«МАТЕМАТИКА»
за підручником Н.Листопад «Математика 3клас ч.1» (2020)
№ уроку |
Дата проведення |
Примітка
|
Тема |
І СЕМЕСТР (5 год/тиждень/ 75 годин) |
|||
Повторення вивченого в 2 класі |
|||
1
|
04.09 |
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
2
|
05.09 |
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
3
|
06.09 |
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. |
4
|
07.09 |
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
5 |
08.09 |
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
6 |
11.09 |
|
Задачі на знаходження суми і різниці. Буквені та числові вирази. Периметр. |
7 |
12.09 |
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
8 |
13.09 |
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
9 |
14.09 |
|
Збільшення числа в кілька разів. Творча робота задачами. |
10 |
15.09 |
|
Перевірка ділення множенням. Задачі на ділення. Ділення іменованих чисел |
11 |
18.09 |
|
Зменшення числа у декілька разів. Розрізнення задач на ділення чи віднімання. Побудова прямокутника. Творча робота над задачами. |
12 |
19.09 |
|
Знаходження невідомого множника. Множення на 1.Обчислення та порівняння периметра прямокутників |
13 |
20.09 |
|
Компоненти ділення. Правила множення 0,правило ділення числа 0 |
14 |
21.09 |
|
Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач |
15 |
22.09 |
|
Правило ділення рівних чисел. Ділення іменованих чисел Розв’язування задач. |
16 |
25.09 |
|
Порівняння відрізків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на кратне порівняння. Підготовка до діагностувальної роботи |
17 |
26.09 |
|
Діагностувальна робота. Повторення вивченого у 2 класі. |
18 |
27.09 |
|
Аналіз діагностувальноїроботи. Повторення та закріплення вивченого |
Табличне множення і ділення |
|||
19 |
28.09 |
|
Парні та непарні числа. Обчислення значень виразів. Порівняння виразів. Розв’язування задач за коротким записом. |
20 |
29.09 |
|
Частина цілого. Поняття «половина». Позначення частини цілого дробом. Обчислення половини числа. Розв’язування задач |
21 |
02.10 |
|
Поняття «третина». Позначення третини дробом. Обчислення третини числа. Розв’язування задач. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною |
22 |
03.10 |
|
Дослідження та повторення таблиць множення, ділення. Таблиці множення та ділення на 4. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. Розв’язування задач |
23 |
04.10 |
|
Спрощення виразів: заміна суми однакових доданків множенням. Знаходження невідомого множника, дільника. Визначення часу на годиннику за тривалістю події. Порядок дій у виразах з діями різних ступенів (додавання-віднімання, множення-ділення). Розв’язування задач |
24 |
05.10 |
|
Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом. Обчислення чверті числа. Розв’язування задач. Уживання поняття «чверть» при визначенні часу за годинником. Поняття «квартал» (три місяці). Квартали року |
25 |
06.10 |
|
Спрощення виразів. Взаємозв’язок множення та ділення. Таблиці множення та ділення на 5. Визначення частини числа. Кратне порівняння іменованих чисел. Ділення іменованих чисел |
26 |
09.10 |
|
Обчисленнязначеньвиразів з арифметичнимидіямирізногоступеня. Визначення часу загодинником. Називання часу різними способами. Ознайомленняіз задачами на визначеннятривалостіподій |
27 |
10.10 |
|
Ознаки подільності числа на 5. Визначення часу за годинником. Задачі на визначення тривалості подій. Обчислення значення виразів з двома змінними |
28 |
11.10 |
|
Ознайомлення з рівнянням. Розв’язок рівняння. Арифметичні дії з іменованими числами |
29 |
12.10 |
|
Таблиці множення та ділення на 6. Кратне порівняння. Складені задачі на кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними |
30 |
13.10 |
|
Розв’язування задач з однаковою умовою та різними запитаннями. Творча робота над задачами. Ознайомлення з блок-схемами та застосуванням їх у математиці |
31 |
16.10 |
|
Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними. Застосування блок-схем для розв’язування прикладів на декілька арифметичних дій |
32 |
17.10 |
|
Обчислення значення виразу зі змінною. Розв’язування рівнянь та задач. Розв’язування задач шляхом складання рівняння. Повторення одиниць часу. Підготовка до діагностувальної роботи |
33 |
18.10 |
|
Діагностувальна робота |
34 |
19.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розв’язування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою |
35 |
20.10 |
|
Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороченою). Складання та розв’язування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами |
34 |
30.10 |
|
Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі |
35 |
31.10 |
|
Визначення іншого способу знаходження добутку на основі попереднього значення добутку. Робота над задачами на зведення до одиниці. Запис виразів за блок-схемами та обчислення їх значення. Геометрична задача |
36 |
|
Таблиці множення та ділення на 8. Творча робота над задачами. Розв’язування рівнянь. Геометрична задача: побудова прямокутника та обчислення його периметра |
|
37 |
02.11 |
|
Робота над задачами на зведення до одиниці. Розв’язування рівнянь. Комбінаторні задачі. Дослідження виразів |
38 |
03.11 |
|
Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника |
39 |
06.11 |
|
Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9. Робота з таблицею Піфагора. Правила роботи з таблицею. Розв’язування задач |
40 |
07.11
|
|
Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розв’язування задач. Обчислення значення буквеного виразу, використовуючи таблицю. Розв’язування задач за таблицею |
41 |
08.11 |
|
Розв’язуваннярівнянь та задач. Робота над задачами з буквенимиданими. Записвиразів та обчисленняїхньогозначення. Комбінаторнізадачі |
42 |
09.11 |
|
Визначення правильності розв’язання рівняння. Робота над задачами з буквеними даними. Обчислення значення виразів з двома змінними |
43 |
10.11 |
|
Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розв’язування задач різних типів. Творча робота над задачею |
44 |
13.11 |
|
Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами |
45 |
14.11 |
|
Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами |
46 |
15.11 |
|
Використання переставної властивості множення для раціонального розв’язання прикладів. Розв’язування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею |
47 |
16.11 |
|
Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів |
48 |
17.11 |
|
Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною |
49 |
20.11 |
|
Визначення частини числа за дробом. Розв’язування задач на знаходження числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною |
50 |
21.11 |
|
Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розв’язання рівнянь. Розв’язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними. Підготовка до діагностувальної роботи |
51 |
22.11 |
|
Діагностувальна робота |
52 |
23.11 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення та закріплення вивченого |
Нумерація трицифрових чисел |
|||
53 |
24.11 |
|
Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розв’язування задач |
54 |
27.11 |
|
Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розв’язування задач |
55 |
28.11 |
|
Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розв’язування задач та виразів |
56 |
29.11 |
|
Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розв’язування задач та рівнянь |
58 |
30.11 |
|
Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання трицифрових чисел у порядку зростання/спадання. Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
59 |
01.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами |
60 |
04.12 |
|
Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
61 |
04.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами. Перевірка правильності розв’язання рівнянь. Розв’язування задач |
62 |
05.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Додавання на основі суми розрядних доданків. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
63 |
06.12 |
|
Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу |
64 |
07.12 |
|
Повторення одиниць часу, пов’язаних із рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем. Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події |
65 |
08.12 |
|
Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу. Розв’язування задач та рівнянь |
66 |
11.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел |
67 |
12.12 |
|
Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події |
68 |
13.12 |
|
Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач Розв’язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата |
69 |
14.12 |
|
Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами |
70 |
15.12 |
|
Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач . Побудова кола |
71 |
18.12 |
|
Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач. Підготовка до діагносту- вальної роботи |
72 |
19.12 |
|
Діагностувальна робота |
73 |
20.12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення та закріплення вивченого |
74 |
21.12 |
|
Розв’язування рівнянь та задач |
75 |
22.12 |
|
Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням Підсумковий урок за І семестр |