Календарне планування уроків української мови в 2-А класі .
Програма для 1-2 класів під редакцією О. Я. Савченко.
Підручник «Українська мова», автор К. І. Пономарьова,
зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом. 2 клас».
І СЕМЕСТР
3,5 години х 16 тижнів = 56 годин
(48 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)
№ уроку, сторінка в посібнику / зошиті |
Дата проведення
|
Тема |
ЕОІР |
Примітка |
|
Час-тина |
Мо-дуль |
||||
1 С. 4-5 |
01.09
|
Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями |
|
|
|
2 С. 6-7 |
02.09 |
Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками |
1 |
1 |
|
3 С. 2-4 (у зошиті) |
03.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко» |
|
|
|
4 С. 8-11 |
06.09 |
Розпізнавання голосних звуків Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення) |
1 |
2 |
|
5 С. 11-12 |
08.09 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами |
2 |
7-8 |
|
6 С. 13-14 |
09.09 |
Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами |
|
|
|
7 С. 14-15 |
13.09 |
Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття |
2 |
9 |
|
8 С. 16-17 |
15.09 |
Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками дж, дз. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту. |
2 |
3 |
|
9 С. 17-18 |
16.09 |
Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту. |
2 |
4-5 |
|
10 С. 5-8 (у зошиті) |
17.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Птахи – наші пернаті друзі» |
|
|
|
11 С. 19-20 |
20.09 |
Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком |
1 |
8 |
|
12 С. 21-22 |
22.09 |
Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями |
2 |
10 |
|
13 С. 23-24 |
23.09 |
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами |
2 |
6 |
|
14 С. 24-25 |
27.09 |
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями. |
1 |
9 |
|
15 С. 26-27 |
29.09 |
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень |
|
|
|
16 |
30.09 |
Діагностувальна робота: диктант |
|
|
|
17 С. 9-11 (у зошиті) |
01.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» |
|
|
|
18 С. 28-29 |
04.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання |
1 |
10 |
|
19 С. 30-31 |
06.10 |
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами |
1 |
5 |
|
20 С. 32-33
|
07.10 |
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту |
1 |
6 |
|
21 С. 34-35 |
11.10 |
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. Створення розповіді за опорними словами |
1 |
5-6 |
|
22 С. 36-37 |
13.10 |
Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Записування відповіді на запитання кількома реченнями |
1 |
3 |
|
23 С. 37-38 |
18.10 |
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, словами |
1 |
4 |
|
24 |
20.10 |
Діагностувальна робота: списування |
|
|
|
25 С. 40-41 |
21.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Запис відповіді на запитання. |
|
|
|
26 С. 12-14 (у зошиті) |
23.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Звірі готуються до зими» |
|
|
|
27 |
25.10 |
Узагальнення і систематизація знань про звуки і букви |
|
|
|
28 С. 39-40 |
08.11 |
Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму. |
|
|
|
29 С. 41-42 |
10.11 |
Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями |
|
|
|
30 С. 43-44 |
11.11 |
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами |
|
|
|
31 С. 15-17 (у зошиті) |
12.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «За вікном летить сніжок» |
|
|
|
32 С. 44-45 |
15.11 |
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням |
|
|
|
33 С. 46-47 |
17.11 |
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації |
|
|
|
34 С. 47-48 |
18.11 |
Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови |
|
|
|
35 С. 49-50 |
22.11 |
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) |
3 |
3 |
|
36 |
24.11 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
37 С. 51-52 |
25.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями |
|
|
|
38 С. 15-17 (у зошиті) |
26.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «За вікном летить сніжок» |
|
|
|
39 С. 52-53 |
29.11 |
Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації |
|
|
|
40 С. 54-55 |
01.12 |
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком |
4 |
1 |
|
41 С. 56-57 |
02.12 |
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком |
4 |
1 |
|
42 С. 58-59 |
06.12 |
Добір іменників. Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями |
|
|
|
43 С. 60-61 |
08.12 |
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень |
4 |
4 |
|
44 С. 62-63 |
09.12 |
Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень |
|
|
|
45 С.18-20 (у зошиті) |
10.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку» |
|
|
|
46 С. 64-65 |
13.12 |
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями. Узагальнення вивченого |
|
|
|
47 С. 65-66 |
15.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту). Узагальнення вивченого |
4 |
6 |
|
48 С. 67-68 |
16.12 |
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами |
4 |
6 |
|
49 С. 69-70 |
20.12 |
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами |
4 |
2 |
|
50 |
22.12 |
Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник» |
|
|
|
51 С. 70-71 |
23.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації |
4 |
3 |
|
52 |
24.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку» |
|
|
|