Календарно-тематичне планування укладено відповідно до програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Укладачі: Бартєнєва Л. І. Київ-2014
Календарно-тематичне планування
з читання
(укладено відповідно до програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Укладачі: Бартєнєва Л. І. Київ-2014
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|
І семестр |
||||
1 |
Усна народна творчість. Вдосконалення уміння порівнювати та розпізнавати тематично схожі малі фольклорні форми. |
|
|
|
2 |
Малі фольклорні форми: народні дитячі пісеньки, ігри, лічилки. |
|
|
|
3 |
Загадки. Скоромовки . Позакласне читання. |
|
|
|
4 |
Прислів'я, приказки. Контрольна робота. Аудіювання «Придорожній камінь» |
|
|
|
5 |
Чарівні казки, легенди, народні пісні, народні усмішки. |
|
|
|
6 |
Акровірші. Вірші-загадки, вірші-скоромовки. Позакласне читання. |
|
|
|
7 |
Байки. Л. Глібов, П. Глазовий. Підсумковий урок з тем «Усна народна творчість», «Акровірші». Тематичне оцінювання |
|
|
|
8 |
Поезія. Сюжетні вірші Т. Шевченка, Лесі Українки. |
|
|
|
9 |
Осінь, ось вона, осінь. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь». «Шипшина важко віддає плоди» (напам’ять) Позакласне читання. |
|
|
|
10 |
Де лісова гілка – там і білка. М. Сингаївський «Осіння гра». Творчість Д. Білоуса, І. Світличного, І. Жиленко, Г Чубач. |
|
|
|
11 |
Сюжетні вірші Олександра Олеся, М. Стельмаха, А. Качана, А. Костецького. |
|
|
|
12 |
Пейзажна лірика П. Тичини, М. Рильського, В. Сосюри, Д. Павличка. Позакласне читання. |
|
|
|
13 |
Гумористичні вірші. Творчість М. Вороного, М. Вінграновського, П. Воронька, Н. Забіли. |
|
|
|
14 |
Фантастичні вірші. Марійка Підгірянка, Олена Пчілка, М. Познанська, Т. Коломієць. |
|
|
|
15 |
Малишко, А. М'ястківський, Є. Горєва, Лучук, П. Осадчук, І. Кульська, Жупанин, В. Самійленко, В. Скомаровський, І. Січовик, О. Сенатович, Г Бойко |
|
|
|
16 |
Позакласне читання. Українська народна казка «Кривенька качечка». Контрольна робота . Навичка читання вголос. Підсумковий урок з теми «Поезія». Тематичне оцінювання |
|
|
|