Календарно–тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 9 – Є, Ж кл. /2 год./тиж.
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
9 – Є клас (Вт., Ср.) За програмою: 2 год. х 18 тижнів = 36 год. Вихідні дні: 01.05.2019 (Ср.) За журналом: 35 год. | 9 – Ж клас (Вт., Чт.) За програмою: 2 год. х 18 тижнів = 36 год. Вихідні дні: 09.05.2019 (Чт.) За журналом: 35 год. | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ уро-ку | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар | Комунікативна компетентність | Домашнє завдання | ||||||||||||||||
9 - Є | 9 - Ж | Лексика | Граматика | Аудіювання | Говоріння | Читання | Письмо | ||||||||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес. (8 год.) | |||||||||||||||||||||
| 15/01 | 15/01 | Наука і технічний прогрес. Сучасні пристрої в житті та в побуті. Введення та активізація ЛО по темі. | An artist, an architect, an engineer, a reason, an inventor, to launch, to exist | Впр. 2c, с.119. Впр. 3, с.119. Впр. 4a, с.120. Впр. 7, с.120. | Впр. 1, с.118. Впр. 2b, с.119. Впр. 9, с.123. | Впр. 7, с.120. | Впр. 4c, с.120. Впр. 5, с.120. | Впр. 6 с.121 *Впр.7d с.122 | ||||||||||||
| 16/01 | 17/01 | Гадузі науки. Видатні вчені. Словотвір. Формув. навичок читання та аудіювання. | Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent | Впр. 2, с. 124. Впр. 3a, с.125. Впр. 6, с.127 | Впр. 3b, с.125. | Впр. 1, с.124 Впр. 4, с.126. Заповнення таблиці | Впр.7 с.127 (відп. на питан.) WB ex.8,9;pp.63-64 | |||||||||||||
| 22/01 | 22/01 | Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання та граматики (Пасивний стан дієслів). | An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed | Present Passive. Past Passive. Впр. 4, с. 131 | Впр. 1b, с.129 Впр. 3b, с.131 Впр. 6c, с.131 | Впр. 1a, с.128 Впр. 3a, с. 130 Впр. 5, с. 132 | Впр. 2, с. 130 Впр. 3b, с. 131 | Написати твір за темою уроку; вик. впр.5 с.132 WB ex.11-p.65 | ||||||||||||
| 23/01 | 24/01 | Роль винаходів у нашому житті. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. | An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote | Passive Voice | Впр. 6, с. 134 Впр. 8, с. 136 Discussion | Впр. 7a, с.134 Впр. 7b, с.135 | Доповнення речень | Впр.9 с.136 WB ex.13-pp.66-67 | ||||||||||||
| 29/01 | 29/01 | Відомі винахідники. Розвиток навичок говоріння. | Purpose, riddle, to depend on, recent | Passive Voice | Впр. 3, с.138 | Впр. 1a, с.136 Впр. 1b, с.137 Діалоги | Впр. 2, с. 137 Впр. 4a, с. 138 | Впр. 4b, с. 138 | Впр.7 с.143 WB ex.15-p.69, ex.17-p.71 | |||||||||||
| 30/01 | 31/01 | Поговоримо про майбутнє. Розвиток навичок говоріння. | Disease, to apply, curious, overseas, mainly | Present Passive Past Passive | Впр. 6a, с. 142 | Впр. 5b,6b, с. 142 | Впр. 5a, с.139 Впр. 10a,с.144 Впр. 1,с.145 | Впр.10a, с.144 Доп. таблиці. | Впр.10 а с.144 WB ex.21,22-pp.73-74 | |||||||||||
| 05/02 | 05/02 | Що ти любиш писати? Написання біографії. Вдосконал. навичок письма. | Впр. 8, с.143 Впр. 9, с.144 Expressing opinion | Написання твору. Впр. a, с.145 | Знайти інф. про одного з укр. учених | |||||||||||||||
| 06/02 | 07/02 | Наука і технічний прогрес. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Повторити с.118-145 WB ex.23-p.74 | |||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| 12/02 | 12/02 | Природа і погода. Значення природи для тебе. Введення ЛО та форм навичок читання. | Climate change, rubbish, gro-wing population, pollution, danger, environment, to pol-lute, environmental, to recyc-le, to reduce, to reuse, to save | Present Passive, Past Passive | Discussion. Впр.1, с.146 Впр. 3,с. 147 Впр. 5, с. 149 | Впр. 2, с.146 Впр. 4, с.147 | Написати твір за зразком Впр.7 с.150 | |||||||||||||
| 13/02 | 14/02 | У нас немає іншої Землі. Активізація лексики та формуван навичок говоріння. | Global warming, pollution, the ozone layer, deforesta-tion, recycling, electric car, alternative energy | Present Passive. Past Passive | Впр. 6, с.150 | Впр. 7b, с.151 | Впр. 9b, с.152; WB ex.3,4-pp.77-78 | |||||||||||||
| 19/02 | 19/02 | Рослинний та тваринний світ України. Розвиток навичок діалог. та монолог. мовлення. | Назви рослин, диких та свійських тварин. endangered animal and plant species, to protect, | Впр. 8, с.151 | Впр. 9a, с.151 | Заповнення таблиці | Повідомлення по темі; WBex.5-pp.78-79 | |||||||||||||
| 20/02 | 21/02 | Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? Розвит навичок аудіювання. | A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste | Впр. 2a,b, 3a, с.153. Впр. 6a,b; с.156 | Впр. 1, с.152 Впр. 3b, с.154 | Впр. 4, с.154 Впр. 5, с.155 | Заповнення таблиці | Впр.7а,в;с.156 WB ex.6-p.79 | ||||||||||||
| 26/02 | 26/02 | Що нам слід зробити? Формування грамат навичок (Уживання умовних речень І типу). | Уживання умовних речень І типу. | Впр. 3, с.157 Впр. 4, с.158 Discussion | Впр. 1, с.157 Тексти “Pollu-tion” та “Alter-native Energy” | Впр. 2, с.157 | Впр.5, с.158 WB 15-pp.84-85, ex.18-p.87 | |||||||||||||
| 27/02 | 28/02 | Поговорімо про охорону довкілля. Розвиток навичок говоріння. | Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen | Modal Verbs | Впр. 1, с.159 Впр. 4, с.162 Впр. 5b, с.163 | Впр. 2a, с.159 “Do you know” box, с. 160. Впр. 6, с.164 | Впр. 2b, с.160 Впр. 8, с.165 Заповн. табл. | Впр 7, с. 164; Впр. 9 a, b, с. 165–166. | ||||||||||||
| 0503 | 05/03 | Охорона довкілля в Україні. Вдосконалення навичок письма. | Picturesque, wildlife, valu-able, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork, an inhabitant | Present Past Passive. Modal Verbs | discussion Впр. 1, с.167 | “Do you know?” box, с.166–167. “Environmental Protection in Ukraine” | Написання плану. Доповнення речень | Напис. лист впр. 2 с.167 WB ex.17-p.86, ex.19-p.88 | ||||||||||||
| 06/03 | 07/03 | Природа і погода. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Повт.с. 146-167; WBex.20-pp.88-89 | |||||||||||||||||
Тема 7. Англомовні країни (7 год.) | Тема 7. Англомовні країни (7 год.) | ||||||||||||||||||||
| 12/03 | 12/03 | Англомовні країни. Карта Великобританії. Введення ЛО по темі та формування навичок читання. | Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland | Prepositions | Впр 1, с.182 Впр. 2a, с.182 Впр. 2d,с.183 Впр. 4, с.185 Впр. 5a, с.185 | Впр. 2b, с.182 Впр. 3, с.184 | Заповн. табл. Склад. a mind-map. Впр. 2, c.182 Впр.4, с.185 | Впр.5в с.186 WB ex.3-pp.91-92 | ||||||||||||
| 13/03 | 14/03 | Історичні відомості та різноманітність традицій. Формування навичок говоріння та аудіювання. | Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain | Prepositions. Articles with proper names | Впр. 2, с.188 Впр. 3a,b,c; с.189 Впр. 3 d,4 a, с. 190 | Впр. 6, с.186 Обмін інформацією. Впр. 8, с.187 Впр. 1, с.188 | Впр. 7, с. 186 Тексти Впр. 4b, с.190 | Впр. 8, с.18 (питан) Заповн. табл. Впр. 5b, с.191 | Скла 10 запит для опитуван.; Впр. 5 а с.191 WB ex.4,6-pp.92-93 | |||||||||||
| 19/03 | 19/03 | Об'єднане Королівство вчора, сьогодні і завтра. Робота з картою. Формув. нав. говоріння та грамат. навичок (Уживання часів). | England, Scotland, Wales, Northern Ireland, Dinosaur Park, the bronze age, Show-down, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint | Past Tenses. Future Tenses revision. Articles with proper names Articles with proper names | Впр. 5a, с.198 | Explanation. Впр. 1, с.192 Defining the verb tenses Впр. 1, с.194 Впр. 7, с.200 | Текст “Sir Isaac Newton”. Впр. 5, с.194 Впр. 3a, с.196 Впр. 3b, с.197 Factfile, с.197 | Впр. 2, с.192. Впр. 3 (реч. 1–8), с.193. Впр. 4, с.193. Складання a mind-map. Впр. 5b, с.198 | Впр. 3 (реч. 9–15), с. 193; Впр. 7, с.194. Впр. 6а, с.199 | |||||||||||
| 20/03 | 21/03 | Створення блогу про Велику Британію. Розвиток навичок письма. | Accommodation, camp-grounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury's, money saving, to book Campin-mygarden, Summertime | Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names | Впр. 6b, с.200 Впр. 4, с.198 Впр. 8, с.200 Обмін інформацією | Reading the blog's information | Making notes. Впр. 6, с.194 Впр. 2, с.195 | Впр.1 с.200 WB ex.7,8-pp.94-95 | ||||||||||||
| 02/04 | 02/04 | Навколо Великоританії. Розвиток навичок говоріння та читання. | Belfast, Cardiff, London, Edinburgh Назви міст та пам'яток історії та культури. | Past Future Tenses. Articles with proper names | “Do you know the British land-marks?” quiz. Впр. 5 b, с. 205 | Впр. 1b, с.202 Впр. 2, с.204 Впр. 3, с.204 Впр. 5a, с.205 Впр. 5c, с.206 | Впр. 1a, с.201 Впр. 2, с.203 Quiz reading Впр. 5c, с.206 | Складання списку запитань Впр. 5c, с.206 | Впр. 4 a, b, с. 205-206 WB ex.13,14-pp.98-100 | |||||||||||
| 03/04 | 04/04 | Великі та відомі міста. Вдосконалення навичок аудіювання та граматичних навичок. | Highlands, Cambridge, Snowdown, Lake District, Cheviot Hills, Bath, York-shire Moors, Brighton,Up-land, navigable, county, borough, iron ore, brass-ware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster | Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names Present and Past Simple Passive | Впр. 1a, с.207 Впр. 2a, с.207 Впр3a,b; с.209 | Впр.2b,c; с.208 Впр. 4, с.210 Впр. 4 (речен. 1–8), с.212 | “Travel to Ukraine. Useful information” Впр. 1, с.213 Впр. 2, с.214. | Впр. 1b, с.207 Впр. 1, с.210 Впр. 2, с.211 Заповнення таблиці | Впр. 3 c, с. 210; *Впр. 5, с. 210. WB ex.16,17-p.101 | |||||||||||
| 09/04 | 09/04 | Розкажи мені про ВБ. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Articles with proper names | Asking/Giving directions. Впр. 3, с.215 Впр. 4b, с.215 | Впр. 4a, с.215 Впр. 6a, с.216 Впр. 5, с.216 | Впр. 3, с.211–212 Написання тез | Впр. 6b, с.217 WB ex.18-p.102 | |||||||||||||
Тема 8. Україна (7 год.) | Тема 8. Україна (7 год.) | ||||||||||||||||||||
| 10/04 | 11/04 | Україна – наша Батьківщина. Введення та активізація ЛО по темі. | Назви міст та пам'яток історії та культури. | Articles with common аnd proper names | Текст “British towns” | About places of interest booklet presentation. Answ. questions | Reading a tourist guide booklet | Доповнення речень. Скла дання турист. буклету | Впр. 1, с. 217. WB ex.3,4-pp.105-107 | |||||||||||
| 16/04 | 16/04 | Історичні відомості про Україну. Що подивитися в Україні? Формування навичок письма. | Назви міст та пам'яток історії та культури. | Present and Past Simple Passive. | Впр. 1, с.218 | Відповіді на питання. Впр. 4, с.222 | Впр. 2a, с.218 Впр. 3, с.220 | Впр. 2b, с.220 | Впр. 5,с. 222 WB ex.5,6-pp.108-110 | |||||||||||
| 17/04 | 18/04 | Визначні місця України. Формування навичок аудіювання. | If I go to…, I will choose… being in…, I'd like to see… /I'd prefer to go…among of all of…sights ,I'd want to… | Articles with common аnd proper names | Впр. 7b, с. 224 | Впр. 6, с.223 Відпов. на пит. Впр. 8, с.224 Впр. 9, с.225 | Впр. 6, с.223 Текст “Whatto See in theUK” | Доп. речень. Впр. 7a, с.224 Заповнення таблиці | Впр. 10, с. 225. WB ex.11,12-pp.114-115 | |||||||||||
| 23/04 | 23/04 | Повернімося до України. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. | Назви міст та пам'яток історії та культури. | Впр. 1, с.226 Впр. 3 (питання 1–7), с. 32 Впр. 4, с.233 Відп. на пит. | Впр. 2, с.226. Teкст “Odesa” | Доповнення речень | Впр. 5, с. 233 WBex.13-p.116 | |||||||||||||
| 24/04 | 25/04 | В пошуках інформації. Розвиток навичок діалогіного мовлення. Робота в парах. | Past and Future Tenses. Articles with common аnd proper names | Впр. 3 (пит8–10), с.232 “In a travel agency” діалог. Відп на питан. Обговорення. | Впр. 2, с.230 | Впр. 5, с. 233 WB ex.15-p.118 | ||||||||||||||
| 30/04 | 30/04 | Розкажи мені про Україну. Вдосконалення навичок говоріння. | Odesa, Truskavets', Uman', Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia | “Around Ukraine” quiz | Reading the tourist guide booklet “Tun-nel of Love” | Знайти додатк інф. по темі | ||||||||||||||
| 07/05 | 02/05 | Моє рідне місто та інші міста України. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Повторити с. 201-233 | |||||||||||||||||
| 08/05 | 07/05 | Контроль навичок аудіювання по темі «Наука і технічний прогрес | Повт. лексики | |||||||||||||||||
| 14/05 | 14/05 | Контроль навичок читання по темі «Природа і погода» | Повт. структуру листа, твору | |||||||||||||||||
| 15/05 | 16/05 | Контроль навичок письма по темам «Англомовні країни», «Україна», «Наука і технічний прогрес», «Природа і погода» | Підготув. розповідь по темі | |||||||||||||||||
| 21/05 | 21/05 | Контроль навичок говоріння по темам «Англомовні країни», «Україна», «Наука і технічний прогрес», «Природа і погода» | Повторення граматичного та лексичного матеріала | |||||||||||||||||
22/05 | 23/05 | Аналіз контрольних робіт, робота над помилками. Підсумковий урок за рік. | |||||||||||||||||||
Календарно–тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 9 – Є, Ж кл. /2 год./тиж.
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
9 – Є клас (Вт., Ср.) За програмою: 2 год. х 18 тижнів = 36 год. Вихідні дні: 01.05.2019 (Ср.) За журналом: 35 год. |
9 – Ж клас (Вт., Чт.) За програмою: 2 год. х 18 тижнів = 36 год. Вихідні дні: 09.05.2019 (Чт.) За журналом: 35 год. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ уро-ку |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
9 - Є |
9 - Ж |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес. (8 год.) |
|||||||||||||||||||||
|
15/01 |
15/01 |
Наука і технічний прогрес. Сучасні пристрої в житті та в побуті. Введення та активізація ЛО по темі. |
An artist, an architect, an engineer, a reason, an inventor, to launch, to exist |
|
Впр. 2c, с.119. Впр. 3, с.119. Впр. 4a, с.120. Впр. 7, с.120. |
Впр. 1, с.118. Впр. 2b, с.119. Впр. 9, с.123.
|
Впр. 7, с.120.
|
Впр. 4c, с.120. Впр. 5, с.120. |
Впр. 6 с.121 *Впр.7d с.122 |
|||||||||||
|
16/01 |
17/01 |
Гадузі науки. Видатні вчені. Словотвір. Формув. навичок читання та аудіювання. |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Впр. 2, с. 124. Впр. 3a, с.125. Впр. 6, с.127 |
Впр. 3b, с.125.
|
Впр. 1, с.124 Впр. 4, с.126. Заповнення таблиці |
Впр.7 с.127 (відп. на питан.) WB ex.8,9; pp.63-64 |
|||||||||||
|
22/01 |
22/01 |
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання та граматики (Пасивний стан дієслів). |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. Впр. 4, с. 131 |
|
Впр. 1b, с.129 Впр. 3b, с.131 Впр. 6c, с.131 |
Впр. 1a, с.128 Впр. 3a, с. 130 Впр. 5, с. 132 |
Впр. 2, с. 130 Впр. 3b, с. 131 |
Написати твір за темою уроку; вик. впр.5 с.132 WB ex.11-p.65 |
|||||||||||
|
23/01 |
24/01 |
Роль винаходів у нашому житті. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
|
Впр. 6, с. 134 Впр. 8, с. 136 Discussion |
Впр. 7a, с.134 Впр. 7b, с.135 |
Доповнення речень |
Впр.9 с.136 WB ex.13-pp.66-67 |
|||||||||||
|
29/01 |
29/01 |
Відомі винахідники. Розвиток навичок говоріння. |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Впр. 3, с.138 |
Впр. 1a, с.136 Впр. 1b, с.137 Діалоги |
Впр. 2, с. 137 Впр. 4a, с. 138 |
Впр. 4b, с. 138 |
Впр.7 с.143 WB ex.15-p.69, ex.17-p.71 |
|||||||||||
|
30/01
|
31/01
|
Поговоримо про майбутнє. Розвиток навичок говоріння. |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly
|
Present Passive Past Passive |
Впр. 6a, с. 142
|
Впр. 5b,6b, с. 142
|
Впр. 5a, с.139 Впр. 10a,с.144 Впр. 1,с.145 |
Впр.10a, с.144 Доп. таблиці.
|
Впр.10 а с.144 WB ex.21,22-pp.73-74 |
|||||||||||
|
05/02 |
05/02 |
Що ти любиш писати? Написання біографії. Вдосконал. навичок письма. |
|
|
|
Впр. 8, с.143 Впр. 9, с.144 Expressing opinion |
|
Написання твору. Впр. a, с.145 |
Знайти інф. про одного з укр. учених |
|||||||||||
|
06/02 |
07/02 |
Наука і технічний прогрес. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
Повторити с.118-145 WB ex.23-p.74 |
|||||||||||
Тема 6. Природа і погода (8 год.) |
|
Тема 6. Природа і погода (8 год.) |
|||||||||||||||||||
|
12/02 |
12/02 |
Природа і погода. Значення природи для тебе. Введення ЛО та форм навичок читання. |
Climate change, rubbish, gro-wing population, pollution, danger, environment, to pol-lute, environmental, to recyc-le, to reduce, to reuse, to save |
Present Passive, Past Passive |
|
Discussion. Впр.1, с.146 Впр. 3, с. 147 Впр. 5, с. 149
|
Впр. 2, с.146 Впр. 4, с.147 |
|
Написати твір за зразком Впр.7 с.150
|
|||||||||||
|
13/02 |
14/02 |
У нас немає іншої Землі. Активізація лексики та формуван навичок говоріння. |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforesta-tion, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive
|
|
Впр. 6, с.150
|
Впр. 7b, с.151
|
|
Впр. 9b, с.152; WB ex.3,4-pp.77-78 |
|||||||||||
|
19/02 |
19/02 |
Рослинний та тваринний світ України. Розвиток навичок діалог. та монолог. мовлення. |
Назви рослин, диких та свійських тварин. endangered animal and plant species, to protect, |
|
|
Впр. 8, с.151
|
Впр. 9a, с.151
|
Заповнення таблиці |
Повідомлення по темі; WB ex.5-pp.78-79 |
|||||||||||
|
20/02 |
21/02 |
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? Розвит навичок аудіювання. |
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste
|
|
Впр. 2a,b, 3a, с.153. Впр. 6a,b; с.156 |
Впр. 1, с.152 Впр. 3b, с.154 |
Впр. 4, с.154 Впр. 5, с.155 |
Заповнення таблиці |
Впр.7а,в;с.156 WB ex.6-p.79 |
|||||||||||
|
26/02 |
26/02 |
Що нам слід зробити? Формування грамат навичок (Уживання умовних речень І типу). |
|
Уживання умовних речень І типу. |
|
Впр. 3, с.157 Впр. 4, с.158 Discussion
|
Впр. 1, с.157 Тексти “Pollu-tion” та “Alter-native Energy” |
Впр. 2, с.157 |
Впр.5, с.158 WB 15-pp.84-85, ex.18-p.87 |
|||||||||||
|
27/02 |
28/02 |
Поговорімо про охорону довкілля. Розвиток навичок говоріння. |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Впр. 1, с.159 Впр. 4, с.162 Впр. 5b, с.163 |
Впр. 2a, с.159 “Do you know” box, с. 160. Впр. 6, с.164 |
Впр. 2b, с.160 Впр. 8, с.165 Заповн. табл. |
Впр 7, с. 164; Впр. 9 a, b, с. 165–166. |
|||||||||||
|
0503 |
05/03 |
Охорона довкілля в Україні. Вдосконалення навичок письма. |
Picturesque, wildlife, valu-able, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork, an inhabitant |
Present Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Впр. 1, с.167 |
“Do you know?” box, с.166–167. “Environmental Protection in Ukraine” |
Написання плану. Доповнення речень |
Напис. лист впр. 2 с.167 WB ex.17-p.86, ex.19-p.88 |
|||||||||||
|
06/03 |
07/03 |
Природа і погода. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
Повт.с. 146-167; WB ex.20-pp.88-89 |
|||||||||||
Тема 7. Англомовні країни (7 год.) |
|
Тема 7. Англомовні країни (7 год.) |
|||||||||||||||||||
|
12/03 |
12/03 |
Англомовні країни. Карта Великобританії. Введення ЛО по темі та формування навичок читання. |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Впр 1, с.182 Впр. 2a, с.182 Впр. 2d,с.183 Впр. 4, с.185 Впр. 5a, с.185 |
Впр. 2b, с.182 Впр. 3, с.184
|
Заповн. табл. Склад. a mind-map. Впр. 2, c.182 Впр.4, с.185 |
Впр.5в с.186 WB ex.3-pp.91-92 |
|||||||||||
|
13/03
|
14/03
|
Історичні відомості та різноманітність традицій. Формування навичок говоріння та аудіювання. |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Prepositions. Articles with proper names |
Впр. 2, с.188 Впр. 3a,b,c; с.189 Впр. 3 d,4 a, с. 190
|
Впр. 6, с.186 Обмін інформацією. Впр. 8, с.187 Впр. 1, с.188
|
Впр. 7, с. 186 Тексти Впр. 4b, с.190
|
Впр. 8, с.18 (питан) Заповн. табл. Впр. 5b, с.191 |
Скла 10 запит для опитуван.; Впр. 5 а с.191 WB ex.4,6-pp.92-93 |
|||||||||||
|
19/03
|
19/03
|
Об’єднане Королівство вчора, сьогодні і завтра. Робота з картою. Формув. нав. говоріння та грамат. навичок (Уживання часів). |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland, Dinosaur Park, the bronze age, Show-down, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Past Tenses. Future Tenses revision. Articles with proper names Articles with proper names
|
Впр. 5a, с.198 |
Explanation. Впр. 1, с.192 Defining the verb tenses Впр. 1, с.194 Впр. 7, с.200
|
Текст “Sir Isaac Newton”. Впр. 5, с.194 Впр. 3a, с.196 Впр. 3b, с.197 Factfile, с.197
|
Впр. 2, с.192. Впр. 3 (реч. 1–8), с.193. Впр. 4, с.193. Складання a mind-map. Впр. 5b, с.198 |
Впр. 3 (реч. 9–15), с. 193; Впр. 7, с.194. Впр. 6а, с.199 |
|||||||||||
|
20/03 |
21/03 |
Створення блогу про Велику Британію. Розвиток навичок письма. |
Accommodation, camp-grounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book Campin-mygarden, Summertime |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names
|
|
Впр. 6b, с.200 Впр. 4, с.198 Впр. 8, с.200 Обмін інформацією
|
Reading the blog’s information
|
Making notes. Впр. 6, с.194 Впр. 2, с.195 |
Впр.1 с.200 WB ex.7,8-pp.94-95 |
|||||||||||
|
02/04 |
02/04 |
Навколо Великоританії. Розвиток навичок говоріння та читання. |
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh Назви міст та пам’яток історії та культури. |
Past Future Tenses. Articles with proper names
|
“Do you know the British land-marks?” quiz. Впр. 5 b, с. 205 |
Впр. 1b, с.202 Впр. 2, с.204 Впр. 3, с.204 Впр. 5a, с.205 Впр. 5c, с.206 |
Впр. 1a, с.201 Впр. 2, с.203 Quiz reading Впр. 5c, с.206
|
Складання списку запитань Впр. 5c, с.206 |
Впр. 4 a, b, с. 205-206 WB ex.13,14-pp.98-100 |
|||||||||||
|
03/04 |
04/04 |
Великі та відомі міста. Вдосконалення навичок аудіювання та граматичних навичок. |
Highlands, Cambridge, Snowdown, Lake District, Cheviot Hills, Bath, York-shire Moors, Brighton,Up-land, navigable, county, borough, iron ore, brass-ware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names
Present and Past Simple Passive |
Впр. 1a, с.207 Впр. 2a, с.207 Впр3a,b; с.209
|
Впр.2b,c; с.208 Впр. 4, с.210 Впр. 4 (речен. 1–8), с.212
|
“Travel to Ukraine. Useful information” Впр. 1, с.213 Впр. 2, с.214. |
Впр. 1b, с.207 Впр. 1, с.210 Впр. 2, с.211 Заповнення таблиці |
Впр. 3 c, с. 210; *Впр. 5, с. 210. WB ex.16,17-p.101 |
|||||||||||
|
09/04 |
09/04 |
Розкажи мені про ВБ. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
Articles with proper names |
|
Asking/Giving directions. Впр. 3, с.215 Впр. 4b, с.215 |
Впр. 4a, с.215 Впр. 6a, с.216 Впр. 5, с.216 |
Впр. 3, с.211–212 Написання тез |
Впр. 6b, с.217 WB ex.18-p.102 |
|||||||||||
Тема 8. Україна (7 год.) |
|
Тема 8. Україна (7 год.) |
|||||||||||||||||||
|
10/04 |
11/04 |
Україна – наша Батьківщина. Введення та активізація ЛО по темі. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
Articles with common аnd proper names |
Текст “British towns”
|
About places of interest booklet presentation. Answ. questions |
Reading a tourist guide booklet |
Доповнення речень. Скла дання турист. буклету |
Впр. 1, с. 217. WB ex.3,4-pp.105-107 |
|||||||||||
|
16/04 |
16/04 |
Історичні відомості про Україну. Що подивитися в Україні? Формування навичок письма. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
Present and Past Simple Passive. |
Впр. 1, с.218 |
Відповіді на питання. Впр. 4, с.222 |
Впр. 2a, с.218 Впр. 3, с.220
|
Впр. 2b, с.220 |
Впр. 5,с. 222 WB ex.5,6-pp.108-110 |
|||||||||||
|
17/04 |
18/04 |
Визначні місця України. Формування навичок аудіювання. |
If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see… /I’d prefer to go…among of all of…sights ,I’d want to… |
Articles with common аnd proper names |
Впр. 7b, с. 224 |
Впр. 6, с.223 Відпов. на пит. Впр. 8, с.224 Впр. 9, с.225 |
Впр. 6, с.223 Текст “What to See in the UK”
|
Доп. речень. Впр. 7a, с.224 Заповнення таблиці |
Впр. 10, с. 225. WB ex.11,12-pp.114-115 |
|||||||||||
|
23/04 |
23/04 |
Повернімося до України. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
|
|
Впр. 1, с.226 Впр. 3 (питання 1–7), с. 32 Впр. 4, с.233 Відп. на пит. |
Впр. 2, с.226. Teкст “Odesa”
|
Доповнення речень |
Впр. 5, с. 233 WB ex.13-p.116
|
|||||||||||
|
24/04 |
25/04 |
В пошуках інформації. Розвиток навичок діалогіного мовлення. Робота в парах. |
|
Past and Future Tenses. Articles with common аnd proper names |
|
Впр. 3 (пит8–10), с.232 “In a travel agency” діалог. Відп на питан. Обговорення. |
Впр. 2, с.230
|
|
Впр. 5, с. 233 WB ex.15-p.118 |
|||||||||||
|
30/04 |
30/04 |
Розкажи мені про Україну. Вдосконалення навичок говоріння. |
Odesa, Truskavets’, Uman’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia |
|
“Around Ukraine” quiz
|
|
Reading the tourist guide booklet “Tun-nel of Love” |
|
Знайти додатк інф. по темі |
|||||||||||
|
07/05 |
02/05 |
Моє рідне місто та інші міста України. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 201-233 |
|||||||||||
|
08/05 |
07/05 |
Контроль навичок аудіювання по темі «Наука і технічний прогрес |
Повт. лексики |
|||||||||||||||||
|
14/05 |
14/05 |
Контроль навичок читання по темі «Природа і погода» |
Повт. структуру листа, твору |
|||||||||||||||||
|
15/05 |
16/05 |
Контроль навичок письма по темам «Англомовні країни», «Україна», «Наука і технічний прогрес», «Природа і погода» |
Підготув. розповідь по темі |
|||||||||||||||||
|
21/05 |
21/05 |
Контроль навичок говоріння по темам «Англомовні країни», «Україна», «Наука і технічний прогрес», «Природа і погода» |
Повторення граматичного та лексичного матеріала |
|||||||||||||||||
|
22/05 |
23/05 |
Аналіз контрольних робіт, робота над помилками. Підсумковий урок за рік. |
|
|||||||||||||||||