Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником А. Несвіт  We Learn English8 клас, 2 уроки  на тиждень

 

уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокуль-турна компетенція

Загально- навчальна компетенція

Домашнє завдання

Лексична

Грама-тична

Фоне-тична

Письмо

 

Аудію-вання

Читання

 

Говорін-ня

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Introduction/Вступ

1

 

Повернення до школи

Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі

School is the time when we learn to work and to understand ourselves.

To feel excited, to be curious about, to be delighted with, etc

 

 

 

Ex. 2, p. 4

Ex. 2, p. 4

Ex. 1, 3, pp. 4-5

Повсякден-не життя школярів.

Активно застосовува-ти мову, що вивчається

Ex. 6, p. 6

2

 

Повернення до школи

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

School helps us make the right steps in our life.

to communicate, to learn about citizenship, etc

Present Simple,

Present

Continuous

Present Perfect,

Past Simple

 

 

 

 

Ex. 5,

p. 6

Ex. 6, p. 6

Повсякден-не життя школярів. Вживання та вибір форм звертання

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Ex. 7, p. 6

Unit 1. Mass Media: The Press/Засоби масової інформації: преса

3

 

Епоха інформації

Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації

I use radio to listen to music and news.

Do you use the Internet? What for?

A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme

Present Simple

 

Ex. 2a, b, p. 9

 

Ex. 3a,

pp. 9-10

 

Ex. 4,

p. 10

 

Ex. 1a, b, p. 8

Ex. 2b, 

p. 10

Ex. 4, 5, pp. 10-11

Ex. 8, 9, 

p. 11

 

Міжособис-тісні стосунки школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 6, 7a,

p. 11

 

4

 

Епоха інформації:

преса

Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації

Where does the news usually come from?

What inventions help the news travel very fast?

Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed

Present Simple

 

Ex. 7a, p. 11

 

Ex. 4,

p. 10

Ex. 6,

p. 11

Ex. 5,

p. 10

Ex. 8,

p. 11

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 9, 

p. 11

 

5

 

Ми знаходимося на Фліт Стріт

Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт

Fleet Street has been the home of British press for 300 years.

Press bureaus, a headquarter, a news agency, an attic office, a freelance journalist, etc

Present Simple

Past Simple

 

Ex. 3, 4a,

p. 13

Ex. 1b,

p. 12

Ex. 2,

p. 13

Ex. 1a,

p. 12

Ex. 4b,

p. 12

Ex. 5, 6, p. 13

 

Норми поведінки

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 7,

p. 13

6

 

Звідки ти дізнаєшся про новини?

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What newspapers does your family usually buy?

To have articles on, to cover a wide range of topics, etc

Present Simple

Passive Voice

 

 

Ex. 1,

p. 14

Ex. 4,

p. 15

Ex. 2a, b,

p. 14

Ex. 3,

p. 15

Норми поведінки

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 3, p. 15

7

 

Звідки ти дізнаєшся про новини?

Аргументувати власну думку

How many newspapers are published worldwide?

A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc

Present Simple

Passive Voice

 

Ex. 6,

p. 16

 

Ex. 4,

p. 15

 

Ex. 1,

p. 14

 

Ex. 5,

p. 16

Ex. 7,

p. 16

Ex. 8,

p. 16

 

Соціальні правила поведінки

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 9, p. 16

8

 

Що ми читаємо

Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають

-Newspapers always tell the truth.

- I don’t think so. They present only the point of view on the subject.

To start, to print, to control, a publication

Present Simple

Passive Voice

 

Ex. 1, 2,

p. 17

 

 

Ex. 2,

p. 17

 

Ex. 2,

p. 17

Ex. 3,

p. 17

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 4, p. 18

9

 

Що ми читаємо

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

What kind of news do people expect to see or read up every day?

To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc

Past

 Simple

Passive Voice

 

Ex. 5,

p. 18

 

Ex. 3,

p. 18

 

 

Ex. 3,

p. 18

 

Ex. 6,

p. 18

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 7, p. 19

10

 

Структура газети

Розповідати про структуру газети

The front page of a newspaper gives a lot of information.

The newspapers logo and title, index, current events, an editorial, etc

Present Simple

 

 

Ex. 6,

p. 22

 

Ex. 2, 3,

pp. 20-21

 

Ex. 3, 4,

p. 21

 

Ex. 1a, b, p. 20

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 4, p. 21

11

 

Структура газети

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Where can you look for results of last basketball games?

Foreign exchange, currency exchange, etc

Present Simple

 

 

 

 

Ex. 5,

p. 22

 

Ex. 6, 7,

p. 22

 

 

Соціальні правила поведінки

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 8,

p. 22

 

12

 

Читаючи газету…

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із  газет

What kind of information do newspapers offer?

To draw smb’s attention to, to comment, key note, etc

Present Simple

Passive Voice

 

Ex. 6,

p. 27

 

Ex. 1,

p. 23

 

Ex. 4a,

p. 24

Ex. 2, 3, p. 23

Ex. 4b,

p. 24

Ex. 5, 6, p. 26

 

Повсякден-не життя школярів

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 8,

p. 26

 

13

 

Пишемо про новини

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Why are the British a nation of newspaper readers?

A quality newspaper, a tabloid, a local paper, etc

Present / Past

Simple

Passive Voice

 

Ex. 5,

p. 29

 

 

Ex. 1a,

p. 27

Ex. 2, 3, p. 26-27

 

Ex. 1b,

p. 27

Ex. 4,

p. 28

 

 

Повсякден-не життя школярів

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 6,

p. 28

 

14

 

Плануємо шкільну газету. Проектна робота

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

 

The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer, etc.

Present Simple

Passive Voice

Past Simple

Passive Voice

 

 

 

 

Ex. 1,

p. 29

Ex. 2,

p. 30

 

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 2, p. 30

 

15

 

Повторення граматики.

Аргументувати власну думку

 

 

Active Voice, Passive Voice

 

Ex. 2,

p. 31

 

 

 

Ex. 1,

p. 31

Ex. 3,

p. 31

Ex. 4,

p. 32

 

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 5,

p. 32

 

16

 

Тематичне оцінювання. Граматичний тест

Unit 2. School Life/ Шкільне життя

17

 

Моє навчання у школі

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What school do you study at?

Are there any rules that you have to follow?

To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb, etc

 

Present Simple

Active Voice

 

Ex. 4a, p. 35

Ex. 4b,

p. 35

 

Ex. 2,

p. 34

Ex. 3,

p. 35

 

Ex. 1,

p. 34

 

Умови життя школярів

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 5,

p. 36

18

 

Моє навчання у школі

Розповідати про шкільні правила

The linking word “firstly” is used to list a point.

As soon as, moreover, also, however, on the one hand, etc

 

Linking Words and Phrases

 

Ex. 5,

p. 36

Ex. 7,

p. 37

 

 

Ex. 7,

p. 37

Ex. 8, p. 37

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлю-вати  мету поставленого завдання

Ex. 9, p. 37

19

 

Навчання в українській школі

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

I study in a lyceum.

There are good facilities in our school.

 

A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc

Present Simple

 

 

 

Ex. 5a, b,

p. 40

Ex. 3, 4,

p. 39

Ex. 1,

p. 38

Ex. 2,

p. 39

Повсякден-не життя школярів

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Write about the school you go to

20

 

Навчання в українській школі

Аргументувати власну думку про навчання в українській школі

All schools are different but there are some people who are always ready to help schoolchildren

 

 

Present Simple

 

 

 

 

Ex. 6,

p. 40

Ex. 5,

p. 40

 

 

Ex. 7,

p. 41

Умови життя

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 8, p. 41

 

21

 

Початкова та середня освіта в Україні

Розповідати про початкову та середню освіту в Україні

Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge.

 

Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, etc

Present Simple

 

 

Ex. 3,

p. 42

Ex. 4,

p. 42

 

 

Ex. 2b,

p. 41

Ex. 1,

p. 41

Ex. 2a,

p. 41

Ex. 5,

p. 43

Норми поведінки під час дискусії

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 6, p. 46

22

 

Шкільні предмети

Розповідати про школу та шкільні предмети

Being able to read and write can help you communicate.

Home Economics, ICT, Religious Education, etc

Present Simple

 

 

Ex. 4,

p. 45

 

Ex. 1a,b, p. 44

Ex. 1,

p. 44

Ex. 3, 4, 5,

p. 45

 

Ex. 2,

p. 44

Ex. 5,

p. 45

Ex. 6,

p. 46

 

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 7, (Ex. 8), p. 46

23

 

Школи у Великій Британії

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

When do British children start going to school?

A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc

Present Simple

 

 

Ex. 4,

p. 48

 

Ex. 1,

p. 47

 

Ex. 1, 2,

p. 47

 

Ex. 3,  4,

p. 48

 

Норми поведінки під час дискусії

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 3,

p. 48

24

 

Школи у Великій Британії

Розповідати про школи у Британії та України

Children start school at the age of 5 in Britain.

 

Present Simple

 

 

Ex. 6a, b, p. 50

Ex. 5, p. 49

Ex. 6,

p. 49

Ex. 5,

p. 49

Ex. 8,

p. 50

 

 

Умови життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 8,

p. 50

25

 

Після уроків

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

What after classes activities can children take up?

A school bulletin board, a schedule, to require, competitive, etc

Present Simple

 

 

 

Ex. 5a,

p. 53

 

Ex. 3,

p. 52

Ex. 4,

p. 52

 

Ex. 1, 2, p. 51

Ex. 5b,

p. 53

 

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 6,

p. 53

 

26

 

Школа в  новинах

Аргументувати власну думку

Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests

 

A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, etc

 

 

Ex. 5, p. 55

 

Ex. 2,

p. 54

Ex. 3,

p. 54

 

 

Ex. 1,

p. 54

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 4,

p. 55

 

27

 

Школа в  новинах

Аргументувати власну думку

Mike probably has the best test results if he works hard at his homework.

 

Sentences with the Conjunctions If … and Unless

 

Ex. 6,

p. 56

 

 

Ex. 4,

p. 55

 

Ex. 7, p. 56

Умови життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 8,

p. 56

 

28

 

Плануємо шкільну газету.

Проектна робота

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

 

Ex. 2,

p. 57

 

 

 

Ex. 1,

p. 57

 

Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту теми

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 2,

p. 57

 

29

 

Повторення граматики

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

Sentences with the Conjunctions If … and Unless

 

Ex. 2, 3, p. 58

 

 

 

Ex. 4,

p. 58

 

Ex. 1,

p. 58

Ex. 5,

p. 59

 

Повсякден-не життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 6,

p. 59

 

30

 

Тематичне оцінювання. Граматичний тест

Unit 3. Books and Writers / Книжки та письменники

31

 

Оповідання, оповідання …

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Which book have you read?

Which books would you like to read?

An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit, etc

 

 

 

 

 

Ex. 1a,

p. 62

Ex. 2,

p. 63

 

 

 

Ex. 1a, b, pp.62- 63

 

Повсякден-не життя

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Write a letter about your reading habits

 

32

 

Оповідання,

оповідання …

Розповідати про улюблених авторів та літературних героїв

To my mind the habit of reading is a great thing.

To develop artistic taste, to broaden smb’s outlook, to entertain, etc

 

 

 

Ex. 4a, p. 64

 

Ex. 4b,

p. 64

 

Ex. 4a,

p. 65

 

Ex. 5,

p. 65

Ex. 6, 7, p. 65

 

 

Повсякден-не життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 8,

p. 65

 

33

 

Книги сьогодні

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

What can we learn from ancient manuscripts?

A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc

Future Simple Passive

Voice

 

 

 

Ex. 3, 4,

p. 67

 

Ex. 1, 2,

p. 66

 

Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культуру в межах змісту

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 4, 

p. 67

 

34

 

Книги сьогодні

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

The bark will be removed from the logs.

 

Future Simple Passive

Voice

 

Ex. 5a, p. 68

Ex. 6,

p. 68

 

 

 

Ex. 3,

p. 67

 

 

Ex. 5b,

p. 68

Ex. 7,

p. 69

 

 

Соціальні правила поведінки

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 8,

p. 69

 

35

 

Екскурсія  у  бібліотеку

Розповідати про сучасну бібліотеку

We are in the reading room.

To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange

Past Simple Tense

(revision)

 

 

Ex. 2a, b,

p. 70

 

Ex. 2b,

p. 70

Ex. 3, 4,

pp. 70-71

 

 

Ex. 1,

p. 70

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 4,

p. 71

 

36

 

Екскурсія  у  бібліотеку

Розповідати про сучасну бібліотеку

Steve asks John to help him.

 

Past

Simple

 

Past Continuous Tenses

 

 

 

 

 

Ex. 5, 6, p. 72

Ex. 7,

p. 73

 

Повсякден-не життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex. 8,

p. 73

 

38

 

Тарас Шевченко

Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка

When and where was T. Shevchenko born?

A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc

 

 

 

Ex. 2,

p. 74

 

Ex. 2, 3,

pp.74- 75

 

Ex. 1,

p. 74

Ex. 3,

p. 75

Соціальні правила поведінки

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Ex. 4,

p. 75

 

39

 

Тарас Шевченко

Розповідати про Тараса Шевченка

 

 

 

 

 

Ex. 6,

p. 77

Ex. 5,

p. 75-76

 

Ex. 7,

p. 77

 

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 8,

p. 77

 

40

 

Британські письменники

Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса

Why is Robert Burns honoured as a national poet of Scotland?

A lyricist, schooling, to revise, to adopt, etc.

 

 

 

Ex. 4a,

p. 80

 

Ex. 2,

p. 78

 

Ex. 1,

p. 78

Ex. 3,

p. 79

Ex. 4b,

p. 80

Ex.5,

p. 80

 

 

Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культуру в межах змісту

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 6,

p. 80

 

37

 

Відгук на  прочитану книгу

Розповідати про прочитану книгу

The plot has a number of interesting twists and the ending is very exciting.

Enchanting, to convince, exclusively, perfect, etc

 

 

Ex. 4, p. 83

 

Ex. 1a,

p. 81

Ex. 1b,

p. 81

 

 

Ex. 2,

p. 81

Ex. 3,

p. 83

 

 

Ex. 4b,

p. 83

Ex. 5,

p. 83

 

Соціальні правила поведінки

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Ex. 6,

p. 83

 

41

 

Про читачів у новинах

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

What is the article about?

What does the article say about the Harry Potter books?

To survive, phenomenal, long-term a trend, to sponsor, a chairman, to substitute, etc

(not) as …as

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 84

Ex. 3,

p. 84

 

 

Ex. 4,

p. 85

Соціальні правила поведінки

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 5,

p. 86

42

 

Мої улюблені автори та книги.

Проектна робота

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

 

 

Ex. 2,

p. 86

 

 

 

Ex. 1,

p. 86

 

Соціальні правила поведінки

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 2,

p. 86

 

43

 

Повторення граматики

Повторити лексичний та граматичний матеріал розділу 3

 

 

Future Simple Passive

Reported Speech

 

Ex. 1,

p. 87

Ex. 2, 3,   p. 87

 

 

 

 

 

Ex. 4,

p. 87

 

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex. 5,

p. 88

44

 

Тематичне оцінювання. Граматичний тест

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зимовська Тетяна Петрівна
    чудове календарне планування! а на 2-й семестр у Вас є?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
4798
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку