Календарно-тематичне планування з предмету «Українська мова» за підручником Мар’яни Захарійчук «Українська мова та читання» (частина 1), «Грамота», 2020 р.
№ з/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІI семестр |
|||
53. |
11.01 |
Прикметник як частина мови |
|
54. |
12.01 |
Зв’язок прикметників з іменниками |
|
55. |
13.01 |
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
|
56. |
15.01 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту. |
|
57. |
18.01 |
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми |
|
58. |
19.01 |
Родові закінчення прикметників |
|
59. |
20.01 |
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками |
|
60. |
25.01 |
Розбір прикметника як частини мови |
|
61. |
26.01 |
Уживання прикметників у загадках |
|
62. |
27.01 |
Уживання прикметників в описах |
|
63. |
29.01 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю розповідь на відому тему |
|
64. |
01.02 |
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками |
|
65. |
02.02 |
Закріплення знань про прикметник як частину мови |
|
66. |
03.02 |
Діагностична робота. Прикметник як частина мови |
|
67. |
08.02 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
68. |
09.02 |
Числівник як частина мови |
|
69. |
10.02 |
Питання числівника |
|
70. |
12.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту, використовуючи малюнки |
|
71. |
15.02 |
Правопис і наголошування числівників |
|
72. |
16.02 |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
73. |
17.02 |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
74. |
22.02 |
Закріплення знань про числівник як частину мови |
|
75. |
23.02 |
Діагностична перевірна робота. Диктант |
|
76. |
24.02 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
77. |
26.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлення (розповідь), використовуючи частину тексту та малюнки |
|
78. |
01.03 |
Дієслово як частина мови |
|
79. |
02.03 |
Зв'язок дієслова з іменником |
|
81. |
03.03 |
Змінювання дієслів за часами |
|
82. |
09.03 |
Змінювання дієслів за часами |
|
83. |
10.03 |
Написання не з дієсловами |
|
84. |
12.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту за колективно складеним планом |
|
85. |
15.03 |
Дієслова-антоніми |
|
86. |
16.03 |
Дієслова-синоніми |
|
87. |
17.03 |
Пряме й переносне значення дієслова |
|
88. |
22.03 |
Уживання дієслів у власному мовленні |
|
89. |
23.03 |
Закріплення знань про дієслово як частину мови |
|
90. |
24.03 |
Діагностична перевірна робота. Дієслово як частина мови |
|
91. |
26.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю художній опис за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел |
|
92. |
05.04 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
93. |
06.04 |
Закріплення та узагальнення вивченого про речення |
|
94. |
07.04 |
Речення за метою висловлювання та інтонацією |
|
95. |
12.04 |
Речення окличні та неокличні |
|
96. |
13.04 |
Спонукальні речення |
|
97. |
14.04 |
Звертання, розділові знаки при них |
|
98. |
16.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю текст-розповідь за малюнками й опорними словами та словосполученнями |
|
99. |
19.04 |
Члени речення. Головні та другорядні. |
|
100. |
20.04 |
Зв'язок слів у реченні |
|
101. |
21.04 |
Словосполучення в групі підмета й присудка |
|
102. |
26.04 |
Побудова простих речень |
|
103. |
27.04 |
Діагностична перевірна робота. Списування |
|
104. |
28.04 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
105. |
30.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю привітання до Дня матері |
|
106. |
05.05 |
Текст та його ознаки. Заголовок |
|
107. |
11.05 |
Будова тескту. Абзац |
|
108. |
12.05 |
Художній, науково-популярний та діловий тексти |
|
109. |
14.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю художній опис дуба за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел |
|
110. |
17.05 |
План тексту |
|
111. |
18.05 |
Текст-розповідь |
|
112. |
19.05 |
Текст-опис |
|
113. |
24.05 |
Текст-міркування |
|
114. |
25.05 |
Текст-есе |
|
115. |
26.05 |
Засоби зв’язку речень у тексті |
|
116. |
28.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаю зв'язну розповідь про ситуацію з життя «Мрії про літні канікули» |
|
117. |
31.05 |
Тема та мета тексту |
|
118. |
01.06 |
Повторення вивченого матеріалу. Слово. Будова слова |
|
119. |
02.06 |
Повторення вивченого матеріалу. Частини мови |
|
120. |
03.06 |
Діагностична перевірна робота. Диктант |
|
121. |
04.06 |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок |
|