Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником О.Карп'юк "Англійська мова" у 10-му класі, рівень стандарту, 3 години на тиждень (зі змістовими лініями).
Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-Б класі за підручником О. Карп’юк “English”
3 години на тиждень (рівень стандарту)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
II семестр Unit 5. Communication Technologies Тема 5. Технології спілкування |
||||||||||
48 |
|
Сучасні засоби комунікації в нашому житті, с. 72-74 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем. Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.
|
An access, a data, a device, an attachment, hardware, input, output, software, online, to surf |
International words |
Текст, с.72; впр. 3-4, с. 72-74 |
Впр. 3, с. 72 |
Dialogues; в. 1-2, с. 72 в. 6, 8, 9, с. 75 |
WB, p. 47 |
Впр.2, с. 47/РЗ (письмово) |
49 |
|
З чого складається комп’ютер? с. 74-75 |
Conditionals |
Впр. 5, с. 74 |
Short dialogues |
Dialogues; в. 8, 9, с. 75 |
Mind-Map |
Впр. 7, с. 75 (письмово) |
||
50 |
|
Комп’ютерне обладнання, с. 76 |
Phrasal verbs |
Впр. 1-2, с. 76 |
Riddles |
Обговорення проблемних питань |
Заповнення таблиці, с.75 |
Впр. 3, с. 76; усне повідомлення |
||
51 |
|
Основні комп’ютерні операції, с. 77-78 |
ЛО уроку, с. 77 |
Phrasal verbs: hack into, log on/in, scroll up |
Впр. 2, с. 78 |
TS, p. 191 |
Впр. 1, с. 77 |
в. 1, с. 77 в. 3, с. 78 |
Впр. 4, с. 78; 15 запитань |
|
52 |
|
Комп’ютери та їх переваги, с. 79 |
ЛО уроку, с. 79 |
Pick up, back (smth) up |
Впр. 1, с. 79 |
Впр. 3-4, с. 79 |
Впр. 2, 5, с. 79 |
Mind-Map |
Усне повідомл. “My Computer” |
|
53 |
|
Інтернет с. 80-81 |
Useful phrases с. 81 |
Питальні речення |
Впр. 1, с. 80 |
TS, p. 192 |
Впр. 1, 3, с. 80-81 |
Mind-Map |
Впр. 2, с. 81 |
|
54 |
|
Всесвітня мережа с. 82 |
Впр. 1, с. 82 |
Phrasal verbs |
Впр. 1-2, с. 82 |
Short dialogues |
мій улюблений веб-сайт |
в. 2, с. 82 |
Впр. 3, с. 53/WB |
|
55 |
|
Кіберкафе, с. 83-84 |
Впр.4, с.83 |
Phrasal verbs |
Впр. 6, с. 84 |
Short texts |
Discussion (ex.8, p. 85) |
Mind-Map |
Впр. 7, с. 84 (письмово) |
|
56 |
|
Електронний лист с. 86-87 |
ЛО уроку, с. 86 |
|
Впр. 2, с. 86, 87 |
Впр. 4, с. 87 |
в. 1, с. 86 в. 3-4, с. 87 |
Впр. 3, с. 87 |
Написати e-mail |
|
57 |
|
Написання електронного листа, с.88, 89 |
ЛО уроку, с. 88, 89 |
Passive Voice |
Впр. 5, с. 88 |
Short dialogues |
Впр. 6, с. 88, 89 |
Matching activity |
Впр. 2, с. 55/WB
|
|
58 |
|
Інтернетівський плагіат, с. 90 |
ЛО уроку, с. 90 |
Вживання прикметників |
Впр. 1, с. 90
|
в. 3, с. 90 |
Dialogues |
Впр. 2, с. 90 |
Впр. 4, с. 91 |
|
59 |
|
Англійська мова в Інтернеті, с. 91 |
ЛО уроку, с. 91 |
Phrasal verbs |
Впр. 4, с. 91 |
Dialogues |
Обговорення цитат |
Computer-ABC |
Запитання для анкети |
|
Unit 6. Is the Earth in Danger? Тема 6. Земля у небезпеці? |
||||||||||
60 |
|
Природній катаклізм як явище в природі с. 92-96 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій. |
ЛО уроку, с. 93 |
Conditionals |
в. 1, с. 92 в. 3-4, с. 94 |
в. 2, с. 93 |
Dialogues |
WB, p. 57 |
в. 5, с. 95 (письмово) |
61 |
|
Причини катастроф с. 97 |
ЛО уроку, с. 97 |
с. 97 A cause or a reason? |
Впр. 3, с. 97 |
Phonetic drills |
Впр. 6, с. 96 |
Впр. 1-2, с. 97 |
в. 3, с. 97 (письмово) |
|
62 |
|
Правила поведінки під час стихійного лиха , с. 98 |
ЛО уроку, с. 98 |
Вживання прикметників |
Впр. 1-2, с. 98 |
Dialogues |
Впр. 3, с. 98 |
Впр. 3, с. 98 |
Впр. 4 с. 98 (письмово) |
|
63 |
|
Поведінка людей під час стихійних лих, с. 100 |
ЛО уроку, с. 100 |
A cause or a reason? |
Впр. 3, с. 100 |
TS 1, p. 192 |
Впр. 1-4, с. 100
|
WB, p. 63 |
Впр. 4 с. 100 (усно) |
|
64 |
|
Забруднення навко-лишнього середо-вища, с. 101-102 |
ЛО уроку, с. 101 |
A cause or a reason? |
Впр. 1-2, с. 101 |
Dialogues |
Discussion on a quote |
Впр. 2, с. 101 |
Впр. 3, с. 102 (усно) |
|
65 |
|
Охорона довкілля, с. 103
|
ЛО уроку, с. 103 |
Phrasal verbs |
Newspaper articles |
TS 2, p. 192 |
Обговорення цитат |
|
Впр. 3, с. 66/РЗ (письмово) |
|
66 |
|
Написання твору с. 105-106 |
ЛО уроку, с. 105 |
с. 105 |
в. 1, с. 105 в. 2, с. 106 |
Short dialogues |
в. 1-4, с. 105-106 |
в. 3, с. 106 в. 5-6, с. 107 |
Текст для домашнього читання (handouts) |
|
67 |
|
Преса про надзвичайні ситуації, с. 107 |
ЛО уроку, с. 107 |
Adjectives |
Newspaper article |
Text for listening |
Dialogues |
Mind-Map |
Впр. 7, с. 107 (письмово) |
|
68 |
|
Попередження лісових пожеж, с. 108-109 |
ЛО поперед-ніх уроків |
Adverbs |
Ex. 2, p. 108
|
Впр. 3, с. 109 |
Обговорення цитати |
Ex. 1, p. 108 |
Впр. 4, с. 109 (усно) |
|
69 |
|
Word on the street. Episode 5. Scene 5. Environmental Issues |
||||||||
70 |
|
Урок позакласного читання |
||||||||
Unit 7. The World of Painting Тема 7. Світ живопису |
||||||||||
71 |
|
Розвиток живопису в Україні, с. 110 |
|
ЛО уроку, с. 112 |
Past Continuous |
Впр.. 4, с. 110; 5, с.112 |
Впр. 4, с. 110 |
Впр. 1-3, с. 110 |
Впр. 7, с. 113 |
Впр. 3, с. 68/РЗ (письмово) |
72 |
|
Картини україн-ських художників с. 111- 112 |
Громадянська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
ЛО уроку, с. 111 |
Past Perfect |
Short texts |
Quotes about artists |
Обговорення цитат |
Mind-Map |
Розп про український живопис, с.110 |
73 |
|
Англійський живопис, с. 113–114 |
ЛО уроку, с. 114 |
с. 116-117 |
Впр. 2, с. 114 |
TS, p. 193 |
Dialogues |
Впр. 1, с. 114 |
Впр. 2, с. 114 (письмово) |
|
74 |
|
Виставки та музеї с. 118-119 |
ЛО уроку, с. 118 |
Past Perfect Continuous |
Впр.1-2, с. 116; 4, с.117 |
Впр. 3-4, с. 118 |
Впр. 1-4, с. 118 |
Впр.. 3, 5, с. 116, 117 |
Впр. 5, с. 119 (усно) |
|
75 |
|
Відвідання музеїв та виставок, с. 120-122 |
ЛО уроку, с. 121 |
с. 121 |
Впр. 2-4, с. 120-121 |
TS, p. 194 |
Впр. 1-4, с. 120-121 |
|
Повідомлення «Екскурсія по музею» |
|
76 |
|
Британські художники с. 123-125 |
ЛО уроку, с. 123 |
Past Perfect Continuous |
Впр. 3, с. 123 |
Dialogues |
екскурсія по музею в. 4, с. 123 |
в. 1-2, с. 123 |
Повідомлення «Британські художники» |
|
77 |
|
Томас Генсборо – відомий англій-ський художник с. 125-126 |
ЛО уроку, с. 125 |
Past Perfect Continuous |
Впр. 8-9, с. 125-126 |
Text |
Впр. 6-8, с. 125 |
Mind-Map |
Повідомлення «Улюблений британський художник» |
|
78 |
|
Написання есе с. 127-130 |
ЛО уроку, с. 127 |
с. 127 |
Впр. 1-6, с. 127-129 |
Quotes |
Впр. 1-2, с. 127-128 в. 5-6, с. 129 |
Впр. 2-3, с. 128 |
Впр. 7, с. 130 (письмово) |
|
79 |
|
Улюблений художник, с. 131-133 |
ЛО уроку, с. 131 |
Tense forms |
Впр. 1-2, с. 131 |
Впр. 2, с. 132 |
Dialogues |
Впр. 1, с. 131 |
в. 4, с. 133 (усно) |
|
80 |
|
Урок граматики (Past Perfect Continuous) |
||||||||
81 |
|
Урок позакласного читання |
||||||||
82 |
|
Project work. Language portfolio |
||||||||
Unit 7. Do You Like Sports? Тема 7. Ви любите спорт? |
||||||||||
83 |
|
Яким видом спорту займаєшся ти? с. 134-135 |
Здоров'я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. |
ЛО уроку, с. 134 |
Passive Voice |
Впр. 1, 4, 6, с.134,136 |
Впр. 3, с. 134 |
Впр. 2, 6-7, с. 134, 136 |
Mind-Map |
Впр. 5, с. 136 (письмово) |
84 |
|
Спорт у школі с. 136 |
ЛО уроку, с. 136 |
с. 137 |
Riddles about sports |
Proverbs about sports |
Впр. 1-3, с. 137 |
Впр. 4, с. 137 |
Впр. 5, с. 137 (письмово) |
|
85 |
|
Світ спорту с. 138-139 |
ЛО уроку, с. 138 |
Впр. 1, 4, с.138, 139 |
Впр. 1, 4, с. 138, 139 |
Quotes |
Dialogues |
Впр. 2-3, 5, с. 138, 139 |
Впр. 6, с. 139 (письмово) |
|
86 |
|
Види спорту с. 140-141 |
Здоров'я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Підприємливість та фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
ЛО уроку, с. 140 |
Passive Voice |
Quiz, p. 141 |
Впр. 4-5, с. 140 |
Впр. 2-4, 6, с. 140, 141 |
Впр. 1, с. 140 |
Впр. 7, с. 141 (усно) |
87 |
|
Спортивне життя с. 142-143 |
ЛО уроку, с. 142 |
с. 143 |
Впр. 2, 4, с.142, 143 |
Dialogues |
Впр. 1-5, с. 142-143 |
Mind-Map |
Презентацію одного з видів спорту |
|
88 |
|
Спорт у нашому житті с. 144 |
ЛО уроку, с. 144 |
Tense forms |
Впр. 1, с. 144 |
Quotes |
Презентація одного з видів спорту |
Впр. 2-3, с. 144 |
Впр. 4, с. 144 (усно) |
|
89 |
|
Фани с. 145-146 |
ЛО уроку, с. 145 |
Tense forms |
Впр. 5, с. 145 |
Quotes about sports |
Впр. 6, 8, с. 146 |
WB, p. 86 |
Впр. 2, с. 86/РЗ (письмово) |
|
90 |
|
Мій улюблений вид спорту, WB, с. 87 |
ЛО уроку, с. 146 |
Phrasal verbs |
Text (HO) |
Short dialogues |
Discussion |
Виконання тестів |
повторити вивчений матеріал |
|
91 |
|
Спорт в Великій Британії, с. 147 |
ЛО уроку, с.147 |
с. 147
|
Впр. 1, с. 147 |
Creative poems |
Впр. 1-2, с. 147
|
Виконання тестів |
Впр. 3, с. 147 (письмово) |
|
92 |
|
Написання есе с. 148-149 |
ЛО уроку, с.148 |
с. 148 с. 168-169 |
в. 6-7, с. 148-149 |
TS (Interview) |
Впр. 4-6, с. 148 |
|
Впр. 8, с. 149 |
|
93 |
|
Видатні українські спортсмени, с.150-151 |
ЛО уроку, с.150 |
Контрастува-ння часових форм |
Впр. 4, с. 151, 152 |
TS, ex. 3, p. 150 |
Обговорення цитат |
WB, p. 87 |
повторити вивчений матеріал |
|
94 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
95 |
|
Контроль читання |
||||||||
96 |
|
Контроль письма |
||||||||
97 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
98 |
|
Узагальнююче повторення за II семестр |
||||||||
99 |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).
1