Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
Календарно-тематичне планування за підручником А. Несвіт “We Learn English” 8 клас, 2 уроки на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокуль-турна компетенція |
Загально- навчальна компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексична |
Грама-тична |
Фоне-тична |
Письмо
|
Аудію-вання |
Читання
|
Говорін-ня |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Introduction/Вступ |
||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі |
School is the time when we learn to work and to understand ourselves. |
To feel excited, to be curious about, to be delighted with, etc |
|
|
|
Ex. 2, p. 4 |
Ex. 2, p. 4 |
Ex. 1, 3, pp. 4-5 |
Повсякден-не життя школярів. |
Активно застосовува-ти мову, що вивчається |
Ex. 6, p. 6 |
2 |
|
Повернення до школи |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
School helps us make the right steps in our life. |
to communicate, to learn about citizenship, etc |
Present Simple, Present Continuous Present Perfect, Past Simple |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 6 Ex. 6, p. 6 |
Повсякден-не життя школярів. Вживання та вибір форм звертання |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex. 7, p. 6 |
Unit 1. Mass Media: The Press/Засоби масової інформації: преса |
||||||||||||||
3 |
|
Епоха інформації |
Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації |
I use radio to listen to music and news. Do you use the Internet? What for? |
A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme |
Present Simple |
|
Ex. 2a, b, p. 9
|
Ex. 3a, pp. 9-10
|
Ex. 4, p. 10
|
Ex. 1a, b, p. 8 Ex. 2b, p. 10 Ex. 4, 5, pp. 10-11 Ex. 8, 9, p. 11
|
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 6, 7a, p. 11
|
4 |
|
Епоха інформації: преса |
Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації |
Where does the news usually come from? What inventions help the news travel very fast? |
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
Present Simple |
|
Ex. 7a, p. 11 |
|
Ex. 4, p. 10 Ex. 6, p. 11 |
Ex. 5, p. 10 Ex. 8, p. 11 |
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 9, p. 11
|
5 |
|
Ми знаходимося на Фліт Стріт |
Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт |
Fleet Street has been the home of British press for 300 years. |
Press bureaus, a headquarter, a news agency, an attic office, a freelance journalist, etc |
Present Simple Past Simple |
|
Ex. 3, 4a, p. 13 |
Ex. 1b, p. 12 |
Ex. 2, p. 13 |
Ex. 1a, p. 12 Ex. 4b, p. 12 Ex. 5, 6, p. 13
|
Норми поведінки |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 7, p. 13 |
6 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What newspapers does your family usually buy? |
To have articles on, to cover a wide range of topics, etc |
Present Simple Passive Voice |
|
|
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 4, p. 15 |
Ex. 2a, b, p. 14 Ex. 3, p. 15 |
Норми поведінки |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 3, p. 15 |
7 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? |
Аргументувати власну думку |
How many newspapers are published worldwide? |
A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc |
Present Simple Passive Voice |
|
Ex. 6, p. 16
|
Ex. 4, p. 15
|
Ex. 1, p. 14
|
Ex. 5, p. 16 Ex. 7, p. 16 Ex. 8, p. 16
|
Соціальні правила поведінки |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 9, p. 16 |
8 |
|
Що ми читаємо |
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають |
-Newspapers always tell the truth. - I don’t think so. They present only the point of view on the subject. |
To start, to print, to control, a publication |
Present Simple Passive Voice |
|
Ex. 1, 2, p. 17
|
|
Ex. 2, p. 17
|
Ex. 2, p. 17 Ex. 3, p. 17
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 4, p. 18 |
9 |
|
Що ми читаємо |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
What kind of news do people expect to see or read up every day? |
To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc |
Past Simple Passive Voice |
|
Ex. 5, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 6, p. 18
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 7, p. 19 |
10 |
|
Структура газети |
Розповідати про структуру газети |
The front page of a newspaper gives a lot of information. |
The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 6, p. 22
|
Ex. 2, 3, pp. 20-21
|
Ex. 3, 4, p. 21
|
Ex. 1a, b, p. 20
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 4, p. 21 |
11 |
|
Структура газети |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Where can you look for results of last basketball games? |
Foreign exchange, currency exchange, etc |
Present Simple
|
|
|
|
Ex. 5, p. 22
|
Ex. 6, 7, p. 22
|
Соціальні правила поведінки |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 8, p. 22
|
12 |
|
Читаючи газету… |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
What kind of information do newspapers offer? |
To draw smb’s attention to, to comment, key note, etc |
Present Simple Passive Voice |
|
Ex. 6, p. 27
|
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 4a, p. 24 |
Ex. 2, 3, p. 23 Ex. 4b, p. 24 Ex. 5, 6, p. 26
|
Повсякден-не життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 8, p. 26
|
13 |
|
Пишемо про новини |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Why are the British a nation of newspaper readers? |
A quality newspaper, a tabloid, a local paper, etc |
Present / Past Simple Passive Voice |
|
Ex. 5, p. 29
|
|
Ex. 1a, p. 27 Ex. 2, 3, p. 26-27
|
Ex. 1b, p. 27 Ex. 4, p. 28
|
Повсякден-не життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 6, p. 28
|
14 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
|
The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer, etc. |
Present Simple Passive Voice Past Simple Passive Voice |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 29 Ex. 2, p. 30
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 2, p. 30
|
15 |
|
Повторення граматики. |
Аргументувати власну думку |
|
|
Active Voice, Passive Voice |
|
Ex. 2, p. 31
|
|
|
Ex. 1, p. 31 Ex. 3, p. 31 Ex. 4, p. 32
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 5, p. 32
|
16 |
|
Тематичне оцінювання. Граматичний тест |
||||||||||||
Unit 2. School Life/ Шкільне життя |
||||||||||||||
17 |
|
Моє навчання у школі |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What school do you study at? Are there any rules that you have to follow? |
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb, etc
|
Present Simple Active Voice |
|
Ex. 4a, p. 35 |
Ex. 4b, p. 35
|
Ex. 2, p. 34 Ex. 3, p. 35
|
Ex. 1, p. 34
|
Умови життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 5, p. 36 |
18 |
|
Моє навчання у школі |
Розповідати про шкільні правила |
The linking word “firstly” is used to list a point. |
As soon as, moreover, also, however, on the one hand, etc
|
Linking Words and Phrases |
|
Ex. 5, p. 36 Ex. 7, p. 37 |
|
|
Ex. 7, p. 37 Ex. 8, p. 37 |
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 9, p. 37 |
19 |
|
Навчання в українській школі |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
I study in a lyceum. There are good facilities in our school.
|
A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc |
Present Simple
|
|
|
Ex. 5a, b, p. 40 |
Ex. 3, 4, p. 39 |
Ex. 1, p. 38 Ex. 2, p. 39 |
Повсякден-не життя школярів |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Write about the school you go to |
20 |
|
Навчання в українській школі |
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
All schools are different but there are some people who are always ready to help schoolchildren
|
|
Present Simple
|
|
|
|
Ex. 6, p. 40 Ex. 5, p. 40
|
Ex. 7, p. 41 |
Умови життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 8, p. 41
|
21 |
|
Початкова та середня освіта в Україні |
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Primary school gives pupils the opportunities to achieve success in basic knowledge.
|
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 3, p. 42 Ex. 4, p. 42
|
|
Ex. 2b, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 Ex. 2a, p. 41 Ex. 5, p. 43 |
Норми поведінки під час дискусії |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 6, p. 46 |
22 |
|
Шкільні предмети |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Being able to read and write can help you communicate. |
Home Economics, ICT, Religious Education, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 1a,b, p. 44 |
Ex. 1, p. 44 Ex. 3, 4, 5, p. 45
|
Ex. 2, p. 44 Ex. 5, p. 45 Ex. 6, p. 46
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 7, (Ex. 8), p. 46 |
23 |
|
Школи у Великій Британії |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
When do British children start going to school? |
A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 4, p. 48
|
Ex. 1, p. 47
|
Ex. 1, 2, p. 47
|
Ex. 3, 4, p. 48
|
Норми поведінки під час дискусії |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 3, p. 48 |
24 |
|
Школи у Великій Британії |
Розповідати про школи у Британії та України |
Children start school at the age of 5 in Britain. |
|
Present Simple
|
|
Ex. 6a, b, p. 50 |
Ex. 5, p. 49 |
Ex. 6, p. 49 |
Ex. 5, p. 49 Ex. 8, p. 50
|
Умови життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 8, p. 50 |
25 |
|
Після уроків |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
What after classes activities can children take up? |
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive, etc |
Present Simple
|
|
|
Ex. 5a, p. 53
|
Ex. 3, p. 52 Ex. 4, p. 52
|
Ex. 1, 2, p. 51 Ex. 5b, p. 53
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 6, p. 53
|
26 |
|
Школа в новинах |
Аргументувати власну думку |
Schools in the USA struggle to find ways to motivate students to stay in school and prepare for standardized tests
|
A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, etc |
|
|
Ex. 5, p. 55 |
|
Ex. 2, p. 54 Ex. 3, p. 54
|
Ex. 1, p. 54
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 4, p. 55
|
27 |
|
Школа в новинах |
Аргументувати власну думку |
Mike probably has the best test results if he works hard at his homework. |
|
Sentences with the Conjunctions If … and Unless |
|
Ex. 6, p. 56
|
|
Ex. 4, p. 55
|
Ex. 7, p. 56 |
Умови життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 8, p. 56
|
28 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 57
|
|
|
Ex. 1, p. 57
|
Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту теми |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 2, p. 57
|
29 |
|
Повторення граматики |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
Sentences with the Conjunctions If … and Unless |
|
Ex. 2, 3, p. 58
|
|
Ex. 4, p. 58
|
Ex. 1, p. 58 Ex. 5, p. 59
|
Повсякден-не життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 6, p. 59
|
30 |
|
Тематичне оцінювання. Граматичний тест |
||||||||||||
Unit 3. Books and Writers / Книжки та письменники |
||||||||||||||
31 |
|
Оповідання, оповідання … |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Which book have you read? Which books would you like to read? |
An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit, etc |
|
|
|
|
Ex. 1a, p. 62 Ex. 2, p. 63
|
Ex. 1a, b, pp.62- 63
|
Повсякден-не життя |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Write a letter about your reading habits
|
32 |
|
Оповідання, оповідання … |
Розповідати про улюблених авторів та літературних героїв |
To my mind the habit of reading is a great thing. |
To develop artistic taste, to broaden smb’s outlook, to entertain, etc
|
|
|
Ex. 4a, p. 64
|
Ex. 4b, p. 64
|
Ex. 4a, p. 65
|
Ex. 5, p. 65 Ex. 6, 7, p. 65
|
Повсякден-не життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 8, p. 65
|
33 |
|
Книги сьогодні |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
What can we learn from ancient manuscripts? |
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc |
Future Simple Passive Voice |
|
|
|
Ex. 3, 4, p. 67
|
Ex. 1, 2, p. 66
|
Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культуру в межах змісту |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 4, p. 67
|
34 |
|
Книги сьогодні |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
The bark will be removed from the logs. |
|
Future Simple Passive Voice |
|
Ex. 5a, p. 68 Ex. 6, p. 68
|
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 5b, p. 68 Ex. 7, p. 69
|
Соціальні правила поведінки |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 8, p. 69
|
35 |
|
Екскурсія у бібліотеку |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
We are in the reading room. |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Past Simple Tense (revision) |
|
|
Ex. 2a, b, p. 70
|
Ex. 2b, p. 70 Ex. 3, 4, pp. 70-71
|
Ex. 1, p. 70
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 4, p. 71
|
36 |
|
Екскурсія у бібліотеку |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
Steve asks John to help him. |
|
Past Simple
Past Continuous Tenses
|
|
|
|
|
Ex. 5, 6, p. 72 Ex. 7, p. 73
|
Повсякден-не життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex. 8, p. 73
|
38 |
|
Тарас Шевченко |
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
When and where was T. Shevchenko born? |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc |
|
|
|
Ex. 2, p. 74
|
Ex. 2, 3, pp.74- 75
|
Ex. 1, p. 74 Ex. 3, p. 75 |
Соціальні правила поведінки |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex. 4, p. 75
|
39 |
|
Тарас Шевченко |
Розповідати про Тараса Шевченка |
|
|
|
|
|
Ex. 6, p. 77 |
Ex. 5, p. 75-76
|
Ex. 7, p. 77
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 8, p. 77
|
40 |
|
Британські письменники |
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
Why is Robert Burns honoured as a national poet of Scotland? |
A lyricist, schooling, to revise, to adopt, etc. |
|
|
|
Ex. 4a, p. 80
|
Ex. 2, p. 78
|
Ex. 1, p. 78 Ex. 3, p. 79 Ex. 4b, p. 80 Ex.5, p. 80
|
Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культуру в межах змісту |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 6, p. 80
|
37 |
|
Відгук на прочитану книгу |
Розповідати про прочитану книгу |
The plot has a number of interesting twists and the ending is very exciting. |
Enchanting, to convince, exclusively, perfect, etc |
|
|
Ex. 4, p. 83
|
Ex. 1a, p. 81 Ex. 1b, p. 81
|
Ex. 2, p. 81 Ex. 3, p. 83
|
Ex. 4b, p. 83 Ex. 5, p. 83
|
Соціальні правила поведінки |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex. 6, p. 83
|
41 |
|
Про читачів у новинах |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
What is the article about? What does the article say about the Harry Potter books? |
To survive, phenomenal, long-term a trend, to sponsor, a chairman, to substitute, etc |
(not) as …as |
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 84 Ex. 3, p. 84
|
Ex. 4, p. 85 |
Соціальні правила поведінки |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 5, p. 86 |
42 |
|
Мої улюблені автори та книги. Проектна робота |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 86
|
|
|
Ex. 1, p. 86
|
Соціальні правила поведінки |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 2, p. 86
|
43 |
|
Повторення граматики |
Повторити лексичний та граматичний матеріал розділу 3 |
|
|
Future Simple Passive Reported Speech |
|
Ex. 1, p. 87 Ex. 2, 3, p. 87
|
|
|
Ex. 4, p. 87
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex. 5, p. 88 |
44 |
|
Тематичне оцінювання. Граматичний тест |
1