Нова Українська Школа
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі (3,5 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К., Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2024 – 168 с. : іл.
№ уроку. дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Module 1 “About Me” |
||||||||
1 |
1a. School Life. Шкільне життя. |
Впр.1A, B с.6 |
Present Simple Впр.3, с.7 |
Впр.4A, B с.7 [e] [J] |
Стор.5 Впр.5, с.7 |
Впр.2A, B с.6 |
Впр.5, с.7 |
Стор.156, вивчити лексику розділу 1a. |
2 |
1a. School Life. шкільне життя. |
Впр.1A, B с.6 |
Present Simple Впр.3, с.7 |
Впр.4A, B с.7 [e] [J] |
Впр.5, с.7 |
Впр.2A, B с.6 |
Впр.5, с.7 |
Стор.126, 1a (B) |
3 |
1b. Household chores. Домашні обов’язки. |
Впр.1, с.8 |
Adverbs of frequency. Впр.3, с.9 |
Впр.4, с.9 |
Впр.5, с.9 |
Впр.2A, B, с.9 |
|
Стор.156, вивчити лексику розділу 1b. |
4 |
1b. Household chores. Домашні обов’язки. |
Впр.1, с.8 |
Adverbs of frequency. Впр.3, с.9 |
Впр.4, с.9 |
Впр.5, с.9 |
Впр.2A, B, с.9 |
|
Підготувати повідомлення про домашні обов’язки членів родини. |
5 |
1c. At the youth club. Гуртки для молоді. |
Впр.1A, B с.10 |
Present Progressive. Впр.3 с.11 |
Впр.4A, B с.11 [I] [J] [aI] Впр.5, с.11 |
Впр.6, с.11 |
Впр.2A, B с.10 |
|
Стор.156, 157 вивчити лексику розділу 1c. |
6 |
1c. At the youth club. Гуртки для молоді. |
Впр.1A, B с.10 |
Present Progressive. Впр.3 с.11 |
Впр.4A, B с.11 [I] [J] [aI] Впр.5, с.11 |
Впр.6, с.11 |
Впр.2A, B с.10 |
|
Виконати завдання на картках. |
7 |
1d. Fun after school. Позаурочна діяльність школярів. |
Впр.2, с.12 |
Expressing likes and dislikes. Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
Впр.5, с.13 |
Впр.1A, B с.12 |
|
Стор.157 вивчити лексику розділу 1d. |
8 |
1d. Fun after school. Позаурочна діяльність школярів. |
Впр.2, с.12 |
Expressing likes and dislikes. Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
Впр.5, с.13 |
Впр.1A, B с.12 |
|
Виконати завдання на картках. |
9 |
1e. My new hobby. Хобі. |
Впр.1, с.14 |
|
Впр.2A, B с.14 |
Впр.3A, B, с.15 Впр.3C, с.15 |
|
Впр.3D, с.15 |
Впр.3D, с.15 |
10 |
1e. My new hobby. Хобі. |
Впр.1, с.14 |
|
Впр.2A, B с.14 |
Впр.3A, B, с.15 Впр.3C, с.15 |
|
Впр.3D, с.15 |
Впр.3D, с.15 |
11 |
Round up 1 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B, с.102 |
Впр.C, D, E, с.102-103 |
|
Впр.F, с.103 |
|
|
Стор.103 – виконати тест-самооцінювання Now I Can… |
12 |
Діагностувальна робота за модулем 1 “About Me”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.5-16 |
13 |
CLIL 1 ICT Комбінації клавіш |
|
|
|
|
Впр.A, B, C, D с.122 |
|
Стор.122 Project |
14 |
Culture Page for Ukraine 1. Визначні місця Києва. |
|
|
|
|
Впр.A, B, с.119 |
|
Стор.119 Project |
15 |
Song 1 “Don’t Call Me Lazy”. |
Стор.16 |
|
Стор.16 |
|
Стор.16 |
|
Вивчити напам’ять пісню. |
Module 2 “Communication and Technology” |
||||||||
16 |
2a. When technology goes wrong. Неполадки з технікою. |
Впр.1,с.18 |
Past Simple Впр.3,с.19 |
Вимова закінчення -ed [t], [d], [Id] Впр.4 A, B, с.19 |
Стор.17 Впр.5A,с.19 |
Впр.2A, B,с.18 |
Впр.5B,с.19 |
Стор.157, 158 вивчити лексику розділу 2a. |
17 |
2a. When technology goes wrong. Неполадки з технікою. |
Впр.1,с.18 |
Past Simple Впр.3,с.19 |
Вимова закінчення -ed [t], [d], [Id] Впр.4 A, B, с.19 |
Стор.17 Впр.5A,с.19 |
Впр.2A, B,с.18 |
Впр.5B,с.19 |
Впр.5B,с.19 |
18 |
2b. Tech break. Цифровий детокс. |
Впр.1,с.20 |
Used to. Впр.3,с.21 |
Впр.4,с.21 |
Впр.5,с.21 |
Впр.2A, B,с.20, 21 |
|
Стор.158 вивчити лексику розділу 2b. |
19 |
2b. Tech break. Цифровий детокс. |
Впр.1,с.20 |
Used to. Впр.3,с.21 |
Впр.4,с.21 |
Впр.5,с.21 |
Впр.2A, B,с.20, 21 |
|
Впр.5,с.21 письмово. |
20 |
2c. Look out! Правила безпеки під час користування технікою. |
Впр.1,с.22 |
Past Simple, Past Progressive. Time clauses (when, while, as soon as). Впр.3,с.23 |
|
Впр.4,с.23 |
Впр.2A, B, C, D с.22, 23 |
|
Стор.158 вивчити лексику розділу 2c. |
21 |
2c. Look out! Правила безпеки під час користування технікою. |
Впр.1,с.22 |
Past Simple, Past Progressive. Time clauses (when, while, as soon as). Впр.3,с.23 |
|
Впр.4,с.23 |
Впр.2A, B, C, D с.22, 23 |
|
Стор.127, 2c скласти речення до малюнків. |
22 |
2d. Become a blogger. Стати блогером. |
Впр.2,с.25 |
The verb should Впр.3,с.25 |
Впр.4A,с.25 |
Впр.4B,с.25 |
Впр.1A, B с.24 |
|
Стор.158, 159 вивчити лексику розділу 2d. |
23 |
2d. Become a blogger. Стати блогером. |
Впр.2,с.25 |
The verb should Впр.3,с.25 |
Впр.4A,с.25 |
Впр.4B,с.25 |
Впр.1A, B с.24 |
|
Виконати завдання на картках. |
24 |
2e. Guess what! Написання електронного листа. |
|
|
Впр.1,с.26 |
Впр.2,с.26 Впр.3 A, B, C, D с.26, 27 |
|
Впр.3 A, B, C, D с.26, 27 |
Стор.159 вивчити лексику розділу 2e. |
25 |
2e. Guess what! Написання електронного листа. |
|
|
Впр.1,с.26 |
Впр.2,с.26 Впр.3 A, B, C, D с.26, 27 |
|
Впр.3 A, B, C, D с.26, 27 |
Впр.3 E с.27 |
26 |
Round up 2 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B, с.104 |
Впр.C, D, E, с.104, 105 |
|
Впр.F, с.105 |
|
|
Стор.105 – виконати тест-самооцінювання Now I Can… |
27 |
Діагностувальна робота за модулем 2 “Communication and Technology”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.17-28 |
28 |
Culture Page 1 Розмаїття англійської мови. |
|
|
|
|
Стор.28 “Can You Understand all English?” |
Стор.28 Project |
Стор.28 читати вголос текст. |
29 |
Culture Page 1. Розмаїття англійської мови. |
|
|
|
|
Стор.28 “Can You Understand all English?” |
|
Стор.28 Project |
30 |
Culture Page for Ukraine 1 Визначні місця Києва. |
|
|
|
|
Впр.A, B, с.119 |
|
Стор.119 Project |
Module 3 “Family Holidays” |
||||||||
31 |
3а. Pack your bags. Плануємо подорож. Збираємося у подорож. |
Впр.2A, B, с.31 |
Future be going to (с.31) Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
Стор.29 Впр.5, с.31 |
Впр.1А, с.30 Впр.1B, с.30 |
|
Стор.159, 160 вивчити лексику розділу 3a. |
32 |
3а. Pack your bags. Плануємо подорож. Збираємося у подорож. |
Впр.2A, B, с.31 |
Future be going to (с.31) Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
Стор.29 Впр.5, с.31 |
Впр.1А, с.32 Впр.1B, с.30 |
|
Написати про свої плани на літо. |
33 |
3b. Holidays in the countryside. Відпочинок і праця за містом. |
Впр.1, с.32 |
Present Perfect Simple (с.33) (How long…?, for, since, yet, already). Впр.3, с.33 |
Впр.4A,B, с.33 |
Впр.5, с.33 |
Впр.2A, с.32 Впр.2B, с.32 |
|
Стор.160 вивчити лексику розділу 3b. |
34 |
3b. Holidays in the countryside. Відпочинок і праця за містом. |
Впр.1, с.32 |
Present Perfect Simple (с.33) (How long…?, for, since, yet, already). Впр.3, с.33 |
Впр.4A,B, с.33 |
Впр.5, с.33 |
Впр.2A, с.32 Впр.2B, с.32 |
|
Скласти запитання і написати відповіді за зразком впр.5, с.33 |
35 |
3c. Holiday Experiences. Мій досвід подорожування. |
Впр.3, с.35 |
Present Perfect Simple, Past Simple (с.35) Впр.2, с.35 |
Впр.4, с.35 |
Впр.5, с.35 |
Впр.1A, с.34 Впр.1B, с.34 |
|
Стор.160 вивчити лексику розділу 3c. |
36 |
3c. Holiday Experiences. Мій досвід подорожування. |
Впр.3, с.35 |
Present Perfect Simple, Past Simple (с.35) Впр.2, с.35 |
Впр.4, с.35 |
Впр.5, с.35 |
Впр.1A, с.34 Впр.1B, с.34 |
|
Впр.6, с.35 |
37 |
3d. Travelling around Ukraine. Мандруємо Україною. |
|
Relative pronouns: who/which/that. Relative adverb: where. Defining relative clauses. Non-defining relative clauses. Впр.2, с.37 |
Впр.3, с.37 [s], [z], [S] |
Впр.4, с.37 |
Впр.1A, с.36 Впр.1B, с.36 Впр.1C, с.36 |
|
Стор.160 вивчити лексику розділу 3d. |
38 |
3d. Travelling around Ukraine. Мандруємо Україною. |
|
Relative pronouns: who/which/that. Relative adverb: where. Defining relative clauses. Non-defining relative clauses. Впр.2, с.37 |
Впр.3, с.37 [s], [z], [S] |
Впр.4, с.37 |
Впр.1A, с.36 Впр.1B, с.36 Впр.1C, с.36 |
Впр.5, с.37 |
Впр.5, с.37 |
39 |
3e. Let’s go camping! Відпочинок на природі. |
Впр.1, с.38 |
|
Впр.2, с.38 |
Впр.3A, с.38 Впр.3B, с.39 Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39 |
|
Впр.3A, с.38 Впр.3B, с.39 Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39 |
Стор.160, 161 вивчити лексику розділу 3e. |
40 |
3e. Let’s go camping! Відпочинок на природі. |
Впр.1, с.38 |
|
Впр.2, с.38 |
Впр.3A, с.38 Впр.3B, с.39 Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39 |
|
Впр.3A, с.38 Впр.3B, с.39 Впр.3C, с.39 Впр.3D, с.39 |
Впр.3E, с.39 |
41 |
Round up 3 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Vocabulary A, c.106 Vocabulary B, c.106 |
Grammar C, c.106 Grammar D, c.106 Grammar E, c.107 |
|
Communication F, c.107 |
|
|
Стор.107, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
42 |
Діагностувальна робота за модулем 3 “Family Holidays”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.29-40 |
43 |
CLIL 2 Art Мистецтво штрихування. |
|
|
|
|
Впр.A, B, C стор.123 |
|
Стор.123 Project |
44 |
Culture Page for Ukraine 1 Визначні місця Києва. |
|
|
|
|
Впр.A, B, с.119 |
|
Стор.119 Project |
45 |
Song 2 “New Experiences” |
|
|
Стор.40 |
|
Стор.40 |
|
Стор.40, вивчити пісню “New Experiences”. |
Module 4 “Entertainment” |
||||||||
46 |
4a. What’s on? Улюблені телепрограми. |
Впр.1, с.42 |
Adverbs. Comparison of Adjectives and Adverbs Впр.3, с.43 |
Впр.4, с.43 |
|
Впр.2A, B, с.42, 43 |
Впр.5, с.43 |
Стор.161 вивчити лексику розділу 4a. |
47 |
4a. What’s on? Улюблені телепрограми. |
Впр.1, с.42 |
Adverbs. Comparison of Adjectives and Adverbs Впр.3, с.43 |
Впр.4, с.43 |
|
Впр.2A, B, с.42, 43 |
Впр.5, с.43 |
Впр.5, с.43 |
48 |
4b. End-of-school play. Шкільна вистава. |
Впр.2, с.45 |
Possessive Pronouns. Reflexive Pronouns. Впр.3, с.45 |
Впр.4, с.45 |
Впр.5, с.45 |
Впр.1A, B, с.44 |
|
Стор.161 вивчити лексику розділу 4b. |
49 |
4b. End-of-school play. Шкільна вистава. |
Впр.2, с.45 |
Possessive Pronouns. Reflexive Pronouns. Впр.3, с.45 |
Впр.4, с.45 |
Впр.5, с.45 |
Впр.1A, B, с.44 |
|
Впр.5, с.45 – написати про підготовку до шкільної вистави. |
50 |
4c. In an escape room. У квест-кімнаті. |
|
Full Infinitive (to + base form of verb). Впр.2, с.47 |
Silent Letters Впр.3A, B, с.47 |
Впр.4, с.47 |
Впр.1A, B, C, D, с.46, 47 |
|
Стор.161 вивчити лексику розділу 4с. |
51 |
4c. In an escape room. У квест-кімнаті. |
|
Full Infinitive (to + base form of verb). Впр.2, с.47 |
Silent Letters Впр.3A, B, с.47 |
Впр.4, с.47 |
Впр.1A, B, C, D, с.46, 47 |
|
Виконати завдання на картках. |
52 |
4d. All about video games. Відеоігри. |
Впр.1, с.48 |
-ing form Впр.3, с.49 |
|
Впр.4A, с.49 |
Впр.2A. B, с.48, 49 |
Впр.4B, с.49 |
Стор.161, 162 вивчити лексику розділу 4d. |
53 |
4d. All about video games. Відеоігри. |
Впр.1, с.48 |
-ing form Впр.3, с.49 |
|
Впр.4A, с.49 |
Впр.2A. B, с.48, 49 |
Впр.4B, с.49 |
Впр.4B, с.49 |
54 |
4e. Let’s watch a film. Перегляд фільмів. |
|
|
Впр.2A, B, с.51 |
Впр.3, с.51 |
Впр.1A, B, C, с.50 |
Впр.4A, B, с.51 |
Стор.162 вивчити лексику розділу 4e. |
55 |
4e. Let’s watch a film. Перегляд фільмів. |
|
|
Впр.2A, B, с.51 |
Впр.3, с.51 |
Впр.1A, B, C, с.50 |
Впр.4A, B, с.51 |
Впр.4A, B, с.51 |
56 |
Round up 4 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B, с.108 |
Впр.C, D, E, F, с.109 |
|
Впр.G, с.109 |
|
|
Стор.109, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
57 |
Round up 4 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B, с.108 |
Впр.C, D, E, с.109 |
|
Впр.G, с.109 |
|
|
Впр.F, с.109 |
58 |
Діагностувальна робота за модулем 4 “Entertainment”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.41-51 |
59 |
Culture Pages 2. Fandoms (Фанатство) |
|
|
|
|
Впр.A, B стор.52 |
|
Стор.52 Project |
60 |
Culture Page for Ukraine 1 Визначні місця Києва. |
|
|
|
|
Впр.A, B, с.118. 119 |
|
Стор.119 Project. Виконати тренувальне завдання з аудіювання. |
61 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення модуля 1 “About Me”. |
|
|
Listening Test |
|
|
|
Виконати тренувальне завдання з говоріння. |
62 |
Діагностувальна робота з говоріння. Повторення модуля 2 “Communication and Technology”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Виконати тренувальне завдання з читання. |
63 |
Діагностувальна робота з читання. Повторення модуля 3 “Family Holidays”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Виконати тренувальне завдання з письма. |
64 |
Діагностувальна робота з письма. Повторення модуля 4 “Entertainment”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Придумати запитання до вікторини. |
65 |
Вікторина “Знавці англійської мови”. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про зимові канікули. |
ІІ семестр Module 5 “Eating Habits” |
||||||||
66 |
5a. Eating right. Харчування протягом дня. |
Впр.1, с.54 |
much, many, a lot of, lots of, plenty of, too much, too many, a few, a little. Впр.3, с.55 |
Впр.4, с.55 |
Стор.53 |
Впр.2A, B, с.54, 55 |
Впр.5, с.55 |
Стор.162 вивчити лексику розділу 5a. |
67 |
5a. Eating right. Харчування протягом дня. |
Впр.1, с.54 |
much, many, a lot of, lots of, plenty of, too much, too many, a few, a little. Впр.3, с.55 |
Впр.4, с.55 |
Стор.53 |
Впр.2A, B, с.54, 55 |
Впр.5, с.55 |
Впр.5, с.55 |
68 |
5b. Healthy eating. Здорове харчування. |
Впр.1, с.56 |
Past Perfect Simple Впр.3, с.57 |
Впр.4A, B, с.57 [g], [G] Впр.5, с.57 |
Впр.6, с.57 |
Впр.2A, B, с.56, 57 |
|
Стор.162, 163 вивчити лексику розділу 5b. |
69 |
5b. Healthy eating. Здорове харчування. |
Впр.1, с.56 |
Past Perfect Simple Впр.3, с.57 |
Впр.4A, B, с.57 [g], [G] Впр.5, с.57 |
Впр.6, с.57 |
Впр.2A, B, с.56, 57 |
|
Стор.128, (Speak 5b) спираючись на запитання написати повідомлення. |
70 |
5c. What will you have? У закладах громадського харчування. |
Впр.2, с.59 |
Some, any, no, every and their compounds. Other, the other(s), another. Впр.3, с.59 |
|
Впр.4, с.59 |
Впр.1A, B, C, D, с.58, 59 |
|
Стор.163 вивчити лексику розділу 5c. |
71 |
5d. What’s cooking? Приладдя для приготування їжі. Готуємо їжу. |
Впр.1A, B, с.60 |
|
Впр.3, с.61 |
|
Впр.2 A, B, C, с.61 |
Впр.4, с.61 |
Стор.163 вивчити лексику розділу 5d. |
72 |
5d. What’s cooking? Приладдя для приготування їжі. Готуємо їжу. |
Впр.1A, B, с.60 |
|
Впр.3, с.61 |
|
Впр.2 A, B, C, с.61 |
Впр.4, с.61 |
Впр.4, с.61 написати рецепт за зразком. |
73 |
5e. Eating out. Фастфуд. Заклади громадського харчування. |
Впр.1, с.62 |
|
Впр.2A, B, с.62 |
Впр.1, с.62 Впр.3, с.62 |
|
Впр.4A, B, C, с.63 |
Стор.163, 164 вивчити лексику розділу 5e. Впр.4C, с.63 |
74 |
Round up 5 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B с.110 |
Впр.C, D, E с.110, 111 |
|
Впр.F, с.111 |
|
|
Стор.111, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
75 |
Діагностувальна робота за модулем 5 “Eating habits”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.53-64 |
76 |
Culture Page for Ukraine 2. Музеї Києва. |
|
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Стор.121 Project |
77 |
CLIL 3 Science and Social Studies Землетруси. |
|
|
|
|
Впр.A, B, C с.124 |
|
Стор.124 Project |
78 |
Song 3 “Friday Night Dinner”. |
|
|
Стор.64 |
|
Стор.64 |
|
Вивчити напам’ять пісню. |
Module 6 “Natural Disasters” |
||||||||
79 |
6a. Helping others. Допомога іншим. |
Впр.2, с.66 |
Can, could, may, will, would. May, might, could. Впр.3, с.67 |
|
Стор.65 Впр.4, с.67 |
Впр.1A, B, с.66 |
|
Стор.164 вивчити лексику розділу 6a. |
80 |
6a. Helping others. Допомога іншим. |
Впр.2, с.66 |
Can, could, may, will, would. May, might, could. Впр.3, с.67 |
|
Стор.65 Впр.4, с.67 |
Впр.1A, B, с.66 |
|
Виконати завдання на картках. |
81 |
6b. Save our planet! Забруднення довкілля. |
Впр.2, с.69 |
the Future will Впр.3, с.69 |
|
Впр.4, с.69 |
Впр.1A, B, С с.68, 69 |
Впр.4, с.69 |
Стор.164 вивчити лексику розділу 6b. |
82 |
6b. Save our planet! Забруднення довкілля. |
Впр.2, с.69 |
the Future will Впр.3, с.69 |
|
Впр.4, с.69 |
Впр.1A, B, С с.68, 69 |
Впр.4, с.69 |
Впр.4, с.69 |
83 |
6c. What will the weather be like? Прогноз погоди. |
Впр.2, с.70 |
Conditional Sentences Type 1. Впр.3, с.71 |
Впр.4, с.71 Rhythm and intonation. Впр.4, с.71 |
Впр.6, с.71 |
Впр.1A, B, с.70 |
|
Стор.164, 165 вивчити лексику розділу 6c. |
84 |
6c. What will the weather be like? Прогноз погоди. |
Впр.2, с.70 |
Conditional Sentences Type 1. Впр.3, с.71 |
Впр.4, с.71 Rhythm and intonation. Впр.4, с.71 |
Впр.6, с.71 |
Впр.1A, B, с.70 |
|
Виконати завдання на картках. |
85 |
6d. What a disaster! Природні катастрофи. |
Впр.1, с.72 |
|
Впр.3, с.73 |
Впр.4A, с.73 |
Впр.2 A, B, с.72 |
Впр.4B, с.73 |
Стор.165 вивчити лексику розділу 6d. |
86 |
6e. Give a helping hand. Захист довкілля. |
|
|
Впр.1A, B, C, с.74 |
Впр.2A, B, C, с.77, 75 |
|
Впр.2D, с.75 |
Стор.165 вивчити лексику розділу 6e. |
87 |
Round up 6 Повторення та закріплення вивченої лексики та граматики. |
Впр.A, B с.112 |
Впр.C, D, E с.112, 113 |
|
Впр.F с.113 |
|
|
Стор.113, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
88 |
Діагностувальна робота за модулем 6 “Natural Disasters”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.65-76 |
89 |
Culture Page for Ukraine 2 Музеї Києва. |
|
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Стор.121 Project |
90 |
Culture Pages 3 “Life in Tornado Alley”. “Життя на алеї торнадо”. |
|
|
Впр.A, B с.76 |
|
Впр.A, B с.76 |
|
Стор.76 Project |
Module 7 “Feeling Good” |
||||||||
91 |
7a. Watch out! Травми, рани, ушкодження. Перша медична допомога. |
Впр.2, с.79 |
Must, mustn’t, have to, don’t have to, need to, don’t need to, needn’t, can’t. Впр.3, с.79 |
|
Стор.77 Впр.4A, с.79 |
Впр.1A, B, C, с.78, 79 |
Впр.4B, с.79 |
Стор.165 вивчити лексику розділу 7a. |
92 |
7a. Watch out! Травми, рани, ушкодження. Перша медична допомога. |
Впр.2, с.79 |
Must, mustn’t, have to, don’t have to, need to, don’t need to, needn’t, can’t. Впр.3, с.79 |
|
Стор.77 Впр.4A, с.79 |
Впр.1A, B, C, с.78, 79 |
Впр.4B, с.79 |
Впр.4B, с.79 |
93 |
7b. It’s an emergency! Екстрена медична допомога. |
Впр.3, с.81 |
Passive Voice (Present Simple – Past Simple) Впр.4, с.81 |
Впр.1B, с.80 |
Впр.1A, с.80 Впр.5, с.81 |
Впр.1A, B, с.80 |
|
Стор.165, 166 вивчити лексику розділу 7b. |
94 |
7c. Good night! Сон. Відпочинок. |
|
Passive Voice (Present Progressive – Past Progressive) Впр.3, с.83 |
Впр.4A, B, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.5, с.83 |
Впр.2A, B, C, с.82, 83 |
Впр.5, с.83 |
Стор.166 вивчити лексику розділу 7с. |
95 |
7c. Good night! Сон. Відпочинок. |
|
Passive Voice (Present Progressive – Past Progressive) Впр.3, с.83 |
Впр.4A, B, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.5, с.83 |
Впр.2A, B, C, с.82, 83 |
Впр.5, с.83 |
Впр.5, с.83 |
96 |
7d. What’s wrong with you? Неміч, слабкість, нездужання. |
Впр.1, с.84
|
The article “the”. Впр.3, с.85
|
[P], [qV] Впр.4A, B, с.85 Впр.5, с.85
|
Впр.6, с.85
|
Впр.2A, B, с.84, 85
|
|
Стор.166 вивчити лексику розділу 7d. |
97 |
7d. What’s wrong with you? Неміч, слабкість, нездужання. |
Впр.1, с.84
|
The article “the”. Впр.3, с.85
|
[P], [qV] Впр.4A, B, с.85 Впр.5, с.85
|
Впр.6, с.85
|
Впр.2A, B, с.84, 85
|
|
Виконати завдання на картках. |
98 |
7e. I need some advice. Звертаємося за порадою. |
|
|
Впр.2, с.87
|
Впр.3, с.87
|
Впр.1A, B, с.86
|
Впр.4A, B, с.87
|
Стор.166 вивчити лексику розділу 7e. |
99 |
Round up 7 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B, C с.114 |
Впр. D, E, F, G с.114, 115 |
|
Впр.H с.115 |
|
|
Стор.115, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
100 |
Діагностувальна робота за модулем 7 “Feeling Good”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.77-88 |
101 |
Culture Page for Ukraine 2 Музеї Києва. |
|
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Стор.121 Project |
102 |
CLIL 4 PE Фізична активність. |
|
|
|
|
Впр.A, B, C с.125 |
|
Стор.125 Project |
103 |
Song 4 “Feeling Good”. |
|
|
Стор.88 |
|
Стор.88 |
|
Вивчити пісню “Feeling Good” |
Module 8 “Sports” |
||||||||
104 |
8a. Sports and leisure. Спорт і дозвілля. |
Впр.2, с.91
|
Reported Speech (Statements) Впр.3, с.91 |
|
Стор.89 Впр.4, с.91
|
Впр.1A, B, с.90
|
|
Стор.166 вивчити лексику розділу 8a. |
105 |
8a. Sports and leisure. Спорт і дозвілля. |
Впр.2, с.91
|
Reported Speech (Statements) Впр.3, с.91 |
|
Стор.89 Впр.4, с.91
|
Впр.1A, B, с.90
|
|
Виконати завдання на картках. |
106 |
8b. Don’t be a couch potato! Активний спосіб життя. |
|
Reported Speech (Commands, Requests) Впр.2, с.93
|
|
Впр.3, с.93 |
Впр.1A, B, C с.92, 93
|
|
Стор.166, 167 вивчити лексику розділу 8b. |
107 |
8b. Don’t be a couch potato! Активний спосіб життя. |
|
Reported Speech (Commands, Requests) Впр.2, с.93
|
|
Впр.3, с.93 |
Впр.1A, B, C с.92, 93
|
|
Виконати завдання на картках. |
108 |
8c. Keeping fit. Підтримуємо гарну фізичну форму. |
Впр.3, с.95
|
Reported Speech (Questions) Впр.2, с.95
|
Впр.4, с.95
|
Впр.5, с.95
|
Впр.1A, B, с.94
|
Впр.6, с.95
|
Стор. 167 вивчити лексику розділу 8c. |
109 |
8c. Keeping fit. Підтримуємо гарну фізичну форму. |
Впр.3, с.95
|
Reported Speech (Questions) Впр.2, с.95
|
Впр.4, с.95
|
Впр.5, с.95
|
Впр.1A, B, с.94
|
Впр.6, с.95
|
Впр.6, с.95
|
110 |
8d. Safety comes first. Безпечний спорт. |
Впр.1, с.96
|
|
[T], [D] Впр.3A, B, с.97 Впр.4B, с.97
|
Впр.4A, с.97
|
Впр.2A, B, с.96, 97
|
|
Стор. 167 вивчити лексику розділу 8d. |
111 |
8e. Get active! Активний спосіб життя. |
Впр.1A, B, с.98
|
|
Впр.2A, B, с.98
|
Впр.3A, B с.98, 99
|
|
Впр.3C, D, E, с.99
|
Стор. 167 вивчити лексику розділу 8e. |
112 |
8e. Get active! Активний спосіб життя. |
Впр.1A, B, с.98
|
|
Впр.2A, B, с.98
|
Впр.3A, B с.98, 99
|
|
Впр.3C, D, E, с.99
|
Впр.3E, с.99
|
113 |
Round up 8 Повторення та закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
Впр.A, B с.116 |
Впр. C, D, E с.117 |
|
Впр.F с.117 |
|
|
Стор.117, виконати тест-самооцінювання “Now I Can…” |
114 |
Діагностувальна робота за модулем 8 “Sports”. |
|
|
|
|
|
|
Стор.89-99 |
115 |
Culture Pages for Ukraine 2 Музеї Києва. |
|
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Впр.A, B с.120, 121 |
|
Стор.121 Project |
116 |
Culture Page 4 “Fancy a Game of Football?” |
|
|
|
|
Впр.A, B, C с.100, 101 |
|
Стор.101 Project Виконати тренувальне завдання з аудіювання. |
117 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення модуля 5 “Eating Habits”. |
|
|
Listening Test |
|
|
|
Виконати тренувальне завдання з говоріння. |
118 |
Діагностувальна робота з говоріння. Повторення модуля 6 “Natural Disasters”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Виконати тренувальне завдання з читання. |
119 |
Діагностувальна робота з читання. Повторення модуля 7 “Feeling Good”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Виконати тренувальне завдання з письма. |
120 |
Діагностувальна робота з письма. Повторення модуля 8 “Sports”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Придумати запитання до вікторини “Знавці англійської мови”. |
121 |
Вікторина “Знавці англійської мови”. |
|
|
|
|
|
|
Написати про свої плани на наступний навчальний рік. |
122 |
Підсумковий урок. Плани на наступний навчальний рік. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про відпочинок влітку. |