Календарно - тематичне планування “English – 8” (О.Д. Карп'юк)
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||
STARTING UP |
||||||||||
1 |
|
Учні пригадають вивчену лексику з теми подорож, розповідатимуть про літні канікули, обговорюватимуть види діяльності на уроці. |
Кіножанри. Повторення за 7 клас |
Громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток |
Поворення лексики з теми «Подорожі» |
|
ex. 2, pp. 4-5; ex. 3, p.6 |
ex. 1,2,3,4,6, pp.4-6 |
ex.5, p.7 |
Ex.7, p.7 |
2 |
|
Учні пригадають вивчену лексику з теми подорож, повторять правила вживання та утворення групи теперішніх часів, виконуватимуть граматичні вправи. |
Визначні місця Лондона. Повторення |
Громадська відповідальність |
|
Present Tenses |
ex. 3, p.9 |
|
ex. 1,2, p.8 |
Повторити Present Tenses |
3 |
|
Учні повторять лексику теми подорожування, описуватимуть види відпочинку, розповідатимуть про літні канікули. |
Подорожі та вірпочинок |
Громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
ex. 1, 2, p.13 |
ex.1, p.12 |
ex.2-3, p.12-13 ex. 3, p.14 |
Ex. 1, p.14 |
UNIT 1. IT’S YOUR LIFE |
||||||||||
4 |
|
Учні ознайомляться з новими ЛО теми, називатимуть позитивні та негативні риси характеру, характеризуватимуть себе та своїх друзів. |
Сім’я і друзі |
Громадська відповідальність |
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic |
Adjectives |
ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21 |
ex.1,2,p.18; |
ex.3, p.18; ex.4, p.19; ex.3, p.20 |
ex.4, p.21 |
5 |
|
Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Справжній друг |
Громадська відповідальність |
|
Adjective / Adverb |
ex.1, p.21 ; ex. 4, p.22 |
ex. 2, 3, p.22 |
ex. 4, p.22 |
ex. 5, p.23 |
6 |
|
Учні розповідатимуть про своїх друзів, описуватимуть свій спільний відпочинок, складатимуть запрошення, розігруватимуть невеликі діалоги. |
Друзі та товаришування |
Громадська відповідальність |
|
|
ex. 6, p.23 |
ex. 8, p.24 |
ex. 7, p.24 |
Написати діалог |
7 |
|
Учні опрацюють правила утворення порівнянь за допомогою структури «as+adjective / adverb+as», виконуватимуть граматичні вправи, характеризуватимуть друзів за допомогою даної структури. |
Удосконалення граматичних навичок |
Громадська відповідальність |
|
as+adjective / adverb+as |
p. 25 |
ex. 1, p.25 |
Граматичні вправи |
Повторити прикметник і прислівник |
8 |
|
Учні опрацюють нові лексичні одиниці, опрацюють правила написання неофіційного листа, розповідатимуть про себе та свою сім’ю. |
Листування |
Громадська відповідальність, здоров’я і безпека |
Vocabulary box p. 27 |
|
ex. 1, p.26 |
ex. 6, p.28 |
ex. 2-4, p.28 |
ex. 5, p.28 |
9 |
|
Учні опрацюють будову неофіційного листа, навчаться писати листи на задану тему, розповідатимуть про себе та свою сім’ю. |
Листування |
Громадська відповідальність, здоров’я і безпека |
|
|
|
ex. 2, p.29 |
ex. 1, 3, p.29;
|
Написати лист |
10 |
|
Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Який він справжній друг? |
Громадська відповідальність |
|
|
ex. 4, p.47 |
ex. 1, p.46; ex. 5, p.48 |
ex. 3, p. 47; |
Розповісти про свій вільний час |
11 |
|
Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми. |
Підсумковий урок по темі “Сімя і друзі” |
Громадська відповідальність |
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений матеріал |
||
12 |
|
Учні ознайомляться з новими ЛО теми, називатимуть та обговорюватимуть правила здорового способу життя, розповідатимуть про важливість здорового сну, опрацюють правила вживання артиклів. |
Lesson 2 Здоровий спосіб життя |
Здоров’я і безпека |
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid |
Articles |
ex. 2, p.30 |
ex. 1, p.30 |
ex. 3-5, рp.31-32 |
Ex. 7, p.32 |
13 |
|
Учні розповідатимуть про свої звички харчування, описуватимуть вплив харчування на здоров’я, називатимуть правила здорового способу харчування, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Їжа та смаки |
Здорлв’я і безпека |
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time |
|
ex. 4b, p.35 |
ex. 1, p.33 |
ex. 2-4, pp.33-35 |
Ex. 5, p.35 |
14 |
|
Учні розповідатимуть про свої звички харчування, описуватимуть вплив харчування на здоров’я, називатимуть правила здорового способу харчування, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Здорова та корисна їжа |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
|
|
|
ex. 7, p.36 |
ex. 7, p.36 |
Написати текст про корисну іжу |
15 |
|
Учні розповідатимуть про здоровий спосіб життя, опрацюють правила вживання та утворення майбутнього часу, виконуватимуть граматичні вправи. |
Удосконалення граматичних навичок |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
|
Future Tenses |
ex. 1, p.37 |
|
ex. 2-6, pp.37-38 |
Ex. 7, p. 39 |
16 |
|
Учні розповідатимуть про заняття у вільний час, описуватимуть різні види відпочинку, складатимуть діалоги про здоровий відпочинок |
Удосконалення навичок говоріння |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
indoor, outdoor |
|
ex. 2, p.41 ex. 4, p.42 |
ex. 1, p.39 |
ex. 3, p.41 ex. 4, p.42 |
Скласти діалог про здоровий відпочинок |
17 |
|
Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, називатимуть правила поведінки на природі. |
Заняття у вільний час |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток |
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery |
|
ex. 6, p.43; ex. 8, p.44 |
ex. 5, p.42; ex. 7, p.44 |
|
Ex. 9, p. 45 |
18 |
|
Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, писатимуть листи про здоровий відпочинок, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Здоровий спосіб життя |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
|
|
ex. 1, p.45 |
ex. 2, p.45 |
ex. 3, p.45 |
Розповісти про свій вільний час |
19 |
|
Учні характеризуватимуть друзів, називатимуть та обговорюватимуть риси характеру справжнього друга, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Який він справжній друг? |
Громадська відповідальність |
Повторення і систематизація |
Повторення і систематизація |
ex. 4, p.47 |
ex. 1, p.46 |
ex. 2-3, p.46-47 |
Розповісти про свого друга |
20 |
|
Учні називатимуть найпоширеніші шкідливі звички серед підлітків, описуватимуть їх вплив на здоров’я, обґрунтовуватимуть необхідність вести здоровий спосіб життя. |
Шкідливі звички |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
Повторення і систематизація |
Повторення і систематизація |
ex. 7, p.49 |
ex. 8-10, 12, pp.50-53; |
|
ex.11, p.52 |
21 |
|
Учні описуватимуть свій вільний час, розповідатимуть про здоровий відпочинок, називатимуть та характеризуватимуть правила здорового способу життя, обґрунтовуватимуть свою точку зору. |
Здоровий спосіб життя |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
|
|
|
Обговорення правил злорового способу життя |
Граматичні вправи |
ex.1,p.54 |
22 |
|
Учні розумітимуть опрацьований текст, виконуватимуть завдання до нього, навчаться переказувати текст за складеним планом. |
Удосконалення навичок читання |
Громадська відповідальність |
|
|
ex.1, p.54 |
ex.3-8, pp.56-57 |
|
Підготувати проекти на тему “Здоровий спосіб життя” |
23 |
|
Учні вмітимуть складати план роботи над проектом, самостійно працювати із запропонованими зразками, правильно оформлюватимуть та захищатимуть проектні роботи. |
Робота над проектом «Здоровий спосіб життя» |
Здорлв’я і безпека, громадська відповідальність |
|
|
Презентація і захист проектів |
Повторити ЛО і граматичний мат. |
||
24 |
|
Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми. |
Підсумковий урок по темі “Здоровий спосіб життя” |
Громадська відповідальність |
|
|
Тестові завдання |
Повторити: майбутній неозначений час |
||
UNIT 2 YOUR SCHOOL TIME |
||||||||||
25 |
|
Учні повторять лексику з теми «Шкільне життя», обговорюватимуть шкільне життя, називатимуть види діяльності на уроках, складатимуть діалоги про школу. |
Lesson 1 What’s Your School Like? |
Громадська відповідальність |
a university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
|
ex.2, 3, 4, pp.62-63 |
ex.1, p.62; |
ex.3-4, p.63 |
ex.5, p.63 |
26 |
|
Учні називатимуть правила поведінки для учнів, опрацюють правила вживання модальних дієслів, утворюватимуть прохання, виконуватимуть граматичні вправи. |
Удосконалення граматичних навичок |
Громадська відповідальність |
|
Modal Verbs: should |
|
|
ex. 1, 2, pp.64-65
|
Повторити граматику: модальні дієслова |
27 |
|
Учні називатимуть правила поведінки для учнів, опрацюють правила вживання модальних дієслів, утворюватимуть прохання, виконуватимуть граматичні вправи. |
Розвиток навичок з граматики |
Громадська відповідальність |
|
Modal Verbs: may / might |
|
|
ex. 3-6, pp.65-67 |
ex.7, p.67; |
28 |
|
Учні розповідатимуть про систему середньої освіти у Великобританії, порівнюватимуть освіту в Україні та Великобританії, описуватимуть навчання у своїй школі. |
Школи у Британії |
Громадська відповідальність |
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
|
ex.1, p.68 |
|
ex.2,3, p.70 |
Розповісти про школи у Британії |
29 |
|
Учні розповідатимуть про шкільне життя, називатимуть та обговорюватимуть різні види шкіл в Україні, порівнюватимуть навчання у різних навчальних закладах. |
Шкільне життя |
Громадська відповідальність, здоров’я і безпека |
|
|
|
ex.4-6, pp.70-71 |
ex.7, p.73 |
ex.8, p.73 |
30 |
|
Учні називатимуть шкільні предмети, розповідатимуть про свій улюблений предмет, описуватимуть види діяльності на уроці, обговорюватимуть своє ставлення до навчання. |
Шкільні предмети |
Громадська відповідальність |
Vocabulary box p. 74 |
|
ex.1a, p.73 |
ex.2-5, pp.74-75; |
ex.1b, p.74; |
ex.6, p.76
|
31 |
|
Учні навчаться писати замітку до газети із своїми пропозиціями, писатимуть листи про своє шкільне життя. |
Написання листа |
Громадська відповідальність |
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.77 |
ex.3, p.78
|
32 |
|
Учні обговорюватимуть важливість навчання у житті кожної людини, обґрунтовуватимуть свою точку зору, розповідатимуть про свою школу. |
Школа у моєму житті |
Громадська відповідальність |
Повторення і систематизація |
|
ex.6a, p.102 ex.7, p.104 |
ex.5b,c, p.102; ex.6b, p.103 ex.8, p.104 |
|
Написати про роль школи у житті учня |
33 |
|
Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми. |
Підсумковий урок по темі «What’s Your School Like? » |
Громадська відповідальність |
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений матеріал |
||
34 |
|
Учні повторять риси характеру, називатимуть позитивні та негативні риси характеру, описуватимуть друзів та вчителів, обґрунтовуватимуть свої думки. |
Lesson 2 Are You a Good Team? |
Громадська відповідальність |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
|
ex. 1,2b, p.79 |
ex. 2a-3, pp.79-80 |
Ex.4, p80 |
35 |
|
Учні характеризуватимуть вчителів, називатимуть риси характеру ідеального вчителя, розповідатимуть про своїх учителів. |
Улюблені учителі |
Громадська відповідальність |
|
|
ex.3, p.81 ; ex.5, p.83 |
|
ex.1-3a, p.80-81 ; ex.4, p.83 |
ex. 6, p.84 |
36 |
|
Учні опрацюють правила вживання та утворення минулого тривалого часу, виконуватимуть граматичні вправи. |
Удосконалення граматичних навичок |
Громадська відповідальність |
|
Past Continuous Tense |
ex. 1, p.84 |
|
ex. 2-5, p..85 |
Ex.6p.87 |
37 |
|
Учні опрацюють нові лексичні одиниці, описуватимуть своє ставлення до вчителів, обговорюватимуть прослухану інформацію, виконуватимуть вправи до прослуханого тексту. |
Розвиток навичок аудіювання |
Громадська відповідальність |
Vocabulary box p. 88 |
|
ex. 2, 3, , p.88 |
|
ex. 1, p.87 |
ex. 4, p.88 |
38 |
|
Учні розповідатимуть про своє шкільне життя, називатимуть та обговорюватимуть існуючі проблеми, пропонуватимуть шляхи їх вирішення. |
Шкільні проблеми |
Громадська відповідальність |
|
|
ex.5, p.89 ex.8, p.90 |
|
ex.6-7, p.89 |
Ex. 9 p.90 |
39 |
|
Учні розповідатимуть про своїх однокласників, описуватимуть риси характеру друзів, обговорюватимуть позаурочні заняття з друзями. |
Мої однокласники. |
Громадська відповідальність |
|
|
ex.3, p.93; ex.4, p.94 |
ex.1,2, pp.91-92 |
|
ex.5, p.94 |
40 |
|
Учні описуватимуть своє ставлення до школи, описуватимуть та характеризуватимуть своїх учителів, складатимуть діалоги про школу. |
Покарання та похвала |
Громадська відповідальність |
|
|
ex.9, p.96 |
ex. 6, 7, p.95; |
ex.8, p.96 |
Ex. 10p.97 |
41 |
|
Учні характеризуватимуть вчителів, називатимуть риси характеру ідеального вчителя, розповідатимуть про своїх учителів. |
Ідеальна школа. Проект |
Громадська відповідальність |
|
|
|
ex. 1, p.97 |
ex. 1, p.97 |
Розповісти про вчителів |
42 |
|
Учні активно використовуватимуть у мовленні вивчену лексику та граматичні структури, описуватимуть своє шкільне життя. |
Шкільне життя |
Громадська відповідальність |
Повторення і систематизація |
|
ex.3a, p.98 |
ex.3b, p.99; ex.4, p.100 |
ex.1, 2, p.98 |
ex.5a, p.100 |
43 |
|
Учні вмітимуть складати план роботи над проектом, самостійно працювати із запропонованими зразками, правильно оформлюватимуть та захищатимуть проектні роботи. |
Контроль аудіювання |
Громадська відповідальність |
Повторення і систематизація |
|
Робота над проектом |
Підготувати постер |
||
44 |
|
Учні розумітимуть опрацьований текст, виконуватимуть завдання до нього, складатимуть план тексту, переказуватимуть прочитане за планом. |
Контроль читання |
Громадська відповідальність |
a penalty, to bomb, to scold, strict, terrible, to depend on/upon, instead (of) |
|
|
|
|
Повторити граматичний і лексичний матеріал |
45 |
|
Учні перевірять та оцінять рівень засвоєних знань, сформованих умінь і навичок з теми. |
Контроль письма |
Громадська відповідальність |
|
|
Тестові завдання |
Підготуватися до контролю говоріння |
||
46 |
|
Учні перевірять та оцінять рівень оволодіння навичками усного мовлення. |
Контроль говоріння |
Громадська відповідальність |
|
|
|
|
Усні повідомлення |
Повторити вивчений матеріал |
47 |
|
|
Повторення вивченого за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|