Календарно-тематичне планування. Українська мова. 7 клас. НУШ. Модельна програма - Голуб Н., Горошкіна О; підручн. - Літвінова І. 105 год/рік.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7 класу, НУШ. Українська мова. Модельна навчальна програма "Українська мова. 7-9 класи" для закладів ЗСО (авт. Голуб Н., Горошкіна О.). Підручник - Літвінова І. 105 год/рік, 3 год/тижд.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

7 клас, НУШ (мод.пр. - Голуб Н., Горошкіна О, підр.- Літвінова І.)

105 год/рік; 3 год/тижд

2024-2025 н.р.

 п/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

 

К-сть.

год

 

I СЕМЕСТР

ВСТУП

1

 

Мовні обов’язки українців та українок

1

 

2

 

Повторення вивченого в  6 класі. Будова слова

1

 

3

 

Повторення вивченого в  6 класі. Словотвір

1

 

4

 

УМР. Інформація. Повторення вивченого в 5-6 класах. Способи пошуку інформації.

1

 

5

 

Повторення вивченого в  6 класі. Морфологія (іменник, прикметник, числівник, займенник)

1

 

6

 

УМР. Повелителі текстів (с. 17).

1

 

1. ДІЄСЛОВО (ч. І)

7

 

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1

 

8

 

Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення).

1

 

9

 

Інфінітив (неозначена форма)

1

 

10

 

УМР. Інформація. Вибір джерела інформації (практично). Якість і достовірність інформації.

1

 

11

 

Діагностувальна робота. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій (підготовка)

1

 

12

 

Діагностувальна робота. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій (написання)

1

 

13

 

Особові форми дієслова

1

 

14

 

Види дієслова (доконаний, недоконаний)

1

 

15

 

УМР. Інформація. Вербальні й невербальні засоби інформації.

1

 

16

 

Спосіб дієслова: загальна характеристика. Дійсний спосіб

1

 

17

 

Часи дієслова. Минулий час. Змінювання дієслів у минулому часі.

1

 

18

 

Часи дієслова. Теперішній час. Особливості змінювання.

1

 

19

 

УМР. Інформація. Опрацювання текстової інформації (практично).

1

 

20

 

Часи дієслова. Майбутній час. Проста і складена форми. Особливості змінювання.

1

 

21

 

Діагностувальна робота № 1. Дієслово (1 частина)

1

 

2. ДІЄСЛОВО (ч. ІІ)

22

 

Дієвідмінювання дієслів. Що таке дієвідмінювання. Особові форми дієслів I  та ІІ дієвідмін. Як визначити, до якої дієвідміни належить дієслово

1

 

23

 

Дієвідмінювання дієслів дати, їсти та дієслів на -повісти

1

 

24

 

УМР. Інформація. Перетворення (трансформування) інформації (тeкстової в графічну й навпаки)

1

 

25

 

Спосіб дієслова: наказовий спосіб дієслів. Особливості творення.

1

 

26

 

Спосіб дієслова: умовний спосіб дієслів. Особливості творення

1

 

27

 

Діагностувальна робота. Диктант № 1

1

 

28

 

Безособові дієслова. Дієслівні форми на -но, -то

1

 

29

 

Способи творення дієслів. Правопис дієслів

1

 

30

 

УМР. Інформація. Використання інформації в різних ситуаціях спілкування (практично).

1

 

31

 

Правопис дієслів із часткою не

1

 

32

 

Правопис -ться, -шся в дієсловах (повторення). Уживання дієслів у мовленні

1

 

33

 

УМР. Повелителі текстів (с. 71). Підсумкові тести.

1

 

34

 

Діагностувальна робота № 2. Дієслово (ІІ частина)

1

 

3. ДІЄПРИКМЕТНИК

35

 

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1

 

36

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в  реченнях із  дієприкметниковими зворотами

1

 

37

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в  реченнях із  дієприкметниковими зворотами (розбір)

1

 

38

 

УМР. Текст. Пoвтoрення вивченoгo в 5-6 класах. Пoради читачам. Mета читання (пошук інформації, виконання завдань, набуття eстeтичного досвіду).

1

 

39

 

Активні й  пасивні дієприкметники. Творення та вживання дієприкметників

1

 

40

 

Відмінювання дієприкметників. Розбір дієприкметника як форми дієслова

1

 

41

 

УМР. Текст. Вдумливе читання. Критичне читання.

1

 

42

 

Правопис дієприкметників. Правопис дієприкметникових суфіксів. -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походхення.

1

 

43

 

Частка не з  дієприкметниками. Уживання дієслів у мовленні

1

 

44

 

УМР. Повелителі текстів (с. 103). Підсумкові тести

1

 

45

 

Діагностувальна робота № 3. Дієприкметник

1

 

46

 

УМР. Текст. Зміст прoчитанoгo. Прoблеми в тексті (oбговорeння)

1

 

47

 

УМР. Текст. Втoринні тексти. Детальний переказ.

1

 

48

 

УМР. Текст. Опис у худoжніх текстах.

1

 

ІІ СЕМЕСТР

4. ДІЄПРИСЛІВНИК

49

 

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1

 

50

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприслівниковими зворотами й одиничними дієприслівниками

1

 

51

 

УМР. Текст. Емoційний складник худoжньoгo тексту. Прийoми редагування тексту.

1

 

52

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприслівниковими зворотами й одиничними дієприслівниками (розбір)

1

 

53

 

Вид і  час дієприслівників. Творення дієприслівників недоконаного й доконаного виду Розбір дієприслівника як форми дієслова.

1

 

54

 

УМР. Жанри мовлення. Пoвтoрення вивченoгo в 5-6 класах. Жарт. Висміювання. Насмішка.

1

 

55

 

Правопис дієприслівників. Літера и  в кінці дієприслівників

1

 

56

 

Частка не з  дієприслівниками

1

 

57

 

УМР. Повелителі текстів (с. 127). Підсумкові тести.

1

 

58

 

Діагностувальна робота № 4. Дієприслівник

1

 

5. ПРИСЛІВНИК

59

 

Прислівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1

 

60

 

Ступені порівняння прислівників. Розбір прислівника як частини мови

1

 

61

 

Способи творення прислівників

1

 

62

 

 

Діагностувальна робота. Написання есе на одну з тем: «Гармонія людини та природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я», «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів (літаків) – улюблене заняття чоловіків нашої родини») в  художньому стилі з використанням речень зі звертаннями, вставними словами (підготовка)

1

 

63

 

Діагностувальна робота. Написання есе на одну з тем: «Гармонія людини та природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я», «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів (літаків) – улюблене заняття чоловіків нашої родини») в  художньому стилі з використанням речень зі звертаннями, вставними словами (написання)

1

 

64

 

УМР. Жанри мовлення. Захват, захoплення. Пoвідoмлення.

1

 

65

 

Особливості правопису прислівників. Написання прислівників із дефісом

1

 

66

 

Особливості правопису прислівників. Написання прислівників разом

1

 

67

 

УМР. Жанри мовлення. Інструкція. Знайoмствo.

1

 

68

 

Особливості правопису прислівників. Написання прислівників окремо

1

 

69

 

Букви -н- та -нн- у  прислівниках

1

 

70

 

УМР. Жанри мовлення. Дружня бесіда. Кoнспект.

1

 

71

 

Правопис заперечних часток не та ні з  прислівниками

1

 

72

 

Букви и  та і  в прислівникових суфіксах

1

 

73

 

УМР. Повелителі текстів (с. 158). Підсумкові тести

1

 

74

 

Діагностувальна робота № 5. Прислівник

1

 

6. СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ

75

 

ПРИЙМЕННИК як службова частина мови і засіб зв'язку слів.

1

 

76

 

Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники

1

 

77

 

Написання похідних прийменників разом, окремо та з  дефісом

1

 

78

 

УМР. Спілкування. Повторення вивченого в 5-6 класах. Комунікативні наміри. Поділитися враженнями.

1

 

79

 

Синонімічні й  антонімічні прийменники

1

 

80

 

Особливості вживання прийменників

1

 

81

 

Діагностувальна робота. Диктант № 2

1

 

82

 

УМР. Повелителі текстів (с. 184). Підсумкові тексти.

1

 

83

 

СПОЛУЧНИК як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням

1

 

84

 

Сполучники сурядности й  підрядности. Використання їх у простому і складному реченнях як засобу зв'язку однорідних членів і частин складного речення.

1

 

85

 

Написання сполучників разом та окремо

1

 

86

 

УМР. Спілкування. Mовні й позамовні засоби гармонійного спілкування (елементи ввічливості, жести, міміка, усмішка, комплімент)

1

 

87

 

Розрізнення сполучників й  однозвучних слів

1

 

88

 

Синонімічні й  антонімічні сполучники

1

 

89

 

Діагностувальна робота. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі (підготовка)

1

 

90

 

Діагностувальна робота. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі (написання)

1

 

91

 

УМР. Повелителі текстів (с. 210). Підсумкові тести

1

 

92

 

ЧАСТКА як службова частина мови

1

 

93

 

Види часток. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично).

1

 

94

 

Правопис часток із різними частинами мови. Написання частки не  з  різними частинами мови

1

 

95

 

УМР. Спікування. Засоби прикрашання мовлення: фразеологізми, інтонаційний малюнок.

1

 

96

 

Правопис часток із різними частинами мови. Написання частки ні  з  різними частинами мови

1

 

97

 

Написання часток разом і  з дефісом. Написання часток -бо, -но, -то,

-от, -таки.

1

 

98

 

УМР. Повелителі текстів (с. 233). Підсумкові тести

1

 

99

 

ВИГУК як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.

1

 

100

 

Дефіс у  вигуках. Кома і  знак оклику в  реченнях із вигуками

1

 

101

 

УМР. Повелителі текстів (с.249).

1

 

102

 

Діагностувальна робота № 6. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук.

1

 

103

 

УМР. Спілкування. Бар'єри спілкування. Суперечка й сварка.

1

 

104

 

УМР. Спілкування. Правила гарного слухача

1

 

7. Повторення вивченого протягом року

105

 

Узагальнення знань. Підсумкові тести

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Levchenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гав'юк Мар'яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Томаш Школа
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 серпня
Переглядів
6899
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку