Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 10 класі
(за підручником О. Карпюк )
5 годин на тиждень 1,2 семестр
(Календарно – тематичне планування з англійської мови, складено відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затверджена наказом МОН від20.04.2018 № 408
Мовна компетенція Мовленнєва компетенція |
|
||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Дом. завд. |
|||||||||
Я, моя сім’я та друзі. Особистість і її стосунки з іншими. Риси характеру. (Unit 1. People and Relationship) 13 годин |
|
||||||||||||||||||
1 |
|
Що впливає на особистість |
- описувати людей; характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; - повідомляти про події, що мали місце в минулому, але вже не відбуваються в теперішній час; - порівнювати події минулого із подіями сьогодення; - порівнювати вчинки і ситуації; - запитувати і надавати інформацію; - висловлювати власні думки і припущення
|
Prefixes:un-, in-, dis-, im-, ir-. |
To affect, affectionate, aggressive, charming, energetic, envious, bossy, ambitious |
Ex. 2, p. 4 |
Ex. 2 p. 4
|
Ex. 1, p. 4 |
Ex. 4, p. 4 |
в.6ст.6 |
|||||||||
2 |
|
Риси характеру. |
Словотворення. Префіксація. |
Imaginative Jealous, manipulative, mood, selfish, responsible |
Ex. 1, p. 7 |
|
Ex. 2, p. 7
|
Ex. 3, p. 7
|
в.4,5 ст.7 |
||||||||||
3 |
|
Моє родинне дерево |
Used to + інфінітив
|
Sociable, spoilt, sensitive |
Ex. 2, p. 8 |
|
Ex. 1, p. 8 |
Ex. 3, p. 9 |
в.4,5 с.9 |
||||||||||
4 |
|
Відносини дітей і батьків у сім’ї |
Used to Did/ didn’t
|
A goal, to argue, to succeed, to get on well |
Ex. 2, p. 10 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 6, p. 9
|
Ex. 5, p. 9 |
в.5 с13 |
||||||||||
5 |
|
Роль сім’ї у вихованні молоді |
Used to /didn’t |
To have (a lot) in common, to get( keep in touch), to lose touch, to stay friends |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 1, p. 12 |
Ex. 1b, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
анкета |
||||||||||
6 |
|
Успіх та щастя |
|
Well- educated, person, creative, enthusiastic |
Ex. 4, p. 13 |
|
Ex. 1a, p. 12 |
Ex. 2, p. 12 |
опис зовн. |
||||||||||
7 |
|
Чи впливають друзі на своїх ровесників |
Future-in-the past |
To smoke, to use alcohol, to use drugs |
Ex. b, p. 12 |
Ex. 2, p. 16 |
Ex. 4b, p. 13 |
Ex. 3, p. 13 |
нап. твір |
||||||||||
8 |
|
Вільний час підлітка |
Future Perfect Tense |
To read books, to watch TV |
Ex. 6a, p. 15 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 6b, p. 15 |
Ex. 4, p. 19 |
усне повід. |
||||||||||
9 |
|
Культура молоді |
Writing skills |
A draft, an objective |
Ex. 4, p. 17 |
Ex. 1 (a), p. 21 |
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, p. 16 |
нап. твір |
||||||||||
10 |
|
Сімейні традиції
|
|
To keep in touch, to have a lot in common, know, meet |
|
|
|
|
оформ. постер |
||||||||||
11 |
|
Стосунки з батьками |
Adjectives |
The eldest child, the middle child, the only child, the youngest child |
Ex. 4, p. 19 |
Ex. 5, p. 17 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 2, p. 18 |
усне повід |
||||||||||
12 |
|
Кожна людина унікальна. |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 4, p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
Ex. 4, p. 18
|
Описати сестер |
в.5
ст 17 |
||||||||||
13 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «People and Relationship» |
|
|
|
|
|
|
в.1 ст.20 робота по словнику |
||||||||||
Робота та професії (Unit 2. Choose the Career) 14 годин |
|
||||||||||||||||||
14 |
|
Заняття, професії, ремесло. |
- характеризува-ти професійні якості людини; - розпитувати з метою роз’яс-нення і уточнен-ня інформації та надання необхідних відповідей; - розповідати про свої захоп-лення, уподоб-бання, мрії, аргументуючи власний вибір; - приймати або відхиляти пропозицію; - запитувати і надавати інформацію; - обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
|
Словотворення. Суфікси – er, -or, -ist |
Information, technology, an experience, a qualification, a quality |
Ex. 2, p. 20 |
|
Ex. 3, p. 22
|
Ex. 1, p. 20 |
в. 4 ст.22 |
|||||||||
15 |
|
Сучасні професії |
Суфікси – ian, others |
A requirement, staff, to earn, to provide, to require |
Ex. 3, p. 22 |
збірник |
Ex. 6, p. 22 |
Ex. 1, p. 23 |
в. 4 ст.23 |
||||||||||
16 |
|
Професії та професійні навички |
Present Perfect
|
To seek, desirable, fluent, essential, valuable |
Ex. 2, p. 24 |
|
Ex. 6, p. 25 |
Ex. 3, p. 25 |
в. 5 ст.25 |
||||||||||
17 |
|
Види ремесел |
Present Perfect Continuous
|
Safety, a vacancy, to apply, to graduate. |
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 4, p. 27 |
Ex. 1, p. 27 |
в. 2 ст.27 |
||||||||||
18 |
|
Професія - цікаво чи престижно |
Past Simple |
To offer, to be responsible, to be satisfied, to be well-paid |
Ex. 1, p. 28 |
Ex. 3, p. 29 |
Ex. 2, p. 28 |
Скласти запит. речення |
в. 2 ст.28 |
||||||||||
19 |
|
Ким я хочу бути |
Past Рerfect |
A Bachelor’s degree |
Ex. 3, p. 28 |
Ex. 6, p. 30 |
Діалог. мовлення |
|
оформ. оголош. |
||||||||||
20 |
|
Улюблена професія мого товариша |
Past Continuous |
An applicant, a master’s degree |
Ex. 4, p. 30
|
Ex. 1b, p. 31
|
Монол. мовлення |
|
усне повід |
||||||||||
21 |
|
Вимоги до кваліфікації |
Past Perfect Continuous |
A salary, to apply for a job. |
Ex. 5, p. 30 |
Ex. 3 в, p. 32 |
Ex. 3-а, p. 32 |
Ex. 2-в, p. 31 |
в. 4 ст.33 |
||||||||||
22 |
|
Комп’ютер. Його значення в житті підлітка |
Написання листа |
p. 33 |
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 4, p. 33 |
Презентація листів |
|
оформ. оголош |
||||||||||
23 |
|
Трудові вміння і навички. |
Ex. 2, p.34 |
Ex. 1, p. 34 |
Ex. 4 а, p. 35 |
Ex. 3, p. 34 |
Ex. 4 b, p. 35
|
|
в. 4 ст.35 |
||||||||||
24 |
|
Навчання за кордоном |
Минулі часи |
Ех. 2.3ст35 |
Ех.6. р.35 |
|
|
|
в. 6 ст.38 |
||||||||||
25 |
|
Навчання в Україні |
|
Умовні речення І типу |
|
|
|
Монологічне мовл. |
|
Написати обяву про курси |
|||||||||
26 |
|
Почати свій бізнес |
|
Умовні речення І,ІІ типу |
Ех. 5,6 |
|
Ех.6 |
Ех 7 |
|
Закінчити розповідь |
|||||||||
27 |
|
Академічна відпустка |
|
Умовні речення |
Ех.3,4 ст.35 |
|
|
|
|
Написати про академ.відпустку |
|||||||||
28 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Choose the Career» |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. правила |
|||||||||
Шкільне життя. (Unit 3. Why Go to School?) 14 годин |
|
||||||||||||||||||
29 |
|
Ми – десятикласники |
- запитувати і надавати інформацію; - висловлювати свою точку зору та аргументува-ти її; - розповідати про свої захоп-лення, уподо-бання, мрії, аргументуючи власний вибір; - знаходити схожі риси і від-мінності в освіт-ніх системах різних країн; - давати власну оцінку фактам; - висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків
|
Написання есе, нарису. |
A curriculum, an opportunity, particular, mutual. |
Ex. 2, p. 36
|
Ex. 2, p. 36
|
Ex. 3, p. 36
|
Ex. 5, p. 38 |
в. 5,6 ст.41 |
|||||||||
30 |
|
Право на освіту |
It is obviously |
Free of charge, to acquire, to realize |
Ex. a-f, p. 37 |
|
Діалог. мовлення
|
Ex. 3, p. 38
|
в. 5 ст.43 |
||||||||||
31 |
|
Заклади освіти |
Умовні речення I типу. |
Навчальні предмети |
Ex. 1, p. 39 |
Ex. 3-4, p. 42 |
Ex. 2, p. 40 |
Ex. 5, p. 41 |
усне повід |
||||||||||
32 |
|
Навчальні курси |
Умовні речення I типу. |
Навчальні предмети |
Ex. 3, p. 42 |
|
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 1, p. 42 |
усне повід |
||||||||||
33 |
|
Система освіти в Україні |
Asking for an opinion |
Basic, private, junior, senior |
Ex. 1, p. 44 |
|
Ex. 6, p. 43. Ex. 4 ст 4 |
Ex. 2, p. 44 |
порівн. сист. осв. |
||||||||||
34 |
|
Система освіти в США |
Agreeing |
Nursery school, kindergarten, elementary, junior, high, school, college. |
Ex. 2, p. 45
|
збірник |
Ex. 1, p. 45
|
Ex. 5, p. 47 |
в. 5 ст.47 |
||||||||||
35 |
|
Школи у Великобританії |
Disagreeing |
Infant school, junior school, primary school, secondary, sixth form, college |
Ex. 3a, p. 46 |
|
Ex. 4, p. 47 |
|
нап. заяву |
||||||||||
36 |
|
Англійська мова в сучасному житті |
|
International communication |
Ex. 5, p. 47 |
збірник |
Ex. 6, p. 48 |
Ex. 1, p. 49 |
вивч. слова |
||||||||||
37 |
|
Мій улюблений предмет |
|
Корисні фрази с. 51 Власні назви |
Ex. 3, p. 50 Ex. 1, p. 49
|
|
Ex. 2, p. 49 |
|
усне повід |
||||||||||
38 |
|
Ставлення британських підлітків до школи |
|
Корисні фрази с. 51 Власні назви |
|
збірник |
|
|
|
||||||||||
39 |
|
Ставлення українських підлітків до школи |
|
International communication |
|
збірник |
|
|
|
||||||||||
40 |
|
Шкільне життя |
Ех. 3,5 ст. 25 |
Слова -звязки |
Ех.5 ст..51 |
|
|
|
Впр.5,6 |
||||||||||
41 |
|
Обираємо вуз |
Ex. 2, p. 52 |
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 4, p. 52 |
Ex. 3, p. 52 |
|
Ex. 1, p. 52 |
оформ. постер |
||||||||||
42 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Why Go to School?» |
|
|
|
відео |
обговорення проглянутого |
|
порівн. сист. осв. |
||||||||||
Харчування. Національна кухня (Unit 4 National Cuisine) 14+4+3 годин
|
|
||||||||||||||||||
43 |
|
Національна британська кухня. |
- знаходити схожі риси і відмінності в національних кухнях своєї та інших країн; - висловлювати своє враження та емоції у зв’язку з побаченим чи почутим; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; - описувати реалії рідної та іншомовної культур; - висловлювати припущення щодо можли-вості виконання дій, які б могли відбутись за певних умов; - розповідати про свої уподобання; - давати поради та реагувати на поради інших; - запитувати та надавати інформацію |
|
Well-to-do family, to dispense with, a descendant, ale |
Ex. 3, p. 54-55 |
Ex. 3, p. 54 |
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 4, p. 56
|
в. 5 ст.51 |
|||||||||
44 |
|
Традиційний різдвяний англійський пудинг |
Умовні речення II типу.
|
A cuisine, a course, toaster, an occasion, a specialty, to consist of, to include. |
Ex. 7, p. 57 |
|
Ex. 6, ст. p. 56 |
Ex. 2, p. 58 |
в. 3 ст.56 |
||||||||||
45 |
|
Особливості приготування їжі в Англії |
Умовні речення II типу. |
Fresh, frozen, home-made, low-fat, raw. |
Ex. 3, p. 60 |
|
Ex. 2, p. 59 |
Ex. 4, p. 60 |
в. 3 ст.54 переказ |
||||||||||
46 |
|
Великий піст. |
Would Should |
Lent |
Ex. 3, p. 61 |
|
Ex. 2, p. 61 |
Ex. 1, p. 61 |
в. 5 ст.58 |
||||||||||
47 |
|
Українська кухня |
Корисні фрази Ст. 63 |
Vegetable soup, fried, slice, stewed beef, port |
Ex. 5, p. 62 |
Ex. 3-4, p. 61 |
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 3, p. 63 |
в. 6 ст.60 |
||||||||||
48 |
|
Приготування страв за рецептами |
Умовні речення II типу.
|
Raw, spicy, diet, steak. |
Ex. 5, p. 64 |
|
Ex. 5, p. 63 |
Ex. 2, p. 64 |
нап. рецепт |
||||||||||
49 |
|
Українська гостинність. |
Future in the past |
Hospitality, get acquainted, cookery, Substantial. |
Ex. 6, p. 65 |
|
Ex. 3, p. 64 |
|
усне повід |
||||||||||
50 |
|
Їжа та здоров’я |
Future in the past |
Корисні фрази ст. 66 Nutritionists, canned food, label, freshness date. |
Ex. 4, p. 68 |
Ex. 4, p. 71 |
Ex. 1, p. 67 |
Ex. 2, p. 67 |
усне повід |
||||||||||
51 |
|
Обід у ресторанах – розвага для американців. |
|
To call in, advance for, reservation, fill, to leave, a lip, leftovers |
|
|
Ex. 1-3, p. 67 |
Ex. 2 (1-2), p. 69 |
оформ. постер |
||||||||||
52 |
|
Борщ - національна українська страва. |
If you had been |
Beetroot, carrots, beans, cabbage, onion |
Ex. 3, p. 70 |
Ex. 3 |
Ex. 4, p. 71 |
|
нап. рецепт |
||||||||||
53 |
|
Святкове меню. |
Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
усне повід |
||||||||||
54 |
|
Про смаки не сперечаються |
|
A cuisine, a course, toaster, an occasion, a specialty, to consist of, to include. |
Текст 3 |
Ex. 4 |
|
питання |
порівн. сист.
|
||||||||||
55 |
|
Етикет за столом |
|
|
Впр.5 |
відео |
Складаємо діалог |
|
скласти меню |
||||||||||
56
57 |
|
Професія кухаря. Сервірування столу
|
Умовні речення II типу. Умовні речення
|
Starters, main courses,soups an occasion, a specialty, to consist of, to include. |
|
Ex. 3 |
|
Правила етикету |
усне повід скласти меню |
||||||||||
58 |
|
Узагальнення вивченого з теми «National Cuisine» |
Умовні речення
|
|
Ex. 1 |
Ex. 2 |
Ex. 4 |
|
усне повід |
||||||||||
Здорове харчування Unit 4.2 (14 год) +4+1 |
|||||||||||||||||||
59 |
|
Здорове харчування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
60 |
|
Здорова та шкідлива їжа |
much, many, a lot of |
Food miles, packaging |
Ex.2.,2 |
Ex. 3 |
Ex. 6 |
|
Ex4.5 |
||||||||||
61 |
|
Особливості приготування їжі |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
62 |
|
Що на твоїй тарілці |
Умовні речення ІІІ типу |
|
Текст What`s on your plate? |
|
|
|
Питання до однокласника |
||||||||||
63 |
|
Їжа ,корисна для підлітків |
Умовні речення ІІІ типу |
|
|
|
Ex. 5 |
|
Впр.4,7 |
||||||||||
64 |
|
Хто такі вегани та вегетаріанці |
Умовні речення ІІ ,ІІІ типу |
|
|
Ex. 2 |
Ex. 4 |
|
Відповісти на питання |
||||||||||
65 |
|
Смаки та вподобання |
|
To bake, to roast, to mix, to mash, occasion, to chop. |
Ех.4,5ст 32 |
|
|
|
|
||||||||||
66 |
|
Обід у ресторані та кафе |
|
|
|
Відео Our teachers |
обговорення |
|
Скласти діалог |
||||||||||
67 |
|
Ось вона-піца! Готуємо корисну піцу |
Модальні дієслова |
|
|
|
|
Пишемо рецепт |
Написати робота по словникуеце |
||||||||||
68 |
|
Відкриваємо свій ресторан |
Модальні дієслова та їх еквіваленти |
|
Ех. 5,6 |
відео |
|
|
Скласти меню,рекламу |
||||||||||
69 |
|
Узагальнення вивченого з теми «Здорове харчування» |
|
Лексика за темою |
|
відео |
Складаємо діалог |
|
Підготувати розповідь |
||||||||||
70 |
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |
||||||||||
72 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
скласти меню |
||||||||||
73 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
повт. лекс. |
||||||||||
74 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
словн. робота |
||||||||||
75 |
|
Аналіз контрольних робіт |
Активізація грамат., лексичного матеріалу |
|
|
|
|
|
усне повід. повт. лекс., |
||||||||||
76 |
|
Узагальнення вивченого за І семестр |
|
|
|
|
|
|
словн. робота |
||||||||||
Тема 5: Наука і технічний прогрес (Unit 5 Communication Technologies) 14 годин |
|
||||||||||||||||||
57 |
|
Видатні винахідники |
- описувати предмети та явища; - запитувати та надавати інформацію; - обговорювати перспективи та аргументувати свою точку зору; - розповідати про свої захоплення й уподобання; - розпитувати з метою роз’яс-нення і уточнен-ня інформації та надання необ-хідних відпові-дей; - давати поради та реагувати на поради інших; - аргументувати свій вибір
|
Past Simple Tense |
To get in touch, a light bulb, a gadget |
Ex. 3, p.72 |
Ex. 1, p. 110 аудіо-додаток |
Ex. 1а, p. 72 |
Ex. 5-а, p. 6 |
|
|||||||||
58 |
|
Винахідники і їх винаходи
|
Past Continuous |
An invention, a safety razor, Scotch tape, a vacuum cleaner |
Ex. 4, p. 74 |
|
Ex. 5, p. 74
|
Ex. 6, p. 75
|
|
||||||||||
59 |
|
Лауреати Нобелівської премії |
Present Perfect
|
The Nobel prize, dynamite, laureates, a Swedish inventor. |
Ex. 8, p. 75 |
Ex. 3, p. 24, аудіо-додаток (p. 223) |
Ex. 9, p. 75 |
Ex. 1, p. 76 |
|
||||||||||
60 |
|
Роль наукових винаходів в повсякденному житті. |
Past Perfect |
Hacked into, log on/in, scroll up, log off/ out, pick up, back up, zoom. |
Ex. 1а, p. 77 |
Ex. 3-4, p. 10 |
Ex. 3, p. 78
|
Ex. 1б, p. 77 |
|
||||||||||
61 |
|
Веб-сайт для молоді |
Phrasal verbs |
Websites, download a file, upload a file |
|
Ex. 1, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 3, p. 79 |
|
||||||||||
62 |
|
В Інтернет кафе. |
Phrasal verbs |
Hypertext, cyber café, links, site map. |
Ex. 1a, p. 80 |
|
Ex. 3, p. 81 |
Ex. 1b, p. 80 |
|
||||||||||
63 |
|
Використання електронної пошти |
Present Perfect Continuous
|
Post a message, uk- United Kingdom, a- Ukraine, p. 87 |
Ex. 2, p. 16 |
Ex. 4, p. 136 |
Ex. 2a, p. 82 |
Ex. 2b, p. 82 |
|
||||||||||
64 |
|
Інтернет в пошуках роботи |
Past Perfect Continuous |
An advantage, be available, to surf the net, to stay indoors. |
Ex. 4, p. 83 |
|
Ex. 5, p. 83 |
Ex. 6, p. 84 |
|
||||||||||
65 |
|
Телебачення в житті людини |
Future Simple Tense
|
A view, opposite, to prefer, suspense, to be crazy about, fascinating. |
Ex. 8, p. 85 |
Аудіювання власних назв |
Діалогічне мовлення |
Побуд. запит. реч. з актив. словами. |
|
||||||||||
66 |
|
Як не стати залежним від телебачення |
Future Continuous |
Drug addicts, addition, to destroy, to drop out, to stay indoors. |
Ex. 2, р. 86 |
Ex. 1, р. 142 |
Ex. 1, р. 86 |
Ex. 3, р. 87 |
|
||||||||||
67 |
|
Значення наукового прогресу |
Future in the Past |
Consequences, power, to increase, to allow, vividly, destructive. |
Ex. 6, р. 88 |
|
Ex. 5b, р. 88 |
Ex. 5a, р. 88 |
|
||||||||||
68 |
|
Вивчення англійської мови через інтернет |
Future Perfect |
Online, website, world news, resources links, download |
Ex. 1, р. 90 |
збірник |
Ex. 3, р. 90
|
Ex. 1, р. 90 |
|
||||||||||
69
|
|
Роль комп’ютеризації в сучасному житті |
|
Hacking, to worry, a craze, to escape from reality, a survey. |
|
|
Діалогічне мовлення |
Повторен-ня ЛО |
|
||||||||||
70
|
|
Розвиток комп’ютерних технологій. |
|
|
|
|
Мовне портфоліо |
|
|
||||||||||
71 |
|
Роль комп’ютерних технологій в житті людини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
72 |
|
Узагальнення матеріалу з теми «Communication Technologies» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 6: Природа та погода (Unit 6 Is the Earth in Danger?) 13 годин |
|
||||||||||||||||||
73 |
|
Екологічні проблеми планети |
- описувати явища, події та ситуації, аналізувати їхні причини і наслідки; - описувати події в їхній логічній послідовності; - запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти; - висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим; - надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; - порівнювати ситуації, факти, явища; аргументувати власну думку; - давати поради і реагувати на поради інших; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію
|
Present Simple passive |
Disaster, a frequency, a hazard, a threat, a damage. |
Ex. 2, р. 92 |
Ex. 3, р. 90 |
Ex. 1, р. 22
|
Ex. 3, р. 94 |
|
|||||||||
74 |
|
Природні катаклізми та їх наслідки. |
Past Simple passive |
To occur, to respond, to under flood, frequent, resistant. |
Ex. 3, р. 94 |
Ex. 3, р. 124, аудіо додатки |
Ex. 6, р. 96 |
Тестові завдання |
|
||||||||||
75 |
|
Чорнобильська катастрофа |
Disjunctive questions |
A cause, a reason |
Ознайомленням з текстом |
|
Дебати по темі |
Ex. 1, р. 97
|
|
||||||||||
76 |
|
Вплив розвитку науки на природу |
Special questions |
Scientist, chemical, waste, natural habitants. |
Ex. 6, р. 96 |
|
Ex. 2, р. 97 |
Ex. 2, р. 98 |
|
||||||||||
77 |
|
Як поводити себе при землетрусах, повенях, пожежах. |
Present Perfect Passive |
Earthquake, avalanche, flood, drought, fire, disaster, mentioned. |
Ex. 4, р. 99 |
р. 99 tape script |
Ex. 5b, р. 99 |
Ex. 5a, р. 99 |
|
||||||||||
78 |
|
Забруднення води та кишкові захворювання. |
Alternative questions |
Shortage, to save flood, to pollute, leaking pipes. |
Ex. 3, р. 100 |
р. 100 tape script |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, p. 100 |
|
||||||||||
79 |
|
Роль засобів масової інформації в екологічній роботі |
The imperative mood |
To escape, to remain, alert, to soar, to concern, to avoid. |
Ex. 4a, p. 103
|
|
Дискусія по темі |
Ex. 4b, p. 103
|
|
||||||||||
80 |
|
До чого призводить вирубування лісів. |
Future Simple Passive |
To cut down, Rainforests, insects, species are killed |
Ex. 2а, p. 101 |
|
Ex. 1, p. 101 |
Ex. 2b, p. 101 |
|
||||||||||
81 |
|
Повені, тайфуни, вулкани, урагани |
Future Simple Passive |
Flood, Typhon, eruption, tropical storm, to smash. |
Ex. 4а, p. 103 |
Аудіюв. власних назв |
Ex. 4, р. 103
|
Опрацюв. лексики у тест. завд |
|
||||||||||
82 |
|
Забруднення повітря та його вплив на організм людини |
Умовні речення 1 типу |
Air pollution, over polluted, green house effect |
Ex. 5а, р. 104 |
Аудіювання власних назв |
Ex. 6, р. 104
|
Ex. 5b, р. 104
|
|
||||||||||
83 |
|
Екологічна проблема вашого району |
Умовні речення 1 типу |
Eatable fish, concerns, drinkable water, skylarks |
Ex. 2, р. 106 |
|
Ex. 3a, р. 106 |
Ex. 1, р. 10 |
|
||||||||||
84 |
|
Участь в охороні довкілля |
|
Endangered, series, logging |
Ex. 4, р. 106
|
р. 109 tape script |
Ex. 6, р. 107
|
Ex. 5, р. 107
|
|
||||||||||
85 |
|
Вплив забруднення на людину |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
86 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
Ex. 2, р. 108 |
|
Ex. 3, р. 109
|
Ex. 4, р. 109 |
|
||||||||||
87 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Is the Earth in Danger?» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 7: Живопис. (Unit 7 The Word of Painting) 12 годин
|
|
||||||||||||||||||
88 |
|
Історія розвитку живопису в Україні в 10 столітті. |
|
Віддієслівний іменник |
Icon-painting, depicted,mosaic, distinguished, masterpiece, genre, portrait, |
Ex. 4a (а-с) р. 110
|
Ex. 5, р. 60
|
Ex. 1, р. 110
|
Ex. 2, р. 110
|
|
|||||||||
89 |
|
Розвиток мистецтва в Україні в 19-20 столітті |
Present Simple Passive |
Devoted, inspired by, depicting rural scenery, themes, images, prominent |
Ex. 4, р. 110 a (d-i)
|
Ex. 1, р. 62
|
Діалогіч-не мовлення |
Запит. речення в Pr. Simple Passive |
|
||||||||||
90 |
|
Розвиток живопису в Англії в 17-19 столітті. |
Past Simple Passive |
An artist, a tendency, to propagate, to be inspired by |
Ex. 6, р. 113 |
Ex. 3, р. 70 |
Ex. 7, р. 113 |
Ex. 1, р. 114
|
|
||||||||||
91 |
|
Знайомство з картинами відомих художників |
Past Perfect Tense |
A herald, a forerunner, autographs, items. |
Ex. 3, р. 115 |
Tape script р. 193, unit 7 |
Ex. 2, р. 116 |
Ex. 1, р. 116 |
|
||||||||||
92 |
|
Англійські художники |
Past Simple |
Portraitist, masters, landscape, country-side, impressionist. |
Ex. 3, р. 123 |
Ex. 1, р. 72 |
Ex. 4, р. 124
|
Ex. 1, р. 123 |
|
||||||||||
93 |
|
Англійська-мова міжнародного спілкування. |
Past Perfect Continuous Tense |
Tate Britain, an exhibit, an exponent, an exposition. |
Ex. 5, р. 119
|
|
Ex. 3, р. 118
|
Ex. 5, р. 117
|
|
||||||||||
94 |
|
Екскурсія по музеях Києва |
Possessive Pronounce |
an exhibit, an exponent, an exposition. |
Ex. 4, р. 121 |
Ex. 1, р. 74-75 |
Ex. 3, р. 120 |
Ex. 1, р. 120 |
|
||||||||||
95 |
|
Національна портретна галерея Лондона |
Reported Speech, modal verbs |
Masters, country side, observation, impressionists, representatives. |
Ex. 8, р. 125 |
|
Ex. 6а, р. 125 |
Ex. 5, р. 125 |
|
||||||||||
96 |
|
Розвиток портретного живопису в Україні |
Reported Speech, adverbs of time and place |
An antiquity, masterpiece, contains |
Ex. 2a, р. 128 |
Tape script р. 194, unit 7 |
Ex. 2b, р. 128 |
Ex. 1, р. 127 |
|
||||||||||
97 |
|
Відомі російські художники |
Reported questions |
Kiev museum of Russian Art |
Ex. 3, р. 128 |
Аудіювання влас. назв |
Ex. 5, р. 129
|
Ex. 4, р. 129 |
|
||||||||||
98 |
|
В музеї Богдана і Варвари Каненко |
|
Indirect questions |
Collection, paintings, icons |
Ex. 2, р. 131
|
|
Ex. 6 d, р. 129-130 |
Ex. 1, р. 131 |
|
|||||||||
99 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
100 |
|
Шевченко - геній українського народу (поет, художник). |
Time clauses |
|
Ex. 3, р. 132
|
|
Монол. мовлення |
|
|
||||||||||
101 |
|
Узагальнення матеріалу з теми «The Word of Painting» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 8: Дозвілля і спорт. (Unit 8 Do You Like Sports?) 12+4 годин |
|
||||||||||||||||||
102 |
|
Роль спорт у вжитті особистості і суспільства. |
|
Past Perfect Continuous |
A cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick, to be in the open air, to stay fit. |
Ex. 3, р. 134 |
|
Ex. 2, р. 134 |
Ex. 1, р. 34 |
|
|||||||||
103 |
|
Види спортивних ігор |
Participle I, Participle II |
Football, hockey, volley- ball, cricket, basket-ball, fencing, jumping, boxing, figure skating, running. |
Ex. 1, р. 137
|
Ex. 2 аудіо додаток
|
Ex. 6, р. 136 |
Ex. 2, р. 137
|
|
||||||||||
104 |
|
Історія олімпійських ігор |
Would + infinitive |
An achievement, a participant, a contest |
Ex. 3, р. 137 |
збірник |
Ex. 5, р. 137 |
Ex. 2, р. 138 |
|
||||||||||
105 |
|
Популярні види спорту в США. |
Modal verbs |
Baseball, huge, crowds of spectators. |
Ex. 4, р. 140
|
|
Ex. 1, р. 149 |
Ex. 3, р. 146 |
|
||||||||||
106 |
|
Крикет національний вид спорту в Британії |
Passive voice |
Common wealth, associate, a disgrace, a pitch, to promote. |
Ex. 7, р. 141 |
Tapescript р. 140 |
Ex. 8, р. 141 |
Ex. 5, р. 139 |
|
||||||||||
107 |
|
Футбол най- популярніший вид спорту. |
|
Countable and uncountable nouns |
An opposition, a promotion, to get injured, to tackle. |
Ex. 2, р. 142 |
|
Ex. 3, р. 143 |
Ex. 4, р. 143 |
|
|||||||||
108 |
|
Спорт і вболівальники.
|
Past Perfect Continuous |
Loyal fans, encouragement, spectators |
Ex. 5, р. 145 |
|
Ex. 6, р. 146 |
Ex. 4, р. 144 |
|
||||||||||
109 |
|
Розвиток спортивного туризму. |
Present Perfect |
Mountaineering, rowing, yachting, motor-racing, motor sport. |
Ex. 8a, р. 146 |
Збірник |
Ex. 7, р. 146 |
Ex. 8b, р. 146 |
|
||||||||||
110 |
|
Євро 2012 в Україні.
|
Using gerunds from the verbs |
To look forward, to be happy. |
Ex. 1, р. 147 |
|
Ex. 2b, р. 147, еx. 4, р. 148 |
Ex. 3, р. 147 |
|
||||||||||
111 |
|
Найвідоміші спортсмени в нашій країні |
|
Would + infinitive Prepositions Pronouns |
Boxing, ancient time, to suffer physical and mental, scored, beat won, drew, loose. |
Ex. 7a, р. 149, еx. 4, р. 151 |
Tape script ст.150 |
Ex. 5, р. 148 |
Ex. 1-2, р. 150 |
|
|||||||||
112 |
|
Спортивні гуртки у нашій школі |
Past Perfect Continuous
|
Gymnastics, judo, draught, athletics, boxing, basket-ball, trainer |
|
|
Розвиток монолог.мовлення |
|
|
||||||||||
113 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
114 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
115 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
116 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
117 |
|
Українські олімпійці |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
118 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
119 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Do You Like Sports?» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||