Записування відповіді на запитання кількома реченнями

1

3

 

23

С. 37-38

18.10

Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, словами

1

4

 

24

20.10

Діагностувальна робота: списування

 

 

 

25

С. 40-41

21.10

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Запис відповіді на запитання.

 

 

 

26

С. 12-14

(у зошиті)

23.10

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Звірі готуються до зими»

 

 

 

27

25.10

Узагальнення і систематизація знань про звуки і букви

 

 

 

28

С. 39-40

08.11

Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму.

 

 

 

29

С. 41-42

10.11

Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями

 

 

 

30

С. 43-44

11.11

Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами

 

 

 

31

С. 15-17

(у зошиті)

12.11

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «За вікном летить сніжок»

 

 

 

32

С. 44-45

15.11

Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням

 

 

 

33

С. 46-47

17.11

Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації

 

 

 

34

С. 47-48

18.11

Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови

 

 

 

35

С. 49-50

22.11

Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю)

3

3

 

36

24.11

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

37

С. 51-52

25.11

Аналіз діагностувальної роботи. Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями

 

 

 

38

С. 15-17

(у зошиті)

26.11

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «За вікном летить сніжок»

 

 

 

39

С. 52-53

29.11

Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації

 

 

 

40

С. 54-55

01.12

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком

4

1

 

41

С. 56-57

02.12

Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком

4

1

 

42

С. 58-59

06.12

Добір іменників. Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями

 

 

 

43

С. 60-61

08.12

Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень

4

4

 

44

С. 62-63

09.12

Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень

 

 

 

45

С.18-20

(у зошиті)

10.12

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку»

 

 

 

46

С. 64-65

13.12

Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями. Узагальнення вивченого

 

 

 

47

С. 65-66

15.12

Аналіз діагностувальної роботи. Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту). Узагальнення вивченого

4

6

 

48

С. 67-68

16.12

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами

4

6

 

49

С. 69-70

20.12

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами

4

2

 

50

22.12

Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник»

 

 

 

51

С. 70-71

23.12

Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації

4

3

 

52

24.12

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
1696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку