Календарно-тематичне планування уроків алгебри в 11 класі (профільний рівень) на 2 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Алгебра 11 клас" Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова (Алгебра та початки аналізу), 2011 рік видання. Планування містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програм. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 11 класі (профільний рівень)
“УЗГОДЖЕНО” Заст. директора з НВР ___________________
«_____»___________ 20___ р. |
“ЗАТВЕРДЖЕНО” Директор ___________________
«_____»___________20___р. |
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів
протокол від _________________ № _____ Голова МО _________________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ АЛГЕБРИ В 11 КЛАСІ
(профільний рівень)
вчитель _________________________________
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владимирова Н. Г. Алгебра (Алгебра и начала анализа): учеб. для 11 кл. общеобразоват. учебн. завед.: академ. уровень, профил. уровень. — К. : Освіта, 2011. — 400 с.
Виконання програм та навчальних планів |
||
Час |
Кількість годин |
|
|
за програмою |
згідно календарного планування |
Тиждень |
5 |
5 |
За І семестр |
80 |
|
За ІІ семестр |
95 |
|
Рік |
175 |
|
|
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Показникова та логарифмічна функції |
36 |
2 |
2 |
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
18 |
1 |
3 |
Інтеграл та його застосування |
26 |
2 |
4 |
Рівняння, нерівності та їх системи. Узагальнення та систематизація |
30 |
1 |
5 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
65 |
1 |
РАЗОМ: |
175 |
7 |
ІІ семестр
№ з\п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
ІV. Рівняння, нерівності та їх системи. Узагальнення та систематизація (30 год) Учень (учениця): розрізняє види рівнянь та їх систем, нерівностей та їх систем, методи розв’язування рівнянь і нерівностей та їх систем; обґрунтовує рівносильність виконаних перетворень; застосовує загальні методи та прийоми до розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем; розв’язує рівняння, нерівності, системи рівнянь та нерівностей з параметрами; за описами реальних ситуацій; розв’язує задачі, моделями яких є відомі рівняння або системи рівнянь. |
|||
|
Метод розв‘язування рівнянь з однією змінною (рівносильні перетворення) |
|
|
|
Метод розв'язування рівнянь з однією мінною (заміна змінної) |
|
|
|
Метод розв‘язування рівнянь з однією змінною (застосування властивостей функцій) |
|
|
|
Різні методи розв‘язування рівнянь з однією змінною |
|
|
|
Метод розв‘язування нерівностей з однією змінною (рівносильні перетворення) |
|
|
|
Метод розв‘язування рівнянь з однією змінною (метод інтервалів) |
|
|
|
Метод розв‘язування рівнянь з однією змінною (заміна змінної) |
|
|
|
Метод розв‘язування нерівностей з однією змінною (застосування властивостей функцій) |
|
|
|
Різні методи розв‘язування нерівностей з однією змінною |
|
|
|
Розв‘язування рівнянь та нерівностей, що зводяться до квадратних |
|
|
|
Розв'язування показникових рівнянь та нерівностей |
|
|
|
Розв'язування логарифмічних рівнянь та нерівностей |
|
|
|
Розв'язування тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Розв'язування тригонометричних нерівностей |
|
|
|
Розв'язування ірраціональних рівнянь та нерівностей |
|
|
|
Розв‘язування рівнянь з модулем |
|
|
|
Розв‘язування рівнянь та нерівностей з модулем |
|
|
|
Системи рівнянь та методи їх розв‘язування (рівносильні перетворення) |
|
|
|
Системи рівнянь та методи їх розв‘язування (використання рівнянь-наслідків) |
|
|
|
Системи рівнянь та методи їх розв‘язування (заміна змінної) |
|
|
|
Системи рівнянь та методи їх розв‘язування (застосування властивостей функцій) |
|
|
|
Розв'язування систем рівнянь |
|
|
|
Рівняння з параметрами |
|
|
|
Нерівності з параметрами |
|
|
|
Розв'язування завдань з параметрами |
|
|
|
Розв'язування завдань з параметрами |
|
|
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №6 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
V. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв'язування задач, резервний час (65 год) |
|||
|
Обчислення числових виразів |
|
|
|
Розв'язування арифметичних задач |
|
|
|
Відсотки. Розв'язування задач |
|
|
|
Розв'язування задач на відсотки |
|
|
|
Формули скороченого множення. Перетворення виразів |
|
|
|
Дії з многочленами. Теорема Безу |
|
|
|
Дробно-раціональні вирази |
|
|
|
Дробно-раціональні вирази та їх спрощення |
|
|
|
Ірраціональні вирази |
|
|
|
Ірраціональні вирази та їх спрощення |
|
|
|
Показникові вирази |
|
|
|
Логарифмічні вирази |
|
|
|
Тригонометричні вирази |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Арифметична прогресія |
|
|
|
Розв'язування задач на арифметичну прогресію |
|
|
|
Геометрична прогресія |
|
|
|
Розв'язування задач на геометричну прогресію |
|
|
|
Елементарні функції, їх графіки та властивості |
|
|
|
Елементарні функції, їх графіки та властивості |
|
|
|
Побудова графіків методом геометричних перетворень |
|
|
|
Побудова графіків функцій |
|
|
|
Похідна. Правила обчислення похідних |
|
|
|
Геометричний та механічний зміст похідної |
|
|
|
Застосування похідної для дослідження функцій |
|
|
|
Дослідження функцій |
|
|
|
Первісна. Інтеграл |
|
|
|
Обчислення невизначених інтегралів |
|
|
|
Обчислення визначених інтегралів |
|
|
|
Обчислення площ фігур |
|
|
|
Елементи комбінаторики |
|
|
|
Розв'язування комбінаторних задач |
|
|
|
Початки теорії ймовірностей |
|
|
|
Розв'язування задач на обчислення ймовірності подій |
|
|
|
Елементи статистики |
|
|
|
Розв'язування статистичних завдань |
|
|
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік |
|
|
|
Показникова функція, її властивості та графік |
|
|
|
Розв'язування рівнянь |
|
|
|
Розв'язування нерівностей |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розв'язування завдань ЗНО минулих років |
|
|
|
Розв'язування завдань ЗНО минулих років |
|
|
|
Розв'язування завдань ЗНО минулих років |
|
|
156-175 |
Резервний час |
|
|