Календарно - тематичне планування уроків поглибленого вивчення англійської мови за підручником Enterprise 4 у 11 класі на ІІ семестр згідно чинної програми вивчення іноземної мови
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 11 класі
ІІ семестр ( за підручником Enterprise 4)
№
|
Дата |
Сфера (тематика спілкування) |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
Лексика |
Фонетика/Граматикa |
Аудіювання Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Спорт і хобі |
||||||||
|
14.01 |
Спорт і хобі |
Phrasal verb: grow Addictive, alert, alongside, at your earliest convenience, batch, be afraid of heights, |
SB ex. 11, p.101
|
- for/against certain sports Text Surf’s Up! SB p.95
|
- making suggestions |
|
Text Surf’s Up! SB p.95 |
|
15.01 |
Водні види спорту |
beer mat, chore, chunk, clay, dedication, detest, donate, |
- Forms of the Infinitive;
|
- football violence;
|
|
- Letter writing |
2, ст.. 96 |
|
16.01 |
Небезпечні види спорту |
endeavour, expel sb (from sth), faint, fearlessness, fee, flat tyre, gin, humble, in mid-air, kiln, object (to sb/sth or to doing sth ), pitch, porcelain, |
- Forms of the –ing form (gerund);
|
- matching speakers with sport description;
|
–responding; - benefits of sports;
|
|
Розповідь, 4, ст.. 96 |
|
17.01 |
Спорт – це хобі? |
potter’s wheel, quit, ridge, rink, rival, saddle, seemingly, send sb off, shuttle-cock, |
- Verbs taking the to-infinitive or the ing-form with a change in meaning |
|
|
|
2, ст. 96 |
|
18.01 |
Різні види спорту |
snorkelling, spiritual, steady, tennis racquet, unaffected, yearly |
- So- Neither/Nor;
|
|
- comparing sports/ hobbies;
|
|
5, ст..96 |
|
21.01 |
Спортивне обладнання |
|
|
|
|
Transactional letters;
|
6, ст.. 97 |
|
22.01 |
Якості, необхідні для занять спортом
|
|
|
|
|
|
8, ст.. 98 |
|
23.01 |
Переваги та недоліки заняття спортом |
|
|
Ст.. 102 |
|
|
11, ст.. 99 |
|
24.01 |
Футбол – жорстокий вид спорту |
|
|
|
|
|
13, ст.. 99 |
|
25.01 |
Колекціонування речей |
|
|
|
|
|
12, ст.. 99 |
|
28.01 |
Інфінітив |
|
1-3, ст.. 100 |
|
|
|
4, ст.. 100 |
|
29.01 |
Герундій |
|
5-6, ст..100 |
|
|
|
7, ст.. 101 |
|
30.01 |
Правила написання листа |
|
|
1, ст.. 103 |
|
|
2, ст.. 103 |
|
31.01 |
Лист – угода |
|
|
8, ст.. 105 |
|
|
8, ст.. 105 |
|
01.02 |
Лист влаштування на роботу |
|
|
3, ст.. 104 |
|
|
5, ст.. 104 |
|
04.02 |
Лист другові |
|
|
|
|
|
4, ст.. 104 |
|
05.02 |
Параолімпійські ігри |
|
|
1, ст.. 52 РЗ |
Ст.. 53 |
|
3, 4 ст. 53 РЗ |
|
06.02 |
Вживання прийменників |
|
|
|
|
5, ст.. 53 РЗ |
6, ст.. 53 РЗ |
|
07.02 |
Фразеологізми пов’язані зі спортом |
|
|
7, ст.. 54 РЗ |
|
|
Знайти фразеологізми |
|
08.02 |
Слова – зв’язки |
|
|
|
|
|
8, ст.. 54 РЗ |
|
11.02 |
Офіційні – неофіційні листи |
|
|
13, ст.. 56 РЗ |
|
|
13, ст.. 56 РЗ |
|
12.02 |
Словотворення |
|
|
|
|
16, ст.. 57 РЗ |
17, ст.. 57 РЗ |
Подорожуй, вчись, насолоджуйся |
||||||||
|
13.02 |
Освіта |
Phrasal verb: bring (GB p.106) Bear in mind, boarding school, co-educational school, comprehensive school, compulsory, |
Pronunciation: [ s ], [ z ] Advise, advice SB ex. 9, p.127
|
- listing teacher’s qualities, TextCooperative Kids SB p.121
|
|
Argumentative ( expressing opinions )
|
TextCooperative Kids SB p.121 |
|
14.02 |
Новітні методи навчання |
consciousness, consultant, curriculum, disposal, excess, flair for sth, for fear, hand sth in, |
|
- genius children;
|
|
|
2, ст.. 122 |
|
15.02 |
Кооперативне навчання |
kindergarten, layout, merely, operating theatre, refresher course, regain, repetitive, |
|
|
|
|
3, ст.. 122 |
|
18.02 |
Якості, необхідні для вчителя |
|
|
- careers;
|
|
|
3, ст.. 123 |
|
19.02 |
Розклад уроків |
restate, shed, strain, tear one’s head out, the faint-hearted, tolerance, unfold, wastage, |
|
|
- prioritising school subjects;
|
|
5, ст.. 124 |
|
20.02 |
Комп’ютер – за і проти |
willingness, with a view to do sth, with flying colours, zeal
|
|
- importance of computers;
|
importance of computers |
|
8, ст.. 125 |
|
21.02 |
Віртуальна школа |
|
|
1, ст.. 64 РЗ |
|
|
1, ст.. 64 РЗ |
|
22.02 |
Вживання прийменників |
|
|
|
|
4, ст.. 64 РЗ |
6, ст.. 66 РЗ |
|
25.02 |
Екзамени – за і проти |
|
|
- for/ against sitting exams; |
- taking exams; |
|
9, ст.. 125 |
|
26.02 |
Умовні речення |
|
- Clauses of Purpose |
|
|
1, ст.. 126 |
2, ст.. 126 |
|
27.02 |
Умовні речення |
|
|
Ст.. 128 |
|
3, ст.. 126 |
3, ст.. 126 |
|
28.02 |
Вираження майбутньої форми |
|
- Future Forms;
|
|
|
4-5, ст.. 126 |
8, ст.. 66 РЗ |
|
01.03 |
Вираження майбутньої форми |
|
|
|
|
8, ст.. 127 |
10, ст.. 67 РЗ |
|
04.03 |
Висловлення власної думки – за і проти |
|
|
1-2, ст.. 129 |
|
|
11, ст.. 67 РЗ |
|
05.03 |
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
3, ст.. 130 |
5, ст.. 130 |
|
06.03 |
Розвиток навичок читання |
|
|
4, ст.. 130 |
|
|
8, ст.. 131 |
|
07.03 |
Система освіти в Україні |
|
|
14, ст.. 68 РЗ |
|
|
16, ст.. 69 РЗ |
|
11.03 |
Система освіти у світі |
|
|
|
|
|
15, ст.. 69 РЗ |
|
12.03 |
Урок домашнього читання |
|
|
1-3, ст.. 190-191 |
|
|
Ст.. 191 дати відповіді на запитання |
|
13.03 |
Чи потрібен комп’ютер школі |
|
|
|
|
|
6, ст.. 131 |
Дозвілля |
||||||||
|
14.03 |
Види розваг |
Phrasal verb: run (GB p.114) Accessible, admission, adore, aisle, amusement arcade, audition, |
Pronunciation: [ ı ], [ eə ] Rear, rare SB ex. 12, p.139
|
- deciding how to spend an evening out; Text Great Themes SB p.133
|
|
|
Text Great Themes SB p.133
|
|
15.03 |
Парки розваг |
backstage, breathtaking, capture, caretaker, causeway, cello, chuckle, cramps, curator, curtain-call, |
|
- listening for specific information (book review; places);
|
|
|
Ст.. 134 |
|
18.03 |
Популярні місця розваг |
dodgems, doting, encounter, enthral, excellent value for money, fiance, gasp, gigantic, gripping, half-hourly, |
|
|
|
|
2, ст.. 134 |
|
19.03 |
Популярні розваги |
heartwarming, imminent, lodger, matinee, nausea, orchid, |
|
|
|
- Articles |
1, ст.. 135 |
|
20.03 |
Поради, як провести вечір |
overhear, pantomime, per, petrifying, plunge, |
- Bare Infinitive /-ing Form;
|
|
- suggestions to spend an evening out;
|
|
4, ст.. 135 |
|
21.03 |
Похід до кінотеатру |
rear, reluctant, simulated, slot, trace sth to sth, unbeatably,
|
- Tense Revision;
|
|
|
|
5, ст.. 136 |
|
22.03 |
Розваги, яким я віддаю перевагу |
untreated, up-to-date, usher, within easy reach of sb/sth |
|
|
- comparing types of entertainment |
|
7, ст.. 136 |
|
01.04 |
Огляд фільму |
|
- Asking for/Giving and Refusing Permission;
|
|
- describing a film;
|
- Film / Book Reviews;
|
10, ст.. 137 |
|
02.04 |
Розвиток навичок письма |
|
- Making Offers and Suggestions; |
11, ст.. 137 |
|
9, ст.. 137 |
12, ст.. 137 |
|
03.04 |
Розвиток граматичної компетентності |
|
Participles;
|
|
|
|
6, ст.. 138 |
|
04.04 |
Відомі люди. Шерон Стоун |
|
|
1, ст.. 70 РЗ |
|
|
3, ст.. 71 РЗ |
|
05.04 |
Що краще – перегляд фільму вдома чи у кінотеатрі? |
|
|
|
|
4, ст.. 71 РЗ |
5, ст.. 71 РЗ |
|
08.04 |
Написання рецензії до фільму/книги |
|
1-2, ст.. 141 |
Ст.. 140 |
Ст.. 140 |
|
3, ст.. 141 |
|
09.04 |
Написання статті |
|
|
5, ст.. 142 |
|
|
6, ст.. 142 |
|
10.04 |
Написання статті |
|
|
7, ст.. 143 |
|
|
9, ст.. 143 |
|
11.04 |
Словотворення |
|
|
|
|
14, ст.. 73 РЗ |
15, ст.. 73 РЗ |
|
12.04 |
Розвиток навичок письма |
|
|
16, ст.. 74 РЗ |
|
|
17, ст.. 74 РЗ |
|
15.04 |
Опис цікавого місця |
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
16.04 |
Шкільна форма – за і проти |
|
|
|
|
|
Написати статтю |
|
17.04 |
Урок домашнього читання London’s Royal Parks (SB pp.194-195) |
|
|
London’s Royal Parks (SB pp.194-195) |
|
|
London’s Royal Parks (SB pp.194-195) |
Транспорт |
||||||||
|
18.04 |
Види транспорту |
Phrasal verb: go (GB p.124) Accelerator pedal, alternate, altitude, anchor, assess, badge, beforehand, |
Pronunciation: [ ], [ : ] Shot, short SB ex. 11, p.151 |
- listening for specific information (book tickets – announcements);
|
- comparing means of transport;
|
- Survey Reports;
|
Text Worldwide Taxis SB p.145
|
|
19.04 |
Служба таксі у всьому світі |
boarding pass, bonnet, buffet car, cater for sb/sth, chiefly, clutch pedal, |
|
Text Worldwide Taxis SB p.145
|
|
|
2, ст.. 146 |
|
22.04 |
Робота таксиста |
colour-coded, commute, confine sb/sth to sth, dashboard, deckchair, |
- Comparative and Superlative Forms;
|
|
|
|
3-4, ст.. 146 |
|
23.04 |
Який транспорт був винайдений першим |
disturbance, dying breed, flight attendant, frustrating, generalisation, |
|
|
- booking a ticket – checking in at an airport;
|
|
1, ст.. 147 |
|
24.04 |
Види транспорту |
handlebar, have a high opinion of sb/sth, head-on collision, hovercraft, |
|
|
|
- Reports assessing good and bad points |
4, ст.. 147 |
|
25.04 |
Способи подорожування |
hydrofoil, ignition, launch, life saving drill, |
|
|
|
|
7, ст.. 148 |
|
26.04 |
Повітряні види транспорту |
mast, muster station, outcome, pedestrian subway, petrol gauge, |
|
- travel advice;
|
|
|
1, ст.. 76 РЗ |
|
29.04 |
Сучасні способи подорожування |
procedure, proportion, pull out, pull over, purser, rear view mirror, reckless, regulate, rickshaw, |
- Types of Comparisons’ - Like-As;
|
|
- exchanging opinions;
|
|
3-4, ст.. 77 РЗ |
|
30.04 |
Найшвидший\ найповільніший/ найдорожчий/ вид транспорту |
roadworks, sole, steer, stray, suspended, turn out that, upright, wind up/down, worthless |
|
|
|
|
9, ст.. 148 |
|
03.05 |
Найпопулярніші види транспорту |
|
|
11, ст.. 149 |
|
|
10, ст.. 149 |
|
07.05 |
Транспорт у минулому |
|
|
Ст.. 152 |
|
13, ст.. 149 |
12, ст.. 149 |
|
08.05 |
Правила вживання прийменників |
|
|
|
|
7, ст.. 78 РЗ |
5, ст.. 146 |
|
10.05 |
Контроль аудіювання |
|
1-2, ст.. 150 |
|
|
3, ст.. 150 |
9, ст.. 78 РЗ |
|
13.05 |
Ступені порівняння прикметників |
|
7, ст.. 151 |
|
|
10, ст.. 78 РЗ |
13, ст.. 79 РЗ |
|
14.05 |
Контроль читання |
|
- survey report;
|
1, ст.. 153 |
|
|
3, ст.. 154 |
|
15.05 |
Правила написання доповіді |
|
2, ст.. 154 |
|
|
15, ст.. 79 РЗ |
6, ст.. 155 |
|
16.05 |
Контроль письма |
|
|
4, ст.. 155 |
|
|
19, ст.. 81 РЗ |
|
17.05 |
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
22, ст.. 81 РЗ |
21, ст.. 81 РЗ |
|
20.05 |
Словотворення |
|
|
Natural Wonders of the USA(SB p.192-193) |
|
|
Natural Wonders of the USA (SB pp.192-193) |
|
21.05 |
Урок домашнього читання |
|
26, ст.. 83 РЗ |
|
|
28, ст.. 83 РЗ |
27 ,ст.. 83 РЗ |
|
22.05 |
Розвиток граматичної компетентності |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
23.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
24.05 |
Погляд у майбутнє |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|