Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 8 класі за підручником Карпюк І сем

Про матеріал
Календарно - тематичне планування “English – 8” за підручником О.Д. Карп'юк.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування “English – 8” (О.Д. Карп'юк)

 

№ з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Лексичний

Граматичний

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

STARTING UP

1

 

Учні пригадають вивчену лексику з теми подорож, розповідатимуть про літні канікули,  обговорюватимуть види діяльності на уроці.

Кіножанри. Повторення за 7 клас

Громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток

Поворення лексики з теми «Подорожі»

 

ex. 2, pp. 4-5;

ex. 3, p.6

ex. 1,2,3,4,6,

pp.4-6

ex.5, p.7

Ex.7, p.7

2

 

Учні пригадають вивчену лексику з теми подорож, повторять правила вживання та утворення групи теперішніх часів, виконуватимуть граматичні вправи.

Визначні місця Лондона. Повторення

Громадська відповідальність

 

Present Tenses

ex. 3, p.9

 

ex. 1,2, p.8

Повторити

Present Tenses

3

 

Учні повторять лексику теми подорожування, описуватимуть види відпочинку, розповідатимуть про літні канікули.

Подорожі та вірпочинок

Громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток

 

 

ex. 1, 2, p.13

ex.1, p.12

ex.2-3, p.12-13 ex. 3, p.14

Ex. 1, p.14

UNIT 1. IT’S YOUR LIFE

4

 

Учні ознайомляться з новими ЛО теми, називатимуть позитивні та негативні риси характеру, характеризуватимуть себе та своїх друзів.

Сім’я і друзі

Громадська відповідальність

reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic

Adjectives

ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21

ex.1,2,p.18;

ex.3, p.18; ex.4, p.19; ex.3, p.20

ex.4, p.21

5

 

Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Справжній друг

Громадська відповідальність

 

Adjective / Adverb

ex.1, p.21 ; ex. 4, p.22

ex. 2, 3, p.22

ex. 4, p.22

ex. 5, p.23

6

 

Учні розповідатимуть про своїх друзів, описуватимуть свій спільний відпочинок, складатимуть запрошення, розігруватимуть невеликі діалоги.

Друзі та товаришування

Громадська відповідальність

 

 

ex. 6, p.23

ex. 8, p.24

ex. 7, p.24

Написати діалог

7

 

Учні опрацюють правила утворення порівнянь за допомогою структури «as+adjective / adverb+as», виконуватимуть граматичні вправи, характеризуватимуть друзів за допомогою даної структури.

Удосконалення граматичних навичок

Громадська відповідальність

 

as+adjective / adverb+as

p. 25

ex. 1, p.25

Граматичні вправи

Повторити прикметник і прислівник

8

 

Учні опрацюють нові лексичні одиниці, опрацюють правила написання неофіційного листа, розповідатимуть про себе та свою сім’ю.

Листування

Громадська відповідальність, здоров’я і безпека

Vocabulary box p. 27

 

ex. 1, p.26

ex. 6, p.28

ex. 2-4, p.28

ex. 5, p.28

9

 

Учні опрацюють будову неофіційного листа, навчаться писати листи на задану тему, розповідатимуть про себе та свою сім’ю.

Листування

Громадська відповідальність, здоров’я і безпека

 

 

 

ex. 2, p.29

ex. 1, 3, p.29;

 

Написати лист

10

 

Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Який він справжній друг?

Громадська відповідальність

 

 

ex. 4, p.47

ex. 1, p.46; ex. 5, p.48

ex. 3, p. 47;

Розповісти про свій вільний час

11

 

Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми.

Підсумковий урок по  темі “Сімя і друзі”

Громадська відповідальність

 

 

Тестові завдання

Повторити вивчений матеріал

12

 

Учні ознайомляться з новими ЛО теми, називатимуть та обговорюватимуть правила здорового способу життя, розповідатимуть про важливість здорового сну, опрацюють правила вживання артиклів.

Lesson 2

Здоровий спосіб життя

Здоров’я і безпека

an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid

Articles

ex. 2, p.30

ex. 1, p.30

ex. 3-5, рp.31-32

Ex. 7, p.32

13

 

Учні розповідатимуть про свої звички харчування, описуватимуть вплив харчування на здоров’я, називатимуть правила здорового способу харчування, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Їжа та смаки

Здорлв’я і безпека

a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time

 

ex. 4b, p.35

ex. 1, p.33

ex. 2-4, pp.33-35

Ex. 5, p.35

14

 

Учні розповідатимуть про свої звички харчування, описуватимуть вплив харчування на здоров’я, називатимуть правила здорового способу харчування, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Здорова та корисна їжа

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

 

 

 

ex. 7, p.36

ex. 7, p.36

Написати текст про корисну іжу

15

 

Учні розповідатимуть про здоровий спосіб життя, опрацюють правила вживання та утворення майбутнього часу, виконуватимуть граматичні вправи.

Удосконалення граматичних навичок

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

 

Future Tenses

ex. 1, p.37

 

ex. 2-6, pp.37-38

Ex. 7, p. 39

16

 

Учні розповідатимуть про заняття у вільний час, описуватимуть різні види відпочинку, складатимуть діалоги про здоровий відпочинок

Удосконалення навичок говоріння

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

indoor, outdoor

 

ex. 2, p.41 ex. 4, p.42

ex. 1, p.39

ex. 3, p.41 ex. 4, p.42

Скласти діалог про здоровий відпочинок

17

 

Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, називатимуть правила поведінки на природі.

Заняття у вільний час

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток

an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery

 

ex. 6, p.43; ex. 8, p.44

ex. 5, p.42; ex. 7, p.44

 

Ex. 9, p. 45

18

 

Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, писатимуть листи про здоровий відпочинок, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Здоровий спосіб життя

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

 

 

ex. 1, p.45

ex. 2, p.45

ex. 3, p.45

Розповісти про свій вільний час

19

 

Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Який він справжній друг?

Громадська відповідальність

Повторення і систематизація

Повторення і систематизація

ex. 4, p.47

ex. 1, p.46

ex. 2-3, p.46-47

Розповісти про свого друга

20

 

Учні називатимуть найпоширеніші шкідливі звички серед підлітків, описуватимуть їх вплив на здоров’я, обґрунтовуватимуть необхідність вести здоровий спосіб життя.

Шкідливі звички

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

Повторення і систематизація

Повторення і систематизація

ex. 7, p.49

ex. 8-10, 12, pp.50-53;

 

ex.11, p.52

21

 

Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, називатимуть та характеризуватимуть правила здорового способу життя, обґрунтовуватимуть свою точку зору.

Здоровий спосіб життя

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

 

 

 

Обговорення правил злорового способу життя

Граматичні вправи

ex.1,p.54

22

 

Учні розумітимуть опрацьований текст, виконуватимуть завдання до нього, навчаться переказувати текст за складеним планом.

Удосконалення навичок читання

Громадська відповідальність

 

 

ex.1, p.54

ex.3-8, pp.56-57

 

Підготувати проекти на тему “Здоровий спосіб життя”

23

 

Учні вмітимуть складати план роботи над проектом, самостійно працювати із запропонованими зразками, правильно оформлюватимуть та захищатимуть проектні роботи.

Робота над проектом «Здоровий спосіб життя»

Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність

 

 

Презентація і захист проектів

Повторити ЛО і граматичний мат.

24

 

Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми.

Підсумковий урок по темі “Здоровий спосіб життя”

Громадська відповідальність

 

 

Тестові завдання

Повторити:

майбутній неозначений час

UNIT 2 YOUR SCHOOL TIME

25

 

Учні повторять лексику з теми «Шкільне життя», обговорюватимуть шкільне життя, називатимуть види діяльності на уроках, складатимуть діалоги про школу.

Lesson 1

What’s Your School Like?

Громадська відповідальність

a university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up

 

ex.2, 3, 4, pp.62-63

ex.1, p.62;

ex.3-4, p.63

ex.5, p.63

26

 

Учні називатимуть правила поведінки для учнів, опрацюють правила вживання модальних дієслів, утворюватимуть прохання, виконуватимуть граматичні вправи.

Удосконалення граматичних навичок

Громадська відповідальність

 

Modal Verbs: should

 

 

ex. 1, 2, pp.64-65

 

Повторити граматику: модальні дієслова

27

 

Учні називатимуть правила поведінки для учнів, опрацюють правила вживання модальних дієслів, утворюватимуть прохання, виконуватимуть граматичні вправи.

Розвиток навичок з граматики

Громадська відповідальність

 

Modal Verbs: may / might

 

 

ex. 3-6, pp.65-67

ex.7, p.67;

28

 

Учні розповідатимуть про систему середньої освіти у Великобританії, порівнюватимуть освіту в Україні та Великобританії, описуватимуть навчання у своїй школі.

Школи у Британії

Громадська відповідальність

an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam

 

ex.1, p.68

 

ex.2,3, p.70

Розповісти про школи у Британії

29

 

Учні розповідатимуть про шкільне життя, називатимуть та обговорюватимуть різні види шкіл в Україні, порівнюватимуть навчання у різних навчальних закладах.

Шкільне життя

Громадська відповідальність, здоров’я і безпека

 

 

 

ex.4-6, pp.70-71

ex.7, p.73

ex.8, p.73

30

 

Учні називатимуть шкільні предмети, розповідатимуть про свій улюблений предмет, описуватимуть види діяльності на уроці, обговорюватимуть своє ставлення до навчання.

Шкільні предмети

Громадська відповідальність

Vocabulary box p. 74

 

ex.1a, p.73

ex.2-5, pp.74-75;

ex.1b, p.74;

ex.6, p.76

 

31

 

Учні навчаться писати замітку до газети із своїми пропозиціями, писатимуть листи про своє шкільне життя.

 Написання листа

Громадська відповідальність

 

 

 

 

ex. 1, 2, p.77

ex.3, p.78

 

32

 

Учні обговорюватимуть важливість навчання у житті кожної людини, обґрунтовуватимуть свою точку зору, розповідатимуть про свою школу.

Школа у моєму житті

Громадська відповідальність

Повторення і систематизація

 

ex.6a, p.102 ex.7, p.104

ex.5b,c, p.102; ex.6b, p.103 ex.8, p.104

 

Написати про роль школи у житті учня

33

 

Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми.

Підсумковий урок по темі «What’s Your School Like? »

Громадська відповідальність

 

 

Тестові завдання

Повторити вивчений матеріал

34

 

Учні повторять риси характеру, називатимуть позитивні та негативні риси характеру, описуватимуть друзів та вчителів, обґрунтовуватимуть свої думки.

Lesson 2

Are You a Good Team?

Громадська відповідальність

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

 

 

ex. 1,2b, p.79

ex. 2a-3, pp.79-80

Ex.4, p80

35

 

Учні характеризуватимуть вчителів, називатимуть риси характеру ідеального вчителя, розповідатимуть про своїх учителів.

Улюблені учителі

Громадська відповідальність

 

 

ex.3, p.81 ; ex.5, p.83

 

ex.1-3a, p.80-81 ; ex.4, p.83

ex. 6, p.84

36

 

Учні опрацюють правила вживання та утворення минулого тривалого часу, виконуватимуть граматичні вправи.

Удосконалення граматичних навичок

Громадська відповідальність

 

Past Continuous Tense

ex. 1, p.84

 

ex. 2-5, p..85

Ex.6p.87

37

 

Учні опрацюють нові лексичні одиниці, описуватимуть своє ставлення до вчителів, обговорюватимуть прослухану інформацію, виконуватимуть вправи до прослуханого тексту.

Розвиток навичок аудіювання

Громадська відповідальність

Vocabulary box p. 88

 

ex. 2, 3, , p.88

 

ex. 1, p.87

ex. 4, p.88

38

 

Учні розповідатимуть про своє шкільне життя, називатимуть та обговорюватимуть існуючі проблеми, пропонуватимуть шляхи їх вирішення.

Шкільні проблеми

Громадська відповідальність

 

 

ex.5, p.89 ex.8, p.90

 

ex.6-7, p.89 

Ex. 9 p.90

39

 

Учні розповідатимуть про своїх однокласників, описуватимуть риси характеру друзів, обговорюватимуть позаурочні заняття з друзями.

Мої однокласники.

Громадська відповідальність

 

 

ex.3, p.93; ex.4, p.94

ex.1,2, pp.91-92

 

ex.5, p.94

40

 

Учні описуватимуть своє ставлення до школи, описуватимуть та характеризуватимуть своїх учителів, складатимуть діалоги про школу.

Покарання та похвала

Громадська відповідальність

 

 

ex.9, p.96

ex. 6, 7, p.95;

ex.8, p.96

Ex. 10p.97

41

 

Учні характеризуватимуть вчителів, називатимуть риси характеру ідеального вчителя, розповідатимуть про своїх учителів.

Ідеальна школа. Проект

Громадська відповідальність

 

 

 

ex. 1, p.97

ex. 1, p.97

Розповісти про вчителів

42

 

Учні активно використовуватимуть у мовленні вивчену лексику та граматичні структури, описуватимуть своє шкільне життя.

Шкільне життя

Громадська відповідальність

Повторення і систематизація

 

ex.3a, p.98

ex.3b, p.99; ex.4, p.100

ex.1, 2, p.98

ex.5a, p.100

43

 

Учні вмітимуть складати план роботи над проектом, самостійно працювати із запропонованими зразками, правильно оформлюватимуть та захищатимуть проектні роботи.

Контроль аудіювання

Громадська відповідальність

Повторення і систематизація

 

Робота над проектом

Підготувати постер

44

 

Учні розумітимуть опрацьований текст, виконуватимуть завдання до нього, складатимуть план тексту, переказуватимуть прочитане за планом.

Контроль читання

Громадська відповідальність

a penalty, to bomb, to scold, strict, terrible, to depend on/upon, instead (of)

 

 

 

 

Повторити граматичний і лексичний матеріал

45

 

Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми.

Контроль письма

Громадська відповідальність

 

 

Тестові завдання

Підготуватися до контролю говоріння

46

 

Учні перевірять та оцінять рівень оволодіння навичками усного мовлення.

Контроль говоріння

Громадська відповідальність

 

 

 

 

Усні повідомлення

Повторити вивчений матеріал

47

 

 

Повторення вивченого за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Орищенко Алла Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
27 травня 2022
Переглядів
594
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку