Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі (НУШ) за підручником Г.К. Мітчелл, Марілені Малкогіанні на І та ІІ семестри (3,5 години на тиждень).

Про матеріал
Розробка містить календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 7 класу НУШ за підручником Г.К. Мітчелл, Марілені Малкогіанні. Стане у нагоді педагогам, які працюватимуть у 7 класі за вказаним підручником. Для того, щоб правильно відкривалися знаки фонетичної транскрипції, має бути встановлений на пристрої шрифт PhoneticTM. Планування розраховане на 3,5 години на тиждень.
Перегляд файлу

Нова Українська Школа

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі (3,5 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К., Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2024 – 168 с. : іл.

 

№ уроку.

дата

Тема уроку

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє

завдання

Module 1 “About Me”

1

1a. School Life.

Шкільне життя.

Впр.1A, B с.6

Present Simple

Впр.3, с.7

Впр.4A, B с.7

[e] [J]

Стор.5

Впр.5, с.7

Впр.2A, B с.6

Впр.5, с.7

Стор.156, вивчити

лексику розділу 1a.

2

1a. School Life.

шкільне життя.

Впр.1A, B с.6

Present Simple

Впр.3, с.7

Впр.4A, B с.7

[e] [J]

Впр.5, с.7

Впр.2A, B с.6

Впр.5, с.7

Стор.126,

1a (B)

3

1b. Household chores.

Домашні обов’язки.

Впр.1, с.8

Adverbs of frequency.

Впр.3, с.9

Впр.4, с.9

Впр.5, с.9

Впр.2A, B, с.9

 

Стор.156, вивчити

лексику розділу 1b.

4

1b. Household chores.

Домашні обов’язки.

Впр.1, с.8

Adverbs of frequency.

Впр.3, с.9

Впр.4, с.9

Впр.5, с.9

Впр.2A, B, с.9

 

Підготувати повідомлення про домашні обов’язки членів родини.

5

1c. At the youth club.

Гуртки для молоді.

Впр.1A, B с.10

Present

Progressive.

Впр.3 с.11

Впр.4A, B с.11

[I] [J] [aI]

Впр.5, с.11

Впр.6, с.11

Впр.2A, B с.10

 

Стор.156, 157 вивчити

лексику розділу 1c.

6

1c. At the youth club.

Гуртки для молоді.

Впр.1A, B с.10

Present

Progressive.

Впр.3 с.11

Впр.4A, B с.11

[I] [J] [aI]

Впр.5, с.11

Впр.6, с.11

Впр.2A, B с.10

 

Виконати завдання на картках.

7

1d. Fun after school.

Позаурочна діяльність школярів.

Впр.2, с.12

Expressing likes and dislikes.

Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

Впр.5, с.13

Впр.1A, B с.12

 

Стор.157

вивчити

лексику розділу 1d.

8

1d. Fun after school.

Позаурочна діяльність школярів.

Впр.2, с.12

Expressing likes and dislikes.

Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

Впр.5, с.13

Впр.1A, B с.12

 

Виконати завдання на картках.

9

1e. My new hobby.

Хобі.

Впр.1, с.14

 

Впр.2A, B с.14

Впр.3A, B, с.15

Впр.3C, с.15

 

Впр.3D, с.15

Впр.3D, с.15

10

1e. My new hobby.

Хобі.

Впр.1, с.14

 

Впр.2A, B с.14

Впр.3A, B, с.15

Впр.3C, с.15

 

Впр.3D, с.15

Впр.3D, с.15

11

Round up 1

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B, с.102

Впр.C, D, E,

с.102-103

 

Впр.F, с.103

 

 

Стор.103 – виконати тест-самооцінювання Now I Can…

12

Діагностувальна робота за модулем 1 “About Me”.

 

 

 

 

 

 

Стор.5-16

13

CLIL 1

ICT

Комбінації клавіш

 

 

 

 

Впр.A, B, C, D с.122

 

Стор.122

Project

14

Culture Page for Ukraine 1.

Визначні місця Києва.

 

 

 

 

Впр.A, B, с.119

 

Стор.119

Project

15

Song 1 “Don’t Call Me Lazy”.

Стор.16

 

Стор.16

 

Стор.16

 

Вивчити напам’ять

пісню.

Module 2 “Communication and Technology”

16

2a. When technology goes wrong.

Неполадки з технікою.

Впр.1,с.18

Past Simple

Впр.3,с.19

Вимова закінчення -ed [t], [d], [Id]

Впр.4 A, B, с.19

Стор.17

Впр.5A,с.19

Впр.2A, B,с.18

Впр.5B,с.19

Стор.157, 158

вивчити

лексику

розділу 2a.

17

2a. When technology goes wrong.

Неполадки з технікою.

Впр.1,с.18

Past Simple

Впр.3,с.19

Вимова закінчення -ed [t], [d], [Id]

Впр.4 A, B, с.19

Стор.17

Впр.5A,с.19

Впр.2A, B,с.18

Впр.5B,с.19

Впр.5B,с.19

18

2b. Tech break.

Цифровий детокс.

Впр.1,с.20

Used to.

Впр.3,с.21

Впр.4,с.21

Впр.5,с.21

Впр.2A, B,с.20, 21

 

Стор.158

вивчити

лексику

розділу 2b.

19

2b. Tech break.

Цифровий детокс.

Впр.1,с.20

Used to.

Впр.3,с.21

Впр.4,с.21

Впр.5,с.21

Впр.2A, B,с.20, 21

 

Впр.5,с.21 письмово.

20

2c. Look out!

Правила безпеки під час користування технікою.

Впр.1,с.22

Past Simple, Past Progressive.

Time clauses (when, while, as soon as).

Впр.3,с.23

 

Впр.4,с.23

Впр.2A, B, C, D с.22, 23

 

Стор.158

вивчити

лексику

розділу 2c.

21

2c. Look out!

Правила безпеки під час користування технікою.

Впр.1,с.22

Past Simple, Past Progressive.

Time clauses (when, while, as soon as).

Впр.3,с.23

 

Впр.4,с.23

Впр.2A, B, C, D с.22, 23

 

Стор.127, 2c скласти речення до малюнків.

22

2d. Become a blogger.

Стати блогером.

Впр.2,с.25

The verb should

Впр.3,с.25

Впр.4A,с.25

Впр.4B,с.25

Впр.1A, B с.24

 

Стор.158, 159

вивчити

лексику

розділу 2d.

23

2d. Become a blogger.

Стати блогером.

Впр.2,с.25

The verb should

Впр.3,с.25

Впр.4A,с.25

Впр.4B,с.25

Впр.1A, B с.24

 

Виконати завдання на картках.

24

2e. Guess what!

Написання електронного листа.

 

 

Впр.1,с.26

Впр.2,с.26

Впр.3 A, B, C, D с.26, 27

 

Впр.3 A, B, C, D с.26, 27

Стор.159

вивчити

лексику

розділу 2e.

25

2e. Guess what!

Написання електронного листа.

 

 

Впр.1,с.26

Впр.2,с.26

Впр.3 A, B, C, D с.26, 27

 

Впр.3 A, B, C, D с.26, 27

Впр.3 E

 с.27

26

Round up 2

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B, с.104

Впр.C, D, E,

с.104, 105

 

Впр.F, с.105

 

 

Стор.105 – виконати тест-самооцінювання Now I Can…

27

Діагностувальна робота за модулем 2 “Communication and Technology”.

 

 

 

 

 

 

Стор.17-28

28

Culture Page 1

Розмаїття англійської мови.

 

 

 

 

Стор.28 “Can You Understand all English?”

Стор.28

Project

Стор.28 читати вголос текст.

29

Culture Page 1.

Розмаїття англійської мови.

 

 

 

 

Стор.28 “Can You Understand all English?”

 

Стор.28

Project

30

Culture Page for Ukraine 1

Визначні місця Києва.

 

 

 

 

Впр.A, B, с.119

 

Стор.119

Project

Module 3 “Family Holidays”

31

3а. Pack your bags.

Плануємо подорож.

Збираємося у подорож.

Впр.2A, B, с.31

Future be going to (с.31)

Впр.3, с.31

Впр.4, с.31

Стор.29

Впр.5, с.31

Впр.1А, с.30

Впр.1B, с.30

 

Стор.159, 160

вивчити

лексику

розділу 3a.

32

3а. Pack your bags.

Плануємо подорож.

Збираємося у подорож.

Впр.2A, B, с.31

Future be going to (с.31)

Впр.3, с.31

Впр.4, с.31

Стор.29

Впр.5, с.31

Впр.1А, с.32

Впр.1B, с.30

 

Написати про свої плани на літо.

33

3b. Holidays in the countryside.

Відпочинок і праця за містом.

Впр.1, с.32

Present Perfect Simple (с.33) (How long…?, for, since, yet, already).

Впр.3, с.33

Впр.4A,B, с.33

Впр.5, с.33

Впр.2A, с.32

Впр.2B, с.32

 

Стор.160

вивчити

лексику

розділу 3b.

34

3b. Holidays in the countryside.

Відпочинок і праця за містом.

Впр.1, с.32

Present Perfect Simple (с.33) (How long…?, for, since, yet, already).

Впр.3, с.33

Впр.4A,B, с.33

Впр.5, с.33

Впр.2A, с.32

Впр.2B, с.32

 

Скласти запитання і написати відповіді за зразком

впр.5, с.33

35

3c. Holiday Experiences.

Мій досвід подорожування.

Впр.3, с.35

Present Perfect Simple, Past Simple (с.35)

Впр.2, с.35

Впр.4, с.35

Впр.5, с.35

Впр.1A, с.34

Впр.1B, с.34

 

Стор.160

вивчити

лексику

розділу 3c.

36

3c. Holiday Experiences.

Мій досвід подорожування.

Впр.3, с.35

Present Perfect Simple, Past Simple (с.35)

Впр.2, с.35

Впр.4, с.35

Впр.5, с.35

Впр.1A, с.34

Впр.1B, с.34

 

Впр.6, с.35

37

3d. Travelling

around Ukraine.

Мандруємо Україною.

 

Relative pronouns: who/which/that.

Relative adverb: where. Defining relative clauses. Non-defining relative clauses.

Впр.2, с.37

Впр.3, с.37

[s], [z], [S]

Впр.4, с.37

Впр.1A, с.36

Впр.1B, с.36

Впр.1C, с.36

 

Стор.160

вивчити

лексику

розділу 3d.

38

3d. Travelling

around Ukraine.

Мандруємо Україною.

 

Relative pronouns: who/which/that.

Relative adverb: where. Defining relative clauses. Non-defining relative clauses.

Впр.2, с.37

Впр.3, с.37

[s], [z], [S]

Впр.4, с.37

Впр.1A, с.36

Впр.1B, с.36

Впр.1C, с.36

Впр.5, с.37

Впр.5, с.37

39

3e. Let’s go camping!

Відпочинок на природі.

Впр.1, с.38

 

Впр.2, с.38

Впр.3A, с.38

Впр.3B, с.39

Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39

 

 Впр.3A, с.38

Впр.3B, с.39

Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39

Стор.160, 161

вивчити

лексику

розділу 3e.

40

3e. Let’s go camping!

Відпочинок на природі.

Впр.1, с.38

 

Впр.2, с.38

Впр.3A, с.38

Впр.3B, с.39

Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39

 

 Впр.3A, с.38

Впр.3B, с.39

Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39

Впр.3E, с.39

41

Round up 3

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Vocabulary A, c.106

Vocabulary B, c.106

Grammar C, c.106

Grammar D, c.106

Grammar E, c.107

 

Communication F, c.107

 

 

Стор.107, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

42

Діагностувальна робота за модулем 3 “Family Holidays”.

 

 

 

 

 

 

Стор.29-40

43

CLIL 2

Art

Мистецтво штрихування.

 

 

 

 

Впр.A, B, C стор.123

 

Стор.123 Project

44

Culture Page for Ukraine 1

Визначні місця Києва.

 

 

 

 

Впр.A, B, с.119

 

Стор.119

Project

45

Song 2

“New

Experiences”

 

 

Стор.40

 

Стор.40

 

Стор.40, вивчити пісню “New Experiences”.

Module 4 “Entertainment”

46

4a. What’s on?

Улюблені телепрограми.

Впр.1, с.42

Adverbs.

Comparison of Adjectives and Adverbs

Впр.3, с.43

Впр.4, с.43

 

Впр.2A, B,

с.42, 43

Впр.5, с.43

Стор.161

вивчити

лексику

розділу 4a.

47

4a. What’s on?

Улюблені телепрограми.

Впр.1, с.42

Adverbs.

Comparison of Adjectives and Adverbs

Впр.3, с.43

Впр.4, с.43

 

Впр.2A, B,

с.42, 43

Впр.5, с.43

Впр.5, с.43

48

4b. End-of-school play.

Шкільна вистава.

Впр.2, с.45

Possessive Pronouns.

Reflexive

Pronouns.

Впр.3, с.45

Впр.4, с.45

Впр.5, с.45

Впр.1A, B, с.44

 

Стор.161

вивчити

лексику

розділу 4b.

49

4b. End-of-school play.

Шкільна вистава.

Впр.2, с.45

Possessive Pronouns.

Reflexive

Pronouns.

Впр.3, с.45

Впр.4, с.45

Впр.5, с.45

Впр.1A, B, с.44

 

Впр.5, с.45 – написати про підготовку до шкільної вистави.

50

4c. In an escape room.

У квест-кімнаті.

 

Full Infinitive

(to + base form of verb).

Впр.2, с.47

Silent Letters

Впр.3A, B, с.47

Впр.4, с.47

Впр.1A, B, C, D, с.46, 47

 

Стор.161

вивчити

лексику

розділу 4с.

51

4c. In an escape room.

У квест-кімнаті.

 

Full Infinitive

(to + base form of verb).

Впр.2, с.47

Silent Letters

Впр.3A, B, с.47

Впр.4, с.47

Впр.1A, B, C, D, с.46, 47

 

Виконати завдання на картках.

52

4d. All about video games.

Відеоігри.

Впр.1, с.48

-ing form

Впр.3, с.49

 

Впр.4A, с.49

Впр.2A. B,

с.48, 49

Впр.4B, с.49

Стор.161, 162

вивчити

лексику

розділу 4d.

53

4d. All about video games.

Відеоігри.

Впр.1, с.48

-ing form

Впр.3, с.49

 

Впр.4A, с.49

Впр.2A. B,

с.48, 49

Впр.4B, с.49

Впр.4B, с.49

54

4e. Let’s watch a film.

Перегляд фільмів.

 

 

Впр.2A, B, с.51

Впр.3, с.51

Впр.1A, B, C, с.50

Впр.4A, B,

 с.51

Стор.162

вивчити

лексику

розділу 4e.

55

4e. Let’s watch a film.

Перегляд фільмів.

 

 

Впр.2A, B, с.51

Впр.3, с.51

Впр.1A, B, C, с.50

Впр.4A, B,

 с.51

Впр.4A, B,

 с.51

56

Round up 4

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B, с.108

Впр.C, D, E, F, с.109

 

Впр.G, с.109

 

 

Стор.109, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

57

Round up 4

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B, с.108

Впр.C, D, E, с.109

 

Впр.G, с.109

 

 

Впр.F, с.109

58

Діагностувальна робота за модулем 4 “Entertainment”.

 

 

 

 

 

 

Стор.41-51

59

Culture Pages 2.

Fandoms

(Фанатство)

 

 

 

 

Впр.A, B стор.52

 

Стор.52

Project

60

Culture Page for Ukraine 1

Визначні місця Києва.

 

 

 

 

Впр.A, B,

с.118. 119

 

Стор.119

Project.

Виконати тренувальне завдання з аудіювання.

61

Діагностувальна робота з аудіювання.

Повторення модуля 1 “About Me”.

 

 

Listening Test

 

 

 

Виконати тренувальне завдання з говоріння.

62

Діагностувальна робота з говоріння.

Повторення модуля 2 “Communication and Technology”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

Виконати тренувальне завдання з читання.

63

Діагностувальна робота з читання.

Повторення модуля 3 “Family Holidays”.

 

 

 

 

Reading Test

 

Виконати тренувальне завдання з письма.

64

Діагностувальна робота з письма.

Повторення модуля 4 “Entertainment”.

 

 

 

 

 

Writing Test

Придумати запитання до вікторини.

65

Вікторина

“Знавці англійської мови”.

 

 

 

 

 

 

Підготувати повідомлення про зимові канікули.

ІІ семестр

Module 5 “Eating Habits”

66

5a. Eating right.

Харчування протягом дня.

Впр.1, с.54

much, many, a lot of, lots of, plenty of, too much, too many, a few, a little.

Впр.3, с.55

Впр.4, с.55

Стор.53

Впр.2A, B,

с.54, 55

Впр.5, с.55

Стор.162

вивчити

лексику

розділу 5a.

67

5a. Eating right.

Харчування протягом дня.

Впр.1, с.54

much, many, a lot of, lots of, plenty of, too much, too many, a few, a little.

Впр.3, с.55

Впр.4, с.55

Стор.53

Впр.2A, B,

с.54, 55

Впр.5, с.55

Впр.5, с.55

68

5b. Healthy eating.

Здорове харчування.

Впр.1, с.56

Past Perfect

Simple

Впр.3, с.57

Впр.4A, B, с.57

[g], [G]

Впр.5, с.57

Впр.6, с.57

Впр.2A, B,

с.56, 57

 

Стор.162, 163

вивчити

лексику

розділу 5b.

69

5b. Healthy eating.

Здорове харчування.

Впр.1, с.56

Past Perfect

Simple

Впр.3, с.57

Впр.4A, B, с.57

[g], [G]

Впр.5, с.57

Впр.6, с.57

Впр.2A, B,

с.56, 57

 

Стор.128,

 (Speak 5b) спираючись на запитання написати повідомлення.

70

5c. What will you have?

У закладах громадського харчування.

Впр.2, с.59

Some, any, no, every and their compounds.

Other, the other(s), another.

Впр.3, с.59

 

Впр.4, с.59

Впр.1A, B, C, D, с.58, 59

 

Стор.163

вивчити

лексику

розділу 5c.

71

5d. What’s cooking?

Приладдя для приготування їжі. Готуємо їжу.

Впр.1A, B, с.60

 

Впр.3, с.61

 

Впр.2 A, B, C, с.61

Впр.4, с.61

Стор.163

вивчити

лексику

розділу 5d.

72

5d. What’s cooking?

Приладдя для приготування їжі. Готуємо їжу.

Впр.1A, B, с.60

 

Впр.3, с.61

 

Впр.2 A, B, C, с.61

Впр.4, с.61

Впр.4, с.61 написати

рецепт за зразком.

73

5e. Eating out.

Фастфуд. Заклади громадського харчування.

Впр.1, с.62

 

Впр.2A, B, с.62

Впр.1, с.62

Впр.3, с.62

 

Впр.4A, B, C, с.63

Стор.163, 164

вивчити

лексику

розділу 5e.

Впр.4C, с.63

74

Round up 5

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B с.110

Впр.C, D, E с.110, 111

 

Впр.F, с.111

 

 

Стор.111, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

75

Діагностувальна робота за модулем 5 “Eating habits”.

 

 

 

 

 

 

Стор.53-64

76

Culture Page for Ukraine 2.

Музеї Києва.

 

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Стор.121

Project

77

CLIL 3

Science and Social Studies

Землетруси.

 

 

 

 

Впр.A, B, C с.124

 

Стор.124

Project

78

Song 3

“Friday Night Dinner”.

 

 

Стор.64

 

Стор.64

 

Вивчити напам’ять

пісню.

Module 6 “Natural Disasters”

79

6a. Helping others.

Допомога іншим.

Впр.2, с.66

Can, could, may, will, would.

May, might, could.

Впр.3, с.67

 

Стор.65

Впр.4, с.67

Впр.1A, B, с.66

 

Стор.164

вивчити

лексику

розділу 6a.

80

6a. Helping others.

Допомога іншим.

Впр.2, с.66

Can, could, may, will, would.

May, might, could.

Впр.3, с.67

 

Стор.65

Впр.4, с.67

Впр.1A, B, с.66

 

Виконати завдання на картках.

81

6b. Save our planet!

Забруднення довкілля.

Впр.2, с.69

the Future will

Впр.3, с.69

 

Впр.4, с.69

Впр.1A, B, С с.68, 69

Впр.4, с.69

Стор.164

вивчити

лексику

розділу 6b.

82

6b. Save our planet!

Забруднення довкілля.

Впр.2, с.69

the Future will

Впр.3, с.69

 

Впр.4, с.69

Впр.1A, B, С с.68, 69

Впр.4, с.69

Впр.4, с.69

83

6c. What will the weather be like?

Прогноз погоди.

Впр.2, с.70

Conditional Sentences Type 1.

Впр.3, с.71

Впр.4, с.71

Rhythm and intonation.

Впр.4, с.71

Впр.6, с.71

Впр.1A, B, с.70

 

Стор.164, 165

вивчити

лексику

розділу 6c.

84

6c. What will the weather be like?

Прогноз погоди.

Впр.2, с.70

Conditional Sentences Type 1.

Впр.3, с.71

Впр.4, с.71

Rhythm and intonation.

Впр.4, с.71

Впр.6, с.71

Впр.1A, B, с.70

 

Виконати завдання на картках.

85

6d. What a disaster!

Природні катастрофи.

Впр.1, с.72

 

Впр.3, с.73

Впр.4A, с.73

Впр.2 A, B, с.72

Впр.4B, с.73

Стор.165

вивчити

лексику

розділу 6d.

86

6e. Give a helping hand.

Захист довкілля.

 

 

Впр.1A, B, C, с.74

Впр.2A, B, C, с.77, 75

 

Впр.2D, с.75

Стор.165

вивчити

лексику

розділу 6e.

87

Round up 6

Повторення та закріплення

вивченої лексики та граматики.

Впр.A, B с.112

Впр.C, D, E

с.112, 113

 

Впр.F с.113

 

 

Стор.113, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

88

Діагностувальна робота за модулем 6 “Natural Disasters”.

 

 

 

 

 

 

Стор.65-76

89

Culture Page for Ukraine 2

Музеї Києва.

 

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Стор.121

Project

90

Culture Pages 3

“Life

in Tornado Alley”. “Життя на алеї торнадо”.

 

 

Впр.A, B с.76

 

Впр.A, B с.76

 

Стор.76

Project

Module 7 “Feeling Good”

91

7a. Watch out!

Травми, рани, ушкодження.

Перша медична допомога.

Впр.2, с.79

Must, mustn’t, have to, don’t have to, need to, don’t need to, needn’t, can’t.

Впр.3, с.79

 

Стор.77

Впр.4A, с.79

Впр.1A, B, C, с.78, 79

Впр.4B, с.79

Стор.165

вивчити

лексику

розділу 7a.

92

7a. Watch out!

Травми, рани, ушкодження.

Перша медична допомога.

Впр.2, с.79

Must, mustn’t, have to, don’t have to, need to, don’t need to, needn’t, can’t.

Впр.3, с.79

 

Стор.77

Впр.4A, с.79

Впр.1A, B, C, с.78, 79

Впр.4B, с.79

Впр.4B, с.79

93

7b. It’s an emergency!

Екстрена медична допомога.

Впр.3, с.81

Passive Voice (Present Simple – Past Simple)

Впр.4, с.81

Впр.1B, с.80

Впр.1A, с.80

Впр.5, с.81

Впр.1A, B, с.80

 

Стор.165, 166

вивчити

лексику

розділу 7b.

94

7c. Good night!

Сон.

Відпочинок.

 

Passive Voice (Present Progressive – Past Progressive)

Впр.3, с.83

Впр.4A, B, с.83

Впр.1, с.82

Впр.5, с.83

Впр.2A, B, C, с.82, 83

Впр.5, с.83

Стор.166

вивчити

лексику

розділу 7с.

95

7c. Good night!

Сон.

Відпочинок.

 

Passive Voice (Present Progressive – Past Progressive)

Впр.3, с.83

Впр.4A, B, с.83

Впр.1, с.82

Впр.5, с.83

Впр.2A, B, C, с.82, 83

Впр.5, с.83

Впр.5, с.83

96

7d. What’s wrong with you?

Неміч, слабкість, нездужання.

Впр.1, с.84

 

The article

“the”.

Впр.3, с.85

 

[P], [qV]

Впр.4A, B, с.85

Впр.5, с.85

 

Впр.6, с.85

 

Впр.2A, B,

с.84, 85

 

 

Стор.166

вивчити

лексику

розділу 7d.

97

7d. What’s wrong with you?

Неміч, слабкість, нездужання.

Впр.1, с.84

 

The article

“the”.

Впр.3, с.85

 

[P], [qV]

Впр.4A, B, с.85

Впр.5, с.85

 

Впр.6, с.85

 

Впр.2A, B,

с.84, 85

 

 

Виконати завдання на картках.

98

7e. I need some advice.

Звертаємося за порадою.

 

 

Впр.2, с.87

 

Впр.3, с.87

 

Впр.1A, B,

с.86

 

Впр.4A, B, с.87

 

Стор.166

вивчити

лексику

розділу 7e.

99

Round up 7

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B, C с.114

Впр. D, E, F, G

с.114, 115

 

Впр.H с.115

 

 

Стор.115, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

100

Діагностувальна робота за модулем 7 “Feeling Good”.

 

 

 

 

 

 

Стор.77-88

101

Culture Page for Ukraine 2

Музеї Києва.

 

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Стор.121

Project

102

CLIL 4

PE

Фізична активність.

 

 

 

 

Впр.A, B, C с.125

 

Стор.125

Project

103

Song 4

“Feeling Good”.

 

 

Стор.88

 

Стор.88

 

Вивчити пісню “Feeling Good”

Module 8 “Sports”

104

8a. Sports and leisure.

Спорт і дозвілля.

Впр.2, с.91

 

Reported Speech (Statements)

Впр.3, с.91

 

Стор.89

Впр.4, с.91

 

Впр.1A, B, с.90

 

 

Стор.166

вивчити

лексику

розділу 8a.

105

8a. Sports and leisure.

Спорт і дозвілля.

Впр.2, с.91

 

Reported Speech (Statements)

Впр.3, с.91

 

Стор.89

Впр.4, с.91

 

Впр.1A, B, с.90

 

 

Виконати завдання на картках.

106

8b. Don’t be a couch potato!

Активний спосіб життя.

 

Reported Speech (Commands, Requests)

Впр.2, с.93

 

 

Впр.3, с.93

Впр.1A, B, C с.92, 93

 

 

Стор.166, 167

вивчити

лексику

розділу 8b.

107

8b. Don’t be a couch potato!

Активний спосіб життя.

 

Reported Speech (Commands, Requests)

Впр.2, с.93

 

 

Впр.3, с.93

Впр.1A, B, C с.92, 93

 

 

Виконати завдання на картках.

108

8c. Keeping fit.

Підтримуємо гарну фізичну форму.

Впр.3, с.95

 

Reported Speech (Questions)

Впр.2, с.95

 

Впр.4, с.95

 

Впр.5, с.95

 

Впр.1A, B,  с.94

 

Впр.6, с.95

 

Стор. 167

вивчити

лексику

розділу 8c.

109

8c. Keeping fit.

Підтримуємо гарну фізичну форму.

Впр.3, с.95

 

Reported Speech (Questions)

Впр.2, с.95

 

Впр.4, с.95

 

Впр.5, с.95

 

Впр.1A, B,  с.94

 

Впр.6, с.95

 

Впр.6, с.95

 

110

8d. Safety comes first.

Безпечний спорт.

Впр.1, с.96

 

 

[T], [D]

Впр.3A, B, с.97

Впр.4B, с.97

 

Впр.4A, с.97

 

Впр.2A, B, с.96, 97

 

 

Стор. 167

вивчити

лексику

розділу 8d.

111

8e. Get active!

Активний спосіб життя.

Впр.1A, B, с.98

 

 

Впр.2A, B, с.98

 

Впр.3A, B

с.98, 99

 

 

Впр.3C, D, E, с.99

 

Стор. 167

вивчити

лексику

розділу 8e.

112

8e. Get active!

Активний спосіб життя.

Впр.1A, B, с.98

 

 

Впр.2A, B, с.98

 

Впр.3A, B

с.98, 99

 

 

Впр.3C, D, E, с.99

 

Впр.3E, с.99

 

113

Round up 8

Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

Впр.A, B с.116

Впр. C, D, E

с.117

 

Впр.F с.117

 

 

Стор.117, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…”

114

Діагностувальна робота за модулем 8 “Sports”.

 

 

 

 

 

 

Стор.89-99

115

Culture Pages for Ukraine 2

Музеї Києва.

 

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Впр.A, B с.120, 121

 

Стор.121

Project

116

Culture Page 4

“Fancy a Game of Football?”

 

 

 

 

Впр.A, B, C с.100, 101

 

Стор.101

Project

Виконати тренувальне завдання з аудіювання.

117

Діагностувальна робота з аудіювання.

Повторення модуля 5 “Eating Habits”.

 

 

Listening Test

 

 

 

Виконати тренувальне завдання з говоріння.

118

Діагностувальна робота з говоріння.

Повторення модуля 6 “Natural Disasters”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

Виконати тренувальне завдання з читання.

119

Діагностувальна робота з читання.

Повторення модуля 7 “Feeling Good”.

 

 

 

 

Reading Test

 

Виконати тренувальне завдання з письма.

120

Діагностувальна робота з письма.

Повторення модуля 8 “Sports”.

 

 

 

 

 

Writing Test

Придумати запитання до вікторини “Знавці англійської мови”.

121

Вікторина “Знавці англійської мови”.

 

 

 

 

 

 

Написати про свої плани на наступний навчальний рік.

122

Підсумковий урок. Плани на наступний навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

Підготувати повідомлення про відпочинок влітку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Орлюк Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костенко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Богомолова Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пальченко Катерина Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кравчук Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Могилат Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Захарчук Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Когут Дарина
    Дуже дякую за таку вашу роботу!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Пастушенко Тетяна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
22 серпня
Переглядів
9306
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку