ІІ СЕМЕСТР
Читання
|
||||
|
|
Велика букви Ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. |
|
|
|
|
Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова |
|
|
|
|
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. |
|
|
|
|
Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів) |
|
|
|
|
Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
|
|
|
|
Повторення вивчених букв. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Читання слів і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
|
|
|
|
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
|
|
|
|
Повторення вивченого у букварний період |
|
|
|
||||
|
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) (у посібнику «Я дружу зі словом») |
|
|
|
|
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
|
|
|
|
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти |
|
|
|
|
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
|
|
|
|
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
|
|
|
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
|
|
|
|
Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
|
|
|
|
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
|
|
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Перестелемо постіль дідусеві» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка») |
|
|
|
|
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
|
|
|
|
Підготовка до читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
|
|
|
|
Виразне читання віршів про дні тижня |
|
|
|
|
Виразне читання віршів К.Перелісна «Щире побажання», «Дуже люблю» (посібник «Перші кроки. Читанка») |
|
|
|
|
Виразне читання віршів про місяці. |
|
|
|
|
Робота над оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
|
|
|
|
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко |
|
|
|
|
Робота над виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда |
|
|
|
|
Робота над виразним читанням і розумінням казки «Про Андрійка й чашку» Юрій Ярмиш (посібник «Перші кроки. Читанка») |
|
|
|
|
Читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Татусь –це не борода, а очі» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка») |
|
|
|
|
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
|
|
|
|
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
|
|
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «А хто ж вам казку розповідає, бабусю» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка») |
|
|
|
|
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк |
|
|
|
|
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя |
|
|
|
|
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
|
|
|
|
Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» |
|
|
|
|
Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|