Календарно-тематичне планування уроків іноземної мови (англійської) 1 класу (2 години на тиждень)
СД — скоригована дата
№ з\п |
Дата |
СД |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Елементи письма/ Говоріння |
||||||
I семестр 1. Я, моя родина та друзі (Friends) |
|||||||||
1 |
|
|
Давай познайомимось! Правила нашого класу |
Навчитися вітатися та прощатися, називати своє ім'я, реагувати на команди вчителя |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
Hello! Bye! Listen! Stand up! Sit down! |
Pupil's Book Lesson 1-3 p. 4-6 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього CD 1 (02-04) |
Activity Book Lesson 1-3 p. 4-5 |
2 |
|
|
Кольори та цифри |
Описувати предмети |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Кольори: green, blue, red, yellow Цифри: : one, two, three, four, five |
Pupil's Book Lesson 4-5, 7 p. 7-8, 10 |
Прослухати назви кольорів та цифр на малюнку та вказати на них CD 1 (07-10, 12-13) |
Activity Book Lesson 4-5, 7 p. 7-8, 10 |
3 |
|
|
|
Назвати тварин на малюнку |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant
|
Pupil's Book Lesson 9-11 p. 12-14 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (16-20) |
Activity Book Lesson 9-11 p. 12-14 |
4 |
|
|
Знайомство з новими героями
|
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Стежити за презентованою інформацією |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
Pupil's Book Lesson 1 p. 22 |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками CD 1 (29-31) |
Activity Book Lesson 1 p. 20 |
5 |
|
|
Скільки тобі років? |
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
Pupil's Book Lesson 2 p. 23 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (32-34) |
Activity Book Lesson 6-7 p. 21 |
6 |
|
|
Називаємо кольори та цифри |
Називати кольори предметів |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 3 p. 24
|
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (35) |
Activity Book Lesson 3 p. 22 |
7 |
|
|
Мій улюблений колір |
Описувати предмети. Співпрацювати в парі |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon
|
Pupil's Book Lesson 4 p. 25 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (37-39) |
Activity Book Lesson 4 p. 23 |
8 |
|
|
Зустрічаймо Супер Друзів Вивчення літер Aa, Bb, Cc, Tt |
Описувати предмети. Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Стежити за презентованою інформацією |
my turn cool, power, cat |
Pupil's Book Lesson 5-6 p. 26 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (40-42) |
Activity Book Lesson 5-6 p. 24-25 Написання літер |
9 |
|
|
Кольори України. Узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення структур, представлених у розділі |
Вказувати відповідний малюнок Відмічати правильну відповідь
|
Кольори |
Pupil's Book p. 88 |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Називати кольори |
2. Школа (At school). Свята |
|||||||||
10 |
|
|
Шкільне життя
|
Називати шкільне приладдя |
Стежити за презентованою інформацією |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
Pupil's Book Lesson 1 p. 28 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (43-45) |
Activity Book Lesson 1 p. 26 |
11 |
|
|
Шкільне життя |
Ставити короткі запитання та відповідати на них |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Pupil's Book Lesson 2 p. 29 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (46-49) |
Activity Book Lesson 2 p. 27 |
12 |
|
|
Шкільне життя |
Повідомляти про належність\неналежність чогось |
Стежити за презентованою інформацією |
It isn’t my pen. It is my pen. |
Pupil's Book Lesson 3 p. 30 |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні CD 2 (50) |
Activity Book Lesson 3 p. 28 |
13 |
|
|
Шкільне життя
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Стежити за презентованою інформацією |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Pupil's Book Lesson 4 p. 31 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (52-55) |
Activity Book Lesson 4 p. 29
|
14 |
|
|
Шкільне життя Вивчення літер Ff, Hh, Mm, Rr |
Розвиток навичок аудіювання
|
Правила поведінки: взаємодопомога Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
Watch out! I’m sorry. It’s OK, Mum. Here you are. Thank you. Come back! Here’s (your pencil). |
Pupil's Book Lesson 5 p. 32 |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками CD 1 (56-57) |
Activity Book Lesson 5 p. 30 Написання літер |
15 |
|
|
Шкільне життя
|
Описувати предмети. Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками. Відтворювати скоромовку |
Правила ввічливості |
peaches, , fat rat, dog |
Pupil's Book Lesson 6 p. 33 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (58-59) |
Activity Book Lesson 6 p. 31 |
16 |
|
|
Шкільне життя. Узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення структур, представлених у розділі |
Вказувати відповідний малюнок Відмічати правильну відповідь
|
Повторення лексики попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 7-8 p. 34-35 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 1 (60) |
Activity Book Lesson 7-8 p. 32-33 |
3. Дозвілля (Let's play) |
|||||||||
17 |
|
|
Мої улюблені іграшки |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike |
Pupil's Book Lesson 1 p. 36 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього CD 1 (61-63) |
Activity Book Lesson 1 p. 34 |
18 |
|
|
Яка твоя улюблена іграшка? |
Задавати короткі запитання та відповідати на них |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
Hello! How are you? I’m fine, thanks. What’s your favourite toy? My favourite toy’s my ball. |
Pupil's Book Lesson 2 p. 37 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (64-66) |
Activity Book Lesson 2 p. 35 |
19 |
|
|
Поговоримо про улюблені іграшки |
Розповідати про іграшки |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 3 p. 38 |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні CD 1 (67) |
Activity Book Lesson 3 p. 36
|
20 |
|
|
Давай пограємо разом
|
Описувати іграшки |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
Pupil's Book Lesson 4 p. 39 |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання CD 1 (69-72) |
Activity Book Lesson 4 p. 37 |
21 |
|
|
Веселі перегони Вивчення літер Dd, Nn, Ss, Pp |
Обговорювати історію
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 5 p. 40 |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками CD 1 (73) |
Activity Book Lesson 5 p. 38 Написання літер Pp, Nn, Ss, Dd за зразком |
22 |
|
|
Граємо та навчаємось.
|
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
panda, salad, mat, pan, sad, cap, fan, tap
|
Pupil's Book Lesson 6 p. 41 |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні CD 1 (74-76) |
Activity Book Lesson 6 p. 39 |
23 |
|
|
Моє дозвілля Узагальнення вивченого матеріалу |
Повторити вивчений матеріал |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 7-8 p. 42-43 |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні CD 1 (77-80) |
Activity Book Lesson 7-8 p. 40-41 |
24 |
|
|
Повторення розділів 1-2
|
Повторити вивчений матеріал |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх розділів |
Pupil's Book p. 44-45 |
Елементи читання – презентація слів |
Activity Book p. 42-43 |
4. Природа (Pet Show). Свята |
|||||||||
25 |
|
|
В світі тварин |
Розповідати про тварин |
Стежити за презентованою інформацією |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all |
Pupil's Book Lesson 1 p. 46 |
Розуміти короткі і прості вказівки CD 2 (02-03) |
Activity Book Lesson 1 p. 44 |
26 |
|
|
Знайди тваринку |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
in, on, under, draw |
Pupil's Book Lesson 2 p. 47 |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками CD 2 (04-06) |
Activity Book Lesson 2 p. 45 |
27 |
|
|
Знайди тварин та порахуй їх |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження
|
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 3 p. 48 |
Розуміння детальної інформації CD 2 (07-08) |
Activity Book Lesson 3 p. 46 |
28 |
|
|
Яка тварина тобі подобається? |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
happy mouth, sad mouth Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Pupil's Book Lesson 4 p. 49 |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні CD 2 (09-13) |
Activity Book Lesson 4 p. 47 |
29 |
|
|
Цікаві історії про тварин. Вивчення літер Ii, Ww, Kk, Gg |
Розвиток навичок аудіювання
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
come back, touch clever, amazing |
Pupil's Book Lesson 5-6 p. 50-51 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова CD 2 (14-18) |
Activity Book Lesson 5-6 p. 48-49 Написання літер за зразком |
30 |
|
|
Як тварини маскуються? |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground |
Pupil's Book Lesson 7-8 p. 52-53 |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Activity Book Lesson 7-8 p. 50-51 |
31 |
|
|
Урок узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
Повторення структур, представлених у розділі |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків та розділів |
Pupil's Book p. 108-109 |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Activity Book p. 88-89 |
32 |
|
|
Урок узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
Повторення структур, представлених у розділах |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків та розділів |
Pupil's Book p. 110-111 |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Activity Book p. 80-91 |