Календарно-тематичне планування уроків

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з математики для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. до підручника «Математика» для 3 класу (автор Наталія Листопад). І семестр. 5 год на тиждень
Перегляд файлу

«МАТЕМАТИКА»

за підручником Н.Листопад «Математика 3клас ч.1» (2020)

 

№ уроку

Дата проведення

Примітка

 

 

Тема

І СЕМЕСТР

(5 год/тиждень/ 75 годин)

Повторення вивченого в 2 класі

1

 

04.09

 

 

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.

2

 

05.09

 

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами.

 Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

3

 

06.09

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час.

4

 

07.09

 

Дії віднімання та їхні компоненти.

Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

5

08.09

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок.

6

11.09

 

Задачі на знаходження суми і різниці. Буквені та числові вирази. Периметр.

7

12.09

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями.

Периметр квадрата і прямокутника.

8

13.09

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення.

 Прості задачі на множення і ділення.

9

       14.09

 

Збільшення числа в кілька разів. Творча робота задачами.

10

15.09

 

Перевірка ділення множенням. Задачі на ділення. Ділення іменованих чисел

11

18.09

 

Зменшення числа у декілька разів. Розрізнення задач на ділення чи віднімання. Побудова прямокутника. Творча робота над задачами.

12

19.09

 

Знаходження невідомого множника. Множення на 1.Обчислення та порівняння периметра прямокутників 

13

20.09

 

Компоненти ділення. Правила множення 0,правило ділення числа 0

14

21.09

 

Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач

15

22.09

 

Правило ділення рівних чисел. Ділення іменованих чисел Розв’язування задач.

16

25.09

 

Порівняння відрізків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на кратне порівняння. Підготовка до діагностувальної роботи

17

26.09

 

Діагностувальна робота. Повторення вивченого у 2 класі.

18

27.09

 

Аналіз діагностувальноїроботи. Повторення та закріплення вивченого

Табличне множення і ділення

19

28.09

 

 Парні та непарні числа. Обчислення значень виразів. Порівняння виразів. Розв’язування задач за коротким записом.

20

29.09

 

Частина цілого. Поняття «половина». Позначення частини цілого дробом. Обчислення половини числа. Розв’язування задач

21

02.10

 

Поняття «третина». Позначення третини дробом. Обчислення третини числа. Розв’язування задач. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною

22

03.10

 

Дослідження та повторення таблиць множення, ділення. Таблиці множення та ділення на 4. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. Розв’язування задач

23

04.10

 

Спрощення виразів: заміна суми однакових доданків множенням. Знаходження невідомого множника, дільника. Визначення часу на годиннику за тривалістю події. Порядок дій у виразах з діями різних ступенів (додавання-віднімання, множення-ділення). Розв’язування задач

24

05.10

 

Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом. Обчислення чверті числа. Розв’язування задач. Уживання поняття «чверть» при визначенні часу за годинником. Поняття «квартал» (три місяці). Квартали року

25

06.10

 

Спрощення виразів. Взаємозв’язок множення та ділення. Таблиці множення та ділення на 5. Визначення частини числа. Кратне порівняння іменованих чисел. Ділення іменованих чисел

26

09.10

 

Обчисленнязначеньвиразів з арифметичнимидіямирізногоступеня. Визначення часу загодинником. Називання часу різними способами. Ознайомленняіз задачами на визначеннятривалостіподій

27

10.10

 

Ознаки подільності числа на 5. Визначення часу за годинником. Задачі на визначення тривалості подій. Обчислення значення виразів з двома змінними

28

11.10

 

Ознайомлення з рівнянням. Розв’язок рівняння. Арифметичні дії з іменованими числами

29

12.10

 

Таблиці множення та ділення на 6. Кратне порівняння. Складені задачі на кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними

30

13.10

 

Розв’язування задач з однаковою умовою та різними запитаннями. Творча робота над задачами. Ознайомлення з блок-схемами та застосуванням їх у математиці

31

16.10

 

Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними. Застосування блок-схем для розв’язування прикладів на декілька арифметичних дій

32

17.10

 

Обчислення значення виразу зі змінною. Розв’язування рівнянь та задач. Розв’язування задач шляхом складання рівняння. Повторення одиниць часу. Підготовка до діагностувальної роботи

33

18.10

 

Діагностувальна робота

34

19.10

 

Аналіз діагностувальної роботи. Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розв’язування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою

35

       20.10

 

Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороченою). Складання та розв’язування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами

34

30.10

 

Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі

35

31.10

 

Визначення іншого способу знаходження добутку на основі попереднього значення добутку. Робота над задачами на зведення до одиниці. Запис виразів за блок-схемами та обчислення їх значення. Геометрична задача

36

 

Таблиці множення та ділення на 8. Творча робота над задачами. Розв’язування рівнянь. Геометрична задача: побудова прямокутника та обчислення його периметра

37

02.11

 

Робота над задачами на зведення до одиниці. Розв’язування рівнянь. Комбінаторні задачі. Дослідження виразів

38

03.11

 

Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника

39

06.11

 

Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9. Робота з таблицею Піфагора. Правила роботи з таблицею. Розв’язування задач

40

07.11

 

 

Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розв’язування задач. Обчислення значення буквеного виразу, використовуючи таблицю. Розв’язування задач за таблицею

41

08.11

 

Розв’язуваннярівнянь та задач. Робота над задачами з буквенимиданими. Записвиразів та обчисленняїхньогозначення. Комбінаторнізадачі

42

09.11

 

Визначення правильності розв’язання рівняння. Робота над задачами з буквеними даними. Обчислення значення виразів з двома змінними

43

10.11

 

Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розв’язування задач різних типів. Творча робота над задачею

44

13.11

 

Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами

45

14.11

 

Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами

46

15.11

 

Використання переставної властивості множення для раціонального розв’язання прикладів. Розв’язування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею

47

16.11

 

Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів

48

17.11

 

Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною

49

20.11

 

Визначення частини числа за дробом. Розв’язування задач на знаходження числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною

50

21.11

 

Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розв’язання рівнянь. Розв’язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними. Підготовка до діагностувальної  роботи

51

22.11

 

Діагностувальна робота

52

23.11

 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення та закріплення вивченого

Нумерація трицифрових чисел

53

24.11

 

Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розв’язування задач

54

27.11

 

Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розв’язування задач

55

28.11

 

Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розв’язування задач та виразів

56

29.11

 

Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розв’язування задач та рівнянь

58

30.11

 

Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання трицифрових чисел у порядку зростання/спадання. Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

59

01.12

 

Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами

60

04.12

 

Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

61

04.12

 

Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами. Перевірка правильності розв’язання рівнянь. Розв’язування задач

62

05.12

 

Нумерація трицифрових чисел. Додавання на основі суми розрядних доданків. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач

63

06.12

 

Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу

64

      07.12

 

Повторення одиниць часу, пов’язаних із рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем. Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події

65

08.12

 

Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу. Розв’язування задач та рівнянь

66

11.12

 

Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел

67

12.12

 

Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події

68

13.12

 

Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач

Розв’язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата

69

14.12

 

Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами

70

15.12

 

Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач . Побудова кола

71

18.12

 

Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач. Підготовка до діагносту- вальної роботи

72

19.12

 

Діагностувальна робота

73

20.12

 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення та закріплення вивченого

74

21.12

 

Розв’язування рівнянь та задач

75

22.12

 

Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Вороніна Ніна
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку