Організація класу. Вправа «Чи все взяли на урок?Голова – щоб думати.Очі – щоб бачити.Вуха – щоб слухати.Руки – щоб працювати.Серце – щоб відчувати.
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань. Відгадайте загадку Що за особливий знак, Я є в під’їзді і в сім’ї, Що не вимовляється ніяк. Є я і в слові солов’ї, Але з ним поруч звуки інші А от зі слова п’ять Звучать при вимові твердіше. Мене не витягнеш ніяк. Я такий собі графічний знак, Я не риба і не птах, Але не вимовляюсь ніяк. Є в ганчір’ї, в реп’яхах. Відгадайте, діти, хто я, Я не звір і не людина, Живу у слові я сім’я. Але зна мене й дитина
Повідомлення теми і завдань уроку. Вдосконалимо навички написання слів з апострофом. Закріпимо правила переносу слів з апострофом. Навчимося писати записки.
Номер слайду 7
Каліграфічна хвилинка. Робота в зошиті.
Номер слайду 8
Рухлива вправа. Рухлива вправа. Рухлива вправа.
Номер слайду 9
Повідомлення теми та завдань уроку. Повідомлення теми та завдань уроку. Повідомлення теми та завдань уроку. Вивчення нового матеріалу, робота з підручником Запиши слова з апострофом. Визнач слово, яке не можна поділити для переносу. Поділи для переносу виділені слова. РБур..як, бу..дяк, бур..ян, реп..ях, хом..як, м..ята, св..ято, рум..яний, духм..яний, м..яч, в..януть, м..який, дерев..яний.‘‘‘‘‘‘‘‘‘
Номер слайду 10
Виписуємо речення, в яких є слова з апострофом. Вправа 2. МОЯ СІМ’Я Я — Мар’яна. Я вчусь у другому класі. У мене велика сім’я. Робота тата і мами пов’язана з комп’ютерами. Бабуся лікує людей у лікарні. Дідусь працює водієм трамвая.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Вправа «Відгадай автора записки». Вправа 4. Де чия записка?На подвір’ї я граюся м’ячем. Буду пізно. Лагоджу комп’ютер. Мар’янко, вивчи напам’ять вірш про солов’їв. Перевірю ввечері. М’ясо в каструлі. Смачного!До дев’ятої години на тренуванні. Буду за п’ять годин. Ми з Дем’яном Валер’яновичем граємо в шахи.
Номер слайду 13
Цікаві факти про оленя благородного
Номер слайду 14
Розуміння прослуханого тексту. АБЩо скидає олень?А.роги. Б.ратиці
Номер слайду 15
Розуміння прослуханого тексту. АБХто живе довше?А. Олені самки. Б. Олені самці
Номер слайду 16
Розуміння прослуханого тексту. АБУ оленихи народжується?А.3 або 4 оленятка. Б.1 або 2 оленятка
Номер слайду 17
Розуміння прослуханого тексту. АБУ тексті вжито слово гіллясті?А.роги. Б.ноги
Номер слайду 18
Проблемне запитання. Для чого оленеві роги?
Номер слайду 19
Закріплення вивченого. Доповнюємо речення, досліджуємо звуковий склад слів. Вправа 4. Я люблю читання. Я люблю виконувати завдання. Я люблю малювання. Я люблю цікаві запитання. Зразок. Я люблю малювання, тому що...
Номер слайду 20
Замінюємо виділені слова словами з довідки. Вправа 3. У п’ятницю вся родина вдома. Мар’янка і Лук’ян граються машинкою. Тато годує кота. Мама вмикає телевізор. Бабуся подає на стіл смачний пиріг. Дідусь п’є липовий чай. Довідка. Сім’я, м’ячем, комп’ютер, хом’яка, м’ятний, рум’яний. сім’ям’ячем.хом’яка.комп’ютер.рум’янийм’ятний
Номер слайду 21
мбторфпірвпятаєяятакянеятницяяний. Робота в групах. Складання слів. Гра «Хто швидше?».
Номер слайду 22
Пояснюємо значення слів. Досліджуємо звуковий склад слів. =●-=●=●-●=-●==●-●=-●
Номер слайду 23
Робота в групах. Складання асоціативного куща М’ятний чай. Кам’яний будинок
Номер слайду 24
Онлайнове інтерактивне завдання https://learningapps.org/display?v=pq1r0wqft22 Відкрити онлайнове інтерактивне завдання
Номер слайду 25
Гра «Так-ні»
Номер слайду 26
Підсумок уроку. Прийом « Незакінчені речення» Я дізнався…Мені сподобалось…Я зрозумів…