Календарно-тематичне планування українська мова та література 3 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування українська мова та література 3 клас 2 семестр 2021/2022.

За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1)

та О. Вашуленко (частина 2)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1)

Та О. Вашуленко (частина 2)

(7 годин на тиждень^)

 

Тема уроку

Дата

116.

Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Оживає мину­вшина в легендах. Навчальне аудіювання: легенда «Дніс­тер» (народна легенда) (Частина 2, с. 90).

 

117.

Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів

(Частина І, С. 84-85, впр. 1-5).

 

118.

Гарна дівчина, як маків цвіт. «Легенда про мак» (легенда Наддніпрянщини) (Ч. 2, с. 90-92)

 

119.

Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-, без-. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 86-87, впр. 6-10).

 

120.

Квіти землі окраса. «Легенда про сон-траву» (народна

легенда) (Ч. 2, с. 92-94).

 

121.

Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з пре­фіксами с-, з- зі- Складання речень за малюнком (Ч. 1, с. 88-89, впр. 11-16).

 

122.

Розвиток мовлення.

 

123.

За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина». Скла­дання плану легенди (Ч. 2, с. 94-96).

 

124.

Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 90-91, впр. 1-4).

 

125.

Де козак, там і слава. «Звідки пішло прізвище та ім'я Бог­дана Хмельницького» (народна легенда) (Ч. 2, с. 96-97).

 

126.

Навчаюся писати слова з апострофом  після  префіксів (Ч. 1, с. 91-92, впр. 5-8).

 

127.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти (Ч. 2, с. 97).

 

128.

Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (впр. 9-12, с. 93).

 

129.

Розвиток мовлення

 

130.

Позакласне читання.  «Читаю байку для науки».

Байка на­вчає, на розум навертає. Байка.

 

131.

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах (Ч. 1, с. 94-95, впр. 1-6).

 

132.

У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє прияте­лів і ведмідь» (Ч. 2, с. 98-100).

 

133.

Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (Ч. 1, с. 96, впр. 7-10).

 

134.

У хаті гульки, а на городі — ні цибульки. Л. Глібов «Коник-стрибунець».  Інсценування за текстом байки (Ч. 2, с. 100-102).

 

135.

Навчаюся моделювати будову слова (Ч. 1, с. 97, впр. 11-14).

 

136.

Розвиток мовлення.

 

137.

Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жо­лудь» (Ч. 2, с. 102-103).

 

138.

Подовжені м'які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м'якими приголосними звуками (Ч. 1, с. 98-99, впр. 1-5).

 

139.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читайте байку для науки». Наші проєкти (Ч. 2, с. 103).

 

140.

Навчаюся розбирати слова за будовою (Ч. 1, с. 100, впр. 6-7).

 

141.

Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і вес­на». Читання в особах. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?» (Ч. 2, с. 104-105).

 

142.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова»

(с. 100). Діагностична робота.

 

143.

Аналіз діагностичної роботи.

Розвиток мовлення.

 

144.

Позакласне читання.Весна днем красна.

 

145.

Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники (Ч. 1, с. 102-103, вир. 1-4).

 

146.

Зацвіла верба — настала весна. С. Мацюцький «У гостях у весни».

 Л. Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді». Робота з картиною (с. 107-108).

 

147.

Навчаюся розрізняти іменники — назви істот і неістот. Розбір слів за будовою (Ч. І, с. 104-105, впр. 5-9).

 

148.

Квітень   землю   квітчає,   з   вирію   пташок   стрічає.

В. Скомаровський «Місяць-квітникар». Робота з картиною (Ч. 2, с. 109).

 

149.

Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви (Ч. 1, с. 106-107, впр. 10-14).

 

150.

Розвиток мовлення.

 

151.

Збережи   первоцвіт      хай   красивим   буде   світ.

Н. Козленко «Не зривайте первоцвіти». Виразне читання (Ч.2,с. 110-111).

 

152.

Навчаюся правильно писати власні і загальні (Ч. 1, с. 108, впр. 15-17).

 

153.

Травень літо в гості чекає. О. Копиленко «Найвеселіший місяць»

(Ч. 2, с. 111-112).

 

154.

Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (Ч. 1, с. 109, впр. 18-21).

 

155.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна». Наші проекти (Ч. 2, с. 112).

 

156.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог

(Ч. 1, с. 110-111, впр. 1-5).

 

157.

Розвиток мовлення

 

158.

Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (Ч. 1, с. 112-113, впр. 6-10).

 

159.

 

Поезія — це сила чарівна, що музикою серце надихає. Творчість Лесі Українки.

 

160

Леся Українка «Як дитиною бувало...», «Вишеньки» (Ч. 2, с. 113-114).

 

161.

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (Ч. 1, с. 114-115, впр. 1-5).

 

162.

Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в од­нині або тільки у множині (Ч. 1, с. 116-117, впр. 6-10).

 

163.

Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т. Шевченко «За­цвіла в долині...», «Тече вода з-під явора...» (напам'ять) (Ч. 2, с. 115-116).

 

164.

Творчість Олександра Олеся. Природа всім — як рідний дім.   Олександр Олесь   «Степ».   Виразне   читання   (Ч. 2, с. 117-118).

 

 

165.

Творчість Грицька Бойка. Жартуй, та знай міру. Грицько Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?» (Ч. 2, с. 119-120).

 

166.

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв'язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закін­чення для зв'язку слів у реченні (Ч. 1, с. 118-119, впр. 1-3).

 

167.

Майбутнє належить мрійникам. О. Подоляк «Мій зоре­літ». Перегляд відео (Ч. 2, с. 120-121).

 

168.

Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника   як   частини   мови.   Навчальний   діалог  (Ч. 1, с. 120-121, впр. 4-6).

 

169.

Творчість С. Дерманського. Дітям і зорі всміхаються.

С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (Ч. 2, с. 122-123).

 

170.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

 

171.

Аналіз діагностичної роботи.

Розвиток мовлення

 

172.

Відгадка-вірш — то акровірш. Л. Глібов «Хто  вона?», «Хто баба?». Акровірші В. Довжика і Д. Білоуса. Складан­ня акровірша (Ч. 2, с. 123-124).

 

173.

Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тек­сті (Ч. 1, с. 122-123, впр. 1-4).

 

174.

Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька» (Ч. 2, с. 124-126).

 

175.

Зв'язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлю­вати зв'язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (Ч. 1, с. 124-125, впр. 1-6).

 

176.

Позакласне читання.

У   людини    є    все,    щоб    здійснити    свою    мрію.

 

177.

Змінювання прикметників за числами у сполученні з імен­никами. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (Ч. 1, с. 126-127, впр. 1-5).

 

178.

Розвиток мовлення.

 

179.

Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Анд­рійко вчився заощаджувати» (Ч. 2, с. 127-128).

 

180.

Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навча­льний діалог (Ч. 1, с. 128-129, впр. 1-4).

 

181.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія— це сила чарівна, що музикою серце надихає». Наші проєкти (Ч. 2, с. 128).

 

182.

Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами (Ч. 1, с. 130-131, впр. 1-3).

 

183.

Читаю оповідання про дітей. Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь у воду. А. Григорук «Льодохід» (Ч. 2, с. 129-131).

 

184.

Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменни­ком (Ч. 1, с. 131, впр. 4-5).

 

185.

Розвиток мовлення. Навчальний діалог.

 

186.

Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям.

А. Григорук «Гра в шашки» (Ч. 2, с. 131-133).

 

187.

Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв'язаний, питанням, закінченням. (Ч. 1, с. 132-133, впр. 6-10).

 

188.

Нічого не руйнуй — братів менших шануй. Навчальне аудіювання:

М. Магера «Он як буває» (Ч. 2, с. 134).

 

189.

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спо­стерігаю за роллю прикметників у мовлені (Ч. 1, с. 134-136, впр. 1-4).

 

190.

Творчість В. Чухліба.  Всяка пташка своє гніздо лю­бить. В. Чухліб «Дикі каченята» (Ч. 2, с. 134-136).

 

191.

Узагальнюю знання  про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (Ч. 1,  с. 136-137, впр. 5-7).

 

192.

Розвиток мовлення.

 

193.

Правди не приховаєш.  А. Туз «Новий  планшет» (Ч. 2, с. 136-137).

 

194.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Прикметник»

(с. 137). Діагностична робота.

 

195.

Правди не приховаєш. А. Туз «Новий планшет» (продов­ження) (Ч. 2, с. 138).

 

196.

Аналіз діагностичної роботи. Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчаль­ний діалог (Ч. 1, с. 138-139, впр. 1-4).

 

197.

Знаєш, як битися,  навчись, як миритися. Дж. Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти». Переказування опові­дання (Ч. 2, с. 139-141).

 

198.

Вимова і правопис найуживаніших числівників.

 

199.

Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, ЗО, 50, 60, 70, 80 (Ч. 1, с. 140-141, впр. 1-8).

 

200.

Навчаюся читати числові вирази (Ч. 1, с. 142-143, впр. 9-11).

 

201.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей».

 

202.

 

Позакласне читання. Наші проекти (Ч. 2, с. 141).

 

203.

Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (Ч. 1, с. 143, впр. 12-14).

 

204.

Україна — це я, це ти, це ми! Рідний край — земний рай.   М. Савка  «Україна».   Є. Гуменко  «Наша  країна — Україна» (Ч. 2, с. 142-145).

 

205.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник»

(с. 143). Діагностична робота.

 

206.

Аналіз діагностичної роботи.

Розвиток мовлення.

 

207.

Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визнача­ти дієслова

(Ч. 1, с. 144-145, впр. 1-5).

 

208.

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається.

«Чубчик» (за М. Магерою) (Ч. 2, с. 146-147).

 

209.

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається.

«Чубчик» (за М. Магерою) (продовження) (Ч. 2, с. 147-148).

 

210.

Зв'язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв'язок дієслова з іменником у реченні (Ч. 1, с. 146-147, впр. 1-3).

 

211.

Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли. Г. Павлишин «Економія слів» (скорочено) (Ч. 2, с. 149-150).

 

212.

Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах (Ч. 1, с. 147, впр. 4-5).

 

213.

Навчальний диктант

 

214.

Навчаюся   добирати   і   вживати   в   мовленні   дієслова-синоніми, дієслова-антоніми (Ч. 1, с. 148-149, впр. 6-9).

 

215.

Майстра славить його творчість.

3.Мензатюк «Квіти з Петриківки» (Ч. 2, с. 151-152).

 

216.

Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і пере­носному значеннях (Ч. 1, с. 149, впр. 10-11).

 

217.

Живопис — поезія, яку бачать. Науково-художній текст. X. Мельник «Життя Марії Приймаченко у десяти фактах» (скорочено) (Ч. 2, с. 153-154).

 

218.

Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 150-151, впр. 1-5).

 

219.

Розвиток мовлення

 

220.

Людину кличе небо. «Перший космонавт незалежної Укра­їни»

(за О. Ємченком). Перегляд відео (Ч. 2, с. 155-156).

 

221.

Навчаюся змінювати дієслова за часами (Ч. 1, с. 152-153, впр. 6-11).

 

222.

Узагальнення  і  систематизація знань учнів за розділом «Україна— це я, це ти, це ми!». Наші проекти (Ч. 2, с. 156).

 

223.

Написання не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсло­вами. Прислів'я (Ч. 1, с. 154-155, впр. 1-6).

 

224.

Позакласне читання.

 

225.

Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови (Ч. 1, с. 156-157, впр. 7-12).

 

226.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслово» (с. 157). Діагностична робота.

 

227.

Дивна дівчинка. «Пеппі оселяється у віллі «Хованка» (за А.Ліндгрен)

 

228.

Аналіз діагностичної роботи

 

229.

Дивна дівчинка. «Пеппі оселяється у віллі «Хованка» (за А.Ліндгрен). Продовження

 

230.

Повторення вивченого матеріалу про частини мови.

 

231.

Дивна дівчинка. «Пеппі оселяється у віллі «Хованка» (за А.Ліндгрен). Продовження. Характеристика головного персонажу.

 

232.

Повторення вивченого матеріалу про будову слова

 

233.

Повторення вивченого матеріалу про слово, значення слова.

 

234.

Позакласне читання

 

235.

Повторення вивченого матеріалу про звуки  і букви.

 

236.

Робота з дитячою книжкою

 

237.

Навчальний діалог

 

238.

Дослідження медіа «Дитячими шляхами Тараса Шевченка»

 

239.

Складання тексту - міркування

 

240.

Підготовка есе «Улюблені ігри моїх батьків»

 

241.

«Дороги в літо» (за М.Стеблиною). Читання в особах

 

242.

Навчальний диктант

 

243.

«Літо - літечко». Складання звернення до літніх місяців

 

244.

Робота з орфографічним словником.

 

 

245.

Позакласне читання

 

 

246.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

247.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку