Календарно-тематичне планування
з української мови 9 клас
(102 год., 3 години на тиждень)
РМ- 44 год.
№ з/п |
К-сть год. |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|||||||||
1. |
|
Повторення Частини мови, їх ознаки. |
|
|
|||||||||
2. |
|
РМ 1 Повторення вивченого про текст. Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Назва і тема висловлювання. |
|
|
|||||||||
3.
|
|
РМ 2Типи мовлення: розповідь, опис, міркування (роздум). |
|
|
|||||||||
4. |
|
Основні правила правопису частин мови (практично, за вибором учителя). |
|
|
|||||||||
5. |
|
Основні правила правопису частин мови (практично, за вибором учителя). |
|
|
|||||||||
6. |
|
Основні правила правопису частин мови (практично, за вибором учителя). |
|
|
|||||||||
7. |
|
РМ 3 Стилі мовлення: розмовний, художній, науковий, публіцистичний, офіційно-діловий. |
|
|
|||||||||
8 |
|
Основні правила правопису частин мови (практично, за вибором учителя). |
|
|
|||||||||
Узагальнення і систематизація вивченого |
|||||||||||||
9. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
10. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
11.
|
|
РМ4 Аудіювання. Виразне читання текстів різних типів, стилів і жанрів мовлення. |
|
|
|||||||||
12. |
|
РМ 5 Говоріння. Виразне читання вголос текстів різних типів, стилів і жанрів мовлення. |
|
|
|||||||||
13. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
14. |
|
РМ 6 Стислий усний переказ за даним планом тексту-опису предмета. |
|
|
|||||||||
15. |
|
РМ 7 Стислий письмовий переказ за даним планом тексту-опису предмета. |
|
|
|||||||||
16. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
17. |
|
РМ 8 Повний усний переказ тексту-опису предмета. |
|
|
|||||||||
18. |
|
РМ 9 Твір-мініатюра розповідного характеру (усний) на основі побаченого. |
|
|
|||||||||
19. |
|
РМ10 Твір-мініатюра розповідного характеру(письмовий) на основі побаченого. |
|
|
|||||||||
20. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
21. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
22. |
|
РМ11Аудіювання.Читання текстів публіцистичного стилю мовлення. Виділення незрозумілих слів, пояснення їх значення. |
|
|
|||||||||
23. |
|
РМ 12Сприймання чужого мовлення. |
|
|
|||||||||
24. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
25. |
|
РМ 13 Твір-опис тварини за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
26. |
|
Прості та складні речення |
|
|
|||||||||
27. |
|
Речення поширені й непоширені |
|
|
|||||||||
28. |
|
РМ 14 Стислий( усний) переказ тексту з елементами опису приміщення. |
|
|
|||||||||
29. |
|
РМ 15 Стислий ( письмовий) переказ тексту з елементами опису приміщення. |
|
|
|||||||||
30. |
|
РМ 16 Повний усний переказ тексту з елементами опису приміщення. |
|
|
|||||||||
31. |
|
Речення поширені й непоширені |
|
|
|||||||||
32. |
|
Речення поширені й непоширені |
|
|
|||||||||
33. |
|
РМ 17 Твір-опис приміщення за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
34. |
|
Прості та складні речення. Речення поширені й непоширені. |
|
|
|||||||||
35. |
|
РМ 18 Стислий усний переказ тексту з елементами опису природи. |
|
|
|||||||||
36. |
|
РМ 19 Стислий письмовий переказ тексту з елементами опису природи після опрацювання його з учителем. |
|
|
|||||||||
37. |
|
Прості та складні речення. Речення поширені й непоширені. |
|
|
|||||||||
38. |
|
РМ 20 Усний переказ тексту з елементами опису природи. |
|
|
|||||||||
39. |
|
РМ 21 Твір-опис природи за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
40. |
|
Прості та складні речення. Речення поширені й непоширені. |
|
|
|||||||||
41. |
|
Навчальний диктант |
|
|
|||||||||
42 |
|
РМ 22. Відтворення готового тексту. Аналіз диктанту |
|
|
|||||||||
43. |
|
РМ 23. Ділове мовлення. Сфери використання ділового мовлення. Повторення: лист. Написання листа рідним, друзям. |
|
|
|||||||||
44. |
|
РМ 24 Ділове мовлення. Повторення: листівка, запис адреси на листівці та конверті. |
|
|
|||||||||
45. |
|
РМ 25 Ділове мовлення. Повторення:запис адреси у мобільному телефоні, у ноутбуці. |
|
|
|||||||||
46. |
|
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр |
|
|
|||||||||
|
|
ІІ семестр |
|
|
|||||||||
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|||||||||
47 |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
48 |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Професійні слова-терміни |
|
|
|||||||||
49 |
|
РМ 26 Стислий (усний)переказ тексту ( після опрацювання з учителем) з елементами опису процесу праці.. |
|
|
|||||||||
50 |
|
РМ 27 Стислий (письмовий) переказ тексту ( після опрацювання з учителем) з елементами опису процесу праці. |
|
|
|||||||||
51. |
|
РМ 28 Повний усний переказ тексту з елементами опису процесу праці. |
|
|
|||||||||
52. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Професійні слова-терміни |
|
|
|||||||||
53. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Професійні слова-терміни |
|
|
|||||||||
54. |
|
РМ 29 Твір –опис процесу праці за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
55. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
56. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
57 |
|
РМ 30. Ділове мовлення. Усний звіт про виконану роботу. |
|
|
|||||||||
58. |
|
РМ 31. Письмовий звіт про виконану роботу. |
|
|
|
||||||||
59. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Велика буква у власних назвах |
|
|
|||||||||
60. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Велика буква у власних назвах |
|
|
|||||||||
61. |
|
РМ 32 Повний усний переказ тексту з елементами опису зовнішності людини. |
|
|
|||||||||
62. |
|
РМ 33 Повний письмовий переказ тексту з елементами опису зовнішності людини. |
|
|
|||||||||
63. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Велика буква у власних назвах |
|
|
|||||||||
64. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Велика буква у власних назвах |
|
|
|||||||||
65. |
|
РМ 34 Твір – опис (усно) людини за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
66. |
|
РМ 34 Твір – опис (письмово) людини за власним спостереженням. |
|
|
|||||||||
67. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
68. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
69. |
|
Розділові знаки у складних реченнях. |
|
|
|||||||||
70. |
|
РМ 35 Ділове мовлення. Заява. |
|
|
|||||||||
71 |
|
Розділові знаки у реченнях зі звертаннями. |
|
|
|||||||||
72. |
|
Розділові знаки у реченнях зі звертаннями. |
|
|
|||||||||
73. |
|
РМ 36. Ділове мовлення. Автобіографія. |
|
|
|||||||||
74. |
|
Розділові знаки у реченнях зі звертаннями. |
|
|
|||||||||
75 |
|
Розділові знаки у реченнях зі звертаннями. |
|
|
|||||||||
76 |
|
РМ 37.Колективне складання твору-роздуму про вчинок людей. |
|
|
|||||||||
77 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
78 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
79 |
|
РМ 38 Колективне складання твору-мініатюри про шкільні свята. |
|
|
|||||||||
80 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
81 |
|
РМ 39. Діалогічне мовлення. Складання діалогу (усно) відповідно до ситуації спілкування (на пошті, виклик швидкої допомоги, дзвінок у міліцію, у транспорті, у лікарні, на роботі, зустріч з однокласником, з товаришем). |
|
|
|||||||||
82 |
|
РМ 40. Діалогічне мовлення. Складання діалогу (усно) відповідно до ситуації спілкування (на пошті, виклик швидкої допомоги, дзвінок у міліцію, у транспорті, у лікарні, на роботі, зустріч з однокласником, з товаришем). |
|
|
|||||||||
83 |
|
Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|||||||||
84 |
|
Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|||||||||
85 |
|
Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|||||||||
86 |
|
РМ 41 Складання і запис діалогу відповідно до запропонованої ситуації спілкування. |
|
|
|||||||||
87 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
88 |
|
РМ 42 Твір – розповідь (усно) про випадок із життя. |
|
|
|||||||||
89 |
|
РМ 43. Твір – розповідь ( письмово) про випадок із життя. |
|
|
|||||||||
90 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
91 |
|
РМ 44 Твір –розповідь (усно) про професії батьків, родичів. |
|
|
|||||||||
92 |
|
РМ 45 Твір –розповідь (письмово) про професії батьків, родичів. |
|
|
|||||||||
93 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
94 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
95 |
|
РМ 46. Замітка типу роздуму про збереження і захист флори і фауни України ( з Червоної книги України ). |
|
|
|||||||||
96 |
|
Навчальний диктант |
|
|
|||||||||
97 |
|
Розділові знаки у складних реченнях. Аналіз диктанту |
|
|
|||||||||
98 |
|
Розділові знаки у складних реченнях |
|
|
|||||||||
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|||||||||
99 |
|
Повторення вивченого протягом року. |
|
|
|||||||||
100 |
|
Повторення вивченого протягом року. |
|
|
|||||||||
101 |
|
Повторення вивченого протягом року. |
|
|
|||||||||
102 |
|
Повторення вивченого протягом року. |
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||