Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7-класі
3 години на тиждень
Підручник: Карпюк О.Д., Англійська мова (7-й рік навчання): підручник для 7-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – 2-е видання, перероблене. - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020. – 224 с.
Програма: «Навчальна програма з іноземних мов для 5-9 класів для ЗНЗ і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, затверджена наказом МОН від 20.04.2018р. №407»
Мета:
Мета базової загальної середньої освіти
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами; має бажання і здатність до самоосвіти; виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті; здатний до підприємливості й ініціативності; має уявлення про світобудову; бережно ставиться до природи; безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки; дотримується здорового способу життя.
Завдання іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти
Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах
типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. Після закінчення 9-го класу учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня А2+, учні спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови – рівня В1, а ті, хто оволодіває другою іноземною мовою, – рівня А2. Ці рівні характеризують
результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
Завдання полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних
предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Функції іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти
У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і
розвивальна функції.
Освітня функція спрямована на:
• усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя у мультилінгвальному та
полікультурному світовому просторі;
• оволодіння знаннями про культуру, історію, реалії та традиції країни виучуваної мови;
• залучення учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної);
• розуміння власних індивідуальних особливостей як психофізіологічних засад для оволодіння
іноземною мовою;
• усвідомлення значень мовних явищ, іншої системи понять, за допомогою якої спримається
дійсність;
• формування вміння використовувати в разі потреби різноманітні стратегії для задоволення
власних іншомовних комунікативних намірів (працювати з підручником, словником,
довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).
Виховна функція сприяє:
• формуванню в учнів позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги
до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;
• розвитку культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому суспільстві;
• емоційно-ціннісному ставленню до всього, що нас оточує;
• розумінню важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом
спілкування.
Розвивальна функція сприяє розвитку в учнів:
• мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей;
• готовності брати участь в іншомовному спілкуванні;
• потребу подальшого самовдосконалення у сфері використання іноземної мови;
• здатності переносити знання й уміння у нову ситуацію шляхом виконання проблемнопошукової діяльності.
|
І семестр |
ІІ семестр |
Види контрольних робіт |
||
Контроль аудіювання |
1 |
1 |
Контроль говоріння |
1 |
1 |
Контроль читання |
1 |
1 |
Контроль письма |
1 |
1 |
Перший семестр
№
|
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
1 |
|
Вступ. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||
2 |
|
Літо закінчилось. Повернення до школи. Знайомство |
|
|
|
|
|
|
|
Написати про себе |
|||
3 |
|
Запуск. Повторення лексичних одиниць |
|
|
|
|
|
|
|
Доповнити речення вправи 3 стор 5 письмово |
|||
4 |
|
Вивчення англійської мови. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Доповнити речення вправи 4 стор 6 письмово |
|||
Тема 1. Шкільне життя |
|||||||||||||
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працювати разом, свідчить на необхідності толерантного ставлення до людей з ООП, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила. Здоров'я і безпека. Впорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя. |
|||||||||||||
5 |
|
Шкільне життя. Розвиток навичок читання та говоріння |
Розповідати про свою школу. |
A canteen, a library, a gym, stuff, a science lab, a headmaster, a locker |
|
|
В.1 с.8
|
|
В.2 с.9
|
В 4 с.9 |
|||
6 |
|
Заняття у школі |
|
A сourt, pitch, an aid, an activity, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
Конструкції “There is/ there are |
В.2 с.11
|
В.3 с.11
|
В.1 с.10 В. 4 с.12
|
|
В.1 с.10 |
|||
7 |
|
Улюблені предмети |
Розповідати про улюблений шкільний предмет. |
Boarding school, be close to, fair, shabby, spacious, to mean, to show around |
|
В.3 с.14 |
В.1 с.13 |
В.4 с.14 |
|
В.2 с.14
|
|||
8 |
|
Правила для учнів |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
|
Modal Verbs |
|
В.1с.16
|
В.3 с.17 |
|
В.4 с.17 |
|||
9 |
|
Шкільні правила |
|
|
|
|
В.4 с.17 |
|
В.1 с.19 |
В.2 с.16 |
|||
10 |
|
Шкільні правила |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
|
|
В.5 с.20
|
В.2 с.19
|
В.2 с.19
|
|
В.4 с.20 |
|||
11 |
|
Наш клас. Узагальнення знань з теми “In school” |
Розповідати про улюблений кабінет. |
|
|
В.1 с.21 |
В.1 с.18 |
|
В.5 с.15
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||
Тема 2. Після уроків |
|||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Громадянська відповідальність. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. Здоровʼя та безпека. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. |
|||||||||||||
12 |
|
Після уроків |
Описувати свої вподобання. |
take part in, go for, practice, surf the net |
|
В.1 с.22 В.2 с.23 |
В.4 с.24 |
|
|
В.1 с.22 |
|||
13 |
|
Позакласна діяльність |
|
An event, to try out, a member, to dream, to join to practice, handy, to be keen on, to get together, to hang around |
|
|
В.6 с.25 |
В.5 с.25
|
|
Написати лист другу про дозвілля |
|||
14 |
|
Нові технології та учні |
|
Information, net-working, safety, to download, to join, to post, online |
Too/enough |
В.1 с.26 |
В.3 с.27 |
|
В.2 с.26
|
В.5 с. 28 |
|||
15 |
|
Заняття після школи |
|
|
Речення з too/enough |
В.3 с.29 |
В.4 с.29 |
|
В.1 с.29
|
В.5 с.30
|
|||
16 |
|
Гуртки та клуби за інтересами |
Вміти описувати дозвілля. |
announcement, dull, tiring, awful, assembly hall |
|
|
В.1 с.31
|
В.2 с.32 |
В.1 с.34 |
В.4 с.33 В.2 с.34 |
|||
17 |
|
Шкільні кабінети |
|
|
|
|
|
В.1 с.35
|
В.2 с.35 |
В.3 с.35
|
|||
18 |
|
Шкільні гуртки |
Ставити та відповідати на питання про дозвілля |
|
|
|
|
В.5 с.36 |
В.4 с.36 |
В.5 с.38 |
|||
19 |
|
Повторення граматики |
|
|
“There is/ there are Modal Verbs Too/enough |
В.6 с.38
|
В.2,4 с.43
|
В.9 с.40 |
|
В.10 с.41 |
|||
20 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
Доповнити речення вправи 3 стор 43 |
|||
21 |
|
Узагальнення матеріалу теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
||||
Тема 2. Домашні обов’язки |
|||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадянська відповідальність. Розповідає про розподіл обов’язків у родині, наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Здоров’я і безпека. Аргументує дотримання особистої гігієни, демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я, ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|||||||||||||
22 |
|
Вдома. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
В.1 с.48
|
|
В.2 с.49
|
В.4 с.49 |
В.3 с.49
|
|||
23 |
|
Домашні обов’язки |
Розповідати про свої обов’язки. |
|
|
В.5 с.50
|
В.6 с.50 |
|
|
В.7с.50
|
|||
24 |
|
Справи по господарству |
Розповідати про свої обов’язки. |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
|
|
В.1 с.52
|
В.2 с.54 |
В.3 с.54 |
|||
25 |
|
Обов’язки в моїй сім’ї |
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
В.4 с.55 |
В.5 с.55 |
|
Написати листа про щоденні справи в родині. |
|||
26 |
|
Щоденні справи |
Описувати щоденну діяльність |
|
|
|
|
В.1 с.57 |
В.2 с.58 |
В.4 с.58 |
|||
27 |
|
Домашні обов’язки |
|
|
Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody |
|
В.1 с.59
|
В.3 с.60 |
|
В.4 с.60 |
|||
28 |
|
Домашні справи |
|
|
Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody |
|
В.2 с.59 |
В.3 с.60 |
|
Написати твір про обов’язки |
|||
29 |
|
Помічники по господарству |
|
washing machine, toaster, vacuum cleaner, hairdryer |
|
|
В.5 с.61
|
|
|
В.6 с.62 |
|||
30 |
|
Мій звичайний день. Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
|
В.7 с.62 |
В.1 с.63 |
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||
Тема 3. Харчування |
|||||||||||||
Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здорового харчування, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування, обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички, наводить приклади збалансованості власного раціону, обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок. |
|||||||||||||
31 |
|
Харчування |
Розповідати про свої уподобання. |
|
|
|
В.2 с.65 |
В.1 с.64 |
|
В.2 с.65 |
|||
32 |
|
Поживна їжа |
|
Acid, to repair, to smell, to increase |
|
|
В.4 с.67 |
В.3 с.65 В.6 с.68 |
|
В.5 с.67
|
|||
33 |
|
Готуємо |
|
peel, slice, knife, mix |
|
|
В.1 с.69 |
В.2 с.69 |
|
В.3 с.70 |
|||
34 |
|
Сервірування столу |
|
|
Множ. іменників |
|
В.1 с.71 |
В.4 с.70 |
|
В.5 с.71 |
|||
35 |
|
Манери за столом |
|
dish, method, set |
|
В.2 с.72 |
|
В.3 с.72 |
|
В.4 с.73 |
|||
36 |
|
Допомагаємо на кухні |
|
|
A lot/ lots of A little, a few |
В.3 с.75 В.1 с.76 |
В.2 с.76 |
В.4 с.75 |
|
В.2 с.74 В.1 с.74 |
|||
37 |
|
Пишемо рецепти Улюблені рецепти |
Обговорення приготування страв |
experience, arrange, follow, dish recipe |
|
|
В.4 с.78 |
В.3 с.77 В.1с.79 |
|
В.2 с.79 |
|||
38 |
|
Готуємо разом |
|
|
|
В.7 с.82 |
В.8 с.84 |
В.1с.80 |
В.4 с.81 |
В.3с.81 Твір |
|||
39 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
В.1с.85 |
|||
40 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
41 |
|
Узагальнення матеріалу з теми «Харчування» |
|
|
|
|
|
|
В.2 с.30 |
||||
42 |
|
Повторення вивченого за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
||||
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
В.3 с.34 |
||||
44 |
|
Контроль читання |
|
|
В.8 с.51 |
|
В.1 с.42 |
|
В.8 с.39 |
||||
45 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
В.6 с.56 |
||||
46 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
В.1 с.85 |
В.5 с.81 |
|
||||