Календарно-тематичне планування уроків складено відповідно до нового Державного Стандарту базової та повної загальної середньої освіти та Програми з англійської мови для 9 класу ЗНЗ.
№ з/п |
Дата |
Тема, підтема |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
наочність |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
усно |
письмово |
|||||
монолог |
діалог |
|||||||||||
ІІ семестр Тема 5. Наука і технічний прогрес (12 уроків) |
||||||||||||
50 |
|
Видатні вчені |
В.1 с.124 поєднай з поясненням В.2 с.124 лексична робота С.127 ЛО |
Словотвір В.4 с.126 |
|
|
В.2 с.124 поясни значення |
В.7 с.127 дати відповіді В.5 с.171 обговорити |
В.4 с.126 заповни таблицю В.6 с.127 |
С.124-127 опрацювати ЛО |
В.2 с.168 доповнити речення |
|
51 |
|
Винахідники світу |
С.118-120 ЛО В.2 с.118 доповнити речення |
Минулий неозначений час В.2 с.168 доповнити речення |
В.2в с.119 послухати розповідь про вчених |
|
В.1 с.118 висловити думку |
В.5 с.120 назвати особу |
В.6 с.121 доповнити речення |
С.118-120 опрацювати ЛО |
В.2 с.137 скласти речення |
аудіозапис |
52 |
|
Винаходи |
В.4а с.120 назвати слово В.4б с.120 поєднай з поясненням В.1 с.136 поєднай з малюнком |
Минулий неозначений час В.2 с.137 скласти речення |
|
В.3 с.119 виправити твердження |
|
В.1б с.137 дай відповідь |
|
В.7 с.122 читати |
|
|
53 |
|
Винаходи |
В.7в с.122 ЛО |
Минулий неозначений час В.7г с.122 заповнити пропуски |
В.7б с.121 діалог про винаходи |
В.7а с.121 вибери правильний варіант В.7г с.122 тексти про винаходи |
|
В.9 с.123 дати відповідь |
В.8 с.123 дати відповідь |
|
в.3 с.169 склади речення |
аудіозапис |
54 |
|
Сергій Корольов |
С.128-130 ЛО |
Пасивний стан С.130 В.2 с.130 заповни пропуски |
|
В.1а с.128 читати текст |
в.3 с.169 склади речення |
В.1б с.129 дати відповіді |
|
С.128-130 ЛО |
|
|
55 |
|
Науковий музей |
To invent To discover Technology В.6 с.134 заповнити пропуски |
Пасивний стан С.131 В.4 с.131 вибери правильний варіант |
|
В.5 с.132 читати текст про музей |
В.3 с.130 вибери правильний варіант |
С.132 дати відповіді |
|
|
В.1 с.168 заповни пропуски |
|
56 |
|
Винаходи майбутнього |
С.134 – 135 ЛО В.1 с.168 заповни пропуски |
Пасивний стан В.9 с.136 (1-3 речення) |
|
В.7б с.135 доповни і прочитай текст |
В.8 с.136 познач правдиві речення |
В.7а с.134 дати відповіді |
В.2 с.137 склади речення |
|
В.9 с.136 (4-6 речення) |
|
57 |
|
Винаходи |
С.138 ЛО С.139-140 ЛО |
Пасивний стан В.9 с.136 (4-6 речення) |
В.3 с.138 послухати і назвати винахід |
В.4 с.138 прочитати пояснення і назвати предмет В.5 с.139 читати тексти |
|
В.5б с.141 запитай і дай відповідь |
В.5б с.138 скласти загадки |
В.5а с.141 скласти відповіді до запитань |
аудіозапис |
|
58 |
|
|
В.6б с.142 сталі вирази С.144 ЛО |
|
В.6а с.142 розповідь про вчених |
В.6а с.142 позначити правдиві речення |
В.8 с.143 обговорити в групі |
В.5а с.141 скласти відповіді до запитань |
В.7 с.143 дати відповіді |
В.6б с.142 сталі вирази С.144 ЛО |
В.2 с.145 написати про винахід |
аудіозапис |
59 |
|
Євген Патон |
С.170 ЛО |
Пасивний стан |
В.4в с.171 біографія Патона |
В.4а с.169 познач правдиві речення |
В.2 с.145 розповідь про винахід |
В.4в с.171 дати відповіді |
В.1 с.145 скласти біографію М.Кюрі |
|
В.5б с.141 дати відповідь на питання |
аудіозапис |
60 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань на вживання пасивного стану дієслів. Обговорення винаходів, їх впливу на людство. |
|
|
|
|||||||
61 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.
|
|
|
|
|||||||
Тема 6. Захист довкілля (11 уроків) |
||||||||||||
62 |
|
Природа |
В.6 с.172 ЛО С.149 ЛО В.3 с.147 поєднай з малюнком |
Майбутня дія |
|
В.2 с.146 поєднай речення |
В.5 с.149 поясни заголовки |
|
В.1 с.146 вибери правильний варіант |
В.6 с.172 ЛО
|
|
|
63 |
|
Екологія і ми |
В.9 с.151 розгадай кросворд |
|
В.1 с.152 екологічне шоу |
В.4 с.147 читати текст |
|
В.3 с.154 дати відповіді |
В.2б с.153 дати відповіді |
|
|
аудіозапис |
64 |
|
Захист довкілля |
С.153 ЛО |
Непряма мова В.5 с.154 (1-5 речення) змінити |
В.3 с.153 програма захисту |
В.7 с.150 читати листи |
|
В.8 с.151 дати відповіді |
|
|
В.5 с.154 (6-13 речення) змінити |
аудіозапис |
65 |
|
Захист довкілля |
В.4 с.154 види сміття |
В.5 с.154 (6-13 речення) змінити |
В.6 с.156 розмова |
|
В.7а с.156 доповни речення |
|
В.6б с.156 поєднай частини |
С.163 ЛО В.2 с.159 читати |
|
аудіозапис |
66 |
|
Способи захисту довкілля |
С.163 ЛО |
Умовні речення І типу с.157 Пасивний стан |
|
В.2 с.159 читати |
В.2б с.160 скласти речення |
|
В.1 с.157 поєднати частини речення
|
|
В.3 с.158 розкрити дужки |
|
67 |
|
|
С.163 ЛО |
Умовні речення І типу с.157 В.2 с.158 скласти речення |
В.3 с.158 розкрити дужки |
В.3 с.161 читати факти |
В.4 с.162 висловити (не)згоду |
|
В.8а с.165 заповни таблицю |
|
В.4 с.158 доповнити речення |
|
68 |
|
День Землі |
С.163 ЛО |
Модальні дієслова В.8б с.165 заповнити пропуски
|
|
В.5 с.162 читати В.4 с.158 доповнити речення |
В.9 с.165 висловити припущення В.7б с.164 обговорити |
В.6 с.164 дати відповіді |
В.8б с.165 скласти речення |
Підготувати факти про екологічні проблеми України |
|
|
69 |
|
Клімат України |
В.7 с.172 заповни пропуски |
Модальні дієслова В.8 с.172 заповни пропуски |
|
С.166-167 читати |
В.11 с.173 висловити думку про екологію України |
В.10 с.173 дати відповіді |
В.9 с.173 скласти речення |
|
В.2 с.167 доповни речення |
|
70 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань на вживання модальних дієслів, умовних речень І типу. Обговорення екологічних проблем України. |
Підготувати проект «Мій вклад у захист довкілля» |
|
||||||||
71 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань на вживання модальних дієслів, умовних речень І типу. Захист проекту «Мій вклад у захист довкілля». |
С.149, 153, 163, 172 повторити ЛО |
|
||||||||
72 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.
|
|
|
|
|||||||
Тема 7. Англомовні країни (11 уроків) |
||||||||||||
73 |
|
Об'єднане Королівство |
В.2в с.182 сталі вирази |
Прийменники В.2б с.182 заповни пропуски |
|
В.3 с.184 читати текст |
В.2а с.182 вибрати варіант В.2г с.183 висловити думку |
В.4 с.185 позначити правильні речення |
В.1 с.182 скласти «асоціативний кущ» |
Підготуватися до обговорення географічного положення Об'єднаного Королівства |
В.2б с.182 заповнити пропуски |
|
74 |
|
Об'єднане Королівство. Географічне положення. |
Власні назви с.184 |
Прийменники В сталих виразах |
Перегляд і обговорення відео про Британію |
|
Розповісти про географічне положення країни |
Дати відповіді на питання до тексту |
В.3 с.184 поставити 10 запитань до тексту |
В.7 с.186 читати |
|
відеофільм |
75 |
|
Англія |
С.182 ЛО Сталі вирази |
Минулі часи в.1 с.192 В.2 с.192 (1-5 речення) розкрити дужки |
|
В.7 с.186 читати цікаві факти |
Розповісти про географічне положення країни В.5 с.185опиши малюнок |
В.6 с.186 розв'яжи кросворд В.8 с.187 скласти діалог |
|
В.8 с.187 підготуватися до драматизації діалогу |
В.2 с.192 (6-10 речення) |
|
76 |
|
Англомовні країни |
|
В.2 с.192 (6-10 речення) розкрити дужки |
В.2 с.188 послухай і доповни речення |
|
Розповісти про географічне положення країни В.1а с.188 доповни речення |
В.8 с.187 драматизація діалогу |
В.3 с.193 (1-8 речення) розкрити дужки |
|
В.3 с.193 (9-15 речення) розкрити дужки |
аудіозапис |
77 |
|
Традиції англомовних країн |
С.182-184 ЛО |
В.3 с.193 (9-15 речення) розкрити дужки |
|
Читання і виправлення тверджень про англомовні країни |
Розповісти про географічне положення країни
|
В.8 с.187 драматизація діалогу |
|
|
|
|
78 |
|
Ірландія |
В.3 с.189 власні назви |
|
В.3 с.189 послухай інформацію |
|
Розповісти про географічне положення країни
|
В.8 с.187 запитай і дай відповідь |
В.3г с.190 заповни таблицю |
В.2 с.195 підготувати цікаві факти для презентації англомовних країн |
аудіозапис |
|
79 |
|
Шотландія |
|
Майбутні часи В.4 с.193 |
В.4 с.190 послухай і вибери відповідь |
В.5а с.191 скласти речення |
В.4б с.191 доповнити речення |
В.8 с.187 запитай і дай відповіді |
В.5 с.194 обери правильний варіант |
|
В.6 с.194 скласти 5 питань і дати на них відповідь |
аудіозапис |
80 |
|
Уельс |
В.5 с.198 ЛО |
В.6 с.194 скласти 5 питань і дати на них відповідь |
В.5 с.198 послухай діалог |
В.3б с.196 читати В.6 с.199 розташувати репліки у правильному порядку |
|
В.3 с.196 вибери правильний варіант |
|
творча робота «Реклама англомовної країни». |
аудіозапис |
|
81 |
|
Англомовні країни |
|
|
|
В.2б с.195 презентація англомовних країн |
В.1 с.194 запитай і дай відповідь |
В.2 с.195 доповни схему |
|
|
|
|
82 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань на вживання минулих і майбутніх часів. Захист проекту «Реклама англомовної країни». |
|
|
|
|||||||
83 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.
|
В.1 с.200 підготувати блог |
|
|
|||||||
Тема 8. Міста Великобританії (12 уроків) |
||||||||||||
84 |
|
Лондон |
С.201-202 ЛО з тексту |
Минулий час, артикль перед власними назвами |
|
В.1 с.201 читати текст |
В.1 с.200 презентувати блог |
В.1б с.202 дати відповіді |
|
В.5 с.205 знайти інформацію про Лондон |
|
|
85 |
|
Лондон |
С.205 ЛО |
Теперішній доконаний час, с.204 |
В.5 с.205 заслухати інформацію про Лондон |
В.2а с.203 прочитати листи і поєднати з малюнками |
В.4а с.204 скласти речення |
С.202 Бесіда про Лондон В.3 с.204 дати відповіді |
|
|
В.4б с.204 доповнити речення |
аудіозапис |
86 |
|
Столиці англомовних країн |
|
В.1 с.207 |
В.6б с.205 розповідь про столиці країн |
|
|
В.6в с.205 запитай і дай відповідь |
В.1 с.207 заповни таблицю |
|
В.7 с.207 дати відповіді |
аудіозапис |
87 |
|
Бірмінгем |
С.207 ЛО С.208 власні назви |
Пасивний стан в.1 с.210 (1-4 речення) вибери правильний варіант |
В.2 с.208 розповідь про Бірмінгем |
Читати коротку інформацію про Бірмінгем |
|
В.7 с.207 запитай і дай відповідь В.2 с.208 дати відповідь |
|
С.207 ЛО
|
в.1 с.210 (5-8 речення) вибери правильний варіант |
аудіозапис |
88 |
|
Глазго |
С.209 ЛО |
Пасивний стан в.1 с.210 (5-8 речення) вибери правильний варіант |
В.3б с.209 текст про Глазго |
Читати коротку інформацію про Глазго |
|
В.3г с.210 запитай і дай відповідь |
В.3в с.210 поставити 5 запитань до тексту |
С.209 ЛО |
В.2а с.211 вибрати правильний варіант |
аудіозапис |
89 |
|
Кадіф |
|
Пасивний стан В.2а с.211 вибрати правильний варіант |
В.1 с.218 послухати текст про Уельс |
В.2 с.218 читати текст про Кадіф |
В.1 с.218 доповнити речення |
В.1 с.213 дати відповіді |
В.2б с.220 скласти 10 запитань |
|
В.2б с.211 вибрати правильний варіант |
аудіозапис |
90 |
|
Екскурсія містом |
Сталі вирази напряму руху |
В.2б с.211 вибрати правильний варіант |
|
В.2 с.214 читати діалоги |
Розповісти «Як дістатися до…» (за картою) |
В.2 с.214 драматизація діалогу |
В.2 с.214 питання для екскурсії |
В.3 с.215 підготуватися до проведення екскурсії Лондоном |
|
|
91 |
|
Видатні місця |
|
В.3 с.211 (1-3 речення) розкрий дужки |
|
В.4 с.215 читати тексти |
В.3 с.215 провести екскурсію Лондоном |
В.2 с.214 драматизація діалогу |
|
|
В.3 с.211 (4-6 речення) розкрий дужки |
|
92 |
|
Манчестер |
С.220 -221 ЛО |
В.3 с.211 (4-6 речення) розкрий дужки В.4 с.212 (1-8 речення) розкрити дужки |
|
В.3 с.220 читати тексти В.6 с.216 читати |
В.5 с.222 розгадай |
В.3 с.222 запитай і дай відповідь В.4 с.222 розіграй ситуацію |
|
В.1 с.217 презентувати місто |
В.4 с.212 (9-16 речення) розкрити дужки |
|
93 |
|
|
|
В.4 с.212 (9-16 речення) розкрити дужки |
|
В.6 с.223 читати |
В.9а с.225 висловити думку В.1 с.217 презентувати міста |
В.8 с.224 драматизація діалогу |
В.7а с.224 заповнити таблицю |
В.10 с.225 розробити постер «Цікавинки звідусіль» |
|
|
94 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань на вживання минулих часів, теперішнього доконаного часу, пасивного стану. Презентація постеру «Цікавинки звідусіль». |
|
|
|
|||||||
95 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.
|
|
|
|
|||||||
96 |
|
Контроль аудіювання за текстом про… . Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
97 |
|
Контроль читання за текстом про… . Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
98 |
|
Контроль письма. Виконання тестових лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
99 |
|
Контроль говоріння. Монологічні повідомлення за проблемними питаннями, висловами. Діалогічні повідомлення за рольовими ситуаціями.
|
|
|
|
|||||||
100 - 101 |
|
Повторення. Повернімося до України |
В.1 с.226 вгадай місто С.226 -232 власні назви |
Порядкові числівники, артиклі перед власними назвами |
|
В.2 с.226 читати текст про Львів |
В.3 с.232 доповнити речення |
В.4 с.233 розіграй ситуацію |
|
Підготуй екскурсію містом |
|
|