ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ:
Українська мова і література
(245 годин)
реалізовується галузь через окремі предмети:
7 годин на тиждень*:
3,5 год - українська мова
3,5 год - читання
*впродовж тижня проводитиметься:
Сьомий урок на одному тижні присвячується
розвитку зв’язного мовлення,
а на іншому –
роботі з дитячою книжкою.
За підручником «Українська мова та читання», підруч. для 2 класу
(у 2-х частинах)
автори: В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва
Планування уроків української мови
(3,5 год)
№ уроку |
Дата прове- дення |
Вправи підручника |
сторінки підруч-ника |
РОЗДІЛ ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА Зміст Тема уроку |
І семестр |
||||
|
1 т. |
Вправи 1-4 |
С. 4-5 |
ЗВУКИ І БУКВИ § 1. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ СКЛАД СЛОВА Поняття про звук як елемент людської мови. Аналізую звуковий склад слова. |
|
|
Вправи 5-6 |
С. 6-7 |
Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Звуко-буквений аналіз слів. Аналізую звуко-буквений склад слова. |
|
|
Вправи 7-11 |
С. 8-9 |
Спостереження за смислорозрізнювальною рол- лю звуків у словах. Експериментую зі словами. |
|
|
Зошит с. 3 |
|
Користуюся словами ввічливості |
|
2 т. |
Вправи 1-4 |
С. 10-11 |
§ 2. ДЗВІНКІ ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ В КІНЦІ СЛОВА І СКЛАДУ Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
|
|
Вправи 1-5 |
С. 12-13 |
§ 3. АПОСТРОФ Вимова і написання слів із апострофом. Спо- стереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Навчаюся вимовляти і писати слова з апо- строфом. |
|
|
Вправи 1-5 |
С. 14-15 |
§ 4. НАГОЛОС Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Навчаюся пра- вильно наголошувати слова. |
|
3 т. |
Вправи 6-11 |
С. 16-17 |
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах. Експериментую з наголосом у словах. |
|
|
Вправи 1-6 |
С. 18-19 |
§ 5. ПОДІЛ СЛІВ НА СКЛАДИ Склад слова. Уявлення про складоутворюваль- ну роль голосних звуків. Навчаюся ділити слова на склади. |
|
|
Вправи 1-3 |
С. 20-21 |
§ 6. ПЕРЕНОС СЛІВ ІЗ РЯДКА В РЯДОК Перенос частин слів із рядка в рядок по скла- дах. Правило переносу слів зі складами, позна- ченими однією буквою. Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Навчаюся переносити слова. |
|
|
Зошит с.7 |
|
Спостерігаю за роллю наголосу |
|
4 т. |
Вправи 4-6 |
С. 22-23 |
Правила переносу частин слів із буквами й та ь у середині слів. Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо. Навчаюся переносити слова. |
|
|
Вправи 7-10 |
С. 24-25 |
Правила переносу слів із буквосполученнями дж, дз. Правило переносу слів із апострофом. Навчаюся переносити слова. |
|
|
Вправи 1-5 |
С. 26-27 |
§ 7. АЛФАВІТ Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята у писемності певної мови. Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом. |
|
5 т. |
Вправи 6-11 |
С. 28-30 |
Користування алфавітом у роботі з навчальни- ми словниками. Навчаюсь користуватися алфавітом. |
|
|
|
|
Узагальнення знань із розділу «Звуки і букви». |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Зошит с. 10 |
|
Користуюся орфографічним словником |
|
6 т. |
Вправи 1-5 |
С. 32-33 |
СЛОВО ЗНАЧЕННЯ СЛОВА § 8. БЛИЗЬКІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА Розпізнаю близькі за значенням слова. |
|
|
Вправи 1-5 |
С. 34-35 |
§ 9. ПРОТИЛЕЖНІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА Розпізнаю протилежні за значенням слова. |
|
|
Вправи 6-8 |
С. 36-27 |
Розподіляю слова на групи. |
|
7 т. |
Вправи 1-3 |
С. 38-39 |
§ 10. СЛОВА З ПРЯМИМ І ПЕРЕНОСНИМ ЗНАЧЕННЯМ Розрізняю пряме і переносне значення слова. |
|
|
Вправи 1-3 |
С. 40-41 |
§ 11. БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА Лексичні значення багатозначних слів. Пояснюю значення багатозначних слів. |
|
|
Вправи 4-8 |
С. 42-44 |
Доречне вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. |
|
|
Зошит с. 12 |
|
Навчаюся розповідати казки |
|
8 т. |
|
|
Узагальнення знань із розділу «Слово. Значення слова». |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень. |
|
|
Вправи 1-3 |
С. 46-47 |
Слова - назви (предметів, ознак, дій, чисел) § 12. СЛОВА - НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ (ІМЕННИКИ) Поняття про слова — назви предметів (іменники). Навчаюся визначати слова - назви предметів. |
|
9 т. |
Вправи 4-7 |
С. 48-49 |
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання хто? що? Навчаюся добирати іменники |
|
|
Вправи 8-11 |
С. 50-51 |
Іменники — назви істот і неістот Розпізнавання слів — назв предметів, які відповідають на питання хто? або що? Розрізняю слова, що відповідають на питан- ня хто? що? |
|
|
Вправи 12-14 |
С. 52-53 |
Іменники — власні і загальні назви Розрізняю слова, які є загальними і власни- ми назвами. |
|
|
Зошит с. 14 |
|
Навчаюся будувати діалог |
|
10 т. |
Вправи 15-19 |
С. 54-55 |
Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами. |
|
|
Вправи 20-22 |
С. 56-57 |
Велика буква у власних назвах Правило вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. |
|
|
Вправи 23-27 |
С. 58-59 |
Написання з великої букви кличок тварин. Навчаюся писати клички тварин. |
|
11 т. |
Вправи 28-31 |
С. 60-61 |
Правило вживання великої букви в назвах країн, міст, сіл, річок, гір та ін.. Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, річок, гір. |
|
|
Вправи 32-35 |
С. 62-63 |
Число іменників Змінювання іменників за числами (один — багато). Навчаюся змінювати слова — назви предметів. |
|
|
Вправи 36-39 |
С. 64-65 |
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. |
|
|
Зошит с. 16 |
|
Навчаюся писати запрошення на День народження |
|
12 т. |
Вправи 40-43 |
С. 66-67 |
Вправляння у доречному вживанні слів — назв предметів у мовленні. Навчаюся вживати іменники у мовленні |
|
|
Впр. 44-48 |
С. 68-69 |
Уживання в мовленні слів — назв предметів. Навчаюся вживати слова — назви предметів у мовленні |
|
|
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами предметів. |
|
13 т. |
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Вправи 1-3 |
C. 70-71 |
§ 12. СЛОВА - НАЗВИ ОЗНАК ПРЕДМЕТІВ (ПРИКМЕТНИКИ) Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюся визначати слова –– назви ознак предметів. |
|
|
Впр. 4-7 |
С. 72-73 |
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Навчаюся добирати прикметники |
|
|
Зошит с. 18 |
|
Навчаюся складати розповідь |
|
14 т. |
Вправи 8-12 |
С. 74-75 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками |
|
|
Вправи 13-16 |
С. 76-77 |
Вправляння у доречному вживанні слів — назв ознак предметів у мовленні. Навчаюся вживати прикметники в мовленні |
|
|
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами ознак предметів. |
|
15 т. |
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Впр. 1-4 |
С. 78-79 |
§14. СЛОВА - НАЗВИ ДІЙ ПРЕДМЕТІВ (ДІЄСЛОВА) Поняття про слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова –– назви дій предметів. |
|
|
Впр. 5-8 |
С. 80-81 |
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Навчаюсь складати речення з дієсловами |
|
|
Зошит с. 20 |
|
Навчаюся зв'язно висловлювати думки |
|
16 т. |
Впр. 9-12 |
С. 82-83 |
Вправляння у доречному вживанні слів –– назв дій предметів у мовленні. Навчаюсь вживати дієслова в мовленні |
|
|
Впр. 13-16 |
С. 84- 85 |
Навчаюсь вживати слова — назви дій предметів у власних висловлюваннях. |
|
|
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами дій предметів. Контроль навчальних досягнень учнів. |
ІІ семестр |
||||
|
1 т. |
Впр. 1-4 |
С. 86-87 |
§15. СЛОВА - НАЗВИ ЧИСЕЛ (ЧИСЛІВНИКИ) Навчаюсь визначати слова, які називають числа |
|
|
Впр. 5-8 |
С. 88-89 |
Навчаюсь добирати числівники |
|
|
Впр. 9-14 |
С. 90-91 |
Навчаюсь утворювати сполучення слів з числівниками |
|
|
Зошит с. 22 |
|
Навчаюся писати записку |
|
2 т. |
Впр. 15-19 |
С. 92-93 |
Навчаюсь вживати числівники в мовленні |
|
|
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами чисел. |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
3 т. |
Впр. 20-24 |
С. 94-95 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні |
|
|
Впр. 25-29 |
С. 96-97 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питанням |
|
|
|
|
Закріплення знань учнів про іменники, прикметники, дієслова та числівники. |
|
|
Зошит с. 24 |
|
Навчаюся складати розповідь за малюнком |
|
4 т. |
Впр. 1-4 |
С. 98-99 |
§16. СЛУЖБОВІ СЛОВА Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів |
|
|
Впр. 5-7 |
С. 100 |
Навчаюся вживати службові слова в мовленні |
|
|
Впр. 8-9 |
С. 101 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні |
|
5 т. |
Впр. 10-11 |
С. 101-102 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні |
|
|
|
|
Закріплення знань учнів про іменники, прик- метники, дієслова, числівники і службові слова |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Зошит с. 28 |
|
Використовую службові слова |
|
6 т. |
Впр. 1-4 |
С. 104-105 |
РЕЧЕННЯ §17. РЕЧЕННЯ Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками |
|
|
Впр. 1-5 |
С. 106-107 |
§18. ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень |
|
|
Впр. 6-8 |
С. 108-109 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень |
|
7 т. |
Впр. 9-12 |
С. 110-111 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень |
|
|
Впр. 13-16 |
С. 112-113 |
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення |
|
|
Впр. 17-21 |
С. 114-115 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень |
|
|
Зошит с. 30 |
|
Навчаюся складати розповідь на основі спостережень |
|
8 т. |
Впр. 22-24 |
С. 116 |
Навчаюся складати різні за інтонацією речення |
|
|
Впр. 25-26 |
С. 117 |
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями |
|
|
Впр. 27-29 |
С. 118-119 |
Навчаюся складати речення за малюнком |
|
9 т. |
Впр. 30-33 |
С. 119-120 |
Навчаюся складати речення за малюнком |
|
|
|
|
Закріплення знань учнів про іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Зошит с. 32 |
|
Відвідаємо театр |
|
10 т. |
Впр. 1-4 |
С. 122-123 |
ТЕКСТ §19. ТЕКСТ Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками |
|
|
Впр. 1-3 |
С. 124-125 |
§20. БУДОВА ТЕКСТУ Навчаюся визначати частини тексту |
|
|
Впр. 4-5 |
С. 126 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст |
|
11 т. |
Впр. 6-7 |
С. 127 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст |
|
|
|
|
Закріплення знань учнів основні ознаки та будову тексту |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Зошит с. 36 |
|
Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду |
|
12 т. |
Впр. 1-4 |
С. 128-129 |
§21. ТИПИ ТЕКСТІВ Навчаюся розрізняти текст-розповідь |
|
|
|
|
Вчуся складати текст-розповідь |
|
|
Впр. 5-8 |
С. 130-131 |
Навчаюся розрізняти текст-опис |
|
13 т. |
|
|
Вчуся складати текст-опис |
|
|
Впр. 9-10 |
С. 132 |
Навчаюся складати текст за ілюстрацією |
|
|
|
|
Навчаюся складати текст за фотоілюстрацією |
|
|
Зошит с. 38 |
|
Навчаюся складати розповідь за поданим початком |
|
14 т. |
Впр. 11-13 |
С. 133-134 |
Навчаюся складати текст за серією малюнків |
|
|
Впр. 14-16 |
С. 134-135 |
Навчаюся складати текст за серією малюнків |
|
|
Впр. 17-18 |
С. 136 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя |
|
15 т. |
Впр. 19-20 |
С. 137 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя |
|
|
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими типами текстів. |
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів. |
|
|
Зошит с. 40 |
|
Навчаюся складати загадки |
|
16 т. |
Впр. 21-22 |
С. 138 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (Я - чемна людина, тому, що...) |
|
|
Впр. 23-24 |
С. 139 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (Хочеш мати друга - будь ним сам) |
|
|
Впр. 25-26 |
С. 140 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти |
|
17 т. |
Впр. 27-28 |
С. 141 |
Навчаюся редагувати тексти |
|
|
|
|
Списування рукописного тексту |
|
|
|
|
Списування друкованого тексту |
|
|
Зошит с. 42 |
|
Що я знаю про комп'ютер? |
|
18 т. |
|
|
Навчальний диктант |
|
|
|
|
Складаємо діалог |
|
|
|
|
Закріплення вивчених знань та вмінь |
|
19 т. |
Впр. 1-2 |
С. 142 |
§21. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК |
|
|
|
|
Тестування знань та вмінь з вивчених розділів |
|
|
|
|
Урок-вікторина "Що цінного я навчися з української мови в 2 класі?" |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
(3,5 год)
№ уроку |
Дата прове- дення |
Розво- роти |
Тема уроку |
І семестр (16 тижнів х 3,5 години на тиждень = 56 годин) |
|||
Розділ 1. Дзвіночок кличе у Країну Знань |
|||
|
1 т. |
|
Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення |
|
|
С. 3 |
Дзвіночок кличе у Країну Знань. Любов Шостак «Шкільний дзвінок». |
|
|
С. 4-5 |
Головна професія – школяр. Анатолій Костецький «Головна професія», відео про школи з усього світу. |
|
2 т. |
С. 6-8 |
Що я очікую від шкільного життя? Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр». |
|
|
С. 8-10 |
Я до школи поспішаю. Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр» (продовження). |
|
|
С. 11 |
Хто сьогодні зірка в класі? Олена Полянська «Є у кожного талант». |
|
|
с. 13 (Л.Ч.) |
Скринька загадок |
|
3 т. |
С. 12 |
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Йосип Шелепець «Зажурився кіт». |
|
|
С. 13-14 |
Якщо вчитися важко Дженніфер Мур-Маллінос «Якщо вчитися важко». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 1 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 2. Книжка - ключ до знань |
|||
|
4 т. |
С. 15-16 |
Ми маленькі читачі. Лідія Повх «Ми маленькі читачі». |
|
|
С. 17-18 |
Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні». |
|
|
С. 19 |
Тато, мама, я – читаюча сім’я. Наталка Поклад «Книжковечір». |
|
|
с. 43 (Л.Ч.) |
Скринька казок народів світу. Як дівчина короля перехитрила" (Угорська казка) |
|
5 т. |
С. 20 |
Дружба з книжкою – це свято! Нузет Умеров «Про книжку». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 2 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 3. Осінні барви, осінній настрій |
|||
|
|
С. 21-22 |
Осінь – золотокоса красуня. Катерина Перелісна «Золота осінь», картина Ольги Кваші «Золота осінь». |
|
6 т. |
С. 22-23 |
Картини пізньої осені. Катерина Перелісна «Недалеко до зими». |
|
|
С. 23-24 |
Щедра осінь завітала в гості. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». |
|
|
С. 25-26 |
Вітерець-пустунець між дерев танцює. Тамара Коломієць «Вітрисько», картини Ірини Ломанової «Осінній вітер» та Олексія Чернігіна «Солоний вітер». |
|
|
с. 17-19 (Л.Ч.) |
Скринька скоромовок та лічилок |
|
7 т. |
С. 27-28 |
У лісі ми гриби збирали. Тамара Коломієць «На галяві». |
|
|
С. 28-29 |
Завтра у вирій далекий будуть летіти лелеки. Аркадій Музичук «Горобці», відео про відліт птахів у вирій. |
|
|
С. 29-31 |
Прийшла до лісу осінь. Наталя Остапенко «Господиня осінь». |
|
8 т. |
С. 31-32 |
Зажурила осінь золоту діброву. Оксана Кротюк «Ведмежа колискова». |
|
|
С. 32-33 |
Де ти, білочко, живеш? Ліна Костенко «Білочка восени». |
|
|
С. 34-35 |
Звуки осені. Оксана Чорновіл «Осінній концерт», Галина Маніва «Каштанопад», аудіозапис звуків осені. |
|
|
с. 116-118 (Л.Ч.) |
Скринька цікавих і повчальних історій. Василь Сухомлинський "Які вони бідні", "Верба - мов дівчина" |
|
9 т. |
С. 36 |
Осінні настрої. Осінь весела! Наталя Забіла «Осіннє листя». Вадим Скомаровський «Лісова колиска». |
|
|
С. 37-38 |
Осінні настрої (продовження теми). Осінь сумна. Осінь мрійлива. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку…», |
|
|
С. 38-39 |
Осінні настрої (продовження теми). Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Осінь грайлива. Ліна Костенко «Березовий листочок», Петро Сорока «Гра», Віктор Терен «Осінь». |
|
10 т. |
|
Узагальнення за розділом 3 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 3. Народні перлини для кожної дитини |
|||
|
|
С. 40 |
Українські народні колискові пісні. Аудіозапис української народної колискової пісні у виконанні Ніни Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…», українська народна колискова пісня «Ой люлі, ой люлі…». |
|
|
С. 41 |
Українські народні дитячі пісеньки. Мультфільм «Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна пісня «Зайчику,зайчику». |
|
|
с. 15 (Л.Ч.) |
Скринька прислів'їв і приказок |
|
11 т. |
С. 42 |
Дитячі заклички. Закличка «Іди, іди, дощику». |
|
|
С. 42-44 |
Лічилки, мирилки. Лічилки «Котилася торба..», «Тікав заєць через міст», мирилки «Дві подружечки зажурилися», «Подивися просто в очі…». |
|
|
С. 44-46 |
Скоромовки, загадки, прислів’я. |
|
12 т. |
С. 47-49 |
Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка «Зайчикова хатинка». |
|
|
С. 49-50 |
Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка «Ведмідь і бджоли», відео до казки. |
|
|
С. 51-53 |
Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель», аудіо запис казки та пісні, написаної за мотивом української народної казки «Лисичка і Журавель». |
|
|
с. 38 (Л.Ч.) |
Скринька українських народних казок. Українська народна казка "Лисичка-сестричка" (уривок) |
|
13 т. |
С. 53-55 |
Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка «Ведмідь і павучок». |
|
|
C. 56-58 |
Дивовижний світ народних казок Європи. Хочеш їсти калачі – не лежи на печі. Угорська народна казка «Курочка, мишка та півник». |
|
|
С. 58-59 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. Шотландська народна казка «Лисиця і яструб». |
|
14 т. |
|
Узагальнення за розділом 4 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 5. Кришталева зимонька у срібнім кожушку
|
|||
|
|
С. 60-61 |
Здрастуй, зимонько-зима! Віра Паронова «Йде зима».
|
|
|
С. 61-62 |
Поетичний образ зими. Микола Сингаївський «Білі черевички у зими». |
|
|
с. 82-84 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Ліни Костенко "Баба Віхола", "Пряля", "Соловейко застудився" |
|
15 т. |
С. 62-63 |
Подбайте, діти, про пташок узимку. Загадки Лесі Вознюк, Лідія Дяченко «Чого сполошились синички?». |
|
|
С. 63-65 |
Дідусю Миколай, нашу хату не минай. Ніна Даценко «Зниклий мішок». |
|
|
С. 65-66 |
Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати. Українські народні пісні «Колядин, колядин», «Щедрий вечір, добрий вечір», картина Олени Ревуцької "Різдвяна пісня", малюнок Олександра Перехреста «Різдвяні колядники». |
|
16 т. |
С. 67 |
Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати (продовження теми) Українська народна пісня «Сію, вію, посіваю».
|
|
|
С. 68-69 |
Рік Новий – чудове свято! Зірка Мензатюк «Новий рік». |
|
|
|
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
с. 95-99 (Хресто-матія) |
Іван Малкович "Золотий павучок" (різдвяна історія)
|
ІІ семестр (19 тижнів х 3,5 години на тиждень = 66,5 годин) |
|||
|
1 т. |
С. 70 |
Веселий таночок танцює снігопад. Анна Рибалка «Дивовижний снігопад». |
|
|
С. 71-72 |
Веселий таночок танцює снігопад (продовження теми). Анна Рибалка «Дивовижний снігопад» |
|
|
С. 72-73 |
Ходить Мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк «Йшов мороз». |
|
2 т. |
С. 73-74 |
Зима-чаклунка. Анатолій Качан «Зустріч». |
|
|
С. 74-76 |
Хто уміє зберігати – уміє й господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували». |
|
|
С. 76 |
Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько «Гра у сніжки». |
|
|
с. 68-70 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Микола Вороний "Сніжинки", Любов Забашта "Біле свято зими"
|
|
3 т. |
|
Узагальнення за розділом 5 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 6. Моя роди́на - це наша славна Україна! |
|||
|
|
С. 77 |
Я – синочок. Я – донечка. Сашко Дерманський «Віршик для мами». |
|
|
С. 78 |
Я – синочок. Я – донечка (продовження теми). Олег Попов «Хто це?», аудіозапис пісні В. І. Кукоби «Мама і тато», музичний кліп до пісні.
|
|
4 т. |
С. 79 |
Я – братик. Я – сестричка. Гриць Гайовий «Будильник». |
|
|
С. 80-81 |
Я – онучок. Я – онучка. Катерина Перелісна «Мами й доні», Аркадій Музичук «Дідусів маршрут», аудіо запис пісні Наталії Май «Бабуся», мультфільм до пісні підібраний благодійним фондом Magneticone.org для проекту «Освіта дитини ХХІ століття». |
|
|
С. 81-82 |
Україна – це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!», аудіо запис пісні та відео сюжет. |
|
|
с. 8-9 (Хресто-матія) |
Тіна Кароль. Україна - це ти (пісенний текст) |
|
5 т. |
С. 82-83 |
Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор». |
|
|
С. 83-85 |
Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». |
|
|
С. 85-87 |
Ми – українці! Анатолій Григорук «Дивовижні імена». |
|
6 т. |
С. 87-88 |
У родині всі ми любим українську мову! Володимир Верховень «Українська мова».
|
|
|
С. 88-90 |
Перш ніж щось сказати, треба добре подумати За Анатолієм Григоруком «Мудра мова». |
|
|
С. 90-92 |
По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». |
|
|
с. 68-71 (Хресто-матія) |
Наталка Мелетич "Парасолька" |
|
7 т. |
С. 92 |
Моя маленька Батьківщина. Лідія Повх «Україна». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 6 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 7. Зустрічаймо весноньку! |
|||
|
|
С. 93-94 |
Зустрічаймо весноньку! Алевтина Волкова «Весна світла», відео про розквіт природи навесні, аудіо запис дитячих закличок до пташок. |
|
8 т. |
С. 94-95 |
Нумо співати – весну закликати! Леся Вознюк «Весняний струмок». |
|
|
С. 95-96 |
Вчимося читати вірші-діалоги. Катерина Перелісна «Весна». |
|
|
С. 96-98 |
Вчимося читати вірші-діалоги (продовження теми). Варвара Гринько «Струмок», Андрій Мʼястківський «Пролісок». |
|
|
с. 55-57 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Тараса Шевченка "Зоре моя вечірняя", Сонце заходить, гори чорніють...", "Тихесенько вітер віє" |
|
9 т. |
С. 98-99 |
Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води». |
|
|
С. 99-101 |
Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кирʼян «Котики». |
|
|
С. 102 |
Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко «Встала весна…». |
|
10 т. |
С. 103 |
Свято Пасхи недалечко. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Юрія Мацика «Світле свято», аудіозапис казки Андрія Мʼястківського «Казочка про писанку». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 7 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 8. Мого дитинства сонячна країна |
|||
|
|
С. 104-105 |
Добре тому жити, хто вміє дружити Євген Гуцало «Під веселкою». |
|
|
с. 143-145 (Л.Ч.) |
Скринька казок зарубіжних письменників. Василь Чухліб "Заячий холодок" |
|
11 т. |
С. 106-104 |
Найдорожче – чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера». |
|
|
С. 108-109 |
Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». |
|
|
С. 110-111 |
Цікаві історії, пригоди Катерина Василенко «НЛО». |
|
12 т. |
С. 111-112 |
Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». |
|
|
С. 113-114 |
Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик». |
|
|
С. 115-117 |
Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!». |
|
|
|
Скринька казок українських письменників Ганс Крістіан Андерсен "Принцеса на горошині" |
|
13 т. |
С. 117-119 |
Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!». |
|
|
С. 119-120 |
Чи варто ризикувати? (продовження теми) За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження) |
|
|
форзац |
Пізнаю себе За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». |
|
14 т. |
форзац |
Пізнаю себе За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 8 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 9. Кожна пригода - до мудрості дорога |
|||
|
|
С. 121-123 |
Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…». |
|
|
с. 114-119 (Хресто-матія) |
Марина Павленко "Півтора бажанння" |
|
15 т. |
С. 123-124 |
Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки |
|
|
С. 125-126 |
Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко «Кревет Вася». |
|
|
С. 127-128 |
Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми) Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження) |
|
16 т. |
|
Узагальнення за розділом 9 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
Розділ 10. Довкола стільки є краси! |
|||
|
|
С. 129 |
Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць «У лісочку». |
|
|
С. 130-131 |
Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». |
|
|
с. 148-153 (Хресто-матія) |
Катерина Міхаліцина "Хто росте у парку" (скорочено) |
|
17 т. |
С. 131-133 |
Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха». |
|
|
С. 133 |
Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій. Ліна Біленька «Казка неба». |
|
|
С. 134-135 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко». |
|
18 т. |
С. 135-137 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми). Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». |
|
|
С. 137-139 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба». |
|
|
С. 139-140 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми) Микола Леденцов «Морський коник». |
|
|
с. 109-113 (Хресто-матія) |
Григорій Фалькович "Колоскова колискова", "Корова спекла коровай", "Все, що звечора наснилось" |
|
19 т. |
С. 140 |
Щоб завжди був світ прекрасним. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». |
|
|
|
Узагальнення за розділом 10 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ:
Математична
(140 годин)
4 години на тиждень
За підручником «Математика» 2 клас,
автори: В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва
Планування уроків математики
(4 год)
Урок № |
Дата |
Тема уроку |
№ сторінки підручника |
Примітки |
|||
І СЕМЕСТР - 64 години |
|||||||
І чверть (32 години) |
|||||||
|
|
Математика у природі |
4-5 |
|
|||
|
|
Математика у природі |
6-7 |
|
|||
Подорож до міста "Скарбничка моїх досягнень" |
8-21 |
|
|||||
|
|
Просторові відношення |
8 |
|
|||
|
|
Цифри і числа. Дії та їх компоненти |
9 |
|
|||
|
|
Порівняння чисел |
10 |
|
|||
|
|
Вирази. Рівності. Нерівності |
11 |
|
|||
|
|
Геометричні фігури |
12 |
|
|||
|
|
Двоцифрові числа. Розряди чисел |
13 |
|
|||
|
|
Час. Вимірювання часу |
14 |
|
|||
|
|
Робота з даними |
15 |
|
|||
|
|
Довжина. Вимірювання довжини |
16 |
|
|||
|
|
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням |
17 |
|
|||
|
|
Грошові розрахунки |
18 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
19 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
20 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду. Розвивальні завдання.Тестування. |
21 |
|
|||
Подорож до міста "Додавання та віднімання в межах 20" |
22-38 |
|
|||||
|
|
Склад числа 10. Переставний закон додавання |
22 |
|
|||
|
|
Додавання частинами. Додавання до числа 9 |
23 |
|
|||
|
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 8 |
24 |
|
|||
|
|
Додавання чисел до числа 7 |
25 |
|
|||
|
|
Набуваємо досвіду |
26 |
|
|||
|
|
Додавання чисел до числа 6 |
27 |
|
|||
|
|
Додавання у межах 20 |
28 |
|
|||
|
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 |
29 |
|
|||
|
|
Віднімання чисел від чисел 12 і 13 |
30 |
|
|||
|
|
Віднімання чисел від чисел 14 і 15 |
31 |
|
|||
|
|
Віднімання чисел від чисел 16 і 17 |
32 |
|
|||
|
|
Віднімання чисел від чисел 18 і 19 |
34 |
|
|||
|
|
Віднімання чисел у межах 20 |
35 |
|
|||
|
|
Таблиця додавання та віднімання у межах 20 |
36 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду Контроль навчальних досягнень учнів |
37 |
|
|||
|
|
Підсумковий урок за семестр Повторення. Розвивальні завданя. |
38 |
|
|||
ІІ чверть (32 години) |
|||||||
Подорож до міста "Вирази. Рівності. Нерівності" |
39-51 |
|
|||||
|
|
Числові вирази. Прості задачі. |
39 |
|
|||
|
|
Порядок дій. Дужки |
40 |
|
|||
|
|
Периметр многокутника |
41 |
|
|||
|
|
Порівняння числових виразів |
42 |
|
|||
|
|
Буквенні вирази |
44 |
|
|||
|
|
Виконання дій у виразах |
45 |
|
|||
|
|
Рівності. Знаходження невідомого зменшуваного |
47 |
|
|||
|
|
Задачі на дві дії |
48 |
|
|||
|
|
Рівняння. Знаходження невідомого від'ємника |
49 |
|
|||
|
|
Набуваємо досвіду |
50 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання Тестування. |
51 |
|
|||
Подорож до міста "Додавання та віднімання в межах 100" |
52-62 |
|
|||||
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел |
52 |
|
|||
|
|
Додавання суми до числа |
53 |
|
|||
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок) |
54 |
|
|||
|
|
Додавання двоцифрового числа до двоцифрового |
55 |
|
|||
|
|
Додавання та віднімання чисел за числовим променем |
56 |
|
|||
|
|
Віднімання числа від суми |
57 |
|
|||
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового |
59 |
|
|||
|
|
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел |
60 |
|
|||
|
|
Віднімання двоцифрового числа від двоцифрового |
61 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. |
62 |
|
|||
Подорож до міста "Геометричні фігури та величини" |
63-72 |
|
|||||
|
|
Геометричні фігури. Об'ємні та плоскі |
63 |
|
|||
|
|
Відрізок. довжина відрізків. Ламана. Порівняняння |
64 |
|
|||
|
|
Конус. Трикутник. Периметр. |
65 |
|
|||
|
|
Розв'язуємо задачі |
66 |
|
|||
|
|
Циліндр. Прямокутник. Периметр |
67 |
|
|||
|
|
Квадрат. Куб |
68 |
|
|||
|
|
Куля. Коло і круг |
69 |
|
|||
|
|
Розв'язуємо задачі |
70 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. |
71-72 |
|
|||
|
|
Контроль навчальних досягнень учнів |
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|||
ІІ СЕМЕСТР - 76 години |
|||||||
Подорож до міста "Множення та ділення" |
73-90 |
|
|||||
|
|
Підготовка до ознайомлення з множенням |
73 |
|
|||
|
|
Сутність дії множення. прості задачі на множення. |
74 |
|
|||
|
|
Компоненти та результат дії множення |
76 |
|
|||
|
|
Множення на 1. Переставний закон множення |
77 |
|
|||
|
|
Складання таблиці множення числа 2 |
78 |
|
|||
|
|
Обчислення. Множення числа 0 |
80 |
|
|||
|
|
Сутність дії ділення. Знак ділення |
81 |
|
|||
|
|
Компоненти та результат дії ділення |
83 |
|
|||
|
|
Зв'язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа в 2 рази |
84 |
|
|||
|
|
Складання таблиці ділення на число 2 |
86 |
|
|||
|
|
Множення та ділення на 1. Ділення рівних чисел. |
87 |
|
|||
|
|
Порядок дій |
89 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. |
90 |
|
|||
Подорож до міста "Табличне множення та ділення" |
91-105 |
|
|||||
|
|
Множення числа 4 і на 4 |
91 |
|
|||
|
|
Ділення на 4 |
92 |
|
|||
|
|
Таблиці множення числа 4 та ділення на 4 |
93 |
|
|||
|
|
Сутність множення числа 3 і на 3 |
94 |
|
|||
|
|
Порядок дій у виразах з дужками |
96 |
|
|||
|
|
Сутність ділення на 3 |
97 |
|
|||
|
|
Таблиці множення числа 3 та ділення на 3 |
98 |
|
|||
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 3 |
100 |
|
|||
|
|
Таблиці множення та ділення на число 5 |
101 |
|
|||
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 5 |
102 |
|
|||
|
|
Таблиці множення та ділення на число 10 |
103 |
|
|||
|
|
Міліметр - одиниця вимірювання довжини |
104 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. |
105 |
|
|||
Подорож до міста "Математичні задачі та дослідження" |
106-115 |
|
|||||
|
|
Прості задачі на множення |
106 |
|
|||
|
|
Таблиці множення та ділення на 6 і 7 |
107 |
|
|||
|
|
Задачі на кратне порівняння |
108 |
|
|||
|
|
Таблиці множення та ділення на 8 і 9 |
109 |
|
|||
|
|
Складені задачі на множення |
110 |
|
|||
|
|
Таблиці множення та ділення |
111 |
|
|||
|
|
Складені задачі на ділення |
112 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
113 |
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та розв'язування задач |
114 |
|
|||
|
|
Повторення. Розвивальні завдання. |
115 |
|
|||
|
|
Контроль навчальних досягнень учнів |
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|||
Подорож до міста "Величини" |
116-126 |
|
|||||
|
|
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
116 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
117 |
|
|||
|
|
Маса. Одиниці вимірювання маси |
118 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
119 |
|
|||
|
|
Місткість. Одиниці вимірювання місткості |
120 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
121 |
|
|||
|
|
Вартість. Одиниці вимірювання вартості |
122 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
123 |
|
|||
|
|
Час. Одиниці вимірювання часу |
124 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
125 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення. Тестування. |
126 |
|
|||
Подорож до міста "Я вже вмію і знаю" |
|
|
|||||
|
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження |
127 |
|
|||
|
|
Числові та буквені вирази. Рівності. |
128 |
|
|||
|
|
Час. Одиниці вимсірювання часу |
129 |
|
|||
|
|
Числовий промінь. Нерівності |
130 |
|
|||
|
|
Порядок дій. Задачі |
131 |
|
|||
|
|
Робота з даними |
132 |
|
|||
|
|
Плоскі геометричні фігури. Довжина |
133 |
|
|||
|
|
Буквені вирази. Знаходження невідомих компонентів дій. |
134 |
|
|||
|
|
Об'ємні геометричні фігури. Задачі |
135 |
|
|||
|
|
Величини та одиниці їх вимірювання |
136 |
|
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
137 |
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Розвивальні завдання. Тестування. |
138 |
|
|||
Подорож до міста "Набуваємо досвіду множити і ділити" |
|
|
|||||
|
|
Застосування таблиць множення та ділення числа 1 та таблиці множення числа 0 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 10 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиць множення та ділень числа 2 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 3 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 4 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 5 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 6 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 7 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 8 |
|
|
|||
|
|
Застосування таблиці множення та ділення числа 9 |
|
|
|||
|
|
Табличне множення та ділення чисел 2 і 3 |
|
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду. Тестування. |
|
|
|||
|
|
Контроль навчальних досягнень учнів |
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок за семестр
|
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|||
ОСВІТНІ ГАЛУЗІ:
(140 годин)
4 години на тиждень
реалізовуються галузі через інтергований курс:
За підручником «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 2 клас,
автори: Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост
Планування уроків ІК "Я досліджую світ"
(4 год)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
№ сторінки |
Примітки |
І семестр |
||||
|
|
Вступний інструктаж з техніки безпеки на уроках ІК "Я досліджую світ". Шляхи виходу зі школи у разі виникненнянадзвичайних ситуацій |
4,10 |
|
Розділ 1: МОЯ ШКОЛА |
5-30 |
|
||
Тема 1 тижня: У школі |
6-11 |
|
||
|
|
Права та обов'язки школярів |
6 |
|
|
|
Безпека у школі |
8 |
|
|
|
Блокнот-планер |
|
|
Тема 2 тижня: Мій клас |
14-19 |
|
||
|
|
Спільнота класу |
14 |
|
|
|
Культура спілкування |
16 |
|
|
|
Шкільні традиції |
18 |
|
|
|
Підставка для шкільного приладдя |
19 |
|
Тема 3 тижня: Мікрорайон школи |
22-27 |
|
||
|
|
Дорога до школи |
22 |
|
|
|
Безпека на дорозі. Дорожня розмітка |
24 |
|
|
|
Перехід дороги на регульованому і нерегульованому перехресті |
26 |
|
|
|
Доміно "Дорожні знаки" Підсумковий урок. Тематична робота 1 |
28 30 |
|
Розділ 2: МІЙ ДІМ - ЗЕМЛЯ |
31-56 |
|
||
Тема 4 тижня: Планета Земля |
32-37 |
|
||
|
|
Земля - планета, на якій я живу |
32 |
|
|
|
Чому буває день і ніч |
34 |
|
|
|
Чому бувають пори року |
36 |
|
|
|
Інопланетянин |
37 |
|
Тема 5 тижня: Я пізнаю природу |
40-45 |
|
||
|
|
Що таке явища природи |
40 |
|
|
|
Як відбувається колообіг води в природі |
42 |
|
|
|
Чому буває вітер |
44 |
|
|
|
Човник |
45 |
|
Тема 6 тижня: Я спостерігаю за погодою |
48-56 |
|
||
|
|
Погода та її складові |
48 |
|
|
|
Ракета |
49 |
|
|
|
Як вимірювати температуру |
50 |
|
|
|
Як передбачають погоду Підсумковий урок. Тематична робота 2 |
52 56 |
|
Розділ 3: ОСІНЬ |
57-84 |
|
||
Тема 7 тижня: Осінні явища в природі |
58-62 |
|
||
|
|
Осінні явища в неживій природі |
58 |
|
|
|
Осінні явища в житті рослин |
60 |
|
|
|
Осінній пейзаж |
61 |
|
|
|
Плоди і насіння рослин |
62 |
|
Тема 8 тижня: Осінні турботи тварин і людей |
66-73 |
|
||
|
|
Як тварини готуються до зими |
66 |
|
|
|
Осінь - грибна пора |
69 |
|
|
|
Осінні турботи в містах і селах рідного краю |
71 |
|
|
|
Пакетик для насіння |
73 |
|
Тема 9 тижня: Мої герої |
76-84 |
|
||
|
|
День захисника України |
76 |
|
|
|
Ми пам'ятаємо наших героїв |
77 |
|
|
|
Зайдімо в музей |
79 |
|
|
|
Букет герою Підсумковий урок. Тематична робота 3 |
81 84 |
|
Розділ 4: МОЄ ЗДОРОВ'Я |
85-118 |
|
||
Тема 10 тижня: Здорове тіло |
86-91 |
|
||
|
|
Я росту і розвиваюся |
86 |
|
|
|
Моя гігієна |
88 |
|
|
|
Фізичні вправи і здоров'я |
90 |
|
|
|
Собачка |
91 |
|
Тема 11 тижня: Харчування і здоров'я |
94-99 |
|
||
|
|
Моє харчування |
94 |
|
|
|
Як правильно доглядати за порожниною рота |
96 |
|
|
|
Як поводитися за столом |
98 |
|
|
|
Сервірування стола |
99 |
|
Тема 12 тижня: Як уберегтися від хвороб |
102-107 |
|
||
|
|
Здоров'я і хвороби |
102 |
|
|
|
Інфекційні захворювання |
104 |
|
|
|
Загартовування |
106 |
|
|
|
Виноград у вазі |
107 |
|
Тема 13 тижня: Мої звички |
110-118 |
|
||
|
|
Корисні та шкідливі звички |
110 |
|
|
|
Розпорядок дня школяра |
112 |
|
|
|
Порядок і дисципліна |
114 |
|
|
|
Моя вулиця Підсумковий урок. Тематична робота 4 |
115 118 |
|
Розділ 5: ЗИМА |
119-140 |
|
||
Тема 14 тижня: Зимові явища в природі |
120-124 |
|
||
|
|
Ознаки зими в неживій природі |
120 |
|
|
|
Рослини взимку |
122 |
|
|
|
Гілочка в інеї |
123 |
|
|
|
Тварини взимку |
124 |
|
Тема 15 тижня: Зимові турботи людей |
128-136 |
|
||
|
|
Турбота людей про тварин узимку |
128 |
|
|
|
Праця людей узимку |
130 |
|
|
|
Правила безпечної поведінки взимку |
131 |
|
|
|
Сніговичок
|
133
|
|
Тема 16 тижня: Зимові свята |
|
|
||
|
|
Новий рік. Безпека святкування. |
|
|
|
|
Різдво. Традиції колядування |
|
|
|
|
Водохреща. Значення води. Підсумковий урок. Тематична робота 5 |
136 |
|
|
|
Вітальна листівка своїй сім'ї з Новим роком та Різдвом Христовим Підсумок за І семестр ГРА-ТЕСТ "БІАТЛОН"
|
137-140
|
|
ІІ семестр |
||||
Розділ 6: МОЯ СІМ'Я. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ |
5-22 |
|
||
Тема 1 тижня: Сім'я, родина |
6-11 |
|
||
|
|
Мій родовід |
6 |
|
|
|
Сімейні турботи |
8 |
|
|
|
Традиції моєї сім'ї |
10 |
|
|
|
Складання серветки |
11 |
|
Тема 2 тижня: Мій добробут |
14-22 |
|
||
|
|
Потреби людини |
14 |
|
|
|
Звідки беруться гроші |
16 |
|
|
|
Навчання і життєвий успіх |
18 |
|
|
|
Бутерброд Підсумковий урок. Тематична робота 6 |
19 22 |
|
Розділ 7: МІЙ ВІДПОЧИНОК |
23-40 |
|
||
Тема 3 тижня: Навчання і відпочинок |
23-29 |
|
||
|
|
Організація навчання і відпочинку в школі та вдома |
24 |
|
|
|
Смаки і захоплення |
26 |
|
|
|
Життєрадісністьі здоров'я |
27 |
|
|
|
Літачок |
29 |
|
Тема 4 тижня: Мої друзі |
32-40 |
|
||
|
|
Я і мої друзі |
32 |
|
|
|
Що може заважати дружбі |
33 |
|
|
|
Будь увічливим/увічливою |
35 |
|
|
|
Браслет для друга/подруги Підсумковий урок. Тематична робота 7 |
37 40 |
|
Розділ 8: МОЯ БЕЗПЕКА |
41-68 |
|
||
Тема 5 тижня: Безпечне довкілля |
42-49 |
|
||
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації |
42 |
|
|
|
Безпечна поведінка вдома |
44 |
|
|
|
Користуванняч телевізором, сучасними ґаджетами |
47 |
|
|
|
Пожежна машина Підсумковий урок. Тематична робота 8 |
49 52 |
|
Розділ 9: У СВІТІ РУКОТВОРНИХ ТІЛ |
53-68 |
|
||
Тема 6 тижня: У світі рукотворних тіл |
53-57 |
|
||
|
|
Рукотворні тіла |
54 |
|
|
|
Рукотворні об'єкти і матеріали |
54 |
|
|
|
Властивості та використання матеріалів |
56 |
|
|
|
Підйомний кран |
57 |
|
Тема 7 тижня: Найважливіші винаходи людства |
60-65 |
|
||
|
|
Освоєння і добування вогню. Винайдення колеса та електричної лампи |
60 |
|
|
|
Інтернет |
62 |
|
|
|
Реклама та рішення людини |
64 |
|
|
|
Ажурні витинанки Підсумковий урок. Тематична робота 9 |
65 68 |
|
Розділ 10: ВЕСНА |
70-84 |
|
||
Тема 8 тижня: Весняні явища в природі |
70-75 |
|
||
|
|
Ознаки весни. Весняні місяці |
70 |
|
|
|
Ознаки весни в житті рослин |
71 |
|
|
|
Тварини навесні |
74 |
|
|
|
Пташка (оригамі) |
75 |
|
Тема 9 тижня: Весняні турботи людей |
78-81 |
|
||
|
|
Праця людей навесні |
78 |
|
|
|
Весняні свята |
79 |
|
|
|
Поведінка на природі навесні |
80 |
|
|
|
Великодня писанка Підсумковий урок. Тематична робота 10 |
81 84 |
|
Розділ 11: МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА |
85-108 |
|
||
Тема 10 тижня: Моя Батьківщина |
85-91 |
|
||
|
|
Україна - європейська країна. Символи держави |
86 |
|
|
|
Мої громадянські права та обов'язки як члена суспільства |
88 |
|
|
|
Славетні українці |
90 |
|
|
|
Півник (свищик) |
91 |
|
Тема 11 тижня: Громадські місця |
94-97 |
|
||
|
|
Які бувають громадські місця |
94 |
|
|
|
Я в бібліотеці |
95 |
|
|
|
Я в театрі |
96 |
|
|
|
Пальчиковий театр |
97 |
|
Тема 12 тижня: Україна в світі |
100-105 |
|
||
|
|
Різноманітність людей в сіті. Країни світу |
100 |
|
|
|
Взаємозв'язки України з іншими країнами |
103 |
|
|
|
Внесок українців у світові досягнення |
104 |
|
|
|
Пришивання ґудзика Підсумковий урок. Тематична робота 11 |
105 108 |
|
Розділ 11: ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ |
|
|
||
Тема 13 тижня: Мрії та бажання |
Хочу-можу-треба |
|||
|
|
Мрія здатна змінювати життя людини |
|
|
|
|
Моливість здійснення бажань |
|
|
|
|
Життя по правилах та обов'язках |
|
|
|
|
Спільний лепбук "Наші бажання та мрії" |
|
|
Тема 14 тижня: Мої цінності |
Вартість і цінність |
|||
|
|
Мої цінності життя. Що найдорожче в світі? |
|
|
|
|
Цінність та користь кожного для спільної справи. |
|
|
|
|
Природні цінності |
|
|
|
|
Майстер-клас "Виготовлення мила" (ГО "Особливий Кіндер" м. Березне) |
|
|
Тема 15 тижня: Все пов'язано з усім |
Все пов'язано з усім |
|||
|
|
Піклуємося про власне життя. Налагодження контактів з іншими |
|
|
|
|
Екскурсія до річки Случ |
|
|
|
|
Господарювання у природі. Операція "Посади своє деревце у шкільному парку" |
|
|
|
|
Уявна екскурсія у майбутнє Підсумковий урок. Тематична робота 11 |
|
|
Розділ 12: ЛІТО |
109-136 |
|
||
Тема 16 тижня: Літні явища в природі |
109-115 |
|
||
|
|
Ознаки літа в неживій природі |
110 |
|
|
|
Рослини влітку |
112 |
|
|
|
Тварини влітку |
114 |
|
|
|
Фортеця |
115 |
|
Тема 17 тижня: Люби і бережи природу |
128-136 |
|
||
|
|
Природа і людина |
128 |
|
|
|
Червона книга України |
130 |
|
|
|
Букет квітів |
133 |
|
|
|
Складання алгоритмів. Орнамент |
134 |
|
Тема 18 тижня: Відпочинок улітку |
118-125 |
|
||
|
|
Літні державні свята |
118 |
|
|
|
Мрії про літо. Безпечна поведінка на відпочинку |
119-121 |
|
|
|
У природі все взаємопов'язане |
123 |
|
|
|
Бджілка на лузі Підсумковий урок. Тематична робота 12 |
125 136 |
|
Тема 19 тижня: Повторення вивченого за рік |
|
|
||
|
|
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" |
|
|
|
|
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" (продовження0 |
|
|
|
|
Підсумок за ІІ семестр Гра-тест "Футбол" |
137-140 |
|
|
|
Підсумок за рік |
|
|