Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі
ІІ СЕМЕСТР ( 2 години)
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
|||||||||
UNIT 4 DAY BY DAY |
||||||||||
32 |
10.01 |
Герої мультфільмів. Різдво в Україні. |
Називати улюблених герої мультфільмів, будувати речення, використовуючи вираз ”Let’s…” Називати свята в Україні та Англії, |
The Mermaid, Mickey Mouse, Winnie-the-Pooh, Alice in Wonderland, Cinderella Ukrainian, usually, Christmas |
Structure “Let’s …”
|
WB ex.2 – p.33 WB ex.2-p.34 |
p.74-76 |
|||
33 |
12.01 |
Традиції святкування Різдва в Україні. Повсякденні справи. Моє меню. |
Називати традиції святкування Різдва в Україні, будувати речення з usually |
Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Adverb of frequency “usually” Interrogative sentences with the modal verb “may” |
WB ex.3-p.34 WB ex.2 -p.35 |
p.78-77 |
|||
34 |
17.01 |
За обідом. Неозначений артикль. Мої улюблені фрукти. |
Вміти називати овочі та фрукти, використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом |
Vegetable, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange Pass, some, enjoy, meal |
Indefinite article “a / an” “some” |
WB ex.2 -p.36 WB ex.1 -p.37 |
p.79-80 |
|||
35 |
19.01 |
Смачного, Вікі! Неозначений артикль. Фрукти та овочі. Користь їжі. |
Вміти використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом |
Porridge, sausage, team, jam, bread, soup, sandwich, sugar, butter, ice-cream, juice |
|
WB ex.3 -p.37 |
p.81-82 |
|||
36 |
24.01 |
Повсякденні справи. Розвиток навичок говоріння.
|
Вміти вести бесіду про вихідні дні |
Go to bed, make bed, always, alone, read papers, busy, help |
Adverb of frequency “always” |
WB ex.1-p.38
|
p.83-84 |
|||
37 |
26.02 |
Мій робочий день. Вдосконалення навичок читання. |
Вміти розповідати про повсякденні справи, використовуючи прислівники часу |
Sometimes, never, in the morning, in the afternoon, in the evening |
Adverbs of frequency “sometimes”, “never”
|
WB ex.2 -p.39 |
p.85-86 |
|||
38 |
31.02 |
Мій дім – це місце, де я живу.
|
Вести бесіду про щоденні справи |
ЛО уроку |
Adverbs of frequency “sometimes”, “never” |
WB ex.3 -p.39 |
p.87-88 |
|||
39 |
02.02 |
Ти хороший помічник?
|
Перевірити знання з теми
|
ЛО уроку |
Adverbs of frequency |
WB ex.2 -p.40 |
p. 89 |
|||
40 |
07.02 |
Мій сніданок. |
Презентація творчої роботи
|
|
|
|
p.90 |
|||
41 |
09.02 |
Мій сніданок.Твоє портфоліо «Улюблений мультфільм» |
Презентація творчої роботи |
ЛО теми |
Revision
|
WB ex.3-p.40 |
p.91 |
|||
42 |
14.02 |
Підсумковий урок з теми Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
|
|
|
|
|||
UNIT 5 IT WAS YESTERDAY |
||||||||||
43 |
16.02 |
Зимові канікули. Введення лексичних одиниць теми. |
Вміти описувати погоду, використовувати was/were |
Was, were, last, comfortable, clean, nice, weather, fine |
Past Simple of the verb “to be” |
WB ex.2,3-p.41 |
p.92-93 |
|||
44 |
21.02 |
Минулі події. Опис зимової погоди.. |
Вміти використовувати was/were у реченнях Автоматизація ЛО та МЗ |
Last Monday, last summer, in summer, on Sunday, last weekend |
Past Simple of the verb “to be” |
WB ex.2-p.42 |
p.94-95 |
|||
45
|
23.02
|
Де ти був вчора? Канікули в Бразилії. Розвиток діалогічного мовлення. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповіді, вміти описувати погоду. |
Yesterday |
General questions with the verb “to be” in Past Simple |
WB ex.2-p.43 |
p.96-97 |
|||
46 |
28.02 |
Що ти робив вчора? Простий минулий час. Правильні дієслова. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
ЛО уроку Visit, listen, repeat, act, count, learn |
Past Simple of the verb “to be” Past Simple of regular verbs |
WB ex.3 -p.43 WB ex.2,3 -p.44 |
p.98-99 |
|||
47 |
02.03 |
Минулі події. День за днем. Закріплення граматичного матеріалу. |
Вміти використовувати минулий неозначений час у розповідях про минулі події, |
ex.4-p.95 ЛО теми |
Affirmative, negative and interrogative sentences. |
WB ex.1,2 -p.45 WB ex.2-p.46 |
p.100-102 |
|||
48 |
07.03 |
Що Вікі зазвичай робить і що вона робила вчора? |
Вміти використовувати теперішній і минулий неозначений час у розповідях про теперішні і минулі події |
ЛО теми |
Present Simple vs Past Simple.
|
WB ex.3-p.46 |
p.103-104 |
|||
49 |
09.03 |
Теперішній і минулий простий час. |
||||||||
50 |
14.03 |
Минулі події. Минулий простий час: неправильні дієслова. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
Go, see, come, learn, do, have, theatre, cinema, classmate, parents |
Past Simple of irregular verbs.
|
WB ex.1-p.47 WB ex.2-p.47 |
p.104-106 |
|||
51 |
16.03 |
Що я купив в магазині. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду |
Write, blow, buy, take, make, cousin, letter, fresh, market, suit, travel, thing |
Past Simple of irregular verbs.
|
WB ex.2,4-pp.48-49 |
p.107-108 |
|||
52 |
28.03 |
Минулі події. Спеціальні запитання в минулому часі. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду |
What time, how, what, where, why, when, who, how |
Past Simple. Special questions.
|
WB ex.2-p.50 WB ex.1-p.50 |
p.109-110 |
|||
53 |
30.03
|
Життя суспільства в минулому часі. Час історій. Розпорядок дня Рона. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи. |
ЛО теми |
|
WB ex.2-p.51 |
p.111-112 |
|||
54 |
04.04 |
Вихідні мого друга. Що ти робив на своїх вихідних? |
|
|
Revision |
|
p.113-114 |
|||
55 |
06.04 |
Твоє портфоліо. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
p.115 |
|||
56 |
11.04 |
Життя суспільства. Підсумковий урок з теми Тематичне оцінювання |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision |
Підготувати розповідь про минулі вихідні |
|
|||
UNIT 6 HELLO, SPRING |
||||||||||
57 |
13.04 |
Пори року й погода. Введення лексичних одиниць теми. Вдосконалення навичок говоріння.
|
Вміти називати різні країни, описувати погоду Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року |
Shine, stay, weather, sun, sky, fine, bad, rainy, cold, hot, warm, cool Spring, summer, autumn, winter, year, season, month |
|
WB ex.2,3-p.52 WB ex.1-p.53 |
p.116-117 |
|||
58 |
18.04 |
Місяці року. Погода за вікном. |
Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року |
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February |
|
WB ex.2-p.53 |
p.118-119 |
|||
59
|
20.04
|
Коли твій день народження? Майбутні події. Майбутній неозначений час. |
Вміти називати місяць свого дня народження, ставити запитання |
Rest, alone, leap Shall, will, costume party, assembly hall |
Future Indefinite |
WB ex.1,2-p.54 WB ex.2-p.55 |
p.120-121 |
|||
60 |
25.04 |
Святкування Великодня.
|
Вміє розповідати про традиції святкування Пасхи в Україні |
ЛО теми |
Future Indefinite |
WB ex.4-p.57 |
p.122-123
|
|||
61 |
27.05 |
Твоє портфоліо. Колаж з куточком природи. |
|
|
|
|
|
|||
62 |
02.05 |
Що ти будеш завтра робити? Закріплення граматичного матеріалу.
|
Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях |
ЛО теми |
Revision of tenses |
WB ex.4-p.59 |
|
|||
63 |
04.05 |
Час історій. Незвичайний день. |
Читає і перекладає тескт. Описує природні умови, стан неба. |
|
|
|
p.124 |
|||
64 |
09.05 |
Зміна погоди. Природні явища. |
|
|
|
|
p.125 |
|||
65 |
11.05 |
Контроль сформованості навичок аудіювання. |
Перевірити знання з теми |
Seaside, river, holidays, travel, visit |
Future Indefinite |
WB ex.3,4-p.61 |
|
|||
66 |
16.05 |
Опис улюбленої пори року. Контроль сформованості навичок говоріння.
|
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision of tenses |
WB ex.2,4-p.62- |
|
|||
67 |
18.05 |
Літні канікули. Контроль сформованості навичок письма. |
Перевірити знання з теми |
Seaside, river, holidays, travel, visit |
Future Indefinite |
63 |
|
|||
68 |
23.05 |
Плани на літні канікули. Контроль сформованості навичок читання. |
|
|||||||
69 |
25.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми. |
|
|
Revision of tenses |
|
|
|||
70 |
30.06 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|||
1