Календарно-тематичне планування уроків Читання в 1 класі за н.к. К.Пономарьової

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків читання в 1 класі за н.к. Катерини Пономарьової з розрахунку 4 години на тиждень.
Перегляд файлу

 

ІІ СЕМЕСТР

 

Читання

 

  1.      

 

Велика букви Ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

 

  1.      

 

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами.

 

  1.      

 

Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів. Робота з дитячою книжкою

 

  1.      

 

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова

 

  1.      

 

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

 

  1.      

 

Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

  1.      

 

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів)

 

  1.      

 

Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

 

  1.      

 

Повторення вивчених букв. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

  1.      

 

Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

 

  1.      

 

Звуки Без имени-2,Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Читання слів і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

 

  1.      

 

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

 

  1.      

 

Повторення вивченого у букварний період

 

  1.  
  1.  

 

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) (у посібнику «Я дружу зі словом»)

 

  1.  

 

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

 

  1.  

 

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом»                   Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти

 

  1.  

 

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

 

  1.  

 

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

 

  1.  

 

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

 

  1.  

 

Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

 

  1.  

 

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

Читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

 

  1.  

 

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Перестелемо постіль дідусеві» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка»)

 

  1.  

 

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

 

  1.  

 

Підготовка до читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

 

  1.  

 

Виразне читання віршів про дні тижня

 

  1.  

 

Виразне читання віршів К.Перелісна «Щире побажання», «Дуже люблю» (посібник «Перші кроки. Читанка»)

 

  1.  

 

Виразне читання віршів про місяці.

 

  1.  

 

Робота над оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

 

  1.  

 

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

 

  1.  

 

Робота над виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда

 

  1.  

 

Робота над виразним читанням і розумінням казки «Про Андрійка й чашку» Юрій Ярмиш (посібник «Перші кроки. Читанка»)

 

  1.  

 

Читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Татусь –це не борода, а очі» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка»)

 

  1.  

 

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

 

  1.  

 

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

 

  1.  

 

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «А хто ж вам казку розповідає, бабусю» Василя Сухомлинського (посібник «Перші кроки. Читанка»)

 

  1.  

 

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

 

  1.  

 

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

 

  1.  

 

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

 

  1.  

 

Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

 

  1.  

 

Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

 

  1.  

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку